تعرفه تبلیغات بنری، موشنگرافی و اینفوگرافی

قیمت لپ تاپ عامل بسیار کلیدی و تعیین کننده در انتخاب لپ تاپ مورد نیاز تونه . همچنین رعایت نکات ارزشمندی مانند برون سپاری و ساده نگه داشتن کار بسیار ضروری است. وقتی که ساده بگیرید، موفقیت در استراتژیهای بازاریابی ویدئویی سادهتر است. چیزهای ساده معمولاً بهتر به نظر میرسند و سریعتر هم تولید میشوند. یه کار دیگه هم می تونید بکنید . کل قضیه همینه بیشتر از این بخوام توضیح بدم دیگه الکی کش دار میشه ! سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ یکی از مهمترین سوالاتیه که ذهن دارندگان لپ تاپ رو به خودش مشغول کرده و اتفاقا در علم فردا هم در مورد نحوه سوئیچ کردن گرافیک های اینتل و انویدیا زیاد سوال شده ، قبلا در پست ” تشخیص مقدار کارت گرافیک در لپ تاپ و کامپیوتر ” گفتم که چطور نصب بودن گرافیک رو بفهمیم و در این پست می خوام تنطیمات مربوط به سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ رو توضیح بدم پس تا انتهای پست همراه من باشید . اگه درایور گرافیک انویدیا نصب نباشه هرچقدر هم که به لپ تاپ موقع پردازش گرافیکی فشار بیاد ، نرم افزاری برای هدایت و سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ نیست که بخواد این کار رو به سرانجام برسونه .

آیا تعرفه و هزینه پروژههای گرافیکی گران است؟ برای دریافت هزینه مقرون بهصرفهتر حتی میتوانید از طراحان گرافیکی که به صورت فریلنسری فعالیت میکنند کمک بگیرید. اگر کارمندان شما ماهر هستند؛ میتوانید پروژههای مهمتری را توسعه دهید. این شرایط، مدیریت بهینه هزینه را امکانپذیر میکند. هزینه پروژههای گرافیکی همیشه آنطور که اکثر افراد فکر میکنند نیست. هر دو. اما لزوماً این طور نیست. این حس مشترک وجود دارد که هزینه پروژههای گرافیکی برای تبلیغات بنری، موشنگرافی و اینفوگرافی بالا است؛ اما این یک حقیقت مطلق نیست. میشد این موضوع رو در قالب یک پست جدا نوشت اما آخه جاش همین جاست . بیشترین سوالی که من به شخصه از طرف کاربران علم فردا و اطرافیانم دریافت کردم این بود که باتری های جدا نشدنی یا باتری های… هر چه تولید پروژه سختتر باشد؛ گرانتر خواهد بود. Nvidia Optimus چیست و چه کار می کند ؟ چون هر چی بیشتر میگذره تکنولوژی ها و مدارات پیشرفته تری در گرافیک ها به کار می ره و مسلما انرژی بیشتری از طرف چیپ های گرافیک مصرف میشه . روی پروژهای که به طور خلاقانهای به نتیجه نمیرسد اصرار نکنید چون میتواند باعث ایجاد استرس و هزینه طراحی بیشتر شود. چرا به جای ایجاد انیمیشنهای سه بعدی از توپی که در حال افتادن است؛ در دنیای واقعی یک توپ را رها نمیکنید و از آن عکس یا فیلم نمیگیرید.

اطلاع از این عوامل میتواند به انتخاب درست و پرداخت هزینه توسط کارفرمایان و مشتریان کمک کند و حتی خود فریلنسرهای طراح گرافیک میتوانند با توجه به این عوامل قیمت مناسبتری سایت mygpu را پیشنهاد دهند. در ادامه چند نکته وجود دارد که در دستیابی به این امر به شما کمک میکند. تنها راه برای دستیابی به نتایج موفقیتآمیز؛ ایجاد تیمی با متخصصان ماهر است. لازم است برای دستیابی به نتایج عالی و بدون پرداخت هزینههای بال، تولید؛ برون سپاری و کار با متخصصان ماهر را با هم تطبیق دهید. در حالی که صرفه جویی در هزینهها مهمه، درآمد هم مهم است. اگر در حال خلق کاری هستید که از نظر مادیات برایتان مهم است؛ معمولاً هر چه بیشتر به آن فکر میکنید کارهای بیشتری برای بهتر شدن به نظرتان میرسد. به همین دلیل برون سپاری بسیار مهم است. سلول یک قطعه بسیار… باتری یک قطعه شیمیایی است که با استفاده از سلول گالوانیکی (برقی) انرژی شیمیایی را به الکتریکی تبدیل می کند. 1. بهره وری بیشتر چون امکان استفاده از ایدههایی که استفاده نشدهاند را فراهم میسازد.

