تنظیماتی برای اجرای بهتر بازی ها در ویندوز

در برخی از بازی ها می توانید وضوح را پایین آورده و همگام سازی عمودی را در تنظیمات خاموش کنید. در اینجا آموزش نحوه پایین آوردن وضوح تصویر در ویندوز 10 آورده شده است. این روش مستلزم این است که شما وارد تنظیمات بازی شوید و تنظیمات گرافیکی مانند سایه ، مشاهده فاصله ، وضوح تصویر سه بعدی ، همگام سازی عمودی و غیره را پایین یا خاموش کنید. راه دیگری که میتوانید جواب سوال از کجا بفهمم گرافیک کامپیوترم چنده را بیابید این است که به روش زیر عمل کنید. مرحله 1: MiniTool Partition Wizard را بارگیری کرده و آن را راه اندازی کنید تا به رابط اصلی آن برسید. مرحله 1: روی فضای خالی در دسکتاپ کلیک راست کرده و روی Display settings کلیک کنید. مرحله 2: Display adapters را گسترش دهید تا در مورد کارت گرافیک جزئیاتی کسب کنید. مرحله 5: گزینه Adjust for best performance در زبانه Visual Effects را انتخاب کنید.

در برگه Display ، اطلاعات مربوط به کارت گرافیک شما در قسمت Device نشان داده می شود. روی برگه Display کلیک کنید. مرحله 4: در برگه Advanced ، روی Settings در زیر Performance کلیک کنید . مرحله 2: “msinfo32” را تایپ کرده و کلید Enter را بزنید تا اطلاعات سیستم را فراخوانی کنید . مرحله 2: سپس ، Surface Test را اجرا کنید تا بخش های بد را اسکن کنید. مرحله 2: با کلیک راست بر روی برنامه های غیر ضروری و گزینه “End task” را برای بستن برنامه ها انتخاب کنید. روی تب “Performance” در بالای پنجره کلیک کنید – اگر تب ها را نمی بینید ، روی “More Info” کلیک کنید. اگر می خواهید بدانید که چگونه بازی ها سریعتر در ویندوز 10 اجرا شوند ، این روش همچنین می تواند به شما کمک کند. مرحله 2: بر روی این رایانه راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید . مرحله 2: گسترش This PC .

یا چگونه بفهمیم گرافیک کامپیوتر چند گیگ است در ویندوز 10 ؟ روش های زیر با هدف کاهش بار کارت گرافیک و بهبود عملکرد آن انجام شده است. با این حال ، اگر در بازی ها نتوانید این کار را انجام دهید ، می توانید وضوح را کاهش داده و همگام سازی عمودی را در رایانه خود خاموش کنید (در واقع ، شما می توانید هر دو روش را اتخاذ کنید). اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید ، می توانید آن را از طریق مراحل زیر باز کنید: File Explorer را باز کنید ؛ سپس بر روی این رایانه راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید . مرحله 1: File Explorer را باز کنید .This PC را گسترش دهید . مرحله 1: File Explorer را باز کنید . مرحله 3: روی Advanced system settings کلیک کنید . بر روی درایو راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید .

اگر در حال بازی های آنلاین هستید، باید سرعت شبکه را نیز بررسی کنید. اگر شما بتوانید Clock Speed را در یک GPU افزایش دهید، بهره وری بیشتری را شاهد خواهید بود. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، در ادامه بخوانید. اگر عاشق بازی هستید می توانید این روش را اتخاذ کنید. اگر تعداد بلوک های قرمز بیش از حد وجود دارد و نمی توانید آنها را برطرف کنید ، باید یک هارد دیسک جدید خریداری کنید. هنگامی که درجه حرارت بیش از حد بالا است ، باعث می شود تا اطمینان حاصل شود که دچار سوختگی نمی شوند ، فرکانس را کاهش می دهند. شما میتوانید از دیگر خدمات ما در شرکت Atgo که طراحی پورتال سازمانی است با قیمت ویژه بهره مند شوید. اگر سالها از سخت افزار رایانه خود استفاده کرده اید ، شاید مجبور شوید آنها را با سخت افزار جدید جایگزین کنید.

