گرافیک Intel HD: مشخصات دستگاه

البته، آن را باید درک کرد که بعضی از آنها نیاز رزولوشن پایین تر و کاهش تنظیمات کیفیت. در واقع، آنها می توانند بهره وری است که می تواند چنین خرید توجیه ارائه نمی دهد. همچنین مهم است به درک که کیفیت گرافیکی را بر روی CPU بستگی دارد. • اندازه کارت گرافیک هم مهم است، اینکه آیا بهراحتی داخل کیس قرار میگیرد یا خیر. یکی از قسمتهای مهم کارت گرافیک، پردازنده گرافیکی (GRAPHICS PROCESSING UNIT) یا همان GPU است. علاوه بر این، شما می توانید یک افزایش قدرت با استفاده از یک پردازنده پردازنده i7 سریعتر و RAM بیشتری دریافت کنید. دانستن در مورد ویژگی های کارت گرافیک داخلی از نسل های مختلف می توانید به مقایسه عملکرد خود را بروید. بویژه استفاده از تراشه ویدئو های جاسازی شده برای نوت بوک و نت بوک های مختلف است. نرم افزار با گرافیک با کیفیت بالا مانند مترو 2033 و Tomb Raider، اجازه می دهد کاملا طبیعی به بازی در تنظیمات متوسط و یا پایین در DirectX 10 بر روی نقشه HD 4600. متاسفانه، تراشه های قدیمی تر احساس های طبیعی بازی اجازه نمی دهد، به عنوان تعدادی از فریم در ثانیه وبال گردن به طرز محسوسی، و تصویر شبیه به یک نمایش اسلاید است.

همانطور که در بالا ذکر شد، یک خانواده از هسته گرافیکی نسل دوم هر دو مدل ارائه شده است. همانطور که می بینید، حتی در این مرحله، کارت گسسته پایین تر از آخرین نسل از گرافیک یکپارچه شده است. این به خاطر این واقعیت است که مدل کم پایان دارای سرعت کلاک هسته پایین تر، علاوه بر این، آن است که با تمام شش سیلندر (12 در برابر نسخه های قدیمی تر از نقشه) مجهز شده است. این گرافیک Intel HD 2000 و 3000. با وجود این واقعیت است که آنها هر دو تولید شده توسط تکنولوژی فرآیند مشابه، بهره وری از کارت های ممکن است دو بار متفاوت است. INTEGRATED GPU نسبت به DEDICATED GPU ارزانتر است و همچنین گرمای کمتری تولید میکنند، بهعبارتدیگر، انرژی کمتری مصرف میکنند. به خصوص با این واقعیت است که حتی در بازی های 2013-2014 سال مدل می تواند نتایج قابل قبول دست یابد راضی است. علاوه بر این، این را قادر می سازد videologika به اندازه کافی احساس راحتی در ترین بازی های مدرن است. با توجه به این واقعیت است که در سال 2010، اینتل در زمان طرح کلاسیک از جدایی از راس ها و پیکسل خط لوله را رها کرد و به یک معماری سایه زن یکپارچه نقل مکان کرد، او قادر به به طور منظم مدرن videologiki آن بود.

با هر videologika نسل جدید در حال تبدیل شدن کامل تر، که اجازه می دهد تا آن را به رقابت در شرایط مساوی با کارت های گسسته متوسط سطح قیمت. مدل اولیه این نسل – 4600. او دارای دو نسخه کوتاه – 4200 و 4400. قدرتمند ترین کارت های 5100 و 5200. در آن شدن عملکرد مدل اینتل HD 5200 کارت جلوتر از اکثر کارت های گرافیک مجزا میانی هستند. در این videologika با کد نام های Ivy Bridge. بنابراین، اگر شما در یک لپ تاپ قدرتمند کریستال به اندازه کافی از نسل گذشته را نصب کنید، اما محدود به تنها چند گیگابایت از آهسته است، سپس نتایج حاصل از عملکرد این پیکربندی می تواند بسیار ناراحت کننده. در اینجا ما می توانیم با اطمینان می گویند که اگر لپ تاپ است که تنها برای بازی استفاده می شود، آن است که بسیار درست تر به رها کردن کارت های گرافیک خرید جریان اصلی، به عنوان هسته های جاسازی شده اجازه می دهد تا شما را به طور کامل جایگزین آن شود. و چه باید بکنید اگر بازی به درستی کار نمی شود و یا هر شی ء در تصویر وجود دارد؟ حتی اگر شما از لپ تاپ به طور کامل برای این کار سفارشی را خریداری کرده اند، انجام نمی شود تنبل برای رفتن به وب سایت رسمی تولید کننده، و دانلود جدید ترین نسخه.

