لپتاپ های گیمینگ 2022: معرفی لپتاپ های مناسب گیمینگ به همراه قیمت و ویژگی ها پلازا

با دانستن اصول ساده می‌توانید مدل‌های مختلف لپ تاپ‌ گیمینگ ایسوس و لپ تاپ گیمینگ لنوو را رو در روی یکدیگر قرار داده و بررسی کنید. Alienware x17 R2 هم یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 به شمار می‌رود که می‌توانید از آن استفاده کنید. Alienware x17 R2 یکی از قدرتمندترین دستگاه‌های موجود در بازار است که ویژگی‌های قابل‌توجهی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار ایران را در بازه‌های قیمتی مختلف معرفی کنیم. ROG Zephyrus G15 دارای تراشه AMD Ryzen 9 و گرافیک Nvidia RTX 3070 بوده که به طور کلی دوام باتری را کمی چالش‌برانگیز اما این موضوع در مورد این مدل Asus لیست اسباب بازی دخترانه صدق نمی‌کند.

برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ، شما باید فاکتورهای مهمی ازجمله پردازنده، گرافیک، باتری و نمایشگر را در نظر بگیرید. هر دستگاهی که در این موارد خوب عمل کند، می‌تواند برای گیمینگ هم کاملاً مناسب باشد. TUF گیمینگ F17 طراحی شیکی داره که البته مقاومت بالایی هم در برابر ضربه و خط و خش داره.

بهترین لپ تاپ بازی زیر ۳۰ میلیون تومان: Acer Nitro 5

در لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت گرافیک GTX 1050ti یا GTX 1650 نصب شده که می‌تواند بازی‌های سنگین جدید را در تنظیمات گرافیکی متوسط با فریم ریت قابل قبولی اجرا کند. همچنین معمولا صفحه نمایش لپ تاپ‌های زیر 25 میلیون تومان از نوع TN بوده و از رزولوشن FHD پشتیبانی خواهند کرد. البته که امکاناتی مانند حافظه SSD نیز در این لپ تاپ‌ها در دسترس خواهند بود.

لپ تاپ گیمینگ Msi مدل Gp76 Leopard 11ug

ما در این مطلب از مبیت به نقد و بررسی تخصصی 8 نمونه از بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار پرداختیم تا بتوانید با انواع مختلف لپ تاپ‌های گیمری آشنا شوید و از قیمت آن‌ها نیز مطلع شوید. بنابراین اگر به گیم علاقه دارید و تمایل دارید که یک سیستم متناسب با بازی‌های موردعلاقتان تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این مطلب را بخوانید و سپس با مراجعه به سایت مبیت از دیگر انواع تجهیزات گیمری مطلع شوید و به خرید آن‌ها اقدام کنید. همانطور که قبلا هم توضیح داده‌ایم آیتم‌های مختلفی در هنگام خرید یک لپ تاپ گیمینگ باید مورد بررسی قرار گیرند که بهره‌مندی از نمایشگر با کیفیت و پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمند جزو همین آیتم‌ها است.

همچنین رم 16 گیگابایتی DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز برای این مدل در نظر گرفته شده که به راحتی تا 32 گیگابایت بیشتر می‌شود. خوشبختانه صفحه نمایش از نوع IPS است و با روکش مات جلوی بازتاب نور در محیط‌های نورانی را می‌گیرد. در نهایت باید بدانید که این لپ تاپ یک ترابایت حافظه SSD دارد که قطعا مزیت بزرگی برای ذخیره اطلاعات خواهد بود. در این ویدئو کوتاه با برخی ویژگی های کلیدی لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل GL503VS/VM آشنا می شوید.

لپتاپ های گیمینگ 2022: معرفی لپتاپ های مناسب گیمینگ به همراه قیمت و ویژگی ها پلازا

به طور کلی لپ تاپ‌های گیمینگ با این رنج قیمتی دارای پردازنده Ryzen 5 نسل چهارم یا اینتل Core i5 نسل نهم، دهم و حتی یازدهم هستند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بهترین لپ تاپ های ارزان گیمینگ ما در مقایسه با لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالاتر خیلی هیجان انگیز به نظر نمی‌رسند، اما در نوع خود مناسب خواهند بود. این لپ‌تاپ‌ها عملکرد خوبی دارند و بازی‌ها را هم با کیفیت مناسبی اجرا خواهند کرد.

  • همین موضوع آزادی عمل شما را به خوبی افزایش می‌دهد و انجام امور را لذت بخش‌تر می‌نماید.
  • به همین دلیل هم در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 قرار گرفته است.
  • ناگفته نماند که لپ تاپ دارای 512 گیگابایت حافظه SSD است و تنوع بالایی از پورت‌ها را در اختیار کاربر می‌گذارد.
  • برند لنوو برای IdeaPad gaming 3-15IHU68 گیگابایت رم DDR4 در نظر گرفته که با چنین قیمتی کاملا منطقی است.
این سیستم خنک کننده با 6 لوله حرارتی و 2 فن مجزا تجربه خنک کنندگی عمیقی را به شما خواهد داد. با این لپ تاپ شرکت ام اس آی خود را در موزیک غرق کنید و تجربه متفاوتی داشته باشید. طراحی کیبورد این لپ تاپ دارای نورپردازی RGB است که با بازی‌ شما هماهنگ می‌شود. با ظاهری شیک مثل همیشه، آخرین نسخه بعدی از سری Razer Blade 15 همچنان به عنوان یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار ، بسیار خیره کننده است.