بررسی بازارکار و آینده شغلی

انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی میان انبوهی از لپ تاپ نیاز به تخصص و بررسی مدل های مختلف دارد که احتمالا بسیار وقت گیر و دشوار خواهد بود. این محصول قابلیتی به اسم نوار لمسی دارد که یک نمایشگر اولد باریک در بالای کیبورد است و از آن میتوانید برای اسکن اثرانگشت خود برای لاگین استفاده کنید و یکسری میانبر برای اپلیکیشنهای خاصی دارد. لپ تاپ مک بوک پرو ۱۳ اینچی با نوار لمسی نیز یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی و گرافیست ها است. لپ تاپ Asus ZenBook Pro ۱۴ دارای تاچ پد با نمایشگر لمسی است که این ویژگی باعث شده تا نسبت به سایر لسا بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی متفاوت باشد. در کشورهای خارجی این رشته خواهان زیادی دارد و سالانه به تعداد افرادی که استخدام میشوند اضافه میشود. اگر محدودیتی در بودجه برای خرید لیپ تاپ ندارید، بدون شک برای یک گرافیست مک بوک پرو (۱۶ اینچی، ۲۰۱۹) بهتر از هر گزینه دیگری است؛ البته اگر دلبسته به ویندوز نباشید. اگر محدودیت بودجه دارید و مک بوک پرو برایتان قیمت بالایی دارد ولی همچنان یکی از بهتری لپ تاپ برای کارهای گرافیکی را میخواهید، لپتاپ ایسر ConceptD ۷ بهترین انتخاب است.

علاقهمندان به این رشته میتوانند در دانشگاههایی که بدون کنکور یا با کنکور دانشجو میپذیرند، شروع به تحصیل کنند. افرادی که در این رشته تحصیل میکنند، پس از کسب مدرک دیپلم، ابتدا در مقطع کاردانی و بعد از آن مقطع کارشناسی میتوانند ادامه تحصیل بدهند. در این مقاله صفر تا صد رشته گرافیک را برای شما توضیح دادیم، مهمترین نکته این است که شما به دنبال علاقه و استعدادتان بروید. اگر کارتان خیلی خوب باشد، می توانید در مراکز یا شرکتها خصوصی مشغول به کار شوید. قبول شدن در رشته گرافیک در دانشگاه دولتی کار چندان راحتی نیست و باید کنکور و آزمون عملی بعد از آن را خیلی خوب بگذرانید. بازارکار رشته گرافیک تقریبا خوب است، ولی درآمدتان به تواناییهای فردی شما هم بستگی دارد. اما اگر شما هم یک گرافیست هستید یا به میخواهید کارهای سه بعدی و رندرینگ انجام دهید و به دنبال لپ تاپی مناسب برای این نوع کارها میگردید خواندن این مقاله از مسترنکست را از دست ندهید. در این مقاله ما فرض بر این گرفته ایم که شما به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی، سه بعدی ، انجام رندرینگ و کارهایی مثل اینها هستید. گرافیک در بالاترین سطح خود یک هنر بسیاز جذاب و کارآمد است که علاوه بر هدفهای تجاری، انتقالدهندهی مفاهیم گوناگون با کمک رنگ و تصویر است.

مجله استادبانک؛ پیشرفت همزمان دانشآموز، والدین و معلم! تمرین زیاد و مستمر داشته باشید و مهمتر از همه انتظار پیشرفت یک شبه نداشته باشید. یک پیج در اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی بسازید و کارهایتان را به نمایش بگذارید تا جامعه بیشتری شما را ببینند. با گذشت زمان و حرفهای شدنتان، مبالغ بیشتری تعیین کنید. این لپ تاپ یک هیولای قدرتمند است که با آن میتوانید سنگین ترین کارهای گرافیکی را براحتی انجام دهید. در این لپ تاپ همه چیزهایی که از یک پرچمدار ۱۳ اینچی انتظار داریم از طراحی زیبا و سبک گرفته تا سخت افزار مدرن حفظ شده است و همین موجب محبوبیت این لپ تاپ است. حداقل سایز مانتیور در لپ تاپ های برای کارهای گرافیکی ۱۳ اینچ پیشنهاد میشود ولی لپ تاپ ۱۵ اینچی شاید گزینه بهتری باشند. این لپتاپ بدون هیچ چون چرا یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کار گرافیکی در سال ۲۰۲۰ و شاید بهترین آنها باشد. بهترین لپ تاپ برای گرافیست ها در مسترنکست چطور انتخاب شده اند؟ لیست «بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی» در «آذر ماه ۱۳۹۹» بروزرسانی شده است. شرکت اپل به ساخت لپ تاپ های عالی برای طراحان و متخصصان مشهور است. اگر در سازمانهای خصوصی مشغول به کار شوید، درآمد شما با توجه به سطح کاری، تجربه و توانایی شما تا 16 میلیون تومان نیز خواهد رسید.

متاسفانه قیمت وسایل رشته گرافیک روز به روز بیشتر میشود و شاید نسبت به چند سال گذشته 10 برابر شده باشد. در انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی یا مخصوص گرافیست ها، باید به نکاتی بیشتر از تنها قدرت پردازنده لپ تاپ توجه کنید. اگر فکر میکنید محصولات ریزر تنها برای گیمینگ هستند، لپتاپ Razer Blade ۱۵ Studio Editionبه شما ثابت خواهد کرذ که اشتباه فکر میکنید. ما باور داریم که والدین آگاه، بهترین انتخابها را برای فرزندشان میگیرند. ما اینجا هستیم تا به شما در خرید لپ تاپ مناسب کمک کنیم. سری جدید (۲۰۲۰) لپ تاپ مک بوک مدل ایر مشکلات نسل قبلی را به خوبی بر طرف کرده است. ما میدانیم انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها و مدل ها و از طرفی دیگر تبلیغات پر زرق و برق کار راحتی نیست. همچنین در این تحقیق، ما به نظرات و تجربیاتی که خریداران لپ تاپ های گرافیکی در دیجی کالا به اشتراک گذاشتند توجه کرده ایم تا بتوانیم گزینه های بهتری در این لیست بیاوریم. ما در تیم مجله استادبانک، منتظر خواندن نظرات، دغدغهها و پیشنهادات شما عزیزان هستیم. در این مجله دانشآموز و خانوادهی او به منابع آموزشی مختلف، اخبار آموزشی و مقالات متعدد دسترسی دارند.

بنابراین پتانسیل یک طراح گرافیک برای مهاجرت بالا است و این حرفه، متقاضیان بینالمللی قابلتوجهای دارد. بنابراین بهتر است انتخاب و خرید لپ تاپ تان، براساس کاری که میخواهیم با لپ تاپ انجام دهیم باشد. بنابراین در طول سالهای تحصیل، شما باید روی انواع نرمافزاهای طراحی نیز، تسلط پیدا کنید. مثلا اگر بتوانید خلاقیت طراحی لوگو داشته باشید، مشتریان زیادی پیدا میکنید. درست است که لپتاپ ZBook X۲ در مقایسه با سایر بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی سنگینتر و بزرگتر است، ولی این عیب را با یک نمایشگر شفاف، عملکرد قدرتمند و ویژگیهای طراحی که درک و استفاده از آنها را ساده میکند، جبران میکند. البته باید حواستان باشد که این رشته جزو رشتههای نیمه متمرکز است و آزمون عملی هم دارد. بازهی قیمتی این نوع از کار بسیار وسیع است و از 1 تا 30 میلیون تومان را هم میتوان برای آن در نظر گرفت. همانطور که مشاهد میکنید، لیست تواناییهای یک طراح گرافیک کاربلد میتواند بسیار طولانی باشد. کسانی که پس از کنکور هنر در رشته گرافیک پذیرفته میشوند، میتوانند در یکی از 4 گرایش زیر تحصیلات خود را ادامه دهند: پوستر و نشانه: در این شاخه با صفحه آرایی کتاب و مجله، عکاسی، انواع رسانه و مدیریت مراکز و سازمانهای هنری آشنا میشوید.

مورد دیگری که برای موفقیت بیشتر دانشجویان گرافیک در بازارکار مهم است، کار با نرمافزارهای مختلف گرافیک و توانایی طراحی پوستر، آرم و سایت mygpu لوگو است. در عین حال شما با یک دستگاه باریک و سبک روبرو هستید که بسیار شیک است. اگر به یکی از بهترین لپ تاپ ها مخصوص طراحی نیاز دارید که سبک، باریک ولی با قدرت فراوان باشد، Lenovo ThinkPad P۱ گزینه بسیار مناسبی برای خرید است. استادبانک پلتفرم تدریس خصوصی در منزل و آنلاین می باشد که از سال ۱۳۹۴ مشغول فعالیت در این زمینه می باشد. اگر یک تازهکار هستید و دوست دارید در این زمینه موفقتر شوید، پیشنهادات زیر را جدی بگیرید: مفهاهیم پایه و رنگشناسی را به خوبی یاد بگیرید. پروژههای مستقل دریافت کنید و سفارش بگیرید. اگر هم به طور مستقل و به صورت دورکاری پروژه قبول کنید، میانگین 7 – 8 میلیون درآمد دارید. البته به طور میانگین یک طراح گرافیست در یک شرکت خصوصی حدود 7 میلیون تومان درآمد دارد.

شرکت ریزر توانسته با مشخصات فنی فوق العاده، لپتاپ محبوب Razer Blade ۱۵ خود را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال ۲۰۲۰ تبدیل کند. برای هر حرفه یا کاری معمولا لپ تاپ هایی مخصوص آن حرفه یا شغل وجود دارند که سخت افزار و مشخصات فنی آنها براساس کاربردشان متفاوت و البته بسیار مهم است. در نهایت باید سبک، باریک و به اندازه کافی محکم باشند تا براحتی و بدون اینکه به کمر یا شانهتان فشار بیاید بتوانید آن را هرجا که میخواهید با خودتان ببرید. انجام از کارهای گرافیکی لذت ببرید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت ببرید. نمایشگر فوق العاده استثنائی ۱۶ اینچی با فضای بسیار و همچنین جدیدترین و عالیترین قطعات سختافزاری انجام کارهای گرافیکی را برایتان لذت بخش خواهد کرد. البته، این رشته در چندین دانشگاه در سراسر کشور تدریس میشود که میتوان به دانشگاههای الزهرا، دانشکده فنی و حرفهای دختران تهران، غیرانتفاعی سوره اشاره کرد. برای مثال میتوان به نقاشیهای دیواری، زیباتر کردن کوچه و خیابانها و مکانهای عمومی و مختلف سطح شهر اشاره کرد. به عنوان مثال گرافیک دانشگاه هنر تهران و رشته گرافیک در دانشگاه تهران فقط 10 الی 12 نفر ظرفیت دارند و قبولی در آنها مستلزم تلاش فراوان و کسب رتبه بالای در کنکور است.

سامانه تدریس خصوصی استادبانک، یک مرجع مطمئن برای انتخاب آنلاین معلم خصوصی است که در دسترس دانشآموزان سراسر کشور قرار دارد. هدف استادبانک، ایجاد یک بستر مناسب برای ارتباط دائمی، راحت و سریع، میان دانشآموزان با برترین اساتید تدریس خصوصی در کشور است. همه گرایشها با توجه به تواناییهای فردی شما جای کار و خلاقیت دارند. اما اگر در پیداکردن شغل دلخواهتان به بنبست رسیدید، سعی کنید تجربه به دست بیاورید و از کارهای کوچک شروع کنید. مهم این است که کارتان را از یک جایی شروع کنید و همواره در حال یاد گرفتن و تجربه کردن باشید. مهم این است که بتوانید در طول دوران دانشجویی تواناییهایتان را کشف کنید و آنها را به زیبایی به نمایش بگذارید. در ابتدای کار قیمت پایینتر بدهید تا پیشنهادات بیشتری به شما شود. چون ما در این مقاله لیستی از بهترین لپ تاپ های مخصوص کارهای گرافیکی را براساس قیمت و با بودجه های مختلف معرفی کرده ایم که میتوانید از آن به عنوان یک راهنمای خرید استفاده کنید.

این مقاله بطور پیوسته توسط مسترنکست مورد بازنگری و بروزسانی قرار میگیرد. گرافیک تزیینی و محیطی: در این شاخه از گرافیک، زیباتر کردن محیط و فضای جامعه و شهر مورد بررسی قرار میگیرد. هر سوالی در مورد خرید لپ تاپ داشتید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر سابقه کار در این حوزه را دارید یا قصد وارد شدن به دنیای طراحان را دارید، نظر و تجربههای خود را با ما در میان بگذارید. توجه داشته باید که در سالهای اخیر، برخی از دانشگاههای آزاد شروع به ثبت نام رشته گرافیک بدون کنکور کردهاند. همچنین دانشگاه هنر اصفهان، شیراز، اهواز، سمنان و گیلان (رشت) دیگر دانشگاه هایی هستند که در این رشته پذیرش دارند. مثلا دانشگاههای آزاد مشهد، اهواز، لاهیجان و ماهشهر دارای رشته گرافیک هستند. اگر به صورت آزاد یا فریلنسری کار کنید، دستمزد شما متغییر است و به تعداد پرژه و حجم کار بستگی خواهد داشت. اما اگر به صورت پاره وقت و در حین تحصیل کار کنید، درآمد ماهیانه خدود 2 میلیون تومان را میتوان برای شما در نظر گرفت. تیم استادبانک، همواره جامعه دانشآموزان و خانوادههای آنها را زیر نظر دارد تا به بهترین شکل نیازهای آموزشی این قشر از جامعه را پوشش دهد.

با توجه به نکاتی که در بخش قبلی برای خرید لپ تاپ های گرافیکی بیان شد، مستر نکست معیارهای مختلفی از جمله قدرت پردازنده، گرافیک، حافظه رم، وضوح صفحه نمایش، وزن، هارد ذخیزه سازی، باتری، قیمت و بصورت کلی ارزش خرید در میان بهترین لپ تاپ های موجود در بازار مورد بررسی قرار داده است. یکی دیگر از خدمات آموزشی ما، مجله والدین استادبانک است که با هدف ارتقاء سطح آگاهی والدین و دانشآموزان، شروع به فعالیت کرده است. با لپتاپ Acer ConceptD ۷ به راحتی کارهای پیچیده و سنگین گرافیکی را به لطف کارت گرافیک Nvidia RTX و سخت افزار قدرتمند آن میتوانید انجام دهید. لپ تاپ Lenovo ThinkPad P۱ یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی با سرعت و قدرت بالا است. در ادامه لیستی از بهترین لپ تاپ پیشنهادی برای کارهای گرافیکی که نتیجه این بررسی از مسترنکست است خدمتتان تقدیم میشود. برخی از مهمترین امکانات مجله والدین استادبانک، شامل: نمونه سوالات امتحانی، گامبهگام کتب درسی، مشاوره تحصیلی و مقالات آموزشی برای والدین است که به طور رایگان در دسترس کاربران استادبانک قرار دارند. البته شما باید رسیدن به همهی مهارتها، صبور باشید و به طور پیوسته کار انجام دهید و تجربه کسب کنید.

در کشورهای استرالیا و آمریکا بهای خوبی به متخصصین این رشته میدهند. رشته گرافیک، جای کار زیادی دارد و اگر بتوانید نرمافزارهای فتوشاپ (Photoshop)، کورل دراو (CorelDRAW)، ایلوستریتور (Adobe Illustrator) و ایندیزاین (Adobe InDesign) را به خوبی بشناسید و به آنها مسلط شوید، آینده روشنتری در زمینه گرافیک خواهید داشت. شما میتوانید با پیگیری و تماس با بخش آموزش هر دانشگاه، اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید. اما در دوره هنرستان و کارودانش هم شاخهای از گرافیک به نام گرافیک کامپیوتر وجود دارد. خوشبختانه این رشته در اکثر دانشگاههای پیام نور، غیر انتفاعی و علمی کاربردی نیز وجود دارد و مشکلی از این لحاظ برای علاقهمندان وجود نخواهد داشت. مدل های مختلفی از لپ تاپDell XPS وجود دارد که برای سال ۲۰۲۰ ، پردازنده های نسل ۱۰ اینتل Core i۵ یا i۷ و صفحه نمایش بدون حاشیه “Infinity Edge” استفاده شده است، به این معنی که Dell XPS ۱۳ (۲۰۲۰) یک عملکرد درخشان داشته است. به همین دلیل است که بسیاری از دانشآموزان و دانشجویان، گرافیک را یک رشته گران میدانند.