بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک به عبارت دیگر، هرچیزی که افراد تمایل کلیک کردن روی آن داشته باشند را می‌توان در این دسته قرار داد. در بیشتر موارد، دارایی قابل لینک، محتوایی بسیار ارزشمند را تشکیل می‌دهد. به طور مثال محتوایی اقتصادی مانند «تحلیل تکنیکال بورس» یا محتوایی مرتبط با مباحث علمی مانند «جدول تناوبی عناصر» سوژه مناسبی برای ایجاد دارایی قابل لینک به شمار می‌آیند. مورد دوم این است که مجموع ترافیک طبیعی (ارگانیک) نسبت به صفحات ارجاعی، همبستگی بیشتر نسبت به تعداد صفحات ارجاعی پرترافیک دارد. این نشان می‌دهد که لینک‌هایی از صفحات قدرتمند، وزن بیشتری نسبت به لینک‌هایی دارند که سایت آن‌ها شامل ترافیکی نه چندان زیاد است. در این روش از مقالات مملو از کلمه‌های کلیدی یا انکرتکست هایی که عیناً حاوی کلمه کلیدی مورد نظر هستند استفاده می‌شود تا گوگل فریب خورده و بپذیرد که خود شما به دنبال دست‌کاری رتبه خود هستید.

ایجاد بک لینک با پادکست‌ها

عددی که در زیر External Links نمایش داده می‌شود، تعداد بک‌لینک‌هایی است که به سایتتان داده شده است. با کلیک روی EXPORT EXTERNAL LINKS در گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه می‌توانید لیست کامل بک لینک‌ها را دریافت کنید. دو راه برای بررسی بک‌لینک‌های یک سایت یا صفحه وجود دارد که در ادامه به تشریح آن‌ها خواهیم پرداخت. روش اول با استفاده از گوگل سرچ کنسول است که تنها برای سایتی که متعلق به خودتان است کاربرد دارد.

اعتبار صفحه یا Page Authority

البته اگر متن رپورتاژ آگهی به شکل مناسبی نوشته نشود، اثربخشی پایین رپورتاژ آگهی را سبب می‌شود. از این‌رو باید متنی آماده شود که متناسب با لحن هر رسانه و خواننده آن باشد تا اثرگذاری مناسبی را به همراه بیاورد. سپس با کلیک بر روی هریک از وب‌سایت‌ها خواهید دید که کدام صفحه از سایت، به سایت شما لینک داده است. از این طریق یک موقعیت برد-برد پدید می‌آید، چرا که هم به تصحیح لینک‌های شکسته دیگران کمک می‌کنید و هم خودتان بدون هیچ هزینه‌ای بک لینک به دست می‌آورید. و من با این روش، بیش از 50 فرصت ساخت لینک را فقط در کمتر از 10 دقیقه با بررسی یک سایت انجام دادم. تصور کنید اگر شما بر روی 10 یا 15 تا از رقیب هایتان این کار را انجام دهید، می توانید چقدر فرصت برای ساخت لینک پیدا کنید.

چطور بک لینک بسازیم؟

بک لینک‌های فروم‌ها، بسته به محل قرارگیری لینک می‌توانند follow یا nofollow باشند. بک لینک‌های فروم زمانی خوب هستند که لینک مربوط به موضوع باشد و گفتگو را تقویت کند. یک بک لینک فروم خوب، علاوه بر ارزش سئو، ترافیک مستقیمی را برای وب‌سایت شما فراهم می‌کند.

آدرس وبسایت در پروفایل شخصی وبسایت‌ها هم نوع مشابهی از بک‌لینک بک لینک چیست است. هرچه این صفحه‌ها جستجوی بیشتری داشته باشد و فعال‌تر باشد تاثیر لینک موجود در آن بیشتر می‌شود. پس هرچه محتوای وبسایت‌ها به هم مرتبط باشند بک‌لینک قوی‌تر خواهد بود. با اینکه گوگل کل یک صفحه را بررسی می‌کند ولی خیلی از کارشناسان معتقدند هر چه لینک در در صفحه بالاتر باشد، اعتبار بیشتری دریافت می‌کند. هرچه مقدار این عدد بیشتر باشد، این دامنه اعتبار بیشتری دارد و از کیفیت بیشتری برخوردار است؛ بنابر این بک لینک گرفتن از آن ارزش بیشتری دارد. به طور کلی وبسایت‌های دولتی، دانشگاهی، مراکز و سازمان‌های مشهور، برندها و شرکت‌های بزرگ بک‌لینک‌های قوی‌تری دارند.

  • به منظور گرفتن نتیجه مناسب، لازم است از بک لینک معتبر و باکیفیت استفاده کرد.
  • ایشان را از وجود مشکل مطلع کنید و سپس راه حل خود را که همان مطلب از پیش آماده شده است ارائه دهید.
  • علاوه بر این فراموش نکنید که به روز بودن برای گوگل اهمیت زیادی دارد.