از آنجا که اولین نسل از پردازنده ها و videologiki یکپارچه است در حال حاضر کمی قدیمی است، ما آن را حذف از اینتل Overview نقشه (R) سایت mygpu گرافیک HD. 3. اینتل HD 2500/4000. نسل سوم از videologiki یکپارچه، در حال حاضر آن ترین نماینده یک بازار انبوه برای دستگاه های تلفن همراه است. امروز، آن است که تقریبا هرگز در مدل جدید از لپ تاپ استفاده می شود، بلکه یک دستگاه پخش بازار قابل توجه است. همانطور که در مورد نسل قبلی است، کارت جدید دارای یک مدل ساده به پایین – گرافیک Intel HD 4400. با وجود تعداد کمتری از واحدهای اجرایی، آن است که هنوز هم جلوتر از نسل سوم تغ آن است. اینتل HD 4600 در حال حاضر نصب 20 واحد های اجرایی، اجازه می دهد شما را به رقابت در شرایط مساوی با تراشه های AMD و NVIDIA. برای مقایسه، مدل قبلی HD 4000 16 واحد بود و HD 3000 کل 12. بنابراین، حتی اگر تراشه را HD HD 4000 و 4600 با فرکانس به هسته برابر، قدرت محاسباتی دیگر 25٪ آخرین.

واقعیت این است که با افزایش بار بر روی هسته GPU دریافت انتقال بسته اولویت های پایین تر، پس از آن بر کیفیت تصویر. 3 و 4 نسل اینتل HD طور کامل می تواند لذت بردن از فیلم با کیفیت با رزولوشن تا 4K. همچنین، مانند کارت های گرافیک به راحتی می توانید با بارهای از بازی های ویدئویی آخرین 2-3 سال برآید. در بازی Crysis 2 HD 4600 کارت سریع تر از سلف خود است، تقریبا نیمی (11.5 امتیاز در مقابل 7.7). HD 3000 در مجموع 5 امتیاز دریافت کرده است. در نتیجه، این در عرضه پایین تر قدرت باتری و بیش از حد از اجزای داخلی منجر خواهد شد. و کلمات خالی نیست، شما فقط باید به پویایی از سقوط در فروش کارت های AMD و انویدیا است. پس از همه، آن را می سازد هیچ حس به پرداخت پول اضافی برای چیزی است که ممکن است کار نمی کند “خارج از جعبه.” فقط چند سال پیش، عملکرد ساخته شده است در گرافیک های ویدئویی تعداد کمی از مردم علاقه مند هستند. ویژگی های دیگر عبارتند تراشه ضد aliasing، HDR و تعدادی از فن آوری های دیگر است که می تواند تصویر حاصل را بهبود بخشد. در حالی که در همان زمان تراشه تحتانی در پهنای باند حافظه و سرعت تبدیل تصویر به پیکسل است.

خوب، طرفداران اولترابوک ها و نوت بوک گران بسیار خوش شانس بیشتر، به دلیل یک سری پردازنده های Haswell با یک قوی تر هسته گرافیکی HD 5100/5200 است که 40 واحد اعدام شده است، که دو برابر بیشتر از HD 4600 مجهز شده است. در حال حاضر، ما در حال رفتن به تحت تاثیر قرار دهد ظرفیت حافظه، از اینتل HD گرافیک ویژگی های هسته ای این شاخص بستگی به بار بر روی پردازنده. بنابراین، اگر لپ تاپ می شود برای کار با گرافیک و سرگرمی چند رسانه ای (در حال مشاهده در فیلم های با کیفیت HD، بازی) استفاده می شود، این تراشه است بهترین راه حل نیست. است که، حتی یک لپ تاپ بودجه به طور کامل لذت بردن از کیفیت سرگرمی چند رسانه ای. با این حال، زمانی که در نظر است که لپ تاپ و نوت بوک بودجه نه به منظور سرگرمی های چند رسانه خریداری شده است، همه چیز را به محل سقوط. با این حال، پس از انتشار از نسل سوم پردازنده های iCore و تراشه های ویدئویی گرافیک Intel HD 4000 وضعیت شروع به تغییر به طور چشمگیری.

لپتاپهای ما یک خروجی تصویر به مانیتور دارند که ما در مانیتور تصاویر را میبینیم. علاوه بر این، این videologiki نسل از خروجی HDMI. در همه تلویزیونها قراردادند، ازلحاظ گرافیکی هیچ فرقی با DVI ندارند، تنها تفاوتی که باهم دارند این است که خروجی HDMI میتوانند همزمان صدا را منتقل کنند، درصورتیکه خروجی DVI این توانایی را ندارد. این نوع کارت گرافیک نسبت به INTEGRATED GPU گرانتر هستند و گرمای بیشتری تولید میکنند بهتر است افرادی که بر روی سیستم خود این نوع کارت گرافیک را نصب میکنند، از یک COOLPAD استفاده کنند. هر سال این شرکت را بهبود می بخشد فرآیند تولید تراشه، که اثر مثبت بر روی تعدادی از واحدهای اجرایی و به عنوان یک نتیجه، بهره وری. در همان زمان به نسل قبلی از کارت های گرافیک از اینتل در فرآیند 32 نانومتری انجام شد، و عملکرد دقیقا 2 برابر کمتر بود. 1080. در همان زمان فیلتر مانند anti-aliasing و انجام ناهمسانگرد فیلتر غیر فعال است. برای حل این مسئله، در سایت از تولید کننده باید برای گرافیک Intel HD 4000 راننده تراشه، دانلود یافت می شود و آن را نصب کنید.

انتشار آخرین نسل از تراشه های قابل توجهی در فروش کارت گرافیک از تولید کنندگان دیگر منعکس شده است. بودجه کارت گرافیک تبدیل به یک رقیب واقعی برای تولید کنندگان تراشه های دیجیتال است. برای شروع، مقایسه عملکرد سه نسل از تراشه های اینتل است. در نتیجه، همه تست می توان گفت که مرحله بعدی در توسعه کارت گرافیک داخلی بر اساس پردازنده های Haswell یک گام رو به جلو است. سرصفحه پردازنده Core i7 با گرافیک یکپارچه مصرف تنها 84 وات، در حالی که کارت مجزا GT 630 بر اساس یک پردازنده دو هسته ای ساده در ابتدا 130 وات مصرف می کند. هرساله GPU ها در حال پیشرفت هستند و این به این معنی است که دامنه انتخاب کارت گرافیکها بیشتر و بیشتر میشود، اجازه دهید با یک مثال این مسئله را بهتر جا بندازم، فرض کنید شرکت سازنده کارت گرافیک از انودیا چیپست گرافیکی ۲۰۸۰ را میخرد، انودیا یک سری قوانین برای چیپست تعریف میکند، مثلاً میگوید روی ۲۰۸۰ میتوان ۲ گیگ، ۴ گیگ، ۸ گیگ و ۱۲ گیگ رم اضافه کرد بنابراین سازنده کارت گرافیک با تغییر مقدار حافظه برای هر کارت گرافیک میتوانند کارت گرافیکهای متنوع ای به بازار ارائه دهند.

