کانال باکس بتنی مشخصات فنی و قیمت لوتوس بتن

علاقه‌مندان می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی با شماره‌ سامانه ستاد 1456 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی مراجعه نمایند. از باکس های گوناگون می توان به باکسِ پشتِ دریچه های سقفیِ چهارطرفه ی تایلی و یا دیگر انواعِ دریچه ها اشاره نمود که تصاویرِ متنوعِ باکسها به تفصیل در ذیلِ این توضیحات، قابل مشاهده است. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه ارتباطات دیجیتال سپهر (نت‌باکس) می باشد.

حالت‌های استاندارد و از پیش تعیین شده در پلنیوم باکس وجود دارد؛ اما در صورت نیاز می‌توان از ابعاد و اشکال شخصی‌سازی شده نیز بهره برد. جهت افزایش زیبایی محیط داخلی ساختمان‌های چند طبقه باید از سیستم هوارسانی استفده شود. همان‌طور که نقشه معماری ساختمان‌ها یکدیگر متفاوت است؛ اجرای سیستم هوارسانی نیز تفاوت‌های اساسی با یکدیگر خواهند داشت. استفاده از لوله‌های خرطومی یا فلکسی در ابعاد خاص جهت انتقال جریان هوا به پلنیوم باکس و پخش مطبوع و یکدست جریان هوا در بخش‌های مختلف واحد ساختمانی نیازمند طراحی خاص خواهد بود. در ادامه بحث کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز به بررسی اجزای تشکیل دهنده ی فیلتر باکس می پردازیم.

در قدیم برای کانال کشی و فیلتر باکس اتاق تمیز از فیلتر باکس های فلزی استفاده می کردند. این فیلتر باکس ها در حال حاضر به دلیل سر و صدای زیاد و همچنین امکانات کم، دیگر چندان مورد استقبال قرار نمی گیرند. همانطور که قبلا هم گفتیم پلنیوم باکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب محبوبیت آن در بین سایر محصولات شده است. یکی از مهمترین امکانات این محصول ایجاد هوادهی به صورت کاملا یکنواخت است که حتی در دریچه های طولی با طول های بلند نیز کارایی فوق العاده ای دارد. کاربرد عایق در طراحی و ساخت این محصول منجر به بهبود عملکرد آن شده است. در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده استفاده شده است که کاربرد آنها را آسان تر می کند.

  • طول این کانال‌ها معمولاً بین ۱ تا ۳ می‌باشد، که مطابق سفارش قابل تغییر است.
  • پلنیوم باکس با ساختار خاص خود موجب گردش جریان هوا به‌صورت مطبوع شده و در صورت خوش-سلیقگی معمار امکان افزایش هارمونی و زیبایی به ساختمان را خواهد داشت.
  • 4-امکانِ تعبیه ی لبه ی خَم دار در قسمتِ دهانه ی خروجی هوا، که باعثِ اتصال دریچه هوا بوسیله بست های خرچنگی به پلنیوم باکس می شود.
لازم به یادآوری است که تمام مدل‌های بالا در ابعاد، ضخامت و جنس آلیاژ طبق سفارش مشتری قابل تولید خواهد بود. لوله گذاری، کابل کشی و نصب دیگر تأسیسات در پروژه های مختلف همواره با مشکلات اجرایی بسیاری روبروست. به منظور رفع این مشکلات، لوتوس بتن انواع مختلف کانال های پیش ساخته تأسیساتی را جهت مصارف گوناگون تولید و عرضه می نماید.

تغییرات قیمت

از آنجا که تمامی درزهای کانال های فیلتر باکس در محل اتصال شان به دیوار پوشانده شده اند هوای بیرون هیچ امکانی برای ورود کنترل نشده به داخل کلین روم ها را ندارد. تولید باکس‌های بتنی ساده و قرنیزدار مطابق استانداردهای اداره راه در انواع و ابعاد مختلف در شرکت پایهان انجام می‌پذیرد. پلنیوم باکس از ورق های گالوانیزه شده تولید می شود که کیفیت و دوامی بسیار بالا دارند. این محصول بسته به نیاز مشتری و نوع و شیوه کارکرد، در ابعاد طول و عرضی متفاوتی طراحی می شوند. وظیفه اصلی پلنیوم باکس دریافت هوا از لوله‌های خرطومی و پخش یک‌دست، یکنواخت و ملایم آن در محیط داخلی ساختمان است.

کانال هوا باکس مکعب پشت دریچه

در صورتی که به زیباسازی محیط اطراف خود اهمیت می دهید، استفاده از این محصول می تواند نقش بسزایی در نمای کار شما داشته باشد. دریچه هایی که بر روی آن نصب شده اند این امکان را به شما می دهند که دیگر نگران سوراخ کردن قاب نداشته باشید. پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید است که به سبب ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد استفاده می شود. این محصول با توجه به روش ساختی که دارد کاربرد تزئیناتی پیدا کرده و سبب زیباسازی فضاهای داخلی نظیر ساختمان های مسکونی، ادارات، هتل ها و مکان های تجاری می شود.

کانال persiacccam

برای عایق بودن فن های فیلتر باکس، به هنگام تولید، لاستیک های هوابند در شیار پروفیل های نگهدارنده ی پانل و روی پروفیل های پنج خم هایژنیک فرو پلنیوم باکس کانال رفته اند. دستگیره های فیلتر باکس های پانلی نیز از جنس pvc بوده وکیفیت بالایی دارد. جنس جداره ی بیرونی و درونی ساندویچ پانل ها نیز ورق گالوانیزه می باشد.

کانال باکس بتنی مشخصات فنی و قیمت لوتوس بتن