قیمت فرش 1200 شانه در سال 1401 نقد و اقساط + ارسال رایگان دکتر فرش-فرش شادرخ

فرش 1200 شانه تراکم 3600 بافت برجسته ، این گونه از فرش هزار دویست شانه به علت استفاده از نخ هایباک در داخل فرش ، گل فرش دچار برجستگی ریزی میشود که ظرافت و طرح فرش بیشتر نمایان میشود. فرش 1200 شانه با کیفیت عالی بدون پرزدهی و ضد حساسیت بوده و رقیب اصلی فرش دستبافت است که زیبایی را در تولید فرش ماشینی بوجود اورده است. به صورتیکه هم به صورت ساده و هم گل برجسته با رنگ بندی ساده و لایت با تراکم ۳۶۰۰ تولید میگردند. فرش‌های 1200 شانه به دلیل تراکم و شانه بالا نسبت به فرش‌های 700 شانه قیمت بیشتری را دارند. قیمت فرش‌‌های 1200 شانه نیز مانند سایر فرش‌ها نسبت به اندازه و برند قیمت متفاوتی را دارند.

فرش درجه یک 1200 شانه تراکم بالا – طرح زیبای سوگند زمینه دودی – نخ ترک با کیفیت عالی و قیمت درب کارخانه . در فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل بالا بودن شانه و تراکم ، نقش‌ها و طرح‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند از وضوح بیشتری برخوردار هستند. بعد از این مطالبی که گفته شد قصد داریم کمی تخصصی تر به فرش 1200 شانه بپردازیم.

فرش جهیزیه عروس، راهنمایی کامل و مهم برای خرید فرش جهیزیه عروس

یکی از معروف‌ترین انواع فرش‌های ماشینی از نظر بافت و تراکم، فرش 1200 شانه است. این فرش‌ها زیبایی و ظرافت بسیار بالایی دارند و به ‌دلیل شباهت زیاد آن‌ها به فرش‌های دستی بسیار مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند. توصیه ی ما برای انتخاب بهترین فرش ماشینی این است که به تناسب استفاده شما از فرش ، آن را انتخاب کنید. طرح آسمان جز نقشه هایی از فرش ماشینی محسوب می شود که هیچ وقت از مد نمیفتد . فرش 1200 شانه تراکم 3600 ماشینی از طرح های جدید کارخانه فرش کاشان . کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش کاشان در ایران که دارای دستگاه فرش 1200 شانه، 1000 شانه ،700 شانه و 500 شانه با تیم حرفه ای طراحی ، بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع دارا میباشد .

قیمت فرش 1200 شانه تراکم نیز یکی دیگر از معایب این بافته هاست که بیشتر از 700 شانه و دیگر فرش های با شانه و تراکم پایین قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه دستباف گونه است. دستگاه بافت فرش های 1200 شانه، HCIx2 است که جزو جدیدترین دستگاه های کمپانی وندویل است. این دستگاه های بافندگی در سال 1394 وارد ایران شد و به محض وارادات آن، انواع فرش 1200 شانه کاشان تولید شدند.

  • پالت رنگی جدید و بسیار چشمگیر طرح پرفروش هالیدی – فرش 1200 شانه ریزبافت و درجه یک با تراکم بالا .
  • به همین منظور می توانید با مراجعه به وبلاگ دکتر فرش، سری ویدئوهای محبوب ترین فرش های دکتر فرش را ببینید تا بتوانید بهتر و دقیق تر تصمیم گیری نمایید.
  • نکته دیگری که باید به آن دقت کرد این است که بهترین فرش ماشینی، با توجه به نوع مصرف آن مشخص می‌شود.
  • باید بگوییم که یکی از انواع مشهور فرش ۱۲۰۰ شانه را می توان فرش گل برجسته دانست.
  • همچنین می‌توانید به کمک کاتالوگ‌های موجود در فروشگاه ما، در خصوص هر یک از این محصولات اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت فرش 1200 شانه در سال 1401 نقد و اقساط + ارسال رایگان دکتر فرش-فرش شادرخ این فرش با طرح های شیک و متنوعی در کارخانه فرش کاشان بافته می شود که برای هر نوع دکوراسیونی مناسب است. زیبایی خارق العاده ای که این فرش به دکوراسیون می دهد خیره کننده و قابل تحسین است. قیمت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه در قیاس با فرش‌های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ و ۱۰۰۰ شانه بالاتر است و این هم به دلیل این است که در بافت این فرش از الیاف خاص و همچنین گره‌های بیشتری استفاده شده است. فرش 1200 شانه با تراکم 3600 جزء فرش هایی است که کیفیتی عالی دارد.

فرش نقره ای

برای مشاهده جدیدترین فرش‌های گل برجسته ۱۲۰۰ به صفحه فرش 1200 شانه گل برجسته و برای مشاهده انواع ساده آن می‌توانید به صفحه فرش 1200 شانه ساده مراجعه کنید. این فرش به دلیل کیفیت، ظرافت، زیبایی و مرغوبیت در نوع بافت و نخ در میان خریداران فرش مورد استقبال و محبوبیت خاصی قرار گرفته است. برای بافت این فرش عموما از الیاف مرغوب و درجه یک استفاده می شود.

فرش‌ ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن تعداد بالای گره از لطافت و ظرافت بیشتری برخوردار هستند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی فرش هانی فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. لازم به ذکر است که کارخانه فرش امیران به همراه تمام محصولات خود ضمانت نامه کتبی ۶۰ ماهه ثبتی شرکت را همراه با فرش برای شما عزیزان ارسال میکند. مشتریانی که درخواست فرش در سایز های سفارشی همچون قالیچه، کناره و سایز های غیر استاندارد فرش را دارند در صورت عدم موجود بودن سایز یا رنگ و طرح فرش در کارخانه فرش امیران ارسال فرش زمان بیشتری خواهد برد.

باتوجه‌به نوع سلیقه و نوع دیزاین و دکوراسیون منزلی که دارید، می‌توانید یکی از انواع طرح‌ها و رنگ زمینه‌های قابل بافت را انتخاب کنید و به‌صورت مستقیم از سایت نگین مشهد خرید نمایید و درب منزل تحویل بگیرید. تمامی فرش‌های نگین مشهد هلال دارای ضمانت 36 ماهه و نشان ملی استاندارد می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت فرش‌های ماشینی خود را به‌صورت اینترنتی سفارش دهید. اگر مایل به داشتن اطلاعات بیشتری درباره فرش‌های 1200 شانه هستید، پیشنهاد میکنیم به مطالعه مقاله همه چیز درباره فرش 1200 شانه بپردازید.

فرش 1200 شانه طرح گندم زمینه نقره ای کاشان – گل برجسته

( البته نحوه محاسبه ابعاد دلخواه رو هم در ادامه برای شما قرار میدیم ). توجه داشته باشید که قیمت فرش 1200 شانه با توجه به ابعاد آن ، نرمال و برجستگی داشتن تعیین می گردد. همانطور که مشخص است فرش های گل برجسته به علت استفاده از نخ هایبالک از قیمتی بالاتر برخوردار هستند و تفاوت قیمتی بین 150 الی 250 هزار تومان با نوع نرمال دارند. یکی دیگر از طرح های فرش 1200 شانه ماشینی که محبوب است و زیبا می باشد ، فرش 1200 طرح لیندا است . این فرش 1200 شانه کاشان یک نوع از فرش های 8 رنگ است و این به ان معنی است که در طرح آن از 8 رنگ زیبا و متفاوت استفاده شده…

با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های بافندگی امکان تولید فرش هایی با تراکم و شانه بالاتر فراهم آمد. امروز شانه های رایج در بازار ایران 350، 420، 500، 700، 1000، 1200 و 1500 است. هر چقدر تراکم فرشی بالاتر باشد بدین معناست که ظرافت و زیبایی آن بیشتر خواهد شد. برخی از افراد با وجود داشتن دکوراسیون کوچک، استفاده از رنگ های خیلی روشن از قبیل کرم را به دلیل آلودگی زود هنگام، نمی پسندند.