تراشه اوج عملکرد 200 GFLOPS است. حال حاضر، از یکپارچه پاس به تراشه آزمون مقایسه اینتل HD 4600 و کارت گرافیک GeForce GT 630. همانطور که می توان از ارقام بالا دیده می شود، راه حل از اینتل یک گزارش خوب از اوج عملکرد. در بازی های مانند میدان جنگ 3، بازی Crysis-2، F1-2011 تاخیر HD 4600 است که در جایی 5-20٪. بازی مترو 2033 گرافیک های یکپارچه در پشت کارت گرافیک GeForce GT 630 به بیش از نصف عقب افتاده است. این نتیجه گیری آزمونهای طراحی شده ما و ادامه به عملکرد نمودار مقایسه در برنامه های کاربردی بازی. واقعیت این است که مهندسین این شرکت در حال تلاش به طور منظم به روز رسانی محصولات خود و بهبود سازگاری راننده با آخرین برنامه های کاربردی. بالا به درجه خاصی از GPU و CPU نشان می دهد نتایج ضعیف در آزمون های مختلف و برنامه های کاربردی در دنیای واقعی. گرافیک یکپارچه اجازه می دهد تا شما را به استفاده از تمام ویژگی های از DirectX 11 و OpenGL 3.3. توجه به توسعه دهندگان و آزمون بارها و بارها انجام شده است، اینتل HD 4000 کارت اجازه می دهد تا شما را به لذت بردن از تمام لذت های فیلم با کیفیت بالا.

بنابراین، کاربر می تواند یک لپ تاپ با پردازنده دو یا چهار هسته ای و کامل HD 3000 هسته گرافیکی یا گرافیک کوتاه HD 2000. البته دریافت کنید، این است که در هزینه های تولید منعکس شده است. این به خاطر این بسیار عالی حرکت می کند بازاریابی شرکت ها و شیوه ای مناسب برای یکپارچه سازی. وجوددارند. کیفیت تصاویر VGA نسبت به دیگر خروجیها کمتر است. این راه حل اجازه می دهد تا به اندازه کافی راحت را برای مشاهده فیلم با کیفیت بالا، و گاهی حتی لذت بردن از لذت یک بازی ویدیویی در 2011-2012 منتشر شده است. این یک راه حل ایده آل برای رایانه های شخصی موبایل سطح پایین تر از قیمت است. مزایای استفاده از چنین راه حل ها عملکرد باتری و گرمایش کمتر از فضای داخلی کامپیوتر تلفن همراه افزایش یافته است. همانطور که مشاهده می، HD 4600 تراشه در برابر مبارزه با کارت مجزا، که دارای مزایای در بلوک تبدیل تصویر به پیکسل مقدار، سرعت پردازش و بافت پیکسل. 2. اینتل HD 2000/3000. نسل دوم از تراشه های ویدئویی یکپارچه از پردازنده های اینتل نصب شده در iCore 3/5/7 نسل دوم است. اینکه پردازنده گرافیکی کدام شرکت را انتخاب میکنید به سلیقه شخصی شما، کارایی کارت گرافیک، سازگاری کارت گرافیک با سیستم شما و بودجهای که برای خرید در نظر گرفتهاید، بستگی دارد.

برای همین است که خرید یک لپ تاپ جدید، فراموش کارت گرافیکی مجزا ارزان، حتی اگر آنها را به نسل گذشته تعلق دارند. اگر ما به مقایسه عملکرد گرافیکی از نسل قبلی، آن را با 30 درصد افزایش یافته است. شایان ذکر است که، به عنوان هسته اصلی نسل قبلی، HD 4600 می توانید به طور همزمان با سه مانیتور کار می کنند. همانطور که قبلا ذکر شده در بالا، حافظه کارت گرافیک داخلی در شرایطی برابر با پردازنده استفاده می شود. این کارت ها بخشی از نسل سوم پردازنده های iCore. اما در بازی های مانند مرحله نهایی مسابقات خاک و Tomb Raider، کارت اینتل نتیجه بهبود 12 و 22 درصد دریافت است. قابل توجه این واقعیت است که بازی بسیار عالی است حتی در گرافیک HD 3000، که باید صاحبان لپ تاپهای قدیمی تر لطفا. این نوع کارت گرافیک مخصوص افرادی است که میخواهند کارهای گرافیکی حرفهای انجام دهند، یا بازیهای حرفهای جدیدی را بر روی سیستم خود نصب کنند.