چگونه عملکرد کارت های گرافیک یکپارچه Intel HD را افزایش دهیم؟

ریسک قیمت بازار بزرگترین عامل در تحلیل نهایی است. بسته به میزان تقاضای بازی ، باید بتوانید آن را در تنظیمات متوسط یا پایین با کیفیت 1080p یا شاید با وضوح پایین بازی کنید. در تنظیمات بالا ، ما نمی توانیم به 30 فریم در ثانیه برسیم ، که حداقل تجربه مناسب است. در اینجا جدولی از GPU های Intel HD و Iris اخیر و فرکانس های اوج آنها آورده شده است. ماشین حسابها به طور مداوم درآمدها را فیلتر کرده و شما را در این خصوص راهنمایی میکنند. ما برخی از رایج ترین GPU ها و CPU های آنها را در زیر ذکر کرده ایم. با Iris ، شما باید قادر به انجام برخی از بازی ها باشید ، با این حال ، آنها هنوز سریع تر از یک تراشه گرافیکی گسسته جریان اصلی نیستند. هر لپ تاپ یا کامپیوتر از چند سخت افزار اصلی ساخته شده که بتواند عملیات ها و پردازش های مختلف را انجام دهد. با این حال ، لپ تاپ هایی با پردازنده های پنتیوم ، سلرون و اتم نمی توانند. این شرکت ها به واسطه قراردادهای خود با شرکت های بزرگ تولید کنسول، لپ تاپ و…

اگر در بخش قبلی Use Application Settings را برخلاف گزینه توصیه شده انتخاب کرده باشید در ادامه پیشنهاد می شود حتما در این بخش Override Application Settings را انتخاب کنید تا درایور در صورت درخواست بازی رایانه ای برای اجرای تکنیک گرافیکی سنگین MSAA از نوع دیگر Anti-Aliasing برای بهینه سازی عملکرد استفاده کند. Application Optimal Mode را در حالت Enabled قرار دهید، این بخش گزینه های مختلفی جهت بهبود عملکرد در بازی های مختلفی را فعال خواهد کرد! همانطور که قبلا اشاره کردیم محصولات Intel HD Graphics برای فراهم آوردن تجربه ای مناسب از بازی های رایانه ای طراحی نشده اند و زمانی که به دنبال این بخش هستید باید این مطلب را مد نظر قرار دهید و انتظارات خود را در حد معقولی نگه دارید، پس مهم ترین مسئله ای که شما باید به آن توجه داشته باشید فراهم سازی مقدار نرخ فریم مناسب در بازی های مورد علاقه خواهد بود، در ادامه به تعدادی نکته بسیار ساده جهت افزایش کلی عملکرد تراشه های گرافیکی اینتل تحت عنوان Intel HD Graphics اشاره می کنیم. بخش تنظیمات اصلی درایور را جهت دریافت بهترین عملکرد تغییر دهید! گسترش بخش گرافیکی پردازنده های اینتل هم اکنون که زمان زیادی از معرفی نسل جدید پردازنده های SkyLake نمی گذرد به بیشترین پتانسیل عملکردی خود رسیده است و محصولات مورد نظر به راحتی از پس بازی های نوین امروزی بر خواهند آمد و مشکلی در اجرا عناوین جدید سه بعدی با تنظیمات گرافیکی مناسب نخواهند داشت، با این حال هنوز هم از نظر کارایی با APU های حرفه ای شرکت AMD فاصله زیادی دارند و قطعا AMD در بخش محصولات ترکیبی پردازنده و گرافیک مجتمع چند نسلی از رقیب دیرینه خود جلوتر می باشد.

پردازنده های گرافیکی Iris Intel که به صورت Iris Plus (Gen ) ، Iris Pro (آخرین نسل) یا Iris ساده به بازار عرضه می شوند ، عملکرد بسیار سریع تری نسبت به معمول Intel HD Graphics دارند. با این حال ، اکثر کاربران می توانند با استفاده از کارت گرافیک داخلی اینتل عملکرد کافی داشته باشند. وقتی استخر به اندازه کافی بزرگ باشد، احتمال بیشتری برای حل یک بلاک وجود دارد. حل یک بلاک بطور کل، اگر چه مقدار بیشتری پاداش به همراه خواهد داشت، اما فقط براساس احتمالات نجومی، میتواند اتفاق بیفتد. کارت گرافیک های پیوسته را نمیتوان از ماردبرد جدا کرد و برای ارتقا کمی محدود کنندست اما کارت گرافیک گسسته را راحتتر می توان ارتقا داد و تعویض کرد. برای افزایش عمر باتری ، بیشتر لپ تاپ ها با گرافیک مجزا هنگام کارهای سنگین ، به تراشه های یکپارچه خود سوئیچ می شوند. پاسخ تا حد زیادی به نوع پورت خروجی لپ تاپ شما بستگی دارد. در این مطلب تلاش شده است به برخی سوالات شما در مورد کارت گرافیک اینتل پاسخ داده شود.

