جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

توجه داشته باشید کوینکس با هر تغییر آی پی ورود برای شما یک ایمیل اطلاعرسانی میفرستد تا متوجه باشید که آی پی ورود شما تغییر کرده است. اما در نظر داشته باشید با انجام احراز هویت و ارسال مدارک شخصی میتوانید تا روزانه یک میلیون دلار هم برداشت داشته باشید. امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: تا سقف ده هزار دلار در روز میتوانید برداشت انجام دهید. چنانچه در حال حاضر بایننس تحریمهای جدیدی را ارائه کرده که کاربران مجبور به احراز هویت هستند. همچنین خدمات زیادی به کاربران ارائه میدهد، دارای رتبه خوبی در میان فعالان کریپتوکارنسی است. کارمزد هر بار برداشت بیت کوین از این صرافی معادل 0.0006 BTC است که به صورت دقیق با میانگین صنعتی جهانی مطابقت در یک راستا قرار دارند. کارمزد کم معاملات: صرافی کوینکس با داشتن ۰.۱ درصد کارمز برای تراکنشها یکی از به صرفهترین صرافیها به شمار میآید.

در درجه اول حجم معاملات روزانه شما که راس ساعت ۰:۰۰ به وقت UTC تعیین میشود، در این امر تاثیر خواهد داشت. دقت داشته باشید که در معامات فیوچرز امکان چند برابر شدن سود و زیان شما وجود دارد. ممکن است شما با چند مورد از این صرافیها آشنایی داشته باشید. سفارش stop limit: در این نوع میتوانید مشخص کنید که در صورتی که قیمت ارز به رقم مشخصی رسید سفارش با قیمت و حجم مد نظر شما ارسال شود.

صرافی کوینکس (CoinEx) دارای لیستی با بیش از ۵۰۰ ارز رمزنگاری شده برای تجارت است که در مقایسه با بسیاری از صرافی آنلاین ارز دیجیتال، گزینههای انتخابی بیشتری را برای خرید فراهم میکند. صرافی پس از ترخیص داخلی، حواله درخواستی را به آدرسهای کیف پول وارد معرفی کامل صرافی کوینکس coinex شده صادر میکند. علاوه بر این شما میتوانید با استفاده از توکن CET کارمزد را تا نصف کاهش دهید و به ۰.۰۵ برسانید. درست زمانی که همین میزان حجم و قیمت در سمت مقابل شما وجود داشته باشد. در سطح اول شما می توانید هر روز تا 10،000 دلار برداشت(Withdrawal) کنید که به نظر من برای ایرانی ها این میزان برداشت در 24 ساعت کافی است و نیازی به استفاده از سطوح بعدی نیست.

یادآوری: از صفحه اول پاسپورت خود عکسی تهیه کنید و آپلود کنید. پذیرش کاربران ایرانی از سمت کوینکس باعث شده بود که فعالان حوزه ارزهای دیجیتال نسبت به این موضوع مشکوک شوند؛ چراکه برای یک صرافی بینالمللی ارائه خدمات به کشورهای تحتتحریم میتواند خطر جریمههای سنگین را به همراه داشته باشد و از نظر بسیاری از فعالان بسیار مشکوک است که یک صرافی خارجی بهطور آشکار میزبان کاربران ساکن ایران است. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی با متخصصان این حوزه مشورت کنید.

به طور مثال برای ارز تزوس حداقل مقدار 0.5 واحد است. پس از ورود به وب سایت صرافی کوینکس، یا ورود به اپلیکیشن کوینکس در گوشه بالا و سمت چپ گزینه مبادله یا Exchange را کلیک کنید. در این بخش از مقاله برای درک بهتر اینکه صرافی کوینکس چیست، بخشی از این مزایا را نام بردیم. ببخشید میخواستم ببینم آیا برای انتقال ارز به کوینکس ،ظاهرا صرافی کوینکس تگ یا ممو اعلام نمیکنه… با وجود صرافی که با ایرانیان مشکل ندارد مانند کوینکس، بهتر است از این صرافیها استفاده کنید. روش های پرداخت: اینکه بتوانید توسط ویزاکارتو مسترکارت پرداختهای خود را انجام دهید یکی از مزایای بزرگ این صرافی است.