و هسته های متعددی برای پردازش وجود دارد. برای شناسایی مشخصات و مدل کارت گرافیک در ویندوز 10 راه های زیادی وجود دارد که ساده ترین راه را به شما میگوییم. این فاکتور در انتخابمان مهم است اما نکته ای که باید بدانیم این است که حافظه ی بیشتر کارت گرافیک ، برای ذخیره سازی جزئیات بیشتر جهت فرستادن تصاویر به مانیتور است. نکته: می توانید به این پارامترها مراجعه کنید تا تعیین کنید که آیا باید جایگزین آن شوید یا نه. هنگامی که فایل ها روی یک دیسک ذخیره می شوند ، به صورت پراکنده ذخیره می شوند ، نه به طور مداوم ، که باعث می شود رایانه در حین خواندن فایل ها ، به عقب و جلو نگاه کند ، عملکرد کامپیوتر را خراب کند و بر تجربه بازی تأثیر بگذارد. آنها به شما خواهند گفت كه چگونه می توانید بازی ها را به صورت كاملاً سریع روی رایانه شخصی اجرا كنید.

مرحله 3: یک درایو را انتخاب کنید و بر روی Manage در زیر Drive Tools کلیک کنید. مرحله 4: سپس ، مجدداً از جعبه Run استفاده کرده و “dxdiag” را وارد کنید تا ابزار تشخیصی DirectX را باز کنید . مرحله 3: سپس ، به صفحه Startup بروید تا موارد شروع غیر ضروری را غیرفعال کنید. همچنین می توانید اطلاعات کارت های گرافیک را از طریق Device Manager به راحتی بررسی کنید. در آخر می توانید درایو را اسکن کنید. در آخر ، روی Control Panel Home کلیک کنید . مرحله 3: به اطلاعات حافظه بدنی پردازنده و نصب شده توجه کنید . مرحله 2: به برگه Tools بروید. مرحله 4: برای حذف درایور اصلی گرافیک ، روی Uninstall device کلیک کنید. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. در این قسمت مجموعه ای از اطلاعات گرافیک سیستم تان به شما نشان داده میشود. البته تمام راهکار های گفته شده در قسمت پيدا كردن مدل كارت گرافيك در ویندوز 10 برای ویندوز 7 و ویندوز 8 نیز کاربر دارد و به درستی کار میکند.

می توانید روی فضای خالی روی صفحه کامپیوتر راست کلیک کرده و “Display Settings” را انتخاب کنید. کارت گرافیک برای بازی ها بسیار مهم است زیرا روی صفحه نمایش بازی و FPS (فریم در ثانیه) تأثیر می گذارد. در خط پایین برای شما مدل کارت گرافیک سیستم تان را نمایش میدهد. شاید بسیاری از شما درباره کارتهای گرافیکی شنیده باشید. شما از همان روشی که در ابتدای مقاله توضیح داده شده میتوانید مشخصات کارت گرافیک را تشخیص دهید و بفهمید که کارت گرافیک نصب شده یا نه. برای تشخیص مشخصات کارت گرافیک در ویندوز 10 نیز میتوانید از روش های گفته شده در قسمت های بالا استفاده کنید. همان طور که میدانید کارت گرافی با نام های Graphic card یا VGA نیز معروف هستند. می توانید نام کارت گرافیک خود و همچنین میزان حافظه ویدئویی آن را مشاهده کنید. نام سازنده و مدل GPU در گوشه سمت راست بالای پنجره نمایش داده می شود. Task Manager ویندوز 10 میزان استفاده از GPU شما را در اینجا نمایش می دهد و همچنین می توانید میزان استفاده از GPU را بر اساس برنامه مشاهده کنید.

البته که با حافظه ی بیشتر VGA ما کمتر به RAM خود کامپیوتر مراجعه می کند اما تاثیر محسوسی در راندمان کلی سایت mygpu کارت گرافیک ندارد. با این حال ، MiniTool Partition Wizard می تواند به شما بگوید که آیا باید هارد را جایگزین کنید یا خیر. مرحله 5: بر روی این ابزارها یک به یک کلیک کنید تا آنها را اجرا کنید. پس از افت فرکانس ، افت ناگهانی FPS در طول بازی به وجود می آید. پس ، چگونه FPS را افزایش دهیم؟ در این مقاله میخواهیم نحوه تشخیص مشخصات کارت گرافیک کامپیوتر در ویندوز های مختلف را به شما آموزش دهیم. چگونه رم و گرافیک کامپیوتر را بفهمیم و مشخصات و مدل گرافیک کامپیوتر را از کجا تشخیص دهیم. خب حالا که با ساده ترین راه تشخیص مشخصات کارت گرافیک آشنا شدید باید سوالی که مطرح- میشود این است که از کجا بفهمیم گرافیک کامپیوتر چنده در ویندوز 10 ؟

