پی ال سی PLC PLC آسام فروشگاه پی ال سی و اتوماسیون محصولات زیمنس در ایران

پی ال سی PLC PLC آسام فروشگاه پی ال سی و اتوماسیون محصولات زیمنس در ایران

تفاوت مدلهای مختلف این سری در سرعت پردازش، تعداد کانالهای IO و پشتیبانی از شبکه توسط اترنت است. زیمنس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده PLC در دنیاست و به نوعی در ایران نیز جزء پرطرفدارترین برندهای صنعتی این حوزه است. در این پست میخواهیم به صورت جامع به بررسی و ارائه قیمت plc در ایران بپردازیم.

  • این امر مستقیما روی تقاضای خرید و در نهایت قیمت پی ال سی زیمنس تأثیر داشته است.
  • مدل‌های دیگر آن شامل مدل استاندارد و مدل مقرون به صرفه است که بدون کنترل پنل و صفحه نمایش ارائه می‌شود.
  • قبل از اجرای پی ال سی ها باید مرحله تست را حتما انجام دهید و سیستم از لحاظ بی خطر بودن کاملا صحت خود را اعلام نماید.
  • جک پنوماتیک قلمی یا سیلندر گرد مدادی ر دسته سیلندر پنوماتیک است و قابلیت نصب سنسور روی آنها وجود دارد.
  • زمینه فعالیت شرکت در حوزه اتوماسیون صنعتی و فشار ضعیف زیمنس می باشد.

کارایی پی ال سی زیمنس از نظر انواع وظایف ، سخت افزار و نرم افزار های مورد نیاز برای انجام عملکرد ، با کامپیوترهای اداری متفاوت می باشد. در حالی که کاربرد های خاص هر یک از این دستگاه ها باهم متفاوت است ؛ اما تمامی آن ها در برخی موارد اشتراک دارند. همه PLC ها ، ورودی ها و سایر مقادیر متغیر را نظارت می کنند ؛ بر اساس یک برنامه ذخیره شده تصمیم می گیرند و خروجی ها را برای خودکارسازی یک فرآیند یا ماشین ، ارائه می دهند. عملکرد یکپارچه، مقیاس پذیری بالا و سهولت استفاده از ویژگی های مهم انواع پی ال سی زیمنس است . ناگفته نماند که PLC های زیمنس به عنوان کنترلرهای پیشرفته و کاربردی به خوبی امتحان خود را قیمت پی ال سی پس داده اند.

دیگر تولیدکننده شرقی انواع کنترلرهای PLC شرکت ال اس کره جنوبی است. این شرکت از نظر تاریخی بیش از 4 دهه سابقه فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی را دارد. انواع پی ال سی های تولیدی این شرکت در سال های اخیر در تیپ های مختلف تولید و عرضه شده اند.

ماژول توزین SIEMENS SIWAREX FTA

لوگو ۸ (logo!8) زیمنس نسل جدیدی از ماژول‌های برنامه پذیر است که زیمنس به بازار عرضه کرده است. این ماژول می‌تواند تقریباً هر نیاز مشتری را با یک کار مهندسی ساده و باوجود صفحه‌نمایش جدید و ارتباطات کامل از طریق اترنت برآورده کند. هم‌چنین قابلیت وب سرور که به این ماژول اضافه‌شده هر چیزی را خیلی آسان می‌کند. از دیگر امکانات افزوده‌شده به نسل ۸ لوگو، ماژول ارتباطی برای کنترل از راه دور به‌وسیله سیم‌کارت است که باوجودآن می‌توان بسیاری از پروژه‌های کاربردی را با لوگو ۸ انجام داد.

لطفا جهت انتخاب آسان تر محصول از فیلتر محصولات استفاده نمایید. موجب تشخیص و درک بهتر از عملیات می‌شود زیرا زمانی که داده‌های دقیق را در مورد فرایندها گردآوری می‌کنند موجب کمک در برنامه ریزی فرایندها می‌شود. جهت هرگونه مشاوره فنی و یا ثبت سفارش در واتس اپ با ما در ارتباط باشید. به دلیل اینکه استهلاک مکانیکی ندارند به عمر مفید سیستم به اندازه قابل توجهی افزوده می‌شود. دانشجوی گرامی محصول خریداری شده توسط شما با موفقیت بروز رسانی شد. نویز حرارتی و صوتی ایجاد نمی‌شود و این ویژگی است که کیفیت و روند کار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دستگاه‌های موجود در این سری در صنایع نساجی، ماشین‌های بسته‌بندی، کارخانجات ساخت ابزارآلات،‌ سیستم‌های نصب و صنایع برق و مکانیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. لطفا برای دریافت قیمت انواع پی ال سی زیمنس و گرفتن موجودی PLC با واحد فروش تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. لوگو زیمنس پی ال سی با طراحی کمپکت است که استفاده آسانی داشته و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. طراحی ALL in ON این سیستم با صفحه نمایش و پنل اپراتور یک‌پارچه با کاربری آسان، این سری را برای استفاده در طیف‌های متفاوتی از فرایندها آماده ساخته ‌است.

کاربرد های PLC

مینی پی ال سی چیست؟مینی PLC LOGO زیمنس کوچک‌ترین محصول کارخانه‌های سازنده PLC های اتوماسیون صنعتی زیمنس است. در ابتدا به علت گران بودن قیمت این مینی پی ال سی ها زمینه‌های استفاده و کاربرد کمی داشتند، اما امروزه باوجود پایین آمدن قیمت بعضی از PLC ها زمینه کاربردی مینی پی ال سی افزایش‌یافته و با تنوع بیشتری تولید می‌شود. در ابتدای تولید مینی پی ال سی، بسیاری آن‌ها را جانشین PLC ها می‌خواندند و در مدارات فرمان کنترل که تعداد موتورها بیش از چند عدد نیست استفاده از مینی پی ال سی را بجای PLC مناسب و صحیح می‌دانستند. نام تجاری مینی پی ال سی چند شرکت سازنده مطرح جهان در این جدول آمده است. سری پی ال سی زیمنس S7-400 قوی‌ترین سری در میان خانواده کنترلرهای SIMATIC در نظر گرفته می‌شود. با وجود عملکرد بالا و قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوان، مدل‌های این سری قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند؛ از این رو، خرید پی ال سی زیمنس S7-400 انتخاب هوشمندانه‌ای برای مدیریت فرایندهای با نیازهای عملکردی بالا در نظر گرفته می‌شود.

اما عمده به‌کارگیری آن در صنایعی مانند فلز، خودرو و نفت و گاز است. چندین پردازنده با درجات عملکردی متفاوت، طیف گسترده‌ای از ماژو‌ل‌ها با طیف وسیعی از قابلیت‌های کاربر پسند، به کاربران اجازه می‌دهد تا تنها از ماژول‌های مورد نیاز خود استفاده نمایند. به‌لطف سازگاری مغناطیسی بالا و مقاومت در برابر ضربه و لرزش، مدل‌های این سری به صورت جهانی در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند. برند دلتا به عنوان یکی از پرفروشترین و محبوبترین برندهای PLC در ایران شناخته میشود.