معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس بورس فردا

معرفی و ثبت نام در صرافی کوینکس بورس فردا

با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی می‌گذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه می‌دهد به سرعت در حال پیشرفت است. لازم به ذکر است هدف از آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت افزایش اطلاعات و کمک به کاربران جهت آشنایی با صرافی های مختلف می باشد. فعالیت در این صرافی نیازمند احراز هویت نیست به همین خاطر با تغییر IP می توان می توان در بای بیت ثبت نام کرد و معامله انجام داد. کد تاییدی به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود این کد را در قسمت مشخص شده وارد کنید. پس از بررسی مجدد آدرس کیف پول مقصد و سایر اطلاعات وارد شده؛ بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید. آدرس را کپی کرده و در کیف پولی که قصد ارسال رمز ارز به آن را دارید قرار دهید.

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس (Binance) + 5% تخفیف کارمزد

از طریق Manual entry که خود شما باید اطلاعات را وارد کنید. همان‌طور که قول دادیم اگر کسانی در هنگام ورود TOTP Authentication فعال نکرده‌اند، اکنون نحوه فعال کردن آن را آموزش می‌دهیم. نحوه فعال کردن TOTP Authentication برای کسانی که در ابتدای کار فعال نکرده‌اند.

اگر این عدد به نزدیکی ۴۹ سنت برسد در عمل میزان سرمایه ای که برای پوزیشن خود قرار داده ایم از بین می رود. زیرا Maker ها تامین کننده نقدینگی در صرافی هستند و صرافی ها به Maker ها توجه بیشتری می کنند، به همین دلیل کارمزد آن نسبت به Taker کمتر است. پس اگر سفارش خود را از نوع Limit یا Stop limit در نظر بگیریم می توانیم در حالتی قرار گیریم که از کارمزد Maker استفاده نماییم. اگر سفارش خود را از نوع Market یا Stop Market انتخاب کنیم در گروه Taker ها قرار می گیریم که کارمزد بیشتری باید پرداخت نماییم.

تفاوت معاملات فیوچرز با اسپات این است که در آن فرد حتی زمانی که روند بازار نزولی باشد نیز سود خواهد کرد. در ادامه آموزش فیوچرز در صرافی کوینکس را برایتان آموزش خواهیم داد. وارد صرافی کوینکس شده و از منو ها روی Futures کلیک کنید. آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس را به صورت کامل و جامع با شما مرور کردیم. در انتها اما سعی داریم تا نکات بیشتری درباره استفاده از خدمات این صرافی را با شما در میان بگذاریم.

کشور و محل راه اندازی این صرافی نیز هنگ کنگ چین بوده و شاید همین آسیایی بودن باعث شده تا جزء معدود صرافی‌هایی باشد که ایران را تحریم نکرده است. خب به سرعت به سراغ آموزش ثبت نام در این صرافی خواهیم رفت. پس از زدن دکمه ثبت رمزی یکبار مصرف برای شما ظاهر می شود و یا به شماره شما ارسال می شود. این رمز را در کادر Please enter 6-digit TOTP code وارد کنید. سپس روی Send Code در کادر پایین بزنید تا اس ام اس تاییده برای شما ارسال شود و کد را در کادر وارد کنید. اگر با گوگل اتنتیکیتور آشنا نیستید می توانید از شماره موبایل ایران نیز استفاده کنید.

برداشت از کوینکس با استفاده از موبایل

گزینه Post only کمک می کند که پوزیشن خود را در جهت اشتباه قرار ندهیم. برای سفارش خرید در مرکز صفحه و زیر نمودار CET/USDT ، را پیدا کنید. سپس صفحه ای برای شما باز می شود که در آن بایدAnti-phishing Codeرا پیدا نموده و روی دکمه Settings که جلوی آن نوشته کلیک کنید تا وارد صفحه Setting Anti-phishing Codeشوید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. بهترین جایگزین بایننس برای افرادی که نگران تحریم و بلوکه شدن حسابشان هستند. در آخر با انتخاب گزینه آبی رنگ “Next” به مرحله بعد بروید. در این مرحله کد تأییدی به شماره تماس شما پیامک می‌شود.