توییتر 200 کارمند فعلی خود را اخراج کرد

طبق گزارش روز یکشنبه نیویورک تایمز، توییتر نزدیک به 200 کارمند را که حدود 10 درصد از نیروی کار خود را تشکیل می دهند، به عنوان بخشی از تلاش های در حال تغییر ساختار از زمانی که ایلان ماسک کنترل این پلت فرم را در اکتبر گذشته در دست گرفت، اخراج کرده است.

این تعدیل مشاغل که عصر شنبه رخ داد، عمدتاً بر مدیران محصول، دانشمندان داده و مهندسان متخصص در یادگیری ماشینی و قابلیت اطمینان سایت تأثیر گذاشت که برای آنلاین نگه داشتن ویژگی‌های مختلف توییتر بسیار مهم است. این اخراج ها در بحبوحه سازماندهی مجدد گسترده تر با هدف ساده سازی عملیات و بهبود کارایی صورت می گیرد.

توییتر هنوز به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد اخراج های گزارش شده پاسخ نداده است. همانطور که ماسک در بیانیه قبلی اشاره کرد، نیروی کار فعال فعلی شرکت حدود 2300 کارمند است.

این دور اخیر از کاهش مشاغل به دنبال کاهش قابل توجهی در ماه نوامبر است، زمانی که نزدیک به 3700 کارمند به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه ها توسط ماسک پس از خرید 44 میلیارد دلاری او از شرکت اخراج شدند. ماسک به کاهش قابل توجه درآمد در آن زمان اشاره کرد که به دلیل عقب نشینی تبلیغ کنندگان از هزینه ها به دلیل نگرانی در مورد تعدیل محتوا بود.

برای کاهش چالش‌های درآمدی، توییتر ابتکاراتی مانند اشتراک درآمد با تولیدکنندگان محتوا را با هدف تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمد خود معرفی کرده است.

در اوایل روز، The Information گزارش داد که توییتر نیز در واکنش به کاهش شدید درآمد، ده‌ها کارمند خود را روز شنبه اخراج کرد. این اقدامات بر تلاش‌های مداوم توییتر برای انطباق با پویایی‌های در حال تحول بازار و تضمین پایداری بلندمدت در میان تغییر رفتارهای مصرف‌کننده و فشارهای رقابتی تأکید می‌کند.

© tkmp. تمام حقوق ذخیره شده است

منبع: https://techmub.com/2024/05/06/twitter-layoffs-200-current-employees/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار