بررسی تخصصی کارت گرافیک Intel HD Graphic 620

این ایرادی است که انویدیا و AMD با عرضه دو فناوری گوناگون که البته شباهت نسبتا زیادی دارند، رفع کرده اند. با گسترش روز به روز فناوری و سرعت گرفتن فرایندها ، بسیاری از روال های کاغذی جای خود را به کامپیوترهای اداری ، نرم افزارهای جامع و سرویس های آنلاین داده اند . هر دو فناوری بوسیله تطابق شدت تازه سازی و فریم در نمایشگر، این ایراد را از بین می برند. بنابراین احتمالا در هر زمان هماهنگی شدت فریم و تازه سازی حذف شود و در پی آن، در بازی پارگی تصویر یا به اصطلاح Screen Tearing به وجود آید. نکته ای که در بالا به آن پی بردیم، ارتباط شدت فریم و تازه سازی با هم است، اما همانطور که مطلع هستیم بازی های رایانه ای میزان فریم گوناگونی عرضه می کنند و بطور مثال هنگامی که در جوی ملایم حضور دارید، میزان فریم با زمانی که در حال مبارزه، تیراندازی و برخوردهای شدید هستید فرق دارد. در برخی شرکت ها بنا به نیاز کاربران به استفاده از برنامه های خاص ، نیاز به خرید کیس هایی با قدرت پردازشی بالاتر از کیس های معمول وجود دارد . انواع و تعداد اتصالات ویدئویی موجود در HD Graphics 620. به طور معمول ، این بخش فقط برای کارتهای ویدیوی مرجع دسک تاپ مربوط می شود ، زیرا برای آنهایی که دارای نوت بوک هستند ، وجود برخی از خروجی های ویدئو به مدل لپ تاپ بستگی دارد.

شما می توانید از انواع کارت گرافیک برای ماین کردن بیت کوین و اتریوم استفاده کنید ولی مدل های زیر می تواند این کار را بهینه تر و بهتر انجام دهد. در حال حاضر چند مدل از جمله قیمت کارت گرافیک سافایر مدل Radeon HD 6450 2GB D3 و کارت گرافیک بایواستار G210 با قیمتی زیر یک میلیون تومان به فروش می رسند. در حقیقت میزان فریم از یک سخت افزار قوی نشات می گیرد به طوری که می فهمیم کارت گرافیک دارای قدرت پردازشی بیشتر، تعداد هسته بالاتر و… اکسس پوینت ها ، دستگاه هایی هستند که امکان دسترسی به اینترنت بی سیم را در شرکت ایجاد می کند . در شبکه داخلی سازمان که روزانه افراد زیادی نیاز به استفاده از اطلاعات ، تجهیزات و نرم افزارهای تحت شبکه دارند ، وجود کامپیوتری با قابلیت پردازشی و ظرفیت حافظه بالا که در هر زمانی توانایی ارائه خدمات را داشته باشد ، نیازی بدیهی است . امروزه بسیاری از سرویس ها بر بستر آنلاین ارائه می گردد ، بنابراین حداقل از درون سازمان نیاز به ارتباط اینترنتی وجود دارد . قیمت کارت گرافیک علاوه بر تکنولوژی های استفاده شده در آن، بستگی مستقیمی به برند تولید کننده دارد.

حافظه گرافیکی یا VRAM دارای ماموریت خیلی بااهمیتی در اجرای بازی ها است و همچنین از سویی دارای وظیفه بااهمیتی در نرخ گذاری یک کارت گرافیک است. بنابراین این سرویس اینترنتی باید بین کامپیوترهایی که از طریق LAN به اینترنت متصل می شوند و دستگاه های بی سیم همچون تلفن های همراه به درستی تقسیم شود تا با اتصال یک سیستم ، پهنای باند به طور کامل اشغال نشده و کاربران با قطعی سرویس اینترنت مواجه نگردند . شما حتما باید در زمان خرید کارت گرافیک برای Mining به قدرت آن و رمز ارزی که می خواهید آن را ماین کنید دقت کنید. سرور یا کامپیوتر خدمات دهنده همان سیستمی است که روزانه به دفعات درخواست کاربران مختلف را دریافت کرده و به سرعت پاسخ را باز می گرداند . درون رک ها ، معمولا به صورت طبقه بندی شده است اما اگر زمانی نیاز به بررسی سخت افزاری تجهیزات داشته باشید می توانید با نصب ریل کیت ، به راحتی سرور دست دوم خود را از میان تجهیزات بیرون کشیده و به بررسی فیزیکی آن بپردازید . در زمره بهترین این برندها می توانیم ایسوس، MSI، گیگابایت، زوتاک و…

این نکته در جهان بازی زبانزد است که به جهت اینکه با آسودگی قادر به بازی باشید، می بایست میزان فریمی معادل دست کم 30 فریم بر ثانیه عرضه شود. اگر چه دیگر مثل سالیان قبل کارت گرافیک ها محدود به چند مدل نیستن و همان طور که گفته شد شرکت های زیادی در حال حاضر به تولید کارت گرافیک می پردازند، از جمله کارت گرافیک آرکتک، کارت گرافیک ام اس آی و دیگر برندهای کارت گرافیک که با قیمت های مختلفی در یک ظرفیت حافظه عرضه می شوند. این کارت ها هم اکنون رده اصلی کارت گرافیک بازی در بازار هستند و می توانند درخور استفاده در یک رایانه مخصوص بازی با قیمت کم باشند. هم اکنون چند گونه حافظه گرافیکی در میان کارت های گرافیک عرضه می شود که دربرگیرنده: GDDR5، GDDR5X، GDDR6، GDDR6X و HBM2 است. رک ها همان کمد های فلزی هستند که قابلیت نگهداری از تجهیزات شبکه اعم از سوئیچ شبکه ، روتر و سرور را دارند . در شرکت ها معمولا تجهیزات اصلی شبکه را در مکانی مخصوص به نام اتاق سرور قرار می دهند . گاها این کارت ها حتی می توانند انتخاباتی اقتصادی برای اجرای بازی با کیفیت 4k هم باشند.

را نام ببریم. این برندها تراشه کلیدی انویدیا و یا AMD را استفاده می کنند اما فناوری تولید و کیفیت تولید قطعات فرعی آن ها فرق دارد. هم اکنون این شرکت، بزرگترین سازنده کارت گرافیک و تولید کننده تراشه کارت گرافیک دیگر برندها از جمله کارت گرافیک ایسوس است. با این وجود، AMD همیشه به لحاظ قدرت کارت های گرافیکی مخصوص بازی خود پایین تر از انویدیا بوده است و مثلا هم اکنون در حوزه بازی، کارتی به جهت جدال با کارت هایی مانند 2080 و یا کارت گرافیک ایسوس مدل ROG-STRIX-RTX3090-O24G-GAMING حافظه 24 گیگابایت که با تراشه انویدیا تولید شده ندارد. هم اکنون دو برند در دنیا تراشه های کارت گرافیک برای کامپیوتر رومیزی و همراه تولید می کنند که شامل شرکت انویدیا و شرکت AMD است. در ادامه به بررسی انواع کارت گرافیک های موجود در بازار یعنی کارت گرافیک انویدیا و کارت گرافیک ای ام دی می پردازیم.

این حافظه ها دارای فرق هایی هستند اما پهنای باند و سرعت حافظه بعضی از آن هایی هستند که مرتبط با کار ما می باشند، چون پهنای باند و سرعت حافظه موثر بر اجرای بهتر و مطلوب تر بازی ها هستند. دوستان ما بدون طرفداری از هیچ برند و مدل خاصی سعی کردیم بهترین ها رو توی این لیست به شما معرفی کنیم. مانند کارت گرافیک آرکتک مدل جی تی 610 با حافظه 2 گیگابایت. 2 گیگابایت: کارت های گرافیکی با گنجایش حافظه 2 گیگابایت و پایین تر، عموما درخور اجرای بازی های قدیمی هستند. عموما این حافظه ها بوسیله برندهایی مانند مایکرون، هاینیکس، سامسونگ و الپیدا ساخته می شوند. انویدیا پیشرو در تکنولوژی کارت گرافیک نیز هست و کارت های تولید شده توسط این شرکت از تازه ترین تکنولوژی های نمایش تصویر مانند رهگیری پرتو استفاده می کنند. ارزان قیمت ترین کارت گرافیک با حافظه 4 گیابایت نیز کارت گرافیک بایوستار مدل RX550 حافظه 4 گیگابایت است.

ورک استیشن با استفاده از پردازنده قدرتمند ، کارت گرافیک توانا و رم پرظرفیت قادر به اجرای برنامه های مختلف گرافیکی می باشد . حتی اگر در ابتدای راه هم هستید پیشنهاد ما به شما لپ تاپی با پردازنده میانرده و کارت گرافیک قدرتمند است. لپ تاپ های مناسب ویرایش و تدوین فیلم باید حداقل از 16 گیگابایت رم و سخت افزار قدرتمند بهره مند باشد. لپ تاپ زفیروس M16 جز 3 لپ تاپ صدر بهترین لپ تاپ های ایسوس برای تدوین محسوب میشود! عده زیادی این لپ تاپ را با PC مقایسه میکنند و شاید بتوانیم بگوییم این لپ تاپ بهترین لپ تاپ برای تدوین و ادیت فیلم است. لپ تاپ Asus FX706 یکی از بهترین انتخاب های شما برای تدوین و ادیت فیلم است. در راهنمای خرید کارت گرافیک سعی می کنیم مشخصات اصلی یک VGA را به شما بگوییم تا بتوانید بهترین کارت گرافیک موجود در بازار ایران را برای خود انتخاب کنید.

اصولا قدرت یک کارت گرافیک مخصوص بازی در میزان فریمی که عرضه می کند، نمود پیدا می سایت mygpu کند. از این رو راه اندازی یک واحد IT مستقر در هر شرکتی ، تبدیل به نیازی ضروری شده است . از این رو ، فروشگاه استوکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه لپ تاپ و کامپیوتر استوک اروپایی و امریکایی ، به ارائه سرور استوک و تجهیزات شبکه با کیفیت بالا می پردازد . همچنین با توجه به اینکه سرور موظف به ارائه سرویس در مدت زمان طولانیست ، خطاهای خواندن / نوشتن اطلاعات عواقب بدی را برای سازمان خواهد داشت ؛ خصوصا اگر سازمان مربوطه با اطلاعات مالی یا پزشکی افراد سر و کار داشته باشد . صفحه نمایش این کانفیگ از Acer Nitro 5 با نرخ رفرش 144 هرتز ارائه شده است و با 16GB رم و 512GB حافظه SSD از نوع NVME عرضه شده است. در همین ابتدا بگویم که لپ تاپ Acer Nitro 5 دارای مدل های مختلفی است و کانفینگ های مختلفی را داراست. 8 گیگابایت: کارت های گرافیک تازه ای که دارای این گنجایش حافظه ای هستند، موارد خیلی مطلوبی برای اجرای بازی با وضوح تصویر 2k و با میزان فریم زیادا و تنظیمات گرافیک ماورایی هستند.

این کارت ها دارای نرخ کمی بوده و قادر به اجرای بازی هایی با وضوح تصویر با کیفیت بالا (HD) هستند و میانگین میزان فریم را عرضه می کنند. کارت های گرافیک موجود در بازار عموما بوسیله برندهای تولیدکننده قطعات ساخته شده اند و افراد کمی قادر به تهیه ورژن فاندر ادیشن یا همان ورژن اساسی که بوسیله برندهای سازنده یعنی انویدیا و AMD ساخته می شود، نیستند. احتمالا یکی از بااهمیت ترین مسائل در زمان تهیه کارت گرافیک، چک کردن گنجایش حافظه آن است. خرید کارت گرافیک از بین مدل های گوناگونی که دارای فرق های اصلی با هم به لحاظ قیمتی و استفاده هستند آسان نیست، اما ما راهنمای کاملی برای تهیه کارت گرافیک مخصوص بازی به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید برترین کارت گرافیک را با مد نظر قرار دادن نرخ برگزینید. کار این برند فقط تولید کارت گرافیک نیست و خیلی از ما این شرکت را با پردازنده های برند AMD می شناسیم.

توجه داشته باشید که GPU های داخلی با پردازنده ها حافظه اختصاصی ندارند و از یک قسمت مشترک از RAM سیستم استفاده می کنند. API های پشتیبانی شده توسط HD Graphics 620 ، گاهی اوقات نسخه های خاص آنها را نیز شامل می شود. نتایج تست بازی های خاص روی کارت گرافیک intel HD Graphic 620 بر اساس FPS بوده است . ولی در صورتی که تمایل به لذت بردن از بازی دارید، می بایست میزان فریمی بیشتر از 60 فریم بر ثانیه عرضه شود. هنگامی که کارت گرافیک میزان فریم بیشتری عرضه می کند، در اصطلاح به اجرای بهتر بازی می پردازد. است، به این معنا که قادر به عرضه میزان فریم بیشتری است. بسته به سطح نیاز کاربری می توان به سرور استوک مستقر در شرکت یکی از دو نوع حافظه SAS و SATA اضافه کرد . در این موارد خرید سرور HP ProLiant انتخاب مناسبی نخواهد بود ، همچنین ارتقاء کیس های معمولی نیز کاربران را به نتیجه مطلوب نمی رساند .

این کارت ها مثال های خیلی باارزشی هستند که می توانند درخور استفاده در یک رایانه مخصوص بازی میان رده باشند. این شرکت گاهی اوقات گرافیک هایی می سازد که جنجال زیادی در بازار به پا می کنند (به لحاظ قدرت و نه به لحاظ فروش) که از میان آن ها می توان R9 295X2 را نام برد که در هنگام ارائه دارای قدرت خیلی زیادی بود و در حقیقت دارای دو هسته بود. با استفاده از روتر می توان تنظیمات دسترسی به اینترنت و VPN جهت برقراری ارتباط امن بین شعب را انجام داد . کامپیوترهای کارمندان باید از طریقی به سرور دست دوم ، تجهیزات شبکه و منابع تحت شبکه دسترسی بیابند . برای جایگذاری حافظه پرسرعت SAS در سرور HP ProLiant ، کافیست آن را در کدی یا کیج مخصوص جاساز کرده و به جایگاهش در سرور استوک وارد نمایید . سرورهای DL ، SL و BL از سرورهای پرطرفدار HP ProLiant هستند که علاوه بر رک مونت بودن ، کاندیداهای قدرتمندی برای سطوح مختلف سرویس دهی شرکتی تا سازمانی هستند . ورک استیشن همان کامپیوتری است که پاسخگوی نیازهای این گونه کاربران است . این روزها که تب ماین کردن ارزهای دیجیتال بسیار بالا است، خرید کارت گرافیک Mining می تواند نیازهای شما را بر طرف کند.

اگر به دنبال سروری برای مجموعه ای کوچک تا متوسط هستید ، HP ProLiant 380 برای شما طراحی شده است . به عنوان مثال اگر در زمینه انیمیشن سازی ، طراحی قطعات صنعتی یا تصویربرداری پزشکی مشغول به کار هستید ، قطعا با این غول های پردازشی سروکار داشته اید . برای کارت گرافیک های نوت بوک ، اندازه نوت بوک ، شکاف اتصال و گذرگاه است ، اگر کارت گرافیک به جای اینکه در مادربرد نوت بوک لحیم شود ، در شکاف قرار داده شود. جهت جلوگیری از به هم ریختگی کابل ها و نگه داری از سرورهای استوک ، از رک استفاده می کنند . احتمالا تصویری که از اتاق سرور دارید ، مجموعه ای است از چراغ های چشمک زن ، کابل های بسیار و کمد های فلزی ایستاده . هارد دیسک SATA معمولا مناسب سرورهای پشتیبان گیری است تا در صورت وقوع حوادثی از قبیل داون شدن سرور اصلی ، قابلیت بازگرداندن اطلاعات پیشین را داشته باشد . این دستگاه علاوه بر جلوگیری از دسترسی مستقیم کاربران به مودم و روتر ، از ویژگی هایی مانند احراز هویت و تقسیم پهنای باند بین کاربران بی سیم نیز برخوردار است .

