نصب سقف کاذب قیمت سقف کاذب

کناف سقف در وسط سالن بصورت دایره، مربع و اشکال هندسی دلخواه مخاطبین گرامی قابل ارائه است. این سقف در سرویس و حمام، فروشگاه ها و راهروهای اداری بسیار محبوب است. پی.وی.سی سمیران دکور دیدن فرمایید چون قطعا در بیش از هزار طرح، طرح هایی میتوانند سلیقه شما را برانگیزند.

موارد کاربرد سقف کاذب در یک ویلا در مازندران

ممکن است بخواهید سقف پذیرایی را بمنظور زیباتر کردن آن، سقف کاذب کنید بدیهی است که در چنین شرایطی گزینه‌های زیبا و جذاب را انتخاب کنید. مانند سقف کاذب کسشان که سرآمد همه سقف‌های کاذب از نظر زیبایی است. سقف‌ های پیش ساخته گچی همان سقف‌ های آلومینیومی هستند که پوشش گچی پیش ساخته، روی آن ها را می پوشاند. این نوع سقف کاذب، در انواع طرح و رنگ ساخته می شود و نقطه قوت آن نسبت به دیگر سقف‌ های گچی، وزن سبک‌ و نصب آسان است. برای اجرا و پیاده‌سازی سقف کاذب لمبه چوبی، ابتدا لازم است لمبه‌ کوبی صورت بگیرد؛ اما قبل از فرآیند لمبه‌کوبی حتما باید دور تا دور سقف با چهار تراش کلاف‌ کشی و ترازبندی شود. از این ‌رو اولین و ابتدایی ‌ترین مرحله‌ای که هنگام اجرای سقف کاذب لمبه چوبی باید انجام شود، کلاف‌کشی و ترازبندی سقف با استفاده از چهارتراش است.

معایب استفاده از سقف کاذب چیست؟

زیرا این مصالح علاوه بر مقاوم بودن در برابر رطوبت و قابلیت شست و شو ، در برابر حرارت نیز مقاوم می باشند. سقف آشپزخانه آسمان مجازی را می توان به صورت چند تایل جدا از هم، در کنار یکدیگر نصب کرد. از جمله قسمت هایی که می توان از سقف کاذب در طراحی آن استفاده کرد، سرویس بهداشتی می باشد.

اجراء این گونه از سقف‌کاذب بسیار نمای زیبای را به وجود می‌آورد و رنگ بندی (بازی با رنگ) در سطوح مختلف و شکسته‌ها بسیار چشمگیر می‌شود. اجرا چند نوع سقف کاذب در کنار همدیگر و در غالب یک طرح هندسی منظم و یا غیر منظم به همراه شکست و اختلاف سطح مختلف را سقف کاذب ترکیبی گویند. این سقف که به تایل گچی مشهور است بسیار سبک بوده و نصب بسیار آسانی دارد. این سقف علاوه بر مزایای نام برده شده دارای معایبی نظیر مصرف زیاد گچ، وزن زیاد، سرعت اجرای پایین و محدودیت آب و هوایی هنگام گچ کاری می‌باشد. ارتفاع اتاق را کمی کاهش می‌دهد زیرا در زیر سقف اصلی نصب می‌شود.

همچنین مواردی چون پرتی و قناسی سقف نیز هزینه اجرای سقف کاذب را بالاتر اجرای سقف کاذب می‌برد. امکان ایجاد طرح‌های گوناگون و تعویض قطعات سقف کاذب با پنل‌های از پیش ساخته گچی وجود دارد و می‌توان آن را با پرداخت کم رنگ آمیزی کرد. قابلیت دسترسی به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی که در پشت سقف کاذب کناف کار شده اند، وجود دارد. ، وزن سقف کاذب کناف خیلی کمتر است که همین امر موجب سهولت در نصب سازه می‌شود. سقف‌کاذب نوعی سقف در طراحی دکوراسیون داخلی است که معمولا برای پوشش سقف اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سازه سقف کاذبشبکه ای از نبشی گالوانیزه ٬ سپری و اتصالات آویز ( آویز فنری و یا مفتول گالوانیزه ) تشکیل می شود .

