دانلود Intel HD Graphics Drivers درایور کارت های گرافیک اینتل آپدیت شده

مشاهده خواهید کرد که جزئیات کامل تر کارت گرافیک مجتمع و همچنین مجزای شما قابل مشاهده میشود. با روند رشد اینترنت و افزایش سرعت آن، همچنین دسترسی آسانتر به فضای مجازی، تبلیغات مجازی در ایران، گسترش بیشتری یافته است. اما در مقیاس کلی میتوان گفت که پایه انیمیشن، بر مبنای تصاویر متحرک است، هر چند ممکن است الزاما برای انتقال یک پیام خاص ساخته نشود و بیشتر جذابیت داستانی و سرگرمی در آن، مد نظر قرار گرفته باشد. اساس کار موشن گرافی بر متحرک سازی تصاویر یا وکتورهای گرافیکی با نرم افزارهای کامپیوتری است. به زبان ساده، موشن گرافیک به معنای گرافیک یا همان تصاویر متحرک است. گرایش روز افزون به عرصه موشن گرافی که به دلیل تاثیرگذاری و موفقیت بالای آن نسبت به هزینه ساخت نسبتا کم و سادگی تولید آن است، باعث شده است یک بازار شغلی مناسب برای این حرفه به وجود بیاید و علاقمندان به راحتی بتوانند حتی در منزل، اقدام به یادگیری و سپس تولید چنین محتوایی در شبکههای اجتماعی و دنیای مجازی نمایند. پیدا کردن مشخصات پردازنده کامپیوتر و لپ تاپ در محیط ویندوز به سادگی قابل انجام است.

مزیت موشن گرافیک ، هزینه پایین ساخت آن، نسبت به سایر ویدئوها است، چرا که عمده کار با تدوین کامپیوتری و نرمافزارهای مختلف انجام میشود و در این روش، نیاز به پروداکشن و فیلمبرداریهای پر هزینه نیست. از آنجا که تصویر از صوت و همچنین، صوت از نوشته، تاثیر بیشتری دارد، میتوان گفت موشن گرافیک میتواند با هزینهی کمتری نسبت به سایر انواع تبلیغات، تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن محصول یا خدمات شما داشته باشد و دقیقا به همین دلیل است که روز به روز، به انواع موشن گرافیک جذاب و خلاقانه اضافه میشود. انواع سبکهای موشن گرافیک ؛ موشن گرافیک چیست ؟ کاربرد و مزیت موشن گرافیک چیست ؟ در ادامه همراه استودیو نماد باشید تا بیشتر با انواع سبکهای موشن گرافیک و کاربرد آن در تبلیغات آشنا شویم. تولید نهایی موشن گرافیک کامل دو تا سه هفته وقت میبرد. ازین که تا پایان همراه استودیو نماد بودهاید از شما سپاسگزاریم. در این پست نسخه جدید و نهایی درایو کارت گرافیک اینتل با نام Intel HD Graphics Drivers را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم. برای Code Nameهای Arrandale و Bay Trail و Clarkdale درایور Intel® HD Graphics driver را دانلود کنید.

به این روش اصطلاحا روش “دی ایکس دیاگ” گفته میشود و از طریق آن میتوانید به دیگر مشخصات سیستم خود نظیر جزئیات کارت گرافیک و غیره هم دسترسی یابید و حتی جزئیات سیستم خودتان را به صورت یک فایل تکست استخراج کنید. در مثال فوق پردازنده سیستم ما پردازنده Intel Core i7 4500U است. کل کار بیشتر تدوین تصاویر بر مبنای خط داستانی یا سناریوی مورد نظر و صداگذاری بر روی موشن گرافیک است. موشن گرافیک برای انتقال یک ایده یا پیام خاص از طریق تصاویر متحرک همراه با صدا و افکتهای خاص استفاده میشود. در این شیوه از موشن گرافی ، اشیاء و وسایل واقعی حرکت داده میشود و از حالتهای مختلف آن عکس میگیرند، سپس با تدوین در نرمافزار گرافیکی، تبدیل به یک کلیپ متحرک شده و برای انتقال پیام مورد نظر استفاده میشود. امیدواریم از این مطلب اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید. همچنین این نسخه قابلیت نصب روی نسخه های Intel Iris و d HD Graphics و Pentium/Celeron Processors را داراست.

آیا انجام این کار امکانپذیر است؟ این روش هم یکی دیگر از بهترین روش هایی است که میتوانید از آن برای پیدا کردن مشخصات کامپیوتر در ویندوز 10 استفاده کنید. در انیمیشن هر چند از گرافیک یا همان نقاشیهای متحرک استفاده میشود، اما عموما دارای یک داستان، درام و روایت خاص است و همینطور در آن، کاراکترها و پرسوناژهای انسانی یا حیوانی وجود دارد. بیشترین کارکرد موشن گرافیک در عرصه تیزرهای تبلیغاتی و آموزشی است؛ هرچند ممکن است برای انتقال پیامهای اجتماعی هم استفاده شود. چنانچه محتوای تبلیغاتی تولید شده، مفید و سودمند باشد و از طرفی جلوهی بصری مناسبی داشته باشد و بتواند نیاز مخاطب را در راستای هدفی که دارد، بر طرف سازد، به سرعت دست به دست گشته و راه خود را بین مخاطب باز میکند و هر چه بیشتر به معرفی کسبوکار و خدماتی که انجام میدهید، کمک میرساند. موشن گرافیک به دلیل جذابیت بصری که دارد، میتواند برای همهی گروههای سنی اعم از کودک، نوجوان، بزرگسال و حتی کهنسال مناسب باشد و بتواند آنها را جذب کند. در اینجا فرقی نمیکند که کسبوکار شما چقدر بزرگ است، بلکه مهم محتوایی است که تولید شده است، بنابراین چنانچه محتوای تولید شده جذاب و باکیفیت باشد، مسیرش را در گوشیهای هوشمند مخاطب و سپس در ذهن او، باز خواهد کرد.

دقت داشته باشید که پیدا کردن جزئیات و مشخصات رم، کارت گرافیک، پردازنده و هارد در نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز ممکن است مجبور به استفاده از روش های دیگری باشید. بهترین روش برای مشاهده ظرفیت هارد کامپیوتر و لپ تاپ در ویندوز 10 این است که از نرم افزارهایی مثل Partition Wizard استفاده کنید. برای ساخت وکتورهای گرافیکی متحرک، نرم افزارهای گوناگون و زیادی به کار میروند و چون هر کدام از آنها ویژگیهای مختلفی دارند، کاربران بر مبنای نیاز خود و راحتی استفاده، از هر کدام استفادههای مختلفی میکنند. Intel Graphic Driver دارای ۶ نسل می باشد که تمام درایور ها در این ۶ نسل را برای تمام ویندوزها در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی به صورت جداگانه قرار داده ایم .شما می توانید بر اساس نوع دستگاه و مدل کارت گرافیکی خود درایور مورد نظر را دانلود کنید . در ادامه مطلب لیست نسخه قابل نصب را برای شما اماده دانلود کرده ایم.

شاید تا به حال اصطلاح موشن گرافیک به گوشتان خورده باشد و این سوال ذهنتان را سایت mygpu مشغول کرده باشد! همچنین اطلاعات مورد نظر را میتواند به شکل بسیار جذاب و به صورت قابل انعطاف به خورد مخاطب دهد و تاثیر خود را بر ذهن او بگذارد. اگر صاحب کسبوکاری هستید، میدانید که رقابت در بازار امروز بسیار جدی است؛ برای اینکه بتوانید در هر حیطهای که فعالیت میکنید، دوام بیاورید، باید وارد فضای اینترنت و دنیای مجازی شوید و به دنبال آن، از انواع روشهای تبلیغاتی برای معرفی کسبوکار خود و یا خدماتی که انجام میدهید استفاده کنید. کمی منتظر باشید تا تست سیستم در پنجره جدید باز شده انجام شود. مشاهده خواهید کرد که مدل دقیق کارت گرافیکی که روی سیستم شما نصب شده مشخص میشود. حتی متحرک سازی نمودارها یا مفاهیم هم شما را به سخنرانی تعاملیتری میرساند. سائول بأس به عنوان طراحی مشهور، صفحه عنوان فیلمهای معروفی را تهیه کرده است. گزینه Manage را انتخاب نمایید تا یک صفحه جدید باز شود. از لیست وسط صفحه بر روی آیکون فلش کنار گزینه Display Adaptors کلیک نمایید.

