استارت‌آپ نرم‌افزار انطباق گرین‌برد 4.5 میلیون دلار در یک دور اولیه جمع‌آوری کرده است

گرین‌برد، ستاره‌ای در حال ظهور در نرم‌افزار انطباق با خدمات مالی و عملیات، از بستن موفقیت‌آمیز دور سرمایه‌گذاری اولیه ۴.۵ میلیون دلاری خبر داد. Base10 Partners دور تامین مالی را با مشارکت Y Combinator، General Catalyst، Wayfinder Ventures، Liquid2 Ventures، Twenty Two Ventures، Rogue Capital، Transpose Platform و دیگران رهبری کرد.

طبق گزارش Crunchbase، کل بودجه به 9 میلیون دلار رسیده است.

این بودجه، مأموریت گرین‌برد را برای توسعه یک پلتفرم پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی که به طور خاص برای ساده‌سازی برنامه‌های انطباق شرکت‌های مالی و در نهایت بهبود همه عملیات‌های پشتیبان طراحی شده است، پیش خواهد برد.

گرین برد که در سال 2023 توسط دیو فلدمن و اد چمبور تأسیس شد، در حال حاضر پیشرفت های بزرگی در این صنعت داشته است. سیستم عامل بومی هوش مصنوعی وظایفی مانند کارمند خود را بشناسید (KYE) و بایگانی ارتباطات را تسهیل می‌کند و انتقالی بی‌وقفه از راه‌حل‌های نرم‌افزاری قدیمی را فراهم می‌کند.

دیو فلدمن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل گرین برد، بر تعهد این شرکت به نوسازی برنامه های انطباق در موسسات مالی تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد که هدف ما این است که موسسات مالی را قادر کنیم تا با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، تیم های پشتیبان خود را کارآمدتر و موثرتر کار کنند. این بودجه، همراه با مشارکت ما با Base10، ما را قادر می‌سازد تا به نیازهای مبرم کاربرانی که از خدمات محروم هستند رسیدگی کنیم و فرآیندهای انطباق را متحول کنیم.

توصیفات مشتری، مانند آنچه بروک پاورز، مدیر عامل مشاوران مالی امانت دار است، مزایای ملموس پلت فرم گرین برد را برجسته می کند. پاورز به سهولت استفاده و مزایای اداری نرم افزار در تشخیص خطرات و خودکارسازی فرآیندهای انطباق اشاره کرد.

Rexhi Dollaku، شریک Base10 Partners، به رویکرد نوآورانه و رهبری رویایی گرین برد ابراز اطمینان کرد. دولاکو گفت: «ما به حمایت از بنیان‌گذارانی مانند دیو و اد اعتقاد داریم که در حال متحول کردن نحوه مدیریت فعالیت‌های دفتر پشتیبان خود توسط مؤسسات مالی هستند.»

منبع: https://techmub.com/2024/05/09/greenboard-seed-round/