مقایسه گوشیهای سامسونگ سری S و سری m

در این صفحه، قاب و روکش های مخصوص انواع موبایل های مختلف را در طرح ها، رنگ ها و الگوهای مختلف از برندهای متنوع را ارائه کرده ایم تا بتوانید گوشی خود را سفارشی کنید و با خرید و استفاده از آنها، بهترین باشید. گلس محافظ صفحه نمایش گوشی در طرح ها و نوع های مختلف وجود دارد که یکی از آنها گلس فول یا تمام صفحه است که کل صفحه نمایش گوشی شما را پوشش میدهند یعنی کل پنل جلوی گوشی فروشگاه فونر را می پوشاند. درحالی که سری گلکسی A گوشی های مقرون به صرفه و میان رده را هدف قرار داده است، این برند در انتقال طرح ها از پرچم داران گلکسی S به سری A بسیار موفق عمل کرده است. در سال 2000 این شرکت موفق شد ، گوشی هایی را روانه بازار کند که مجهز به دورین عکاسی و فیلمبرداری بودند.

موبایل سامسونگ

گوشیهای Galaxy Note 20 از نظر مشخصات، بسیار شبیه به گوشیهای Galaxy S20 هستند ولی بعضی از مشخصات آنها نسبت به سری گلکسی اس ۲۰، بهبود یافته است. دوربین جلو Mi 10 5G، 20 مگاپیکسلی است در حالیکه Galaxy S20 دارای یک دوربین جلو 10 مگاپیکسلی است. پس از آنها M30 در 7 مارس، M40 در 18 ژوئن، M10s و M30s در 18 سپتامبر همان سال روانه بازار شدند. آنها نقش مهمی در کار کردن، استفاده بهتر و نگهداری از آخرین تلفن های همراه شما دارند. مثلا شارژر یکی از مهمترین لوازمی است که شما برای استفاده از تلفن همراه تان نیاز دارید. سامسونگ گوشیهای شاخص خود را با بهترین نمایشگر دنیا تولید میکند؛ بنابراین، گوشیهای سامسونگ بهترین گزینه برای صفحهنمایش VR هستند. صفحه نمایش گوشی بسیار حساس است و ممکن است با کوچکترین ضربه آسیب ببیند و یا تاچی یا همان لمس گوشی از کار بیفتد. گلس یا محافظ صفحه نمایش گوشی از ضروری ترین لوازم جانبی های موبایل است.

بررسی گوشی سامسونگ

از قدیمی ترین تا جدیدترین گوشی های سامسونگ همگی در زمان ارائه و حتی سال ها بعد به عنوان گوشی هایی محبوب خرید و فروش می شوند و حتی اکنون هم شاهد خرید و فروش گوشی های دست دوم و قدیمی سامسونگ هستیم که این موضوع به خوبی کیفیت محصولات این برند و میزان محبوبیت آن را نشان میدهد. همانطوری که انجام این مقایسه نشان میدهد این دو گوشی از نظر ابعاد و وزن تفاوت خاصی با هم ندارند. اما اگر مشکل بینایی دارید و چشم شما در هنگام مشاهده گوشی اذیت می شود، توصیه ما این است از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ تر استفاده نمایید. هر چه تجهیزات و قطعات مربوط به لوازم جانبی تان کامل تر باشد می توانید استفاده راحت تری از گوشی خود داشته باشید. در اینجا ، لوازم جانبی را خواهید یافت که به شما کمک می کند تلفن خود را همیشه شارژ نگه دارید، از آن در برابر لکه ها و چربی دست محافظت کنید، مشکلات مربوط به فضای ذخیره سازی و موارد دیگر را برطرف کنید.

خرید گوشی شیائومی

براحتی می توانید وارد صفحه شوید، از تعداد زیادی لوازم جانبی تلفن همراه از مارک های معتبر و معروف از جمله وان پلاس، ویوو، آنر، انکر، بیتس، جبرا، سونی، اپل، پاناسونیک، فلش موب، اچ تی سی، آی بال، نوکیا، فلیپس، سندیسک و سامسونگ و چند نام مطرح دیگر دیدن کنید، کالا مورد نظر خود را بر اساس ویژگی هایی مانند نوع، قیمت، رنگ بندی، دسته بندی و موارد دیگر پیدا کنید، و یکی را انتخاب کنید. اگر شما قصد خرید قاب گوشی دارید می توانید از سایت موبایل استقلال آن را تهیه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید زیرا اگر در انتخاب قاب کمی حواستان نباشد می تواند به پنل پشتی گوشی شما صدمه وارد کند. این مسئله موجب می شود تا نه تنها خسارتی به تلفن همراه تان وارد نشود بلکه کارای و بازدهی آن نیز بیشتر شود. در زیر لیستی از انواع قطعات جانبی که می توانند موجب افزایش کارایی گوشی شما شوند را ذکر می کنیم تا با آنها آشنا شوید.

بررسی گوشی شیائومی

سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در 4 ژوئن 2010 عرضه شد و از آن زمان به بعد به خط تلفنی تبدیل شده است که بیشتر مردم در هنگام ذکر اندروید به آن فکر می کنند. این گلس های محافظ، موبایل شما را بدون نگرانی از خراش، خط و خش و سایر آسیب های جزئی، محافظت می کنند. همانطور که در قبل گفتیم، لوازم جانبی به دو دسته تقسیم می شوند که یکی لوازم ضروری و یکی لوازم غیر ضروری هستند. گلکسی اس 10 پلاس 5G که از نسل پنجم شبکه دیتا پشتیبانی میکند، یکی دیگر از اعضای جدیدترین پرچمداران سامسونگ است. یکی دیگر از لوازم جانبی هایی که هنگام خرید گوشی باید آن را خریداری کرد پاوربانک است. با این حال شیائومی سعی کرده تفاوتهایی در می میکس فولد ایجاد کرد. متاسفانه، این گوشی فروش خوبی نداشت و ساسونگ راه سختی را برای بازگشت به بازار و رقابت با برند موتورولا طی کرد.

گوشی می 11 اولترا برای محافظت پنل جلویی از Gorilla glass Victus بهره میبرد. گوشی گلکسی S21 اولترا مجهز به دو دوربین متمرکز بر بزرگنمایی (3X و 10X) بوده و با یک S PEN ارائه میشود. علاوه بر چند ویژگی جدید، وضوح صفحه نمایش کاور و نرخ به روز رسانی به روز شده است، بنابراین شما یک صفحه نمایش با وضوح بالا با پشتیبانی از 120 هرتز ساخته شده از Corning Gorilla Glass Victus دریافت میکنید. لازم به ذکر است که شما بین نرخ ریفرش بالا و کیفیت حداکثری نمایشگر باید یکی را انتخاب کنید، چرا که اگر بخواهید کیفیت WQHD را داشته باشید، نرخ ریفرش 60 هرتز می شود. ما در مقاله بهترین مارک پاوربانک در بازار ایران به خوبی به بهترین پاوربانک ها پرداخته ایم تا شما بتوانید یک انتخاب مناسب هنگام خرید پاور بانک داشته باشید. سری A از برند سامسونگ گوشیهای میان رده به حساب میآیند که با توجه به رم قوی که دارند مورد استقبال مصرفکنندگان در سراسر جهان و ایران قرار گرفته است.

گوشی سامسونگ سری اس

شما نیز می توانید یکی از این پاوربانک ها را با در نظر گرفتن ظرفیت، ولتاژ خروجی، سازگاری آن با گوشی و مهمتر از همه قیمت های مناسب و مقرون به صرفه انتخاب کنید. Y مخفف Young به معنای جوان: مدلهای ارزان قیمت که برای بازارهای نوظهور و یا مخاطبان جوان که بودجه کمتری دارند تولید میشود. همچنین باید گزینهای هم برای خاموش کردن یا راهاندازی مجدد تلفن در شرایط خاص در نظر گرفته شود. گارد گوشی جز مهمترین لوازم جانبی موبایل است که می تواند به عنوان پر کاربردترین آن ها نیز باشد چرا که این محصول مورد نیاز تمامی مدل های گوشی ساده و یا هوشمند است. همچنین باید تمام نکات و اطلاعاتی که نیاز است تا شما درباره یک قطعه بدانید را به شما بگویند تا خریدی آگاهانه داشته باشید.

لوازم جانبی گوشی

در کوک موبایل، ما مجموعه وسیعی از پاوربانک ها برای شارژ کردن گوشی های موبایل شما حین مسافرت و زمان هایی که بیرون از منزل هستید و به پریز برق دسترسی ندارید، کمک می کند. کدام سری سامسونگ از اینترنت 5G پشتیبانی می کند؟ پشتیبانی از اینترنت 5G، قابلیت اتصال به بلوتوث، و وای فای 6 از دیگر مزیتهای سختافزاری Xiaomi 11T است. حالا اما حدود 2 سال از آن زمان گذشته و دیگر با توجه به عرضه گلکسی S21 FE خرید این گوشی توجیه زیادی ندارد.

لوازم مختلفی وجود دارند که به عنوان لوازم جانبی گوشی و موبایل ناخته می شوند. با این حال، باتریهای سری a یک قدم عقبتر از سری s هستند، زیرا همان طور که می دانید هنوز هم پیشرفتهترین پردازندهها متعلق به خانواده اس هستند. اگر به دنبال جدیدترین لوازم جانبی موبایل خود با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در ایران هستید به صفحه درستی آمده اید. یکی از نکاتی که فروشگاه های مخصوص خرید لوازم جانبی موبایل باید آن را رعایت کنند فروش محصول با قیمت مقطوع و مناسب است .برخی از نا آگاهی مشتریان سواستفاده کرده و محصولات را با قیمتی گزاف به آنها می فروشند. همانطور که می دانید باتری گوشی یکی از حساس ترین قسمت های گوشی می باشد که باید به خوبی از آن محافظت کرد. بامپر هم یک نوع قاب برای گوشی به حساب می آید ولی برای افرادی است که می خواهند پنل پشتی گوشی شان را در معرض دید بگذارند و فقط از فریم اطراف گوشی محافظت کنند برای خرید بامپر اقدام خواهند کرد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو