Pear Commerce، پلتفرم فعالسازی تجارت الکترونیک خردهفروشی برای برندهای چند کاناله، از بستن موفقیتآمیز دور سرمایهگذاری 10 میلیون دلاری سری A خبر داد. Stage 2 Capital به دنبال رشد چشمگیر 5 برابری شرکت در سال به سال و نقش آن در افزایش تجربه خرید پنج شرکت از 20 شرکت برتر CPG (کالاهای بسته بندی شده مصرفی) دور را رهبری کرد. شرکتکنندگان اضافی در این دور مالی عبارتند از: Heartland Ventures، Homegrown Ventures، Dandee Venture Capital، M25 و Daren Cotter.
در بازار امروز، مصرفکنندگان مدرن خواهان یک تجربه خرید همهکانالی هستند که کانالها، پلتفرمها و دستگاهها را بهطور یکپارچه به هم متصل میکند. تجارت گلابی این نیاز را با ایجاد تمام مسیرهای دیجیتالی برای خرید یک نام تجاری – از Brand.com و رسانه برند تا Retail.com برطرف می کند. فناوری نوآورانه گلابی با بهروزرسانی روزانه موجودی، تجربه خرید را در بیش از 3000 خردهفروش و 165000 مکان فروشگاه ایجاد میکند و خرید بدون اصطکاک را تسهیل میکند و در عین حال بینشهای عملی را در مورد رفتار مصرفکننده ثبت میکند.
تجارت گلابی با در اختیار داشتن مسیرهای دیجیتالی برای خرید، برندها را قادر میسازد تا محرکهای عملکرد کلیدی را درک کنند و بودجه بازاریابی خود را پیرامون رویدادهای مهم مانند کلیکها، انتخابهای خردهفروش و تأیید خرید بهینه کنند. علاوه بر این، گلابی با تمام پلتفرمهای تبلیغاتی اصلی ادغام میشود و به برندها اجازه میدهد تا مخاطبان سفارشی و متعلق به خریداران تجارت الکترونیک خردهفروشی ایجاد کنند، بنابراین بازدهی آنها در هزینه تبلیغات (ROAS) بهبود مییابد.
این بودجه پس از راهاندازی اخیر Pear Connect، یک واحد تبلیغاتی قابل خرید است که فناوری محل خرید را مستقیماً در خود آگهی ادغام میکند و خریداران را بهطور یکپارچه از تبلیغات دیجیتال مارکهای CPG به مکانهای خردهفروشی با یک کلیک میبرد. Pear Connect با ارائه پویا به گروههای محصول موجود در انبار و ترکیبهای خردهفروشی که به احتمال زیاد انتخاب میشوند، خلاقیتهای موجود در تبلیغات اجتماعی و نمایشی را افزایش میدهد و از فناوری اسکن موجودی روزانه Pear و الگوریتمهای پلتفرم تبلیغاتی استفاده میکند. تجارت گلابی با معرفی محصول نسخهای جدید خود به تسلط بر مسیرهای دیجیتال از برند به خردهفروش ادامه میدهد و موقعیت خود را در ایجاد قابلیت خرید یکپارچه برای برندها تقویت میکند.
اریک مارتل، یکی از بنیانگذاران تجارت گلابی، گفت: «چشم انداز ما این است که برندهای CPG را با شفافیت و کارایی مشابه برندهای مستقیم به مصرف کننده تقویت کنیم. “این بودجه به ما کمک می کند تا تیم خود را رشد دهیم و فناوری خود را برای ارائه پشتیبانی و بینش استثنایی به مشتریان خود تقویت کنیم، و اطمینان حاصل کنیم که هر دلار بازاریابی برای حداکثر تأثیر بهینه شده است.”
الکس ویلر، یکی از بنیانگذاران تجارت گلابی، گفت: «فناوری گلابی اساساً نحوه تعامل برندهای CPG با مصرفکنندگان را تغییر میدهد و دیدار با مشتریان خود را از جایی که ترجیح میدهند خرید کنند را برای آنها آسانتر میکند. “با این سرمایهگذاری، ما مشتاقیم توسعه محصول خود را گسترش دهیم و اطلاعات جامع و بینش مورد نیاز برای رشد معنیدار را به برندهای بیشتری ارائه کنیم.”
دور سرمایه گذاری سری A با تعهد Pear برای ادامه نوآوری و گسترش پلت فرم خود برای برآوردن نیازهای در حال رشد مارک های CPG، شرکای خرده فروشی و مشتریان آنها سازگار است. ابتکارات و راه اندازی محصولات جدیدی در افق وجود دارد که برای تقویت چشم انداز تجارت الکترونیک خرده فروشی آماده است.
لیز کریستو، شریک Stage 2 Capital گفت: “تجارت گلابی نحوه ارتباط برندها با مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک خرده فروشی را تغییر می دهد.” فناوریهای پیشرفته و تعهد آنها به نوآوری استانداردهای جدیدی را برای صنعت تعیین میکند.
سرمایه گذاری سری A مأموریت تجارت گلابی را برای خرید همه چیز و باز کردن قوانین بازاریابی مستقیم به مصرف کننده برای مارک های کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده سرعت می بخشد. این بودجه برای توسعه محصول، گسترش بازار و استخدام، از جمله افزودن سه پست کلیدی: معاون فروش، معاون مهندسی، و رئیس موفقیت مشتری استفاده خواهد شد.
علاوه بر این توسعهها، Pear Commerce در حال بررسی مشارکتهای استراتژیک با دیگر رهبران صنعت برای یکپارچهسازی بیشتر فناوری و گسترش دامنه خود است. این شرکت متعهد است که مرزهای تجارت الکترونیک خرده فروشی را پیش ببرد و استانداردهای جدیدی را برای صنعت تعیین کند.
مربوط
منبع: https://techmub.com/2024/06/29/pear-commerce-10m-in-series-a/