اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم

اولین طراحان این بازی متفکران حوزه آموزش کشورهای آسیای شرقی بوده اند. آنها بر این باورند که فعالیت بدنی و فکری توام می‌تواند رشد و پویایی افراد برای استفاده از خلاقیت و همیاری را بالا ببرد. پس از مدتی اتاق فرار در امریکا و اروپا نیز همه گیر شد و در حال حاضر در ایران نیز توسط تیم‌های مختلف ارائه می‌شود.[۱][۲]اولین مجموعه فرار در سال ۲۰۰۷ در کیوتو ژاپن توسط شرکت SCRAP با یک اتاق برای یک گروه ۶ نفره افتتاح شد.

  • این بازی با سختی ۷۰ درصد معما و ۷۰ درصد ترس، تجربه‌ای جالب برای شرکت‌کنندگان است.
  • بله ، قطعاً یک اتاق فرار ترسناک بمراتب برای شما جذابتر از یک تجربه ی خالی خانه ی وحشت ، طونل وحشت ، سافاری و یا هر اسم دیگری خواهد بود.
  • این اتاق فرار کلی سناریوهای مختلف با اتاق‌­های جدا و اختصاصی دارد.

در عین حال که هیچ کلید یا رمزی در اسکیپ روم قابلیت باز کردن بیش تر از یک قفل را ندارد، برای هیچ قفلی هم دو جواب هم زمان پیدا نخواهید کرد. پس هوش و حواس خود را به کار بیبندازید تا راه فرار را پیدا کنید. باتوجه به موفقیت فیلم اتاق فرار کمپانی سونی پیکچرز ساخت دنباله آن را تأیید کرد . اتاق فرار برای اکران در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است ، همچنین آدام روبیتل کارگردان و برگی اف شات فیلم نامه نویس قسمت نخست نیز برای کارگردانی و نوشتن فیلم نامه دنباله این فیلم برخواهد گشت.

اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. حال که متوجه شدیم اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست، بهتر است ببینیم اصلا از کجا تبدیل به یک تفریح هیجان انگیز شده. نخستین اسیکپ روم‌‌ها در سال 2003 و در شهر ایندیاناپولیس آمریکا ایجاد شدند.

اتاق فرار خط خون

اتاق فرار یک بازی گروهی، فکری و هیجانی ۴ تا ۸ نفری است که برای گروه سنی 10 سال به بالا در نظر گرفته شده است. در این بازی به فراخور داستان هر اتاق، مخاطب به کمک سرنخ‌هایی که در دست دارد، معما‌ی هر داستان را حل می‌کند و در زمانی ازپیش‌تعیین‌شده بازی را به اتمام می‌رساند. برای اولین بار و در سال ۲۰۰۷ میلادی بودی که اسکیپ روم در شهر کیوتو ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد. پس از مدت کوتاهی اتاق فرار چنان محبوبیتی پیدا کرد که در کشورهای دیگری مانند سنگاپور و حتی در برخی نقاط دیگر دنیا در اروپا به سرعت رونق یافت. پس از آن در آمریکا هم بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ چندین اتاق فرار تأسیس شد. این گسترش چنان به سرعت انجام شد که هم اکنون بیش‌تر از ۸۰۰۰ اسکیپ روم با انواع سناریوها در سراسر دنیا در حال فعالیت هستند.

این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند. فراموش نکنید در محیط اتاق فرار با معماهای سخت، آسان و سرنخ‌های عجیب روبه‌رو خواهید شد که هرکدام از آن‌ها می‌تواند خلاقیت، هوش، ریزبینی و دقت شما را به چالش بکشد. برای یک خروج موفق باید مهارت، سرعت عمل، تمرکز، متفاوت دیدن، گشتن جاهای غیر معمول و فکر کردن به سناریو را در خود تقویت کنید و حواستان به نکاتی باشد که اپراتور بازی به شما گفته است. اگر تصمیم گرفتید که بازی اتاق فرار را تجربه کنید، پیش از اینکه بلیط تهیه کنید، بهتر است یک‌سری نکات را بدانید و بعد تصمیم خود را عملی کنید. در ادامه تعدادی از این نکته‌ها را عنوان می‌کنیم تا تجربه خوبی را از بازی اتاق فرار به‌دست آورید. همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است.