اگر می خواهید بازی های سطح بالا یا مدل سازی سه بعدی انجام بدهید ، باید لپ تاپی با کارت گرافیکی قوی تر و گسسته از Nvidia یا AMD تهیه کنید که هنگام اجرای برنامه های سنگین از کارت گرافیکی اینتل پشتیبانی کند. تهیه کارت گرافیک اینتل بستگی به CPU شما دارد. اما هنوز و همچنان پروژههایی وجود دارند که یا به تازگی شروع به کار کردهاند و یا تصمیم روشن خود را مبنی بر حمایت از ماینرهای CPUای اعلان داشتهاند. دیگر کوین های شناخته شده و مناسب ماینینگ از طریق CPU که در حال حاضر در دسترس قرار دارند شامل وب دلار (WEBD) و نروا (XNV) میشوند. کارت گرافیک های یکپارچه نیاز دارند که خنک باقی بمانند و از انرژی بیشتری برخوردار باشند. توجه داشته باشید کارت گرافیک پیوسته یا آنبرد عموما قابل تعویض نیست و شما به یک کارت گرافیک گسسته نیاز دارید. کارت گرافیک اینتل یکی از کارت گرافیک های موجود در بازار است که معمولا یا روی خود مادربرد قرار دارد که به آن آنبرد یا یکپارچه می گویند، یا کارت گرافیک گسسته است که به این معناست که کارت گرافیک از مادربرد مجزاست و با کابل به آن متصل است.

امکان فروش سکه های استخراج شده یا مبادله آنها با سایر ارزهای رمزپایه موجود، تجزیه و تحلیل در مورد اینکه آیا روند استخراج سکه سودآور بوده است را کامل میکند. گرافیک های یکپارچه یک بانک حافظه است که در جایی توقیف نشده است. سپس با در نظر گرفتن کارایی مورد نظر به دنبال کارت گرافیک مناسب بگردید. در رابطه با استخراج ترون باید بدانیم که این ارز دیجیتال قابل استخراج نبوده و تمام کوین های آن از قبل توسط بنیاد ترون استخراج شده و تنها با خرید این رمزارز میتوانید صاحب آن باشید. نکته حائز اهمیت آن است که ماشین حساب های ماینینگ معمولاً سودآوری را در زمان محاسبه، مدنظر قرار میدهند. دلیل این امر این است که استخراج، دریافت پاداش را تضمین نمیکند، اما یک بازی شانس است. استخراج استخری بدان معنی است که CPU شما شانس کسری از پاداش بلاک را دریافت میکند و با گذشت زمان به یک میزان خاص از رمزارز دست می یابد. قاعده کلی استخراج ارز دیجیتال با کمک CPU کامپیوتر بر مبنای الگوریتم “یک پردازنده، یک رای” استوار است. تخصیص منابع به یک پروژهی کاملاً جدید همیشه یک تیراندازی در تاریکی است و ممکن است استخراج باتوجه به هزینه های برق و خرابی پردازنده، کاری بیهوده باشد.

از آنجا که امروزه تعداد این ماینرها در سراسر دنیا از میلیونها دستگاه نیز فراتر رفته است، لذا استخراج بیت کوین با کامپیوتر شخصی و لپتاپ تنها اتلاف وقت است. همانطورکه پیشتر توضیح دادیم، باتوجه به ازدیاد تعداد ماینرها و پیچیدگی حل مسائل مربوط به بلاک های شبکه بلاکچین بیت کوین، استخراج بیت کوین با گوشی موبایل یقیناً در حد یک شوخی خندهدار است. یک استخر میتواند از تعداد بسیاری از استخراج کنندگان تشکیل شده باشد و همه اینها به افزایش هشریت یا همان قدرت پردازش شما کمک میکند. افزایش هشریت، افزایش نرخ سربه سری و نیز افزایش سودآوری را میتواند بهمراه بیاورد. بعضی از کاربران ایرانی فضای رمزارزها نیز در مورد استخراج ترون از ما سوال میپرسند! از لحاظ تئوری، قدرت هش متوسط این پردازندهها میتواند برای استخراج سکههای مونرو یا رمزارزهای کوچکتر مورد استفاده قرار گیرد. بر خلاف پردازنده های گرافیکی Intel HD Graphics ، Iris مقدار کمی حافظه پردازنده را برای کمک به سرعت بخشیدن به آنها دارد. با توجه به اینکه CPU های نسل سوم در سال 2012 به بازار عرضه شده اند ، هر لپ تاپ مدرن با پردازنده Core i3، Core i5 یا Core i7 می تواند تا 4096 x 2304 پیش رود که در واقع کمی بالاتر از 4K (3840 x 2160) است.

Multi-Sample Anti-Aliasing را در حالت OFF قرار دهید، این بخش تمام تنظیمات گرافیکی در ارتباط با تکنیک های Anti-Aliasing را در بازی ها غیر فعال می سازد، Anti-Aliasing یا به اختصار AA به تعدادی از تکنیک های گرافیکی گفته می شود که جهت برطرف کردن دندانه ها و شکستگی لبه بافت های موجود در بازی ها کاربرد دارند و درصد زیادی از قدرت پردازشی کارت گرافیکی را به خود اختصاص می دهند، غیر فعال سازی این تکنیک گرافیکی افزایش فریم بسیار زیادی را برای کاربران به همراه خواهد داشت! بدون شک هیچ قطعه سخت افزاری به اندازه کارت گرافیک به راه انداز نرم افزاری وابسته نیست، این فرآیند به اندازه از اهمیت برخوردار است که اکثر کاربران کامپیوتر برای انتخاب محصول مورد نظر خود از بین دو غول بزرگ تولید کننده تراشه های گرافیکی NVIDIA و AMD دقت ویژه ای به آن دارند چرا که عملکرد نهایی کارت های گرافیکی تا حد بسیار زیادی به این عامل وابسته می باشد، محصولات Intel HD Graphics نیز از این قاعده جدا نیستند و کاربران این تراشه های گرافیکی باید نسبت به به روز رسانی منظم درایور کوشا باشند، درایور ها معمولا در هر نسخه جدید دارای بهینه سازی ها و بهبود های فراوانی از نظر سازگاری با بازی های رایانه ای جدید معرفی شده هستند و آپدیت دوره ای این بخش به افزایش کارایی کلی تراشه های گرافیکی کمک زیادی خواهد کرد.

مزیت اصلی استفاده از گرافیک یکپارچه ، ارزان بودن آن است زیرا لپ تاپ هایی با گرافیک مجزا می توانند میلیون ها تومن دیگر هزینه داشته باشند. اجماع نظر در سال ۲۰۲۰ بر این است که استخراج انفرادی منسوخ خواهد شد اما برای کوین های جدید یا آن دسته از کوین هایی که از اقبال کمتری نزد حامیان ارزهای رمزپایه برخوردارند، استخراج انفرادی بواسطه CPU میتواند همچنان برای اخذ پاداش حل بلاک کارگشا باشد. درایور پردازنده گرافیکی به طور هم زمان با سیستم عامل کار می کند تا اطمینان حاصل شود که حافظه برای عملکرد بهینه بین GPU و CPU اختصاص داده شده است. پس از آن پاداش به طور متناسب بین مشارکت کنندگان توزیع میشود. فرکانس بالا واقعی با توجه به نوع CPU که با آن همراه هستند ، مقدار کمی متفاوت دارد. با این وجود ، آنها با اطمینان می توانند ویدئو را پخش کنند و بازی های خاصی از جمله Overwatch همیشه محبوب را اجرا کنند. در حوزه ساخت و طراحی کارت گرافیک شرکت های زیادی فعالیت نمی کنند و می توان گفت بازار مربوط به تولید این قطعه منحصرا در دست شرکت های اینتل و AMD و Nvidia است.

سیستم عامل Windows 10 به صورت خودکار جهت به روز رسانی درایور کارت های گرافیک اقدام می کند اما این مسئله می تواند در مورد محصولات Intel HD Graphics به صورت قابل قبولی انجام نگیرد، حتی برنامه های به روز رسانی خودکار محصولاتی نظیر لپتاپ ها که توسط شرکت سازنده طراحی شده اند نیز امکان دارد در پیشبرد این مبحث دچار مشکل شوند به همین جهت باید همواره بخش پشتیبانی وب سایت اینتل را برای دریافت آخرین نسخه از درایور ها بررسی کنید. کمپانی اینتل به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده ریز پردازنده ها در چند سال گذشته تمرکز ویژه ای در بخش تراشه های گرافیکی یکپارچه (Intel HD) همراه با تولیدات پردازنده داشته است، اگر چه محصولات اولیه در زمینه عملکرد کلی چندان رضایت بخش نبوده اند و تنها توانایی انجام کار های ساده و مرسوم محیط سیستم عامل را داشتند اما در نسل پردازنده های Haswell که سال گذشته معرفی شدند اینتل تغییرات زیادی را در بخش تراشه های گرافیک مجتمع خود ایجاد کرد. اگر این موضوع را پذیرفته باشید که استخراج ارز دیجیتال بیت کوین با کامپیوتر یا لپتاپ شخصی عملاً ضررده و غیرممکن است، باید فکر این موضوع که به توان با گوشی موبایل به استخراج بیت کوین مبادرت ورزید را کاملاً از سر خود بیرون کنید.

