همبرگر بزرگتر، امسال تست های گوشتی بیشتر

به گفته یان بوردن، مدیر ارشد مالی، مک دونالد در حال افزایش بازی برگر خود با برنامه هایی برای آزمایش عرضه های بزرگتر در بازارهای منتخب در سال جاری است. بوردن در طی تماسی با تحلیلگران در روز سه‌شنبه فاش کرد که تیم آشپزی زنجیره‌ای یک همبرگر بزرگ‌تر و رضایت‌بخش‌تر ساخته است که در اواخر امسال و پیش از گسترش بالقوه جهانی، آزمایش خواهد شد.

این حرکت به دنبال اشارات قبلی بوردن مبنی بر وجود فرصت “بزرگ” برای مک دونالد برای معرفی یک همبرگر بزرگتر است. این زنجیره قبلاً در اواسط دهه 1990 برگرهای ممتاز مانند Arch Deluxe را آزمایش کرده بود، اما موفقیت آمیز نبود.

تغییرات آتی بخشی از برنامه رشد کلی مک‌دونالد است که در ماه دسامبر ارائه شد، که شامل اصلاح برگرهای آن با نزدیک به 50 تغییر است. این ترفندها که در ابتدا در استرالیا و بازارهای منتخب ایالات متحده در سال 2023 آزمایش می شوند، شامل جایگزینی نان کنجدی بیگ مک با بریوش کره شده و افزایش مقدار «سس ویژه» بسیار محبوب است.

با وجود چالش ها و تلاش های قبلی، مک دونالد همچنان بر نوآوری و رشد متمرکز است. این شرکت درآمد مثبتی را برای سه ماهه اول سال 2024 گزارش کرد، با افزایش 2 درصدی در فروش قابل مقایسه جهانی نسبت به سه ماهه، که سیزدهمین سه ماهه متوالی رشد فروش قابل مقایسه را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت کریس کمپچینسکی بر تعهد مک‌دونالد به ارائه ارزش و برتری به مصرف‌کنندگان باهوش، با هدف حفظ وفاداری مشتری در میان اولویت‌ها و شرایط اقتصادی در حال تغییر، تاکید کرد.

سهام مک‌دونالد در بعدازظهر سه‌شنبه با اندکی کاهش 8 درصدی مواجه شد.

© tkmp. تمام حقوق ذخیره شده است

منبع: https://techmub.com/2024/05/01/bigger-burgers-more-meat-testing-this-year/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار