شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر فروردین 1403 گجت نیوز | kamapress

شرایط فروش سایپا ویژه عید فطر فروردین 1403 گجت نیوز | kamapress

پس از استقبال از مدل معمولی شاهین توسط ایرانیان، سایپا اقدام به تولید و عرضه مدل دیگری از این خانواده با قابلیت فروش اقساطی سایپا 1410 گیربکس اتوماتیک نمود. شاهین اتومات از سال 1401 وارد بازار شده است و از گیربکس CVT بهره مند می باشد. پیشرانه تعبیه شده در این مدل همان پیشرانه MT15 موجود در مدل معمولی است.

  • هر جا سخن از طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو در میان باشد، قطعا پای سمند هم در میان است.
  • سانیار موتور به عنوان نماینده رسمی برند تیگارد در ایران، در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، از عرضه شاسی بلند محبوب این شرکت با نام تیگارد X35 به دو صورت نقد یا اقساط و با موعد تحویل حداکثر 120 روز کاری خبر داد.
  • این بخشنامه فروش فقط از طریق سایت فروش سایپا در دسترس عموم قرار دارد.
  • سایپا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است و آغاز فعالیت این شرکت به سال 1344 باز می‌گردد.

حتی اگر مجبور شود زیر بار چنین طرحی برود، قطعا معیشت عادی او دچار مشکل خواهد شد و اعضای خانواده او متحمل فشار اقتصادی می‌شوند. 18- در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو، جهت انتخاب متقاضیان نهایی برگزار می شود. 12- در مراجعه مشتریان به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا، پیمایش (کارکرد) حداقل 1000 کیلومتر الزامی است. آنچه که این خودرو را از سایر مدل­های کوییک متمایز می­کند، طراحی جلو و سپر است که نمایی زیبا و چشم نواز را به ارمغان می­آورد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب این خودرو در کنار فروش اقساطی کوییک S سبب شده تا عده زیادی به فکر خرید این خودروی دوست داشتنی بیفتند. سایپا با معرفی ساینا جی، مدل بهتر، باکیفیت ­تر، جدید تر و البته گران­تر خود در مقایسه با مدل­ های اس و EX بار دیگر وارد بازار رقابت شد.

جدیدترین شرایط ثبت نام سایپا در فروردین ۱۴۰۳!

اگر به دنبال خرید خودرویی زیبا هستید بهتر است همین الان تندر90 را از گزینه های خودتان حذف کنید. اما اگر به دنبال خرید خودرویی مناسب هستید که هم در شهر و هم در خارج شهر بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید تندر90 گزینه خوبی برای شما میباشد. لازم به ذکر است که قدرت موتور تندر90 برابر با 105 اسب بخار میباشد که نسبت به یک خودرو اقتصادی بسیار مناسب میباشد. در وسط کنسول نیز نمایشگری استفاده شده که قابلیت های مختلفی در اختیار افراد قرار میدهد. علاوه بر آن فرمان سه شاخه شاهین نیز به زیبایی طراحی داخلی خودرو کمک زیادی کرده است.علاوه بر ظاهر، خصوصیات فنی شاهین نیز افراد را به خرید اقساطی شاهین جلب میکند.

فروش اقساطی محصولات فونیکس با مدل 1403

فرآیند ثبت نام و واریز وجه برای ثبت درخواست خرید خودروهای ذکر شده از طریق سامانه فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com صورت می‌گیرد. امروزه خرید خودرو یکی از نیازهای اصلی همه انسان­هاست اما تهیه مبلغ کافی برای این کار به یکی از چالش­های مهم تبدیل شده­ است. فروش اقساطی سایپا 1401 یکی از بهترین و محبوب­ترین طرح ­ها می­باشد که هر ایرانی را قادر به خرید خودرو می­کند.

ساینا دنده ای 1403 سفید

اگرچه خرید اقساطی سایپا همیشه متقاضیان خاص خودش را دارد، اما خیلی‌ها هم هستند که دلشان نمی‌خواهد زیر بار اقساط بروند و ترجیح می‌دهند خرید نقدی سایپا را تجربه کنند. اما متاسفیم که باید بگوییم اکثر خودروسازان، مونتاژ کنندگان و واردکنندگان خودرو کشورمان هنوز بستری فراهم نکرده‌اند که هرگاه شما قصد خرید نقدی سایپا داشته باشید، بدون طی کردن مراحل عجیب و غریب بتوانید به مقصود برسید. بدنه این خودرو حاصل طراحی شرکت ایتال دیزاین ایتالیا است و طرح داخلی آن از خودروهای تندر 90، پراید و ریو الهام گرفته شده‌است. موتور تیبا، نسخه تقویت شده پراید است که از این نظر مشابه یکدیگر هستند. از جمله تفاوت­های این دو مدل می­توان به تفاوت در رینگ­ها، برقی بودن بالابرهای شیشه­ های عقب و آینه­ های جانبی در مدل Ex اشاره کرد.