اتاق فرار جوکر

در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند.

اتاق فرار مریم خونین

اتاق فرار از محبوب‌ترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی سال‌های اخیر در دنیا و ایران است که در بین تمام گروه سنی به‌خصوص جوانان طرفداران زیادی دارد. در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید. تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.

بازی سرقت، تنها اتاق فراری است که معماهایی فراتر از فضای اتاق فرار دارد. سناریو و معماهای خاص این بازی، ویژگی متمایزکننده این اتاق فرار مهیج است. اتاق فرار سرقت در تیرماه ۱۳۹۶ در تهران و توسط تیم اسکیپ روم دات ‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. اتاق فرار شب سیزدهم یک بازی ویژه با سبک ترسناک و وهم‌آلود است که ۷۵ درصد درجه سختی دارد و در مهرماه ۱۳۹۸ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است. این بازی با دکوری متفاوت و خیره‌کننده، تجربه یک بازی معمایی و عمیق را برای شما رقم خواهد زد. برای شرکت در اتاق فرار شب سیزدهم لباس‌های راحت بپوشید و از پوشیدن لباس‌های موردعلاقه خود پرهیز کنید.

اغلب اسکیپ روم هایی که دارای معماهای موازی هستند سخت تر و دشوار تر از اسکیپ روم هایی هستند که معما خطی دارند. در برخی دیگر از اتاق فرارها شما همزمان میتوانید یک یا بیشتر از یک معما را در لحظه حل کنید تا با حل آنها به نتیجه ای مشترک برسید و بازی خود را پیش ببرید. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان

تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است. برای اطلاع از آخرین اخبار و آفرها صفحه اینستاگرام کیش تخفیف را از طریق این لینک دنبال کنید. نکته جالبتر این که شما میتوانید از قم تیکت بلیط خانه معما قم را اینترنتی رزرو کنید. برای رزرو بلیط خانه معما به بخش خرید بلیط قم تیکت مراجعه فرمایید. هر بازی درصد سختی متفاوتی دارد اما قالبا سختی بازی ها بین 60 الی 80 درصد میباشد. شما میتوانید همراه با اعضای خانواده، دوستان یا همکارانتان در بازی ها شرکت کنید.

اتاق فرار (آزمایش هانس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان تهران بهترین اتاق فرار واقع شده است. اتاق فرار (اخرین تقاص ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار ( رخنه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (جنگل الفین) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله طرشت تهران واقع شده است.

  • در ادامه شما را با بازی‌های مختلف مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب آشنا خواهیم کرد.
  • شما حداکثر 60 دقیقه فرصت دارید تا معماها را حل کنید و قفل اتاق را باز کنید.
  • گروه «تایم فور فان»، با بهره‌گیری از تیم مجرب و کارآزموده به نقد، بررسی سرگرمی‌های نو و تولید محتوا برای معرفی و شناساندن آن‌ها به مخاطبان خود می‌پردازد.
  • اسکیپ روم از آن دسته سرگرمی‌هایی است که اگر برای اولین مرتبه، بهترین آن را تجربه نکنید شاید دیگر هیچ‌وقت شانسی دوباره برای امتحان کردن آن را به خود و حتی اطرافیانتان ندهید.

اسکیپ باکس یک اپلیکیشن اختصاصی دارد که شما را در مسیر بازی راهنمایی می‌کند. بازی اسکیپ باکس از سری بازی‌های موسوم به لگاسی است و با توجه به فرآیندهای بازی یکبارمصرف است. برای تهیه این بازی می‌توانید به وب‌سایت مجموعه یا شعب حقانی یا سعادت آباد در تهران مراجعه کنید. چنانچه پیش‌تر نیز اشاره شد بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با موضوع و بازی‌های متنوع در اقصی نقاط تهران وجود دارند. اتاق فرار یا اسکیپ روم، تفریحی جدید و هیجان‌انگیز محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری در تهران و دیگر شهرهای ایران پیدا کرده است. اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد.

مراحل رزرو تور کیش از طریق سامانه تخفیف گروهی فروش خدمات و خرید تفریحات کیش تخفیف:

اتاق فرار آرماگدون با ژانر آخرالزمانی، پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و بزرگ‌ترین محصول اسکیپ روم است؛ جایی که شما یک بازی کامپیوتری را در واقعیت تجربه خواهید کرد. «تاکائو کاتو» اولین ارائه‌کننده بازی اتاق فرار واقعی و به سبک امروزی است. ایده‌ اتاق‌ فرار زمانی در ذهن او شکل گرفت که دوستش در حال بازی آنلاین اتاق فرار بود. «تاکائو کاتو» در کلاب‌ها برنامه زنده ‌می‌گذاشت و شرکت‌کنندگان باید از فضایی خارج می‌شدند که تاکائو در آن محل درست کرده بود. ایده وی در ژاپن مورد استقبال قرار گرفت و بلیط‌های برنامه‌های زنده تاکائو به سرعت فروش می‌رفت.

شرکت LOST اولین اتاق فرار را در متاورس (Metaverse) راه اندازی کرد

این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است. اتاق فرار فریتز هابر با درجه سختی ۸۵ درصد، سخت‌ترین بازی مجموعه اسکیپ می است. در این بازی هدف نهایی شما پیدا کردن و خنثی کردن بمب شیمیایی آقای هابر است تا بتوانید جان خود را نجات دهید. بهتر است از هدفون استفاده و در مکانی خلوت به پادکست گوش کنید تا تمرکز بیشتری داشته باشید، برای دیگران مزاحمت ایجاد نکنید و از داستان لذت ببرید.

اولین اتاق فرار در ایران و در تهران در سال ۱۳۹۵ شروع به بهره برداری کرد و زمانی نبرد تا به امروز که به یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین تفریح های کشور در میان تمامی سنین تبدیل شده است. بله، اتاق فرارهای مجموعه‌های مختلف بسته به ژانر و سبکشان، محدودیت سنی دارند. اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است. اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد. در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید.

همان طور که می‌دانید تنها اگر تسلیم هفت گناه کشنده نشوید، تطهیر روح شما حاصل می‌شود. در این اتاق فرار با ضعف‌ها و رنج‌های خود روبه‌رو می‌شوید و باید در برابر آن‌ها مقاومت کنید تا به رهایی برسید. اتاق فرار جنون زندان از بازی‌های ترسناک مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۹۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد. در این اتاق، شما گروگان یک قاتل هستید؛ قاتلی که قبل از گرفتن جان قربانیانش، آن‌ها را در زیرزمین زندانی می‌کند.

بازی های برتر و رایگان اتاق فرار

مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم.

‏‏«اتاق فرار» البته نسبت به سال‌های اولیه جان‌گرفتنش توسعه پیدا کرده و این روزها متناسب با ‏هرسلیقه‌ای می‌توان نمونه‌ای از این بازی را یافت. اگر روزگاری در ذهن و رویا، خود را در نقش‌های ‏اصلی فیلم‌های معروف تصور کرده‌اید، حالا می‌توانید در موقعیت‌های مشابه و به همراه دوستان یا ‏خانواده خود، بازیگران اصلی چنین موقعیت‌هایی باشید. اتاق‌های فرار با لوکیشن‌های متفاوت و ‏ژانرهای مختلف این روزها در تهران و کلانشهرهای ایران پرمخاطب است و به نظر می‌آید در ‏ماه‌های آینده این بازی تازه، سر از دیگر نقاط ایران هم درخواهد آورد. اگر تجربه بازی کردن در اتاق فرارهای تهران را دارید، در بخش نظرات، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. اتاق فرار عمارت تسخیر شده با ژانر دلهره‌آور، ترسناک، معمایی در پاییز ۱۳۹۸ طراحی شده و لوکیشن آن بخشی از یک عمارت قدیمی است. این بازی با درصد سختی ۸۵ درصد و درصد ترس و هیجان ۶۰ درصد، برای افراد حرفه‌ای مناسب است.

  • در ادامه مطلب درباره انواع اتاق فرار بیشتر صحبت خواهیم کرد.
  • سعی کنید تمام اطلاعات مثل عددها، شماره‌ها، نشانه‌ها، حروف و اشکال خاص را در ذهن‌تان نگهدارید.
  • دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.
  • بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند.
  • البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند.