جدا از سری TUF FX ایسوس سری Zephyrus نیز یکی از سری هایی است که بسیار ارزش خرید بالایی دارد. پردازنده این لپ تاپ Ryzen 7 5800h است که با کارت گرافیک 3050TI و 16GB رم 3200MHz به شما یک کانفیگ قدرتمند برای نه تنها تدوین ویدئو بلکه گیمینگ و مصارف دیگر خواهد داد. در مطلب بهترین کارت گرافیکهای گیمینگ با قیمت زیر 20 میلیون تومان، 5 کارت گرافیک قدرتمند ارزان برای بازی را به شما معرفی کرده ایم. کارت گرافیک های خوب قیمت نسبتا بالایی دارند ولی شما میتوانید با پرداخت مبلغی کمتر از 20 میلیون تومان، کارت گرافیک گیمینگ ارزان را خریداری نمایید. به این فکر کنید که اگر هزینه بالایی برای خرید لپ تاپ مناسب تدوین نکنید باید دیگر چه هزینه هایی بکنید؟ تجهیزات شبکه به دلیل قدرت پردازشی بالا و ظرفیت حافظه ای قابل توجه ، معمولا از قیمت بالایی نیز برخوردارند ؛ اما جالب است بدانید با گذشت زمان و استفاده مکرر کوتاه مدت ، کارایی دستگاه ها کاهش نمی یابد . 3 تا 4 گیگابایت: کارت های گرافیکی با این گنجایش حافظه قابل استفاده برای اجرای بازی ها با وضوح تصویر Full HD و با میانگین میزان فریم و تنظیمات گرافیکی هستند. 6 گیگابایت: کارت هایی که دارای این گنجایش حافظه هستند، عموما درخور اجرای بازی های جدید با وضوح تصویر Full HD و با میزان فریم و تنظیمات گرافیکی رده بالا هستند.

کارت های تولید شده توسط این شرکت در گونه ها و انواع گوناگونی ارائه می شوند به طوری که می توان کارت های با نرخ خیلی پایین را که فقط برای استفاده روزمره تولید شده اند تا کارت های با نرخ خیلی بالا که برای اموری مانند رندرینگ تولید شده اند را در بین کالاهای این شرکت یافت. پس از اجرای تنظیمات براساس سیاست های شرکت ، سطح دسترسی کامپیوترها مشخص شده و ارتباط درون سازمانی برقرار می گردد . ورک استیشن ها ، نه به عنوان سرور شناخته می شوند و نه به عنوان کیس معمولی ؛ اما در شبکه تحت عنوان کامپیوتر کاربر شناخته شده و مانند سایر کامپیوترهای درون شبکه به منابع دسترسی دارند . قابل اعتماد ترین سرور های استوک سازمانی ، ساخته شرکت HP هستند . به عنوان مثال سرورهای استوک HP سری DL از معروف ترین سرورهای ProLiant هستند که علاوه بر کارایی از نظر فیزیکی نیز فضای زیادی را اشغال نمی کنند و قابل جایگذاری در رک یا اصطلاحا رک مونت هستند . کدی هارد یا براکت هارد ، قطعه ای سبک وزن از جنس فلزی است که وظیفه محافظت از حافظه را بر عهده دارد . همانگونه که قبلا بیان شد گنجایش حافظه گرافیکی خیلی اهمیت دارد اما همه چیز نیست، نوع حافظه در زمره مواردی است که موثر بر قدرت کارت گرافیک هستند و همچنین بر مواردی مانند پهنای باند تاثیر دارد.

مانند کارت گرافیک زوتک مدل ZT-T16520F-10L GAMING GeForce GTX 1650 OC حافظه 4 گیگابایت . مانند کارت گرافیک ایسوس مدل DUAL-RTX3070-O8G حافظه 8 گیگابایت. در سایت تاپ رایان و در قسمت مشخصات فنی می توانید تمامی کارت های گرافیک و قیمت آن ها را مقایسه کنید تا بهترین کارت گرافیک Render و Gaming را خریداری نمایید. پس از تنظیمات این بخش و انتقال اطلاعات لازم به سوئیچ شبکه و فایروال برای تعیین سطوح دسترسی ، نوبت به امکان دسترسی به اینترنت بی سیم می رسد . پس از تنظیم ارتباطات درون سازمانی نوبت به تنظیم ارتباط خارج از سازمان است . گام اول ، راه اندازی شبکه داخل سازمانی است . راه حل مناسب در این زمینه ، استفاده از سوئیچ های شبکه میان لایه ای است . این نسخه ای FX506 دارای 16GB رم به همراه 1TB حافظه پر سرعت SSD از نوع NVME است. در خرید کارت گرافیک برای بازی حتما به مقدار حافظه و سرعت آن دقت کنید. در شرکت ها معمولا از سرویس های اینترنتی با پهنای باند بالا جهت دسترسی به شبکه جهانی اینترنت استفاده می شود .