پشتیبانی شبکه چیست پیشگام رایانه

اگر در زیر ساخت مجموعه خود مشکلی داشته باشید، فرد یا افراد متخصص باید این مشکلات را برطرف و پیدا کنند. “تعهد” برای یک تلاش، که باعث می شود یک تیم، یک کسب و کار، یک جامعه و یک تمدن موفق شود. “تعهد” برای یک تلاش که باعث می شود یک تیم , یک کسب و کار , یک جامعه و یک تمدن موفق شود. در برخی موارد، تغییرات شبکه یا استفاده از سیستم ها و خدمات جدید ممکن است برای جلوگیری از مشکلات احتمالی مورد نیاز باشد.

با توجه به افزایش تقاضا برای راه حل‌های پشتیبانی شبکه با کیفیت بالا، شرکت‌هایی مانند آن‌هایی که در این زمینه از مدیریت پشتیبانی فناوری اطلاعات تخصص دارند، رایج‌تر می‌شوند. در حالی که پشتیبانی شبکه، پشتیبانی سیستم، پشتیبانی از سرور و غیره از نظر فنی چیزهای متفاوتی هستند، بسیاری از ما – از جمله افراد فناوری اطلاعات – از این عبارات به جای یکدیگر استفاده می کنیم. ما می خواهیم از فناوری اطلاعات مراقبت شود تا کسب و کار بتواند رشد کند. در پیشگام رایانه، ما یک رویکرد پیشگیرانه برای کمک به شرکت شما در یک صنعت رقابتی موفق داریم. امروز با یکی از نمایندگان ما تماس بگیرید تا بدانید که آیا خدمات مشاوره شبکه یا مشاوره فناوری اطلاعات ما برای کسب و کار شما بهترین است یا خیر. شرکت های پشتیبانی شبکه، نهادهایی هستند که بسیاری از راه حل های پشتیبانی شبکه را که در بالا ذکر شد، ارائه می دهند.

تنوع خدمات ، امنیت ، مهارت بالای کارشناسان و پشتیبانی حرفه ای را در کلینیک ای تی خواهید یافت. توانستـه است گامـی بلند در جهت توسـعه صنعـت آی تی ، خدمات شبکه ، دوربین مدار بسته و امنیت در کشور عزیزمان بردارد. هر سه حالت کارشناس بر اساس شرایط و ضوابط قرارداد ممکن است هر هفته یک نوبت یا چند نوبت در محل مشتری حضور پیدا کند. تعمیر و‌ نگهداری سیستم‎ های کامپیوتری به صورت منظم می تواند مشکلات بزرگ را از شما دور نگه دارد.

چالش ها و مسائل شبکه های کامپیوتری شرکت یا سازمان خود را به متخصصان شرکت بدهید. یک پشتیبان شبکه یا شرکت ارائه خدمات پشتیبانی شبکه بر اساس شرح وظایف بخصوصی می تواند به شما در نظم بخشیدن ، راه اندازی و استفاده از شبکه کسب و کارها کمک کند. یکی از مهم‌ترین وظایف و تخصص‌هایی که پشتیبان های شبکه باید داشته باشند، رفع مشکلات رخ داده برای شبکه است.

پشتیبانی سیستم برق UPS

پس از گذشت مدت زمانی از نصب و راه اندازی شبکه، تجهیزات به دلایل مختلف با مشکلاتی روبرو می‌شوند و عملکرد شبکه کند می‌شود یا سامانه‌ها همچون گذشته به سرعت، اطلاعات را ارسال و دریافت نمی‌کنند. نرم افزارها در بازه‌های زمانی مشخص باید به‌روزرسانی شوند تا آسیب‌پذیری‌های شناسایی شده در این زمینه برطرف شوند. تصور کنید فردی می‌خواهد به عنوان یک متخصص پشتیبان شبکه مشغول به کار شود اما با ویندوز سرورهای شرکت مایکروسافت آشنایی ندارد!! هرچه سازمان یا شرکتی که قرار است در آن به عنوان یک متخصص پشتیبانی شبکه مشغول به کار شوید بزرگ‌تر باشد و شبکه گسترده‌تری داشته باشد، مسلما شما نیز باید مهارت و تخصص‌های بیشتری داشته باشید.

تامین اینترنت

اولین و ضروری‌ترین دوره آموزشی شرکت سیسکو، دوره CCNA نام دارد. پس از پشت سر گذاشتن این دوره می‌توانید در دوره‌های پیشرفته‌تر CCNP یا CCIE نیز شرکت کنید. اگر می‌خواهید به یک متخصص پشتیبانی شبکه های کامپیوتری تبدیل شوید باید این نکته مهم را بدانید که آموزش شبکه هیچوقت قرار نیست تمام شود چرا که شما به عنوان یک متخصص باید دائما در حال بروزرسانی دانش و آموخته‌های خود باشید.

کاهش هزینه شرکت ها و سازمان ها هدف اصلی ماست ارتباط شبکه بین دفاتر یا شعب ، تحت وب کردن نرم افزارهای حسابداری و اتوماسیون یا CRM و سرورها ، ماشین های اداری و تسریع در انجام امور که تخصص و تبهر ما ایجاد این بستر با حداقل قیمت می‌باشد. ما‌ متخصصان‌ IT را استخدام می کنیم که دارای سالیان زیادی تجربه تخصصی در‌ زمینه خدمات پشتیبانی شبکه دارند که با دارا بودن بهترین‌ تجهیزات فنی در این حوزه، برنامه ریزی شده را به شما ارائه دهند. خدمات پشتیبانی شبکه و‌ سخت‌ افزار یا به‌ عبارتی نگهداری‌ شبکه‌ کامپیوتری، مهم ترین‌ فعالیت شرکت نوین پویانت در زمینه شبکه‌ می باشد. ارتباطات شبکه و کابل کشی سمت سرور و کاربران و نود های شبکه در دسته خدمات پسیو شبکه قرار می گیرند.

  • به ما این امکان را می دهد تا با تخفیف عمده دسترسی مشتریان خود را به آخرین دستگاه های تکنولوژیکی در صنعت فراهم کنیم.
  • این کار علاوه بر کاهش هزینه ها، مزیت های بسیاری برای کارفرما دارد.
  • اگر به موقع تصمیمی جدی برای سپردن شبکه خود به یک شرکت معتبر و باسابقه نگیرید ممکن است سرمایه زیادی (اطلاعات، سخت افزار، نرم افزار) از شما دچار ضرر و زیان شود.
  • متخصصان شبکه می توانند با استفاده از وب به عنوان راهی برای اتصال، از مکان دیگری به رایانه خود، دسترسی حرفه ای داشته باشند.
  • آنها مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می‌کنند و نقش مهمی ‌در نگهداری شبکه‌های سازمان مانند انجام پشتیبان گیری(بک آپ) از فایل ها و به روز رسانی سیستم ایفا می‌کنند.

شما در هر ساعت از شبانه می‌توانید با تیم پیشتیبانی خدمات پشتیبانی شبکه و سرور تماس بگیرید. حتی اگر ساعت 5 صبح نیز با ما تماس حاصل فرمائید، پاسخ خود را خیلی سریع دریافت خواهید کرد. ممکن است حداقل یک روز تا حداکثر تمام روز های کاری در یک ماه در محل مشتری حضور داشته باشد.

پشتیبانی شبکه چیست پیشگام رایانه یک شرکت خدمات پشتیبانی شبکه اصطلاحاً باید تمام تخصص های شبکه را داشته باشد تا مطابق با نیاز کسب‌وکارهای مختلف خدمات فنی ارائه دهد. از تخصص‌های لازم می‌توان مایکروسافت، لینوکس،سیسکو، ویپ و … اشاره کرد. اعزام کارشناس و یا تکنیسین برای رفع مشکلات احتمالی در کارکرد تجهیزات و نرم‌افزارها در صورت میسر نبودن رفع اشکال از راه دور در ساعات کاری هفته. تنها با یک تماس یا ثبت تیکت کارشناس متخصص ما برای رفع مشکل کامپیوتر و یا خدمات شبکه فورا با مراجعه حضوری در محل شما آن را برطرف خواهد ساخت. در این نوع قرارداد نگهداری از تجهیزات اداری اعم از پرینتر، اسکنر و‌… اهمیت بیشتری برخوردار است.

کمک به انتخاب پیمانکار پشتیبانی شبکه