مجموعه اتاق فرار دررو بزرگترین مجموعه اتاق فرار در کرج-آل اسکیپ

برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند. طراحان این بازی باتوجه‌به ژانرهای مختلف و سناریوهای بازی دقت کافی را برای گذاشتن محدودیت‌های سنی به‌خصوص برای کودکان و نوجوانان در نظر می‌گیرند که باید به آن‌ها توجه کرد. در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید.

از دیگر سوژه های اتاق فرار می توان به سوژه های پلیسی- کارآگاهی اشاره داشت ، برای حل یک پرونده ی قتل ، خنثی کردن بمب و یا جلوگیری از یک حمله ی تروریستی حتی. در برخی از موارد شما با حل کردن پازل ها به هدف خود می رسید و در برخی دیگر از اتاق فرار ها ، شما خود در انتها در جایگاه تصمیم گیری قرار می گیرید و اینجاست که هیجان اتاق فرار حتی از اتاق فرار ترسناک هم بالاتر میرود. اسکیپ تایم نیز یکی‌دیگر از مجموعه‌های اتاق فرارهای تهران است که در آن سه اتاق فرار وجود دارد. این مجموعه ۷ اتاق فرار با درجه سختی و رده سنی متفاوت دارد که در ادامه سه تا از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید.

دکتر برایانیک پادزهر این بیماری‌ها را می‌یابد و شما باید آن را پیدا می‌کند و قبل از کشته‌شدن، دنیا را نجات دهید. در برخی از قسمت‌های این اتاق باید با استفاده از هوش، تجربه، سرعت عمل و… تیم خود را هدایت کنید. به خاطر داشته باشید حتما هر شب تا قبل از نیمه‌های شب باید خانه را ترک کنید، زیرا ممکن است شما نیز دچار این جنون شوید و دقت کنید که ممکن است در هرکدام از شب‌ها این اتفاق برای شما بیفتد و شما از همان لحظه بازنده بازی‌اید.

مجموعه اتاق فرار دررو بزرگترین مجموعه اتاق فرار در کرج-آل اسکیپ

داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به این منطقه می‌فرستند. تاکنون تعداد زیادی موفق شدند به این منطقه سفر کنید و این گنجینه را بیاورند. شما و گروه‌تان نیز باید با ترفندهای مختلف خود را از این جنگل مخوف نجات دهید.

اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. با توجه به نوسانات بازار ایران و متغیر بودن قیمت‌ها مبلغ دقیقی برای این بازی وجود ندارد، همچنین بسته به نوع ژانر و سناریو و طراحی نیز می‌تواند قیمت آن تغییر کند. شامل تمام مواردی که پیش از شروع بازی، بعنوان قوانین سناریو به شرکت کننده ها توضیح داده می شود و از بازیکنان می خواهیم به آنها پایبند بوده و در جهت رسیدن به هدف و پیروزی نهایی، در جریان بازی از انها استفاده نمایند. اصولا شامل گروه خانوادگی، دوستان و یا همکاران می شود و یا گاهی به عنوان یکی از چالش های سناریو اتاق فرار به صورت ناآشنا در کنارهم تشکیل گروه می دهند. در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید.

  • حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود.
  • اتاق فرار های داستانی هم داریم که بازیکنان در نقش های داستان قرار میگیرند و از طریق پخش ویدیو قبل بازی یا داستان نقل شده از مسئول بازی با داستان آشنا این سایت را مرور کنید می شوند.
  • پیشنهاد ما برای شما اتاق فرار رازماز است که حوالی منطقه ارم واقع شده.

اگر زیر 18 یا بالای 50 سال سن دارید باید در انتخاب ژانر اتاق فرار دقت بیشتری داشته باشید چراکه ژانرهای ترسناک، دلهره آور ممکن است برای شما مناسب نباشد. برای رزرو اتاق فرار باید روی اسکیپ روم موردنظر خودتون کلیک کنید و بعد از ثبت نام در سایت اتاق فرار تعداد نفرات خودتون رو انتخاب کنید و برای روز رزرو اسکیپ روم خودتون آماده باشید. قیمت اتاق فرار هم دقیقا به تعداد شما بستگی داره اما قیمت بلیط اتاق فرار هر نفر از 95 هزار تومان به بالا هست که این قیمت برخی مواقع با تخفیف اسکیپ روم کمتر هم خواهد شد. اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین. تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و …

مجموعه آرک اسکیپ

بازی‌های اتاق فرار بازی گروهی هستند و برای انتخاب هر ژانر باید نظر همه اعضای گروه رو بپرسید. چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره. این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تجربه شرکت در اسکیپ روم‌ها را داشته‌اید، خوش‌حال می‌شویم نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و بهترین اتاق‌ فراری را که تجربه کرد‌ه‌اید معرفی کنید. معمولا ژانرهای ماجراجویی نیاز به فضاهای بسیار بزرگ‌تری دارند، زمان و خط داستانی طولانی‌تری درونشان در جریان است و قیمت اتاق فرار در این سبک و سیاق، معمولا بیشتر است.

البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند. اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید. این کار را باید مرحله به مرحله ادامه دهید تا معمای پایانی را حل کنید.

اهداف اتاق فرار تبریز

اتاق فرار (خط خون ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (خانواده کالینز ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهر آرا واقع شده است. اتاق فرار (نفوذ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است. اتاق فرار (تنهایی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس تهران واقع شده است.