همچنین، در انیمیشن، پیام و محتوا را داستان روایت میکند، در حالیکه موشن گرافیک ، کمتر روایتی داستانی دارد به جای داستان، انتقال پیام، بیشتر بر عهدهی تصاویر، افکتها و رنگ میباشد. در اینجا امکان تغییر متن و عنوان، کاراکتر یا صحنههای ساده، صداگذاری، زمانبندی و ویرایش صحنهها وجود دارد. این روش ساده ترین و بهترین روش موجود برای پیدا کردن مشخصات رم کامپیوتر در ویندوز 10 خواهد بود. موشن گرافیکها به دنبال توضیح ساده مفاهیم و اطلاعات دشوار هستند. به دنبال پر کردن شکافهای مفهومی بگردید و این اطلاعات را قبل از طراحی موشن گرافیک از کارفرما بخواهید. تبلیغات در فضای مجازی و بستر اینترنت، نه تنها به دلیل گسترش شبکههای اجتماعی تاثیر بیشتری دارد، بلکه هزینهی کمتری را نیز به صاحبان کسبوکار تحمیل میکند. به عنوان مثال، اینفوگرافی بیماری کووید 19 در قالب یک نمای گرافیکی، اطلاعاتی مفید و مختصر به بیننده منتقل میکند. امیدواریم مطالب بیان شده برایتان سودمند و مفید واقع شده باشد.

روی My Computer یا همان This PC کلیک راست کنید. نشانهگر ماوس را بر روی آیکون ویندوز (پایین و سمت چپ) ببرید و روی آن کلیک راست کنید. موشن گرافیک تبلیغات را از یک کار کاملا حرفهای و هزینه بر، به یک فعالیت کامپیوتری دلچسب بدل کرده است. با اینکه تاریخ دقیقی برای ورود موشن گرافیک به دنیای رسانه و تصویر وجود ندارد، اما انواع سبکهای موشن گرافیک ، امروزه بدل به یکی از ابزارها و رسانههای بصری قدرتمند و تاثیرگذار در عرصه اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و یا بازرگانی شده است. هدف اصلی از ساخت هر کدام از انواع موشن گرافیک ، انتقال یک پیام یا محتوای ویژه به مخاطب است. همانطور که پیشتر اشاره شد این تصاویر متحرک یک سناریو ویژه دارند و پیام کلی آن توسط یک گوینده بر روی تصاویر بیان میشود. یعنی اطلاعات به جای تصاویر ثابت در قالب گرافیکهای متحرک و صدا بیان میشود. در اینفو موشن ، از همین تکنیک در قالب ویوئو و موشن برای انتقال محتوای مورد نظر استفاده میشود. بعد از تعویض ویندوز برای اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی باید از آخرین نسخه درایور کارت گرافیکی استفاده کنید .

در ادامه این مطلب قصد دارید نحوه پیدا کردن مشخصات کامپیوتر در ویندوز 10 را برایتان به طور کامل شرح دهیم. R را به طور همزمان از روی کیبورد فشار دهید. تصور کنید میخواهید مدل دقیق کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود که سیستم عامل ویندوز 10 بر روی آن نصب شده را بدون نیاز به کاتالوگ دستگاه و از محیط سیستم عامل پیدا کنید! کمی منتظر باشید تا بررسی سیستم شما انجام شود و گزارش لازم در پنجره پاپ آپ نمایان شده قابل رویت باشد. معمولا این صداگذاری به معنای بیان موضوع آموزشی یا تبلیغی توسط یک گوینده است که روی کارتونهای متحرک انجام میشود. اینفو گرافی به معنای اطلاعاتی است که به صورت خلاصه و در قالب تصاویر گرافیکی در کنار هم و برای معرفی و یا بیان یک موضوع استفاده میشوند. هرچند اصطلاح موشن گرافیک برای همه گرافیکهای متحرک شامل تصاویر و ویدئو به کار میرود، اما به طور خاص در موشن گرافیک ، به جای تصاویر واقعی، از وکتور یا نقاشیهایی استفاده میشود که به کمک نرمافزارهایی مانند ایلاستریتور تهیه و متحرک سازی میشوند. دقت داشته باشید که این نرم افزار قابلیت جابجایی درایوها و تغییر سایر آن ها را هم امکانپذیر میکند اما بهتر است بدون آگاهی از قابلیت های این برنامه استفاده نکنید.

در بخش Display جزئیات کارت گرافیک مجتمع سیستم و در بخش Render جزئیات کارت گرافیک مجزای آن ارائه خواهد شد. اگر در نرم افزار CPU-Z در قسمت Code Name عبارت Sandy Bridge مشاهده شد یعنی کارت گرافیک شما نسل دوم است. اگر عبارت Ivy Bridge مشاهده شد نشان دهنده نسل سوم بودن CPU شماست. اگر عبارت Broadwell را مشاهده کردید نشان دهنده نسل پنجم بودن CPU شماست و اگر عبارت Skylake را مشاهده کردید نشان دهنده نسل ششم بودن CPU شماست. عبارت msinfo32.exe را تایپ و کلید اینتر (Enter) را فشار دهید. در کنار عبارت Processor جزئیات پردازنده کامپیوتر شما نوشته شده است. به تب System مراجعه کرده و جزئیات پردازنده کامپیوتر را در کنار عبارت Processor مشاهده کنید. اگر عبارت Haswell را مشاهده کردید نشان دهنده نسل چهارم بودن CPU شماست. در ضمن، انواع سبکهای موشن گرافیک هر کدام، دارای جذابیتهای بصری است و به صورت خلاصه و مفید میتواند محتوای مورد نظر را به خوبی به مخاطب منتقل نماید و به دلیل همین کوتاه و مختصر بودن است که بیننده تمایل بیشتری برای دیدن یک موشن گرافیک دارد؛ خصوصا در دنیای امروز، که تولید محتوای نوشتاری، مخاطبان خاص خود را دارد و همهی افراد تمایلی به خواندن متون طولانی ندارند!

درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver یکی از اساسی ترین مجموعه ها در سیستم های سخت افزاری برای اجرای بازی و برنامه های گرافیکی می باشد . در این شرایط ظرفیت اسمی رم سیستم شما 6 گیگابایتی است. این نرم افزار میتواند به طور دقیق ظرفیت هارد سیستم و ظرفیت هر یک از درایوهایش را نشان دهد. یکی دیگر از سوالات رایجی که در مورد پیدا کردن مشخصات کامپیوتر در ویندوز 10 برای اغلب کاربران به وجود میآید مربوط به نحوه مشخص کردن ظرفیت رم سیستم است. البته در این روش ممکن است از جمع زدن ظرفیت درایوهای ویندوز به ظرفیت واقعی و نهایی هارد دست پیدا نکنید و حجم تمام درایوها کمتر از حجم واقعی هارد سیستم باشند. به واقع چطور میتوان جزئیات رم یک کامپیوتر یا لپ تاپ مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 را مشاهده کرد؟ R را از روی کیبورد بزنید و سپس عبارت dxdiag را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید. عبارت dxdiag را در پنجره جدید ایجاد شده تایپ و کلید اینتر (Enter) را بزنید.