■ در برخی نرم افزار ها مثل فتوشاپ ، با اینکه گرافیک انویدیا رو روش تنظیم کردید ، اما تا زمانی که فایل خاصی رو دستکاری نکنید گرافیک قوی وارد عمل نمیشه ، پس اگه فتوشاپ رو باز کردید و دیدید گرافیک انویدیا درگیر نشده تعجب نکنید ، به محض باز کردن یه فایل در فتوشاپ ، گرافیک انویدیا هم شروع به کار می کنه ( رنگ آیکون پایین دسکتاپ تغییر میکنه ) . تعرفه و هزینه پروژههای گرافیکی برای تبلیغات بنری، موشنگرافی و اینفوگرافی اگر براساس مفاهیم مهمی مانند الهام گیری باشد میتواند مقرون به صرفه هم باشد. همیشه پروژهها و مفاهیم شگفت انگیزی وجود دارد که توسط برخی از مشتریان کنار گذاشته میشوند و شما میتوانید از آنها در پروژههای دیگری استفاده کنید. صرفه جویی در هزینهها با استفاده از تجهیزات قدیمی و بی کیفیت توصیه نمیشود. در صورتیکه سیستم عامل لپتاپ یا کامپیوتر شما قدیمی است میتوانید اقدام به ارتقا کامپیوتر خود کنید. تا زمانی که گرافیک اینتل رو نصب نکنید ، سیستم عامل به شما اجازه نصب درایور گرافیک انویدیا رو نمیده .

از دیگر روشهایی که در بخشهای قبل برای دیدن مشخصات کارت گرافیک به آن اشاره نشده است، استفاده از control panel است. چگونه مقدار حافظه رم و کارت گرافیک لپ تاپ را بفهمیم؟ در این قسمت کشور سازنده و تاریخ ساخت لپتاپ را مشاهده خواهید کرد. پس از آن شما باید کلمه msinfo32 را در قسمت سرچ run جستجو کنید و سپس در قسمت سمت چپ دکمه کشویی components را باز کنید و دکمه storage را فشار دهید. در برخی موارد که بدون توجه به سخت افزار سیستم، کامپیوتر یا لپتاپی خریداری میکنید یا هدیه میگیرید، ممکن است برای نصب نرمافزارهایی خاص روی آن، نیاز به دانستن مشخصات آن داشته باشید. زمانی که شما گرافیک انویدیا رو برای اجرای نرم افزاری درنظر میگیرید و اون نرم افزار رو اجرا میکنید ، آیکون پردازنده ( بغل آیکون باتری ) رنگش عوض میشه و می زنه که چند تا نرم افزار رو در کنترل گرفته . ■ مشکل برخی بازی ها که اجرا نمیشن با سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ حل میشه پس قبل از غر زدن و بد و بیراه گفتن به زمین و زمان ، تنظیمات مربوطه رو انجام بدید و اگه باز به بن بست روحی خوردید دیگه فقط می تونید به خدا توکل کنید !

بنابراین همیشه نمیتوان هزینه پروژههای گرافیکی برای تبلیغات بنری و موشنگرافی و اینفوگرافی را کاهش داد چون میتواند منجر به نتایج نامطلوبی شود. این سؤالی است که اکثر صاحبان کسب و کار از خودشان یا دیگران میپرسند چون برای تبلیغات محصولات فروشگاهی یا خدماتی که ارائه میدهند به تبلیغات نیاز دارند. این کار رو برای این انجام می دیم که بفهمیم کدوم نرم افزار ها توسط گرافیک انویدیا در حال اجراست . ■ روش اول : انتخاب اون نرم افزار از لیست نرم افزار های موجود در کادر کنترل پنل انویدیا . طراحان اومدن با مفهوم سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ ، برای کارهای دم دستی گرافیکی و نرم افزارهای معمولی چیپ گرافیک مجتمع یا به انگلیسی Integrated Graphics درگیر یشه و برای کارهای گرافیکی سنگین مثل نرم افزارهای تخصصی گرافیکی و همچنین انجام بازی ، چیپ گرافیک مجزا درگیر بشه . ■ برای لپ تاپ هایی که گرافیک اینتل و AMD دارن هم امکان سوئیچ کردن گرافیک ها وجود داره . تا جایی که در برخی موارد قیمت لپ تاپ منجر به انصراف از خرید هم شده .

بیشتر بخوانید: چگونه یک اینفوگرافیک عالی برای سئو طراحی کنید؟ Nvidia Optimus دقیقا برای سوئیچ کردن بین دو کارت گرافیک طراحی شده پس همین جا هم توضیح می دمش . بعد از نصب ، کنترل پنل انویدیا در راست کلیک دسکتاپ ظاهر میشه که در ادامه نحوه فعال سازی و طریقه سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ تون رو توضیح مبدم . Optimus از کلمه Optimum به معنی ” بهینه ” گرفته شده و واقعا هم عمل بهینه سازی عملکرد گرافیک های لپ تاپ رو به خوبی انجام میده . برای فعال سازی این تکنولوژی باید حتما درایور چیپ گرافیک لپ تاپ تون که موقع خرید از فروشنده میگیرید رو نصب کنید . ■ Auto-Select : که به درایور های گرافیک اجازه میده تا در شرایطی که خودش صلاح می دونه سوئیچ کردن بین گرافیک های لپ تاپ رو انجام بده . از این رو تکنولوژی سوئیچ کردن گرافیک بوجود اومد که فقط مواقعی که نیاز به گرافیک قوی بود ، گرافیک قوی وارد عمل بشه و موقعی که نیاز نیست گرافیک ضعیف تر ، کار بکنه .

بهره وری و چابکی فرایند هم نشان دهنده مدیریت بودجه بهتر است. هم اکنون در قسمت system، RAM میتوانید مقدار حافظه نصب شده روی دستگاه خود را مشاهده کنید. ■ وقتی در قسمت Global Settings ، گرافیک روی High Performance NVIDIA Processor می گذارید ، در قسمت Dxdiag که برید ، حافظه گرافیک انویدیا به مقدار Approx . هر پردازنده ای که سرعت یا قدرت بیشتر داشته باشه باتری بیشتری مصرف می کنه . سوئیچ کردن گرافیک ها در لپ تاپ معنی پیدا میکنه چون لپ تاپ با باتری کار میکنه و فلسفه وجودی سوئیچ کردن گرافیک ها ، ذخیره انرژی بیشتر در باتری لپ تاپ هست . شرکت انویدیا کانسپت یا مفهوم جدیدی به نام Optimus معرفی کرد که با استفاده از این تکنولوژی ، به صورت کاملا هوشمندانه و اتوماتیک و بدون دخالت کاربر در مواقعی که نیاز به پردازش گرافیکی بیشتر باشه ، لپ تاپ روی گرافیک قوی تر سوئیچ می کنه . به دست آوردن شخص متخصص بیشتر از استخدام دائمی او مفید است. حتی با داشتن موشنگرافیکهای کوتاهتر میتوانید به نتایج عالی دست پیدا کنید. صرف نظر از بازاریابی؛ نتایج خوب فقط توسط متخصصان ماهر به دست میآید. معمولا گزینه Auto-Select گزینه معقولی به نظر میرسه .

اما در صورتیکه به کارتن آن دسترسی ندارید، با مطالعه این بخش از مقاله میتوانید به پاسخ سوال خود برسید. مقدار حافظه هر قسمت را که دوست داشتید، ببینید روی آن کلیک کنید تا در سمت راست صفحه نمایش آن را مشاهده کنید. در اولین روش روی صفحه دسکتاپ رفته و وارد مای کامپیوتر سیستم خود شوید، در این قسمت راست کلیک کرده و گزینه properties را فشار دهید. فلسفه وجودی دو عدد جیپ گرافیک در لپ تاپ از اونجایی شروع شد که باتری لپ تاپ ها توان تامین انرژی برای چیپ های گرافیک مجزا یا به انگلیسی Dedicated Graphics مثل کارت های گرافیک انویدیا و AMD رو نداشتن . در سایر روشها نیز با توجه به اطلاعات نمایش داده شده، میتوانید مشخصات کارت گرافیک را مشاهده کنید. سپس با توجه به گزینههای نمایش داده شده در قسمت هدر، روی قسمت adapter رفته و اطلاعات کارت گرافیک و حافظه را مشاهده کنید. هم استفاده کنید و وارد این قسمت شوید.

برای این کار باید درایور هر دو گرافیک ، هم اینتل و هم انویدیا نصب باشه . ایده سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ به چند سال قبل بر میگرده و موقعی که کاربران لپ تاپ باید به صورت دستی گرافیک کامپیوتر خودشون رو سوئیچ می کردن و تقریبا کار خسته کننده ای بود و احتیاج به ری استارت لپ تاپ داشت . سوئیچ کردن گرافیک در لپ تاپ یعنی چی ؟ داشتن مهارت ضروریست و اگر در تیم شما فرد ماهری وجود ندارد؛ باید این مهارت را در یک فریلنسر جستجو کنید. یک پروژه بیش از هر چیزی دیگری باید دارای کیفیت باشد. الهام فقط یک نقطه شروع است و پروژهای که شما تحویل میدهید چیزی متفاوت باید باشد. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید؛ چیزی کوتاهتر را انتخاب کنید. دوربینهای عکاسی حرفهای حقایقی را ثبت میکنند که تصاویر کامپیوتری نمیتوانند به آنها دست پیدا کنند؛ بنابراین با در نظر گرفتن این امر میتوانید مدت زمان طراحی خود را کاهش دهید.