بنابراین ، در صورت امکان ، باید گرد و غبار موجود در رایانه خود را مرتباً حذف کنید ، که این باعث افزایش راندمان اتلاف گرما و عملکرد CPU می شود. در این صورت ممکن است مجبور شوید آنها را با تنظیمات گرافیکی پایین تر بازی کنید. علاوه بر این ، برخی از موارد راه اندازی به طور خودکار اجرا می شوند حتی اگر آنها را راه اندازی نکنید. در مورد هارد دیسک ، اگر هنوز از HDD استفاده می کنید، باید به SSD ارتقا دهید. اگر GPU قدرتمندی ندارید ، نمی توانید بازی های رایانه ای جدیدتری انجام دهید و از بازی های جدید عقب میمانید. علاوه بر این ، با گذشت زمان ، رایانه ها زباله های زیادی تولید می کنند ، همچنین سرعت کامپیوتر و بازی را کند می کند. روشهای زیر با هدف بهبود عملکرد این سخت افزارها انجام شده است. مستقیم ترین روش، تغییر تنظیمات و وضوح بازی است. سپس از منوی کشویی وضوح پایین تری را انتخاب کنید. به آن دسته از کارت گرافیک گفته می شود که در تراشه ی اصلی جایی ندارد و قسمتی جدا از برد اصلی لپ تاپ را اشغال کرده است و برای کارهای قوی تری مثل ادیت فیلم وصدا وطراحی مهندسی و بازی استفاده می شود کارت گرافیک جداگانه خود دارای حافظه ی جداگانه و هسته ی پردازشی جداگانه با پر دازش متغییر است.

در واقع ، شما می توانید عملکرد بازی رایانه شخصی را با تنظیم شرایط فوق بهبود بخشید. باید ارتباط بین رایانه و روتر خود را بررسی کنید. برای تعمیر آنها می توانید دیسک خود را بررسی کنید. می توانید روی Start کلیک کرده و Device Manager را تایپ کنید. روی “Advanced Display Settings” کلیک کنید. Display کلیک کنید ، سپس کارت (های) گرافیکی نصب شده و اطلاعات آن را در Windows 10 خود مشاهده خواهید کرد. نصب شده روی رایانه Windows 10 خود را مشاهده خواهید کرد. در حالی که CPU و RAM رایانه شما جز قطعات مهم هستند، GPU یا پردازنده گرافیکی معمولاً مهمترین جزء در هنگام انجام بازی های رایانه ای است. با این حال ، این روش ممکن است منجر به کاهش ثبات لوازم جانبی شود. این امکان وجود دارد که بازی های شما به دلیل وجود بخش های بد روی هارد دیسک ، به آرامی روی رایانه شخصی شما اجرا شود. هنگامی که نوت بوک برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد ، فن خنک کننده غالباً گرد و غبار زیادی به خود می گیرد ، که باعث کاهش قابل توجه دفع گرما ، ایجاد گرمای CPU و کارآمد نبودن آن یا حتی خراب شدن می شود.

اگر میخواهید مدل کارت گرافیک نصب نشده را بفهمید باید منو استارت کامپیوترتان را باز کنید و در قسمت search آن کلمه cmd را تایپ کنید. سپس می توانید به پایین بروید و روی گزینه “Display adapter properties” کلیک کنید ، سپس کارت (های) گرافیکی نصب شده را در Windows 10 خود مشاهده خواهید کرد. قبل از تصمیم به جایگزینی سخت افزار ، باید اطلاعات سخت افزار را بررسی کنید تا مشخص شود آیا باید آن را به روز کنید. R” را همزمان فشار دهید تا پنجره RUN باز شود. را همزمان فشار دهید تا جعبه Run را بزنید. را همزمان فشار دهید و Task Manager را انتخاب کنید . Esc را همزمان فشار دهید تا تس منیجر باز شود. را فشار داده و از منوی پاپ آپ، Device Manager را انتخاب کنید. “msinfo32” را تایپ کرده و Enter را فشار دهید تا “System Information” باز شود. در ابزار Optimize باید یک درایو را انتخاب کرده و بر روی دکمه Optimize کلیک کنید تا عملیات انجام شود.

مرحله 5: پوشه درایور گرافیکی جدید را باز کنید و برای نصب آن، بر روی فایل تنظیمات دوبار کلیک کنید. درایور گرافیکی خوب می تواند عملکرد کارت گرافیک را به شدت بهبود بخشد ، بنابراین باید آخرین نسخه درایور گرافیک را نصب کنید. شما میتوانید با طراحی پورتال تحت وب به راحتی کسب و کارتان را بهبود ببخشید و درآمدتان را چندین برابر کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه طراحی پورتال متناسب با کسب و کارتان با ما تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. سپس پنجره ای باز می شود که شامل تمام اطلاعات کارت گرافیک رایانه می شود. در Windows 10 ، می توانید اطلاعات کارت گرافیک و جزئیات آن را مستقیماً از Task Manager بررسی کنید. در اینجا دو ابزار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید: اولین مورد ، Error checking و دومی MiniTool Partition Wizard است. خوشبختانه ، برای جلوگیری از این مشکل می توانید هارد دیسک خود را شکست دهید. این روش کارآمدترین روش است. تأخیر شبکه همچنین ممکن است برای بازی های آنلاین مشکل ایجاد کند. بخش های بد با بلوک های قرمز مشخص شده اند. با این حال ، CPU یک مکانیزم محافظت دارد.

