تجهیزات اتاق فرار در تهران تجهیزات شهربازی سیدا الکترونیک | allescape

تجهیزات اتاق فرار در تهران تجهیزات شهربازی سیدا الکترونیک | allescape

پس از آن مورد استقبال عموم قرار گرفت، گسترش قابل توجه این بازی در آسیای شرقی در سال کارخانه اتاق فرار 2012 شکل گرفت. سپس مجارستان شروع به راه اندازی این بازی کرد و سپس کشورهای آمریکا، کانادا و اسپانیا از این سرگرمی استقبال کردند. در برخی مراحل بازی اتاق فرار ممکن است شما را در تاریکی محض قرار دهند. به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق فرار شرکت نکنید.

  • بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آر طراحی شد.
  • اتاق فرار آرماگدون از جمله خاص‌ترین اتاق‌های فرار تهران به حساب می‌آید.
  • خارج شویم، این مکان می‌تواند جای بسیار خوبی برای گذراندن اوقاتی خوش و مهیج در کنار دوستان‌مان باشد.
  • استفاده از این لامپ با نور جهت‌دار نیز می‌تواند برای زمان مطالعه کارایی داشته باشد.
  • تیم شما باید با گذشتن از پیچ و تاب چالش‌ها و پشت سر گذاشتن معماها، راز اتاق رو افشا کنه و برندۀ بازی بشه.

ازاین‌رو استفاده از ایده‌های نورپردازی لایه‌ای برای اتاق خواب می‌تواند بهترین گزینه باشد. برای نورپردازی اتاق خواب می‌توان از پنکه‌های سقفی نورداری استفاده کرد که نور آن‌ها با استفاده از یک ریموت از راه دور قابل کنترل هم است. معمولا برای یک اتاق خواب کوچک تا متوسط، استفاده از یک لامپ آویز سقفی تمام چیزی است که برای نورپردازی اتاق خواب به آن نیاز خواهید داشت. شاید این لامپ به تنهایی بتواند نور موردنیاز اتاق را فراهم کند، اما می‌توان از کمی ذوق و سلیقه بیشتر در این زمینه استفاده کرد.

دیدگاه برای اتاق فرار شب سیزدهم

لطفا اگر کسی بازم بازی های مشابه این بازی میشناسه به ما معرفی کنه. توی طراحی دکور و پیاده کردن فضای خیابون و … بی نظیر عمل کرده بودین حضوری هم به گیم مستر گفتیم. چراغ‌های آویز اغلب در آشپزخانه دیده می‌شوند، اما اگر می‌خواهید همه چیز را با هم ترکیب کنید، می‌توانند سبک اتاق خواب شما را تقویت کنند. آویزان کردن چراغ‌های آویز در دو طرف تخت، فضای ارزشمندی را روی میزهای کنار تخت آزاد می‌کند و آویزان کردن آن‌ها روی کمد و پاتختی‌ها به مد و عملکرد اتاق کمک می‌کند.

نقش گیم مستر در اتاق فرار

همیشه لازم نیست نورپردازی انتخابی برای اتاق خواب جنبه کاربردی داشته باشد. حتی گاهی می‌توان نورپردازی اتاق خواب را به‌منظور زیباتر کردن اتاق و افزودن جلوه‌های تزئینی انجام داد. در تصویر زیر نمونه‌ای از ایده نورپردازی اتاق خواب را مشاهده می‌کنید که در آن دیوارهای آبی اتاق با یک روتختی طرح‌دار تک‌رنگ و چراغ‌های دیواری ترکیب شده است. با یک ایده نورپردازی مناسب مثل این ایده، می‌توان یک اتاق خواب کوچک را بزرگ‌تر نشان داد و آن را دلبازتر کرد.

داستان اولین اتاق فرار

زندانی بازی را یک قاتل سریالی زندانی کرده است؛ شما تنها یک ساعت فرصت دارید تا معماهای پیش رو را حل کنید. فراموش نکنید که این یک بازی حرفه‌ای است پس از تمام تلاش خود استفاده کنید تا بهترین تیم را جمع کنید و سپس راهی این بازی شوید. در این بازی شما راهی سفر به یک مکان وحشت‌انگیز می شود و باید مانند هر بازی دیگری از میان معماهای موجود جان سالم به در ببرید. این اتاق فرار توانسته است، توریست‌های زیادی را راهی کشور مجارستان کند و به نوعی کسب درآمد عظیمی برای کشور شده است. اگر بتوانید تمامی معماهای ادوارد را به درستی حل کنید و از پس تمامی معماها برآید؛ ادوارد بخاطر هوش و ذکاوتی که دارد شما را آزاد می‌کند، در غیر این صورت …. داستان بازی به این صورت است که شما به همراه ۱۱ نفر از دوستانتان به صورت کاملا اتفاقی وارد خانه ادوارد تندی شده‌اید.