شرکت در کنار تولیدات خود به دلیل راحتی مشتریان خود اقلام یر را به سبد خود اضافه نموده است. سقف کاذب GST به یاری ولطف “خداوند” افتخار آن را داریم که با کادری مجرب و متعهد با سابقه اعتبار فروش سپری و زیر سازی سقف کاذب – با کیفیت مصالح ایرانی و با طراحی بی نظیر وقیمت استثنایی در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم. شرکت سقف کاذب GST بارزومه قوی فروش محصولات سقف کاذب و تایل سقف کاذب توانسته مصالح مورد نیاز کشورهای همسایه را تا حدودی بر طرف کند. قزاقستان,ترکمنستان,ارمنستان,ازبکستان,تاجیکستان از جمله کشورهای میباشد که این شرکت محصولات خود را صادر می نماید. بهترین روش برای اجرای صحیح سقف کاذباین است که از نصاب های ماهر و کار آزموده زیر نظر یک شرکت معتبر استفاده کنیم. یکی از محدودیت هایی که در اجرای سقف کاذب به وجود می آید این است که ارتفاع را به اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

  • برای اجرای سقف مجازی میتوان از ضخامت های ۲ – ۴ – ۸ – ۱۶ میلیمتر با توجه به گستره اجرا استفاده کرد.
  • در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را -از ابتدا تا انتها- بیابید.
  • همگی ما بصورت ناخودآگاه به زیبایی هایی سقف کاذب مغازه، سقف پارکینگو فروشگاه ، از رنگ و شکل و طرح ، دکور زیبا جذب میشویم .
  • لازم به ذکر است که اجرا و نصب سقف های کاذب به صورت صحیح و اصولی، باعث کاهش انتقال حرارت و مصرف سوخت می شود.

کناف از جمله بزرگترین شرکت های تولید کننده سیستم سازه های خشک در جهان می باشد که بنیان گذار کناف یک شخص آلمانی می باشد ، کناف نام خانوادگی این شخص می باشد که در ایران با نام کناف ایران شناخته شده می باشد. این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است. درنهایت باید اشاره کنیم که این نوع سقف‌ های کاذب مانند سایر سقف ‌های کاذب در بیشتر مکان ‌ها و یا خانه ‌ها کاربرد ندارند؛ بلکه تنها در محل‌ های خاصی که باید از انعکاس صدا جلوگیری شود، مانند استخر ها، سالن ‌های سینما، سالن ‌های همایش و … کاربرد دارند.

به طور مثال قیمت سقف کاذب pvc سرویس بهداشتی از آسمان مجازی کمتر است. متراژ کار نیز تعیین کننده قیمت تمام شده اجرای سقف كاذب برای سرویس بهداشتی می باشد. هزینه های اجرایی و دستمزد از عوامل دیگر تاثیرگذار بر قيمت سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام محسوب می گردند. پس از نصب سقف کاذب کشسان، تا چند سال می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

سقف کاذب طلقی

نصب سقف کاذب قیمت سقف کاذب

از قابلیت های ویژه سقف کاذب این است که می توان در آن نورپردازی انجام داد و فضایی دکوراتیو و دلنشین به نمایش گذاشت. استفاده از سقف شیشه ای در بخش هایی مانند اتاق تی وی، پذیرایی و آشپزخانه می تواند نورد مورد نیاز ساختمان شما را تامین نماید. همچنین سقف شیشه ای علاوه بر نورپردازی دارای ظاهری بسیار زیبا و متنوع است و می تواند متنها یکی از گسترده ترین کاربردهای سقف شیشه ای در لابی هتل ها و رستوران های لاکچری است. سقف چوبی ویژگی هایی دارد که سایر سقف ها دارند و نمی توان گفت دارای محدودیت خاصی است. برای مثال امکان پنهان کردن تاسیسات در آن وجود دارد و از نظر نورپردازی نیز به خوبی عمل می کند.