اتاق فرار نجات شهر از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک کارآگاهی و هیجانی و درجه سختی ۷۵ درصد است. این بازی اولین اتاق فرار ایران است که در عمارت تاریخی دبیرالملک در خردادماه ۱۳۹۵ طراحی و اجرا شده است. برخلاف اتاق‌های فرار دیگر، فضای بازی شما در عمارتی با بیش از ۲۰۰ سال قدمت تاریخی قرار دارد که ثبت میراث ملی نیز شده است. دکور و فضاسازی متفاوت این بازی و اتفاقات هیجان‌انگیزی که در حین بازی می‌افتد، این اتاق فرار را از دیگر اتاق‌های فرار موجود متمایز می‌کند. اتاق فرار طهران ۱۳۴۶ از بازی‌های کلاسیک اسکیپ روم با سبک جنایی و درجه سختی ۹۰ درصد است.

اتاق فرار آنلاین[ویرایش]

اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. این اتاق فرار یا اسکیپ روم‌ با آن چه شما از این بازی انتظار دارید کاملا متفاوت است. در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد.

شما در طول بازی اطلاعاتی به‌شکل تصویر، فایل‌ متنی، صوتی و … اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید.

مجموعه اتاق فرار وست روم

از شهریور سال ۱۳۹۴ تیمی از افرادی که قصد تاسیس اتاق فرار در ایران را داشتند، با مسئولین مربوطه مذاکرات مختلفی کردند. آنها نهایتا موفق شدند که در اوایل سال ۱۳۹۵، اولین اتاق فرار را در ایران افتتاح کنند. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. این گروه در حال حاضر دارای سه اتاق فرار فعال در لواسان است. مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید.

چگونه اسکِیپ روم را تجربه کنیم؟

حتی ممکن است به شما کدهایی بدهند که از طریق کشف رمز آن کدها، معماهای موجود در اتاق را حل کنید. بلکه تمامی معماها در گوشه و کنار بازی قرار گرفته‌اند و هیچ ترتیب و روند بخصوصی را هم دنبال نمی‌کنند. در این مدل باید طوری مسیر پازل‌ها را طی کنید که در نهایت بتوانید یک معما را حل کنید. این مدل بازی برخلاف بازی خطی برای گروه‌های بزرگ و بیش از 8 نفر مناسب است. به این خاطر که می‌توانید با تقسیم تیم خود به بخش‌های کوچک‌تر سریع به نتیجه برسید.

برای گروه‌هایی که تابه‌حال تجربه‌ بازی در اتاق فرار را نداشته‌اند، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. اتاق فرار رویا تجربه‌ای جدید در انگیما است که با ۶۰ درصد فعالیت بدنی، یک روز هیجان‌انگیز برای شما خواهد ساخت. اتاق فرار رویا قوانین خاص خود را دارد و برای خارج شدن از آن باید محدودیت‌ها را کنار بگذارید. همچنین، اغلب اتاق‌های فرار فاقد پارکینگ هستند؛ بنابراین، با در نظر گرفتن ترافیک منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که حتما ۱۵ دقیقه قبل از شروع بازی قبل از شروع بازی در محل حضور داشته باشید. به احتمال زیاد، مفهوم اتاق فرار برای اولین بار در اساطیر و افسانه‌های یونانی عنوان شده است. برای کسانی که بازی های بازی ترسناک ماجراجویی و بقا را دوست دارند ، ما بسیاری از بازی های ترسناک برای بزرگسالان و رمز و راز برای بچه ها داریم.

در ادامه شما را با بازی‌های مختلف مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب آشنا خواهیم کرد. اتاق فرار فریتز هابر با درجه سختی ۸۵ درصد، سخت‌ترین بازی مجموعه اسکیپ می است. در این بازی هدف نهایی شما پیدا کردن و خنثی کردن بمب شیمیایی آقای هابر است تا بتوانید جان خود را نجات دهید. در برخی از بازی‌های مجموعه اتاق فرار انیگما دست و پای بازیکنان در ابتدا بسته می‌شود. شما همچنین ممکن است مجبور باشید در تاریکی مطلق در بازی پیش بروید؛ پس اگر با این مسائل مشکل دارید، از شرکت در بازی اجتناب کنید. اسکیپ باکس یک اپلیکیشن اختصاصی دارد که شما را در مسیر بازی راهنمایی می‌کند.

اتاق فرارهای تهران لیست 250 تایی اسکیپ روم های تهران + آدرس اتاق فرار

معمولا برای شرکت در اتاق فرار ترسناک باید بالای 16 سال و حتی در بعضی مواقع بالای 18 سال داشته باشید. مورد دیگری که اتاق فرار انیگما اجازه آن را داده است، حضور افراد بالای 10سال به همراه یک بزرگتر در اتاق جنگ، رویا و قتل مرموز می باشد که با رضایت مردم روبرو شده است. اتاق فرار بازی ماجراجویانه‌ایی است که بازیکنان آن برای رسیدن به هدف خود (که فرار از اتاق است)، مجموعه‌ایی از معماها را حل می‌کنند. ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند.

  • استفاده از مطالب فقط با ذکر نام اسکیپ مگ و لینک به صفحه منبع امکان پذیر است.
  • در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضایی واقعی، شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید.
  • مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است.
  • اتاق فرار (بنت) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است.
  • تعداد نفرات هر تیم، باید در بازه‌ای باشد که خود اتاق فرار اعلام کرده است.

اتاق فرار (مُلکِ پِدَری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است. اتاق فرار (خونه جنی) ارائه شده توسط مجموعه (تاج اسکیپ روم)، این اتاق فرار در منطقه ستارخان تهران واقع شده است. اتاق فرار (ساعت ۶) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله هقت تیر تهران واقع شده است. اتاق فرار (تازیانه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است. اتاق فرار (زندان زامبى) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پیروزی تهران واقع شده است.

اتاق فرار کابالا

همچنین معمولا در اتاق‌های فرار ترسناک، اکتورها هم وارد عمل می‌شوند. اکتورها یا بازیگران، افرادی آموزش دیده و حرفه‌ای هستند که در لحظات خاصی از بازی وارد اتاق می‌شوند و باعث ترساندن بیشتر شما یا پیشبرد بازی خواهند شد. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد.

بخش یازده تیمارستان آبان محل نگهداری بیماران قاتل و با درجه خطر بالاست…

برای شروع این سرگرمی در ابتدا شما نیاز به یک گروه دارید که قالبا پیشنهاد می‌کنیم در صورت امکان چون تجربه اولتون هست یک گروه ۳ تا ۵ نفره تشکیل بدید. فقط لازمه گروهتون اشخاصی باشن که دوست دارید باهاشون بهتون خوش بگزره. رویا یک تجربه جدید و یک نوع سرگرمی متفاوت و البته هیجان انگیز می باشد که بر پایه اتاق فرار طراحی شده. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

اتاق فرار تهران

اتاق فرار (کارما) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله نارمک تهران واقع شده است. اتاق فرار (آتلیه) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله فلاح تهران واقع شده است. اتاق فرار (خاموشی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پونک تهران واقع شده است. پارکینگ موجود است ( 5 طبقه پارکینگ مجتمع تجاری) حتماً 15 دقیقه قبل از شروع بازی در مجموعه حاضر شوید.

مزایای اتاق فرار نسبت به سایر تفریحات گروهی اتاق فرار اسکیپ مستر

پس یه گروه تشکیل بدین و به جمع دوستداران اتاق فرار بپیوندید. بازیهای مختلف با توجه به ژانر و محل بازی و همچنین کیفیت بازی قیمتهای مختلفی دارند. این سبک از بازیهای فکری و معمایی محدود به زمان و مکان خاصی نیستند. در این ژانر از بازی، شما برای طی کردن مراحل و پیدا کردن سرنخ و حل کردن معماها محدود به هیچ چیزی نیستید.

مجموعه اسکیپ رومیست، چهار بازی فعال در تهران و دو بازی فعال در اردبیل دارد. مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد. این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. معماهای اتاق فرارهای آنلاین با روش‌های مختلفی حل می‌شوند. شما در طول بازی اطلاعاتی به‌شکل تصویر، فایل‌ متنی، صوتی و …

  • البته بیشتر افرادی که در این اتاق فرار بازی کردند، آن را یک اتاق فرار ترسناک می‌دانند.
  • آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید.
  • زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید.
  • تجربه نشان داده است که مخاطبان اتاق فرار دارای جنسیت، رنج سنی و یا گروه شغلی مشخصی نبوده و دایره مخاطبین آن تقریبا همه افراد را شامل می‌شود.

به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید. خوشبختانه با افزایش محبوبیت این بازی جذاب، امروزه شاهد اتاق‌های فرار مختلف با سناریو‌های متفاوت در سراسر کشور هستیم. البته تا به امروز تنها در شهر‌هایی همانند تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، کرج، تبریز، اهواز و قزوین شاهد حضور اتاق فرار هستیم.

۲۱. وان اسکیپ | ویروسی کشنده و مرگبار

در اتاق فرار راز، شما به‌عنوان نقش اول یک فیلم رازآلود و ترسناک بازی خواهید کرد و تجربه‌ای هیجان‌انگیز و منحصربه‌فرد خواهید داشت. اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد. این بازی متوسط و زیرکانه در یک محیط ۷۰ متر مربعی طراحی شده است.

قابلیت منحصر به فرد آرکید در جذب طیف وسیع مخاطبانی از گروه‌های سنی گوناگون، از خردسالان گرفته تا بزرگسالان، این تفریح کلاسیک را به عنصری مهم در مراکز تفریحی بدل نموده است. غافل از اینکه این معجون روی کارترین اثر عکس گذاشته و او رو دچار یک بیماری روانی لاعلاج میکند. که با داشتن داستانی جذاب و مهیج، خود را بیش از دیگر سناریوها مطرح کرده و در تمام. اگه از صفحات یه کتاب رمز عددی یه قفل رو پیدا کردید، هم کتاب و هم اون قفل رو فراموش کنید. دسترسی عالی، امکان عکاسی پس از پایان بازی، شارژکردن گوشی همراه، وجود کمد قفل‌دار برای نگهداری لوازم شخصی، رختکن، جای پارک آسان، اینترنت و سیستم تهویه از جمله ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه است.

گام اول: انتخاب ژانر بازی

شما و گروه‌تان یک تیم کارآگاهی‌اید که قصد دارید دنیا را نجات دهید. دکتر برایانیک پادزهر این بیماری‌ها را می‌یابد و شما باید آن را پیدا می‌کند و قبل از کشته‌شدن، دنیا را نجات دهید. شما به‌همراه یک تیم در حال گشت‌زنی با هواپیمای تحقیقاتی‌اید. هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند. دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند.

یکی از ویژگی های بسیار جالب بازی های شانس فرار طبقاتی بودن و محیط بسیار بزرگ آن است که باعث میشود چالش های موجود در بازی بیشتر و جذاب تر شود. فرقی نمیکند در کجای تهران باشید، تجربه این اتاق فرار باعث میشود بازی های دیگر آن را نیز دنبال کنید. اگر شما نیز، عاشق اتاف فرار هستید و میخواهید لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار در تهران را مشاهده کنید، در این مقاله همراه ما باشید.

با قفل ها درست کار کنید!

شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند. داستان از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید، یک عملیات تروریستی قرار است تا یک ساعت دیگر در شهر تهران اتفاق بیفتد! اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. معمولا اتاق فرارهای ترسناک، طرفداران بیشتری دارد و به همین خاطر، فهرستی از این موارد را در این مطلب برای شما آماده کردیم. شما در این بازی در یک فضایی از پیش آماده شده قرار خواهید گرفت و باید به هدف مشخص شده آن اتاق در زمان مشخص برسید و در نهایت فرار کنید. اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی اولین اتاق از مجموعه بوم اسکیپ با سختی ۶۰ درصد است.

اتاق فرار ترسناک معرفی ترسناک ترین و بهترین اسکیپ روم ترسناک مجله اتاق فرار

شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. در سال 1938، به دستور NKVD [بنیانگذار KGB و FSB] یک مرکز بازداشت مخفی در صومعه قدیمی سنت کاترین در… دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید.

  • اتاق فرار هفت از بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور مجموعه برین گیم تهران است که درجه سختی ۸۰ درصد، درجه ترس ۲۰ درصد و درجه هیجان ۸۰ درصد دارد.
  • اینکه از یه فیلم مثه آنابل ترسیدید و دوس دارید اتاق فرارشم برید یا اینکه نه، فیلمشو دیدید و اگه اتاق فرارشو برید دلزده میشید به خودتون بر میگرده.
  • برای رفتن به این اتاق فرار، باید حتما وقت قبلی بگیرید و به همراه دوستان‌تان در این مکان حضور پیدا کنید.
  • این مجموعه هفت اتاق فرار ویژه، ۶ بازی کلاسیک (سه بازی به‌طور موقت تعطیل هستند)، سه بازی محیطی، سه اتاق فرار آنلاین و یک اسکیپ باکس است.

اتاق فرار (مغرم) ارائه شده توسط مجموعه (افرا)، این اتاق فرار در محله سی متری جی تهران واقع شده است. اتاق فرار (مُلک پِدری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله چهارراه پارک وی تهران واقع شده است. اتاق فرار (آزمایش هانس) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله ستارخان تهران واقع شده است. اتاق فرار (دیوانه باهوش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله مجیدیه تهران واقع شده است.

اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید. اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید. اتاق فرار ترسناک ممکن است مثل فیلم‌های هیچکاک پر از تعلیق و یا مثل فیلم جن گیر، با حضور موجودات ماورالطبیعه باشد. در این اسکیپ روم‌ها، کوراسیون، نورپردازی، موسیقی و صداگذاری و حتی حضور اکتورها (بازیگران) به شکلی است که کاملا حس می‌کنید در یک داستان دلهره آور گیر افتاده‌اید و راه نجاتی ندارید.

شب سیزدهم

به همین دلیل راهکارهای ارتباطی زیادی بین بازیکنان و اپراتورها طراحی و پیاده‌سازی شده تا در صورتی که بازیکنی به صورت واقعی دچار مشکلی شود بتواند به سرعت اپراتورها را با خبر کند. کل مسیر بازی توسط تیم آموزش دیده رصد می‌شود و سیستم‌های مانیتورینگ لحظه به لحظه فعالیت بازیکنان را زیر نظر دارند تا در صورت بروز مشکل به سرعت بتوانند کمک حال آن‌ها باشند. بازی با راهنمایی اپراتورها شروع می‌شود و آن‌ها نکات مهمی در مورد بازی و ایمنی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. تلاش اپراتورها این است که هیجان بازی حفظ شود اما قرار نیست هیچ بازیکنی به صورت واقعی دچار صدمه بشود و یا گرفتار مسیری شود که به جای تجربه ترس همراه با هیجان و لذت، ترس واقعی را تجربه کند. خیلی از کسانی که به سمت حضور در اتاق‌های فرار تمایل پیدا می‌کنند به دنبال هیجانی از نوع ترس هستند.

اتاق فرار گاهوک

سؤالات زیر در مورد اسکیپ روم میباشد لطفا و اگر نمیتوانید پاسخ خود را بیابید، در واتس اپ با ما در تماس باشید. بازگشت به لابی برای استراحت و نفس تازه کردن اصلاً شرم‌آور نیست. چون برای اکثر مردم، فقط دانستن اینکه همیشه راهی برای خروج دارند، به آن‌ها شجاعت کافی برای بازی را می‌دهد. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که پر شده از مواد شیمیایی و بیماری‌های خطرناک.

اتاق فرار خوابگر

معمولا در بازی‌های اتاق فرار در یک اتاق قرار می‌گیرد و باید با بررسی شواهد و مدارک و یا حل کردن معماها و رازها مسیر خروج را پیدا کنید. در این اتاق‌ها وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. مجموعه اتاق فرار بوم اسکیپ از بهترین اتاق فرارهای غرب تهران در محدوده سعادت آباد است که سه بازی فعال با ژانر ترس و دلهره دارد. برای شرکت در بازی‌های این مجموعه باید بالای ۱۶ سال داشته باشید.

در غیر این صورت پلیس وارد بازی می شود و شما و گروهتان را دستگیر می‌کند، ولی در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما چهل و پنج دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت. نه‌تنها در ژانر ترسناک، به‌طورکلی در بازی اسکیپ روم، نورپردازی، صداها یا حرکات بازیگران ممکن است شما را در مسیر درست هدایت کنند. بازیگران ممکن است اشیاء ارزشمندی را به شما ارائه دهند یا نکات مهم کلامی را ارائه دهند. بنابراین اگرچه التهاب و ترس بازی بالاست، اما شما همچنان تمرکز خود را حفظ کنید و سعی کنید حواستان به همۀ جزئیات باشد.