گذشته از آن، فهرست کوینها ممکن است تغییر کند، و برخی از شبکهها ممکن است به طور موقت برای ماینینگ دشوارتر شوند. بنابر پیچیدگی های الگوریتم، استخراج بسیاری از کوینها توسط کارت های گرافیک امکانپذیر است. کارت گرافیک اچ دی اینتل نسخه متداول تر گرافیک های یکپارچه موبایل است. کارت گرافیک یکپارچه Intel RAM (VRAM) چقدر است؟ اما در سال ۲۰۲۱، تصمیم برای ماینینگ از طریق CPU ممکن است بازی سکه و دلار باشد. ممکن است برای یک ماینر انفرادی، یافتن و حل یک بلاک اتفاق بیفتد و اما ممکن است این موضوع هیچگاه برایش میسر نگردد. در جواب این عزیزان باید گفت که ترون رمزارزی است که این روزها طرفداران بیشماری در کشور ما برای خود دست و پا کرده است. بنابراین ، اگر لپ تاپ شما 8 گیگابایت رم داشته باشد ، تراشه Intel HD Graphics مقداری از آن ظرفیت ، غالبا 64 یا 128MB را برای خود می گیرد. اگر یک لپ تاپ با پردازنده Intel 3rd Generation Core Series یا جدیدتر داشته باشید ، تراشه گرافیکی Intel HD می تواند به یک مانیتور 4K یا صفحه نمایش 4K داخلی متصل شود.

آیا می توانم با کارت گرافیک اینتل بازی سایت mygpu کنم؟ چه تعداد مانیتور را می توانم با کارت گرافیک اینتل برق دهم؟ آیا می توانم با استفاده از Intel HD Graphics از مانیتور 4K استفاده کنم؟ اگر لپ تاپی مدرن با مینی DisplayPort یا پورت USB Type-C / Thunderbolt 3 دارید ، می توانید در هر 1080p هر سه مانیتور ، دو مانیتور در 2K یا یک مانیتور با 4K داشته باشید. همچنین در صورت دسترسی به رایانه ای که می خواهید بررسی کنید ، می توانید نام مدل Intel HD Graphics را در Windows Manager در زیر عنوان Display Adapters پیدا کنید. در بیشتر لپ تاپ ها نسخه ای از این تراشه را پیدا خواهید کرد ، حتی آنهایی که مجهز به گرافیک مجزا هستند. از طریق کنترل پانل قادر خواهید بود تا تنظیمات درایور را جهت دستیابی به بهترین عملکرد تغییر دهید، برای این منظور به بخش Graphics Properties مراجعه کرده یا از مسیر Intel HD Graphics Control Panel در استارت منو نیز می توانید به این بخش دسترسی پیدا کنید، در ادامه بر روی آیکون 3D کلیک کرده تا به محیط تنظیمات اصلی گرافیکی هدایت شوید، برای گرفتن بیشترین کارایی از تراشه گرافیکی یکپارچه لپتاپ یا سیستم رومیزی خود تغییرات لازم را در گزینه های زیر اعمال کنید.

حتی اگر درگاه یا پردازنده صحیحی ندارید ، می توانید سه یا بیشتر از سه مانیتور را با استفاده از یک ایستگاه docking USB که حاوی فناوری DisplayPort است ، برق دهید. اما اگر فقط یک درگاه HDMI یا VGA دارید ، نمی توانید نمایشگرهای دوگانه را از طریق آن برق دهید. این درگاه ها از CPU و تراشه های خاص خود برای ارسال فیلم به عنوان سیگنال USB استفاده می کنند. در عوض آنها از همان حافظه سیستم مانند پردازنده استفاده می کنند. وقتی بازی Overwatch را روی Dell XPS 13 که دارای Intel HD Graphics 620 بود ، نصب کردیم ، ما قادر به بازی در تنظیمات متوسط با کیفیت 1080p بودیم زیرا سیستم بین 54 فریم در ثانیه و حداقل 26 فریم در ثانیه اجرا می شد. حجم واقعی متفاوت است و توسط سیستم عامل و تنظیمات رایانه تعیین می شود. هر کارت گرافیک اینتل یکپارچه چقدر سریع است؟ در نهایت اگر قصد دارید کارت گرافیک خود را ارتقا دهید ابتدا سایر سخت افزار خود را بررسی کنید تا محدودیت های خود را بشناسید.