در برخی موارد، برون سپاری هم راهی برای کاهش هزینههای پروژه است. امکان صرفه جویی در هزینهها با برون سپاری وجود دارد. صرفه جویی با برون سپاری موشنگرافیک به استودیوهایی که فاقد نمونه کار خوب هستند توصیه نمیشود. با این کار برنامه به لیست اضافه میشه و می تونید گرافیک مورد نظر رو بهش اختصاص بدید . Memory اضافه میشه . فایل اجرایی نرم افزار مورد نظرتون رو در کامپیوتر پیدا کنید و روش راست کلیک کنید و معمولا دومین یا سومین گزینه ، نوشته : Run With Graphics Processor که وقتی روش برید گزینه های گرافیکی باز میشه و می تونید گرافیک مورد نظرتون رو انتخاب کنید . ■ روش دوم : اگر نرم افزار مورد نظر در لیست نبود می تویند دکمه Add رو بزنید و فایل exe. ضمن اینکه تکنولوزی Nvidia Optimus بدون درایور ( نرم افزار راه انداز و کنترل کننده ) هیچی نیست . صرفه جویی در هزینهها با استفاده از نرم افزارهای بی کیفیت توصیه نمیشود.

بدون شک؛ این محتواهای بایگانی شده دو مزیت اصلی را به همراه خواهند داشت. در این پست ما نکاتی را در مورد تعرفه و هزینه پروژههای گرافیکی مقرون به صرفه بیان میکنیم بدون اینکه کیفیت کار را پایین بیاورد. اگر شرکت شما نحوه مدیریت یک پروژه را بداند؛ هزینه پروژههای گرافیکی برای تبلیغات بنری، موشنگرافی و اینفوگرافی میتواند مقرون به صرفه باشد. 2. صرفه جویی در هزینهها. یادداشت ویراستار: این مطلب در مرداد ۱۴۰۰ توسط کارشناسان لپ تاپ و کامپیوتر آچارباز، بررسی و تایید شده است. با اینکه قیمت لپ تاپ به راحتی خوردن یه لیوان شیرموز قابل پیش بینیه اما خود… دستیابی به نتایج خوب با قیمت مقرون به صرفه امکانپذیر است، اما برای این کار باید نحوه مدیریت صحیح پروژهها درک شود. همکاری با افراد با استعداد برای دستیابی به نتایج عالی در پروژهها ضروریست. این نوع قیمت گذاری چیز بدیهی در هر بازار کاری است. زمانی میتوانید صرفه جویی کنید که منابع شما نتایج مشابهی با منابع گران قیمت داشته باشد.

خب ما در کنترل پنل انویدیا برای سوئیچ کردن گرافیک لپ تاپ نیاز به گزینه هایی داریم که در شکل بالا با رنگ قرمز مشخص کردم . با این کار در قسمت تسک بار و یا Tray ( فلش کوچک پایین سمت راست بغل آیکون باتری لپ تاپ ) یه آیکونی شبیه به پردازنده ظاهر میشه که در حالت عادی به رنگ سیاه سفید هست . برای این کار به قسمت Program Settings بروید و در لیست موجود ، نرم افزار مورد نظرتون رو انتخاب کنید و کمی پایین تر هم ، گرافیکی که قصد دارید باهاش اون نرم افزار رو اجرا کنید رو انتخاب کنید . یعنی خدا بگم این شرکت لنوو رو چکار کنه که از موقعی که لنوو Z510 رو تولید کرد همه رو به جون هم انداخت . بهترین راه حل ممکن جستجوی تولید پروژههای سادهتر اما با کیفیت بالا و با هدف کاهش هزینهها میباشد. نرخ ساعتی. قیمتهایی را که شرکتها و متخصصان ارائه میدهند را بررسی کنید و گزینهای که بهترین هزینه و سود را برای شما ایجاد میکند را انتخاب کنید. ■ High Performance NVIDIA Processor : که گرافیک لپ تاپ رو در بهترین و قوی ترین حالت ممکن میذاره . اونجا هم یک کنترل پنل به نام Radeon Control Center هست که می تونید نرم افزار ها رو با گرافیک مورد نظر اجرا کنید .