سخت افزار قدیمی نمی تواند پاسخگوی نیازهای بازی هایی باشد که مرتباً به روز می شوند. یکی از سوالات پر تکراری که کاربران از ما میپرسند این است که از کجا بفهمیم کارت گرافیک نصب شده در ویندوز ۱۰ یا ویندوز 7 یا ویندوز 8 ؟ مرحله 2: برای انتخاب کنترل پنل گرافیکی و کنترل رسانه ای اینتل یا کنترل پنل NVIDIA (این بستگی به کارت گرافیکی شما دارد) به پایین بروید. به منظور بهبود کارایی، برخی از افراد از اورکلاک استفاده می کنند تا سرعت یک لوازم جانبی الکترونیکی را با سرعتی بالاتر از سرعت مشخص شده توسط کارخانه افزایش دهند. اورکلاک چیست؟ این سخت افزار می تواند با سرعتی محدود توسط تولید کنندگان از سلامت و پایداری کار کند. شما می توانید از طریق نرم افزار و یا تنظیم سیستم عامل در اورکلاک خود متوجه شوید. برای اینکه بازی ها سریعتر اجرا شوند ، باید عملکرد هارد دیسک خود را بهبود بخشید تا زمان بارگذاری بازی کوتاه شود و از تجربه بازی صاف برخوردار شوید.

نکته: Optimize ابزاری برای Defragging هارد دیسک است. ساده ترین راه برای اینکه بفهمید کارت گرافیک تان چند گیگ است و چه مدلی است ای است که روی صفحه مانیتور کلیک راست کنید و گزینه graphics prpperties را انتخاب کنید. در کادر باز شده ، “dxdiag” (بدون علامت نقل قول) را تایپ کنید و سپس در صفحه باز شده روی OK کلیک کنید. را در صفحه سیاه باز شده تایپ کنید و سپس دکمه اینتر را بزنید. در ابزار پاکسازی ، باید پرونده هایی را که باید حذف شوند بررسی کنید و بر روی دکمه OK کلیک کنید تا عملیات انجام شود. برنامه هایی ساخته شده اند که برای تشخیص مدل کارت گرافیک کامپیوتر مورد استفاده قرار میگیرند. پهنای باند بیشتر باعث افزایش سرعت انتقال اطلاعات بین حافظه و در نتیجه قدرت کارت افزایش می یابد و برنامه ها روان تر اجرا می شوند. همچنین اطلاعات دیگری مانند میزان حافظه اختصاصی در GPU خود را در این پنجره مشاهده خواهید کرد. برای این کار شما باید از دستورالعمل زیر کمک بگیرید. برای ادامه دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی ، تجربه بازی شما با پنج شرط زیر کنترل می شود: کارت گرافیک، CPU ، حافظه، دیسک سخت و شبکه.

معمولا بعد از نصب ویندوز و درایو های سیستم یکی از مهمترین سوالاتی که باری کاربران پیش میاید این است که از کجا بفهمم گرافیک کامپیوترم چنده ؟ در اینجا آموزش بررسی خطا آورده شده است. ابزار بررسی خطا می تواند سیستم های فایل و بخش های منطقی را ترمیم کند. برای کاربرانی که به هیچ عنوان نیازی به کارهای گرافیکی سنگین ندارند پیشنهاد می شود از مادر بورد هایی که دارای کارت گرافیک مجمتمع هستندد استفاده کنند تا در هزینه هم صرفه جویی کرده باشند. آنها به 4 دسته تقسیم می شوند. مرحله 2: برای یافتن گزینه Resolution به پایین بروید . مرحله 1: کنترل پنل را باز کنید. مرحله 6: برای ذخیره تغییرات ، روی OK کلیک کنید . مرحله 3: آخرین نسخه کارت گرافیک را از وب سایت سازنده بارگیری کنید. روی Start کلیک راست کنید. سپس بر روی یک پارتیشن راست کلیک کرده و Surface Test را انتخاب کنید . روی کارت گرافیک راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید.