پرچم ساحلی نما پرچم در خدمات چاپ و تولید پرچم بادبانی و ساحلی شما را با بهترین قیمت

در همین راستا پرچم ساحلی به عنوان یک تبلیغ دیداری مؤثر وارد فضاهای کسب کار و مکان های عمومی و خصوصی گردید که از این رو در سالن های ورزشی، ورودی فروشگاهها و مغازه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم بادبانی می توان گفت که مناسب برای محیط بیرون، فروشگاه ها، مراکز خرید، مراکز درمانی، مراکز تفریحی و … می باشد ، که به خوبی می تواند نشان دهنده مکان و نوع فعالیت شما باشد. از سوی دیگر سازمانها و ارگانهای مختلف، و این روزها اکثر شرکت های دولتی و خصوصی برای خود پرچم تشریفاتی و تبلیغاتی با توجه به آرم و لوگوی خود طراحی میکنند و استفاده از آن نقش فراوانی در تبلیغات شرکت ها دارد. البته جنس پارچه پرچم ساحلی مناسب با شرایط جوی می تواند تغییر کند. پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی دو مدل مشخص دارد، یکی پرچم بادبانی و دیگری قطره ای و به صورت کلی و استاندارد از این دو مدل استفاده می شود. شرکت پرچم درفش با داشتن دستگاه های پیشرفته چاپ و تولید ، این اطمینان را به شما میدهد تا محصولی با کیفیت بالا و بهترین قیمت بازار را به شما عزیزان ارائه می دهد.

  • نگاران بزرگترین مرکز استند های نمایشگاهی در کشور است که از سال 1377 با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به فعالیت نموده است.
  • پرچم بادبانی در طرح های مختلف تولید و چاپ می شود و اولین پرچم از سمت چپ طرفدار بیشتری دارد سایر قالب های پرچم نیز زیبایی خاص خود را دارند و فقط استقبال عموم از طرح اولی بیشتر از سایر قالب های پرچم بادبانی می باشد.
  • این پرچم می تواند به راحتی محل و موقعیت و نشان و نماد شما را برای مخاطبان عبوری ماندگار کند.
  • نه تنها رنگ‌های طرح روی پارچه چشم‌گیر است، بلکه برّاق بودن اندک روی پرچم نیز در رویدادها پرچم بادبانی چشم نوازی می‌کند.
  • جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ، لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

در صورتی‌که پرچم ساحلی با کنسول (پرچم محدب، پرچم قطره‌ای یا پرچم بادبان) خود را با ما چاپ کنید، ما حتی قبل از تکمیل سفارش خود، پشتیبانی لازم را به شما ارائه خواهیم کرد. این پرچم ‌ها با کیفیت بالا در اشکال و اندازه‌های مختلف (پرچم‌های اهتزاز، بنرهای بادبانی و مدل‌های پرچم بادبان) با بهترین مواد، هنوز هم خریدی مقرون به صرفه هستند. استفاده از پرچم‌ها روش خوبی برای جلب توجه می‌باشند، به همین دلیل است که هنوز هم یک شکل محبوب بازاریابی هستند. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از پرچم های تبلیغاتی بادبانی را در اشکال و اندازه‌های گوناگون مانند پرچم‌های محدب، اشکی و ساحلی انتخاب کنید.

آگهی‌های ویژه: لوازم

پرچم ساحلی نما پرچم در خدمات چاپ و تولید پرچم بادبانی و ساحلی شما را با بهترین قیمت

طراحی پرچم ساحلی یکی از مؤثرترین و قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی مستقیم است. ما مجموعه بزرگی از پرچم‌ های سفارشی مختلف را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به طوری که به شما امکان می‌دهد محصول خود را به طور مؤثر تبلیغ کنید.

استند پرچمی ۵‌متری CW385این استند که مناسب فضای بیرون است و به استند outdoor معروف هستند، داری ی.. و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. ارتفاع میله پایه پرچمی ۳۴۰ سانتی متر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتیمتر است. یکی از تفاوت های پرچم بادبانی با کیفیت و بی کیفیت، در جنس و نوع میله است. پرچم های تبلیغاتی شکل جذابی از تبلیغات برای هر رویدادی هستند، و مونتاژ و جداسازی سریع آن ها ، استفاده از آنها را راحت می کند. پرچم ‌های سفارشی چه در پذیرایی هتل و چه در قسمت ورودی یک فروشگاه بزرگ، در غرفه‌های نمایشگاهی یا به عنوان تزئینات اضافه شده به یک منطقه محلی، همیشه جلب توجه می‌کنند.

تبلیغات نمایشگاهی از مهمترین کاربرد پرچم ساحلی است پرچمهای ساحلی بهترین گزینه در بین هدایای تبلیغاتی محیطی در برگزاری نمایشگاه ها میباشد. این پرچم ها حتی از استند رول آپ، هدایای رومیزی و سایر ابزارآلاتی تبلیغاتی نمایشگاه بشمار میرود. این روند محبوبیت پرچم ساحلی نمایشگاهی به حدی مهم است که بیشتر غرفه های نمایشگاه ها امروزه طرحی از پرچم های ساحلی را بکار میبرند. استفاده از متریال مناسب ، برش با دقت در ابعاد استاندارد ، ابداع طرح های متنوع پرچم ساحلی و تحویل به موقع سفارش تنها میتواند دستاورد تولید کننده اصلی پرچم باشد . طرح های پرچم روز و حتی ابر پرچم ها و پرچم های تیکه دوزی هستم و بدون شک همکاری با ما کلی از نظر قیمتی بصرفه میباشد . قیمت پرچم ساحلی بادبانی متناسب با اندازه پرچم ها و نوع پایه آنها می تواند متغییر باشد.

در تولید پرچم ساحلی بادبانی یا قطره و هر طرح دیگری استفاده از پارچه مناسب پرچم از مواردیست که هم در قیمت گذاری بیشترین تاثیر را دارد و هم در تبلیغات و دیده شدن . کلیه سفارشات چاپ پرچم ساحلی در طرح های پرچم بادبانی و قطره ای و طرح های نوین رایج بازار مانند پرچم های ساحلی سامورایی را با بهترین قیمت از آبان پرچم بخواهید . فروشگاه آبان پرچم با فعالیت در حوزه‌های طراحی، چاپ و تولید انواع پرچم بادبانی بصورت دو رو تک‌ رو در رنگ‌ها و جنس‌ های متفاوت آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می‌ باشد. فروشگاه آبان پرچم با استفاده از مواد اولیه، پارچه، رنگ و پایه با کیفیت، پرچم‌ های ساحلی با کیفیتی را برای استفاده در هر مکانی با هر شرایط آب و هوایی خدمت مشتریان عزیز ارائه می‌ دهد. گروه تولید با رنگ با هدف ارائه خدمات حرفه ای در حوزه طراحی، چاپ و تولید پرچم انواع پرچم ساحلی را با تنوع رنگ بسیار بالا به صورت تک رویه و دو رویه به مشتریان خود ارائه می کند. متریال های به کار رفته در پرچم ساحلی از نوع مرغوب بوده و دارای طرح های بسیار متنوعی هستند.

سبد خرید

البته که این استند پرچمی فقط از نظر ظاهر مشابه پرچم بادبانی موجود در بازار است، اما از لحاظ کیفیت این دو سازه نمایشگاهی با هم قابل مقایسه نیستند. یکی از انواع دیگر پرچم که توسط مجموعه اریکه پرچم ایرانیان تولید می شود پرچم ساحلی می باشد. گفتنی است از همان ابتدای ورود این محصول و درخواست مشتریان، شرکت ار‌‌‌یکه پرچم ایرانیان با خرید دستگاه چاپ مستقیم توانست با بهترین کیفیت و کمترین زمان ممکن پاسخگوی مشتریان گرامی باشد.