تصاویر و گرافیکهای متحرک، توجه بیشتری به خود جلب میکنند و برای بیان یک محتوای آموزشی یا تبلیغی سودمندتر هستند که البته با وجود صداگذاری روی موشن، قدرت بیان محتوا، افزایش بیشتری نیز مییابد. گاهی برای انتقال یک محتوا و ایجاد جذابیت بیشتر، ترکیبی از فیلمبرداری و تصاویر گرافیک ساخته میشوند که به آن ویدئو موشن میگویند. تخمین زده میشود، تا چند سال دیگر، کسبوکارهایی که وارد فضای مجازی نشدهاند و نتوانستهاند ازین بستر به نفع کسبوکار خود و یا معرفی خدماتی که انجام میدهند استفاده کنند، به طور کامل از صحنهی رقابت دور میشوند و از بین میروند و یا نمیتوانند به طور مناسب و مستمر به فعالیت خود ادامه دهند.البته در کنار این روش تبلیغاتی روش های دیگری مثل استفاده از تور مجازی ، عکاسی تبلیغاتی ، ساخت پادکست و … یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران در راستای پیدا کردن مشخصات کامپیوتر در ویندوز 10 با آن رو به رو میشوند مربوط به مشاهده جزئیات کارت گرافیک است. روش دیگری هم برای مشاهده ظرفیت رم کامپیوتر و لپ تاپ های ویندوزی وجود دارد که مربوط به مراجعه به بخش MY Computer یا همان This PC و محاسبه مجموع ظرفیت درایوهای سیستم میشود.

به همین جهت است که استفاده از نرم افزار Partition Wizard را برای مشاهده ظرفیت هارد کامپیوترها پیشنهاد میکنیم. این عدد نشان دهنده مقدار ظرفیت رم واقعی و فعلی کامپیوتر یا لپ تاپ شماست. ممکن است نمایش عدد کنار عبارت مذکور به صورت اعشاری باشد و عددی مثل 5.90 در این بخش دیده شود. در پنجرهای که نمایان شده است به سمت پایین حرکت کنید و عددی که در کنار گزینه Total Physical Memory نوشته شده را مشاهده نمایید. اگر در گذشته تنها مشاغل بزرگ و صاحب نام، میتوانستند از تبلیغات استفاده کنند، امروزه به لطف تکنولوژی و فضای مجازی، حتی کسبوکارهای کوچک نیز میتوانند برای خود تبلیغاتی زیبا و جذاب دستوپا کنند و آن را در شبکههای مجازی نشر دهند. خوشبختانه انجام این کار امکانپذیر خواهد بود و شما میتوانید بدون نیاز به کاتالوگ لپ تاپ یا کامپیوتر خود و از طریق سیستم عامل ویندوز نصب شده بر روی آن جزئیات هر یک از قطعات سخت افزاری که به آن ها نیاز دارید را مشاهده نمایید. آیا میتوان مشخصات دیگر قطعات سخت افزاری سیستم نظیر پردازنده، رم و غیره را هم از محیط سیستم عامل ویندوز 10 مشاهده کرد؟

اگر میخواهید مشخصات کامپیوتر خود نظیر جزئیات پردازنده، کارت گرافیک و رم را از محیط سیستم عامل ویندوز پیدا کنید، این مقاله راهنمای جامعی را در اختیارتان قرار میدهد. در این مطلب آخرین نسخه درایور کارت گرافیکی اینتل Intel Graphic Driver برای سیستم عامل های ویندوز ۱۰ و ۸ و ۸.۱ و ۷ و ویستا و Xp را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم . میتوانید با رابط کاربری محصولات خودتان یک موشن گرافیک کامل را تهیه کنید. شاید این نوع موشن گرافیک را هم نوعی از ویدئوهای تشریحی بدانید ولی آنها روی یک مفهوم کلی متمرکز هستند؛ در بازاریابی محصول تنها روی محصول متمرکز هستیم. البته برخی از متخصصان نرم افزارهای گرافیکی، انیمیشن را به دلایلی که بعدا توضیح میدهیم متفاوت از موشن گرافی میدانند و بعضیها هم آن را زیر مجموعه موشن گرافی میدانند! برای این روش از کدام نرم افزارها استفاده میشود ؟ اگر سیستم شما مثل لپ تاپی که ما از آن استفاده میکنیم دارای دو کارت گرافیک باشد (اصطلاحا کارت گرافیک مجتمع داشته باشد)، نام هر دوی آن ها در بخش مذکور نمایان میشود. در ویندوز 10 و دیگر نسخه های سیستم عامل ویندوز روش های بسیار مختلفی برای مشاهده جزئیات کارت گرافیک وجود دارد اما به عقیده ما روشی که در این بخش به آن اشاره خواهیم کرد بهترین روش برای انجام این کار است.