فروش ایرواشر قیمت آذر 1401 داتیس کار-بتا تهویه

از آنجایی که میتواند هوا را به بهترین شکل تصفیه کند، بهترین انتخاب برای کارخانه‌ های صنعتی به نظر میرسد، از طرفی برای محیط ‌های مسکونی و آپارتمانی نیز کاربرد دارد و شما میتوانید با خیال راحت در زمستان و تابستان از آن چیلر بتا تهویه استفاده کنید. در قسمت محفظه دستگاه ایرواشر با نصب دو بانک اسپری آب و چیدن نازل‏ها به‌صورت همگون و متقارن، می‏توانید کاری کنید که قطرات اسپری آب در درون محفظه به‌طور یکسان و یکنواخت توزیع شوند. تماس از طریق سطوح پوشال و یا مواد پلاستیکی خاص با سطح تماس زیاد ولی حجم کم صورت می گیرد. تماس آب با هوا همچنین می تواند به صورت موثرتری از طریق پاشش آب انجام شود.آب به هنگام تماس با هوا ،گرمای هوا را می گیرد و به بخار تبدیل می شود. در سیستم هواساز بدلیل استفاده از کمپرسور های تبریدی برق بیشتری نسبت به ایرواشر استفاده می گردد. هزینه تعمیر و نگهداری هواساز نسبت به ایرواشر به دلیل استفاده از سیستم تبرید چیلر آبی یا هوائی بیشتر از ایرواشر می باشد.

  • نسبت به سیستم های تبرید تراکمی(کولر گازی و چیلرها) مقرون بصرفه می باشند.
  • در محیط های مختلف با شرایط هوایی متنوع دمای خنک کنندگی این دستگاه نیز متفاوت خواهد بود ولی به طور کلی ایرواشر در حالت سرمایشی می تواند دما را به اندازه 7 درجه کاهش بدهد.
  • هواساز صنعتی همان طور که از نامش مشخص است، در انواعی از محیط ها و کارخانجات صنعتی مورد کاربرد قرار گرفته و به زدودن آلودگی های صنعتی موجود در فضا کمک می کند.

حال درون دستگاه هوا گرم بوده که به وسیله فن به درون کانال کشی و از آنجا به محیط دمیده می شود. باید توجه داشت که سیستم گرمایشی این دستگاه به دو صورت فول فرش و تلفیقی قابل پیاده سازی ست. اولین سیستم تهویه مطبوع مدرن توسط ویلیز کریر حدود صد سال پیش طراحی شد. او طرحی در ذهنش داشت که با تماس مستقیم هوا با آب سرد بتواند عملکرد سیستم را بهبود ببخشد.

پاسخ به این سوال به شهر محل نصب دستگاه وابسته است.

لازم به ذکر است که فن های سانتریفیوژ معمولا در دو نوع بکوارد و فوروارد طراحی و ساخته شده اند. طراحان به منظور جلوگیری از انتقال لرزش فن به دیگر قسمت های دستگاه از کانال و لرزه گیرهای لاستیکی استفاده می کنند. علاوه بر این‌ها، با نصب‏ محفظه ایرواشر در سیستم‏های تهویه مطبوع، می‏توانید‏ انواع بوها و گردوغبار موجود در هوا را به‌طور بسیار مؤثری از آن خارج کنید. اصولاً، استفاده از سیستم ایرواشر برای کاربردهای صنعتی و خانگی در مقایسه با سایر سیستم‏های سردکننده بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان‏تر است. در دستگاه هواساز از سیستم تبرید استفاده می گردد بدین صورت که آب بوسیله چیلرهای صنعتی خنک شده و از طریق پمپ به کوئل سرمایشی موجب کاهش درجه حرارت هوا گردید و هوای خنک به داخل فضا یا کانال انتقال یافته.

به طور کلی نازل‌ها از جنس PVC با دهانه آهنی ضدزنگ و ضد رسوب ساخته می شوند. یکی از مهم ترین سوالات در رابطه با این سیستم این است که توان خنک کاری آن چقدر است و تا چند درجه می تواند هوا را خنک کند؟ پاسخ به این سوال به شهر محل نصب دستگاه وابسته است. استفاده از اینورتر در ایرواشر می تواند آسایش بیشتری را تامین نماید علاوه بر این در مصرف انرژی نیز صرفه جویی بسیاری ایجاد می نماید. با توجه به قیمت بالای اینورتر ها در صورت درخواست مشتری در ایرواشر نصب می گردد.

فروش ایرواشر قیمت آذر 1401 داتیس کار-بتا تهویه که مشاهده کرد برخلاف سیستم های قدیمی علاوه بر کاهش دمای هوا رطوبت هوا افزایش می یافت. در سیستم جدید رطوبت هوا هم کاهش پیدا کرده است، او بیان می‌کرد زمانی که دمای آب پایین تر از دمای نقطه شبنم باشد این اتفاق می‌افتد، براساس همین طرح ایر واشر رو طراحی کرد. این محصول را می توانید از سایت مانا تهویه سفارش داده و از آن استفاده کنید. برای این کار کافی ست وارد سات مانا تهویه شده و با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

معایب ایرواشر

از هواساز مرکزی برای تهویه خانگی استفاده نمی شود چرا که به لحاظ کنترل میزان هوا دهی و برگشت هوا به مشکل بر می خورد. به منظور تکمیل اطلاعات مشتریان عزیز، توضیحات جامع و تخصصی در ارتباط با خرید محصولات هواساز ایرواشر در زیر به تفصیل بیان شده است. شرکت سازنده هر قدر معتبرتر باشد و گارانتی بیشتری بدهد، قطعا باعث بالاتر رفتن قیمت ایرواشر می شود. برای مثال ایرواشرهای مبتنی بر فیلتر به تعویض دوره ای فیلتر نیاز دارند. ایرواشرهای پروانه ای نیازی به تعویض فیلتر ندارند، اما نسبت به مدلهای مبتنی بر فیلتر به تمیز کردن مکرر بیشتری نیاز دارند زیرا زیرگردها و آلاینده‌ها در پایین دستگاه جمع می شوند. تنها معیار طبقه بندی سیستم‌های ایرواشر، کلاس رطوبت زنی آن ها می باشد و می توان آن ها را در سه کلاس 4 ،6 و 8 تعریف نمود.

ایرواشر ایستاده از انواع ایرواشر های آپارتمانی محسوب می شود که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. این محصول در محیط های گوناگونی کاربرد دارند که آپارتمان های مسکونی و فضاهای سربسته کوچک از مهم ترین آن ها هستند. این دستگاه نسبتا بزرگ را می توان به راحتی حرکت داد و با توجه به قدرت زیادی که دارد می تواند فضاهای بزرگ و کوچک را خنک یا گرم کند. ایرواشر صنعتی دستگاهی می باشد که برای تامین هوای مناسب و تمیز با رطوبت و دمای تنظیم شده در محیط های صنعتی از آن استفاده می شود و هوا را از آلودگی پاک، و ذرات مضر را از بین می برد. ایرواشر ها در واقع نوعی هوارسان است و در زمانی که به صورت ایرواشر (اسپری نازل های آب و خنک کاری) عمل می کند ، هیچ نوع هوای برگشتی از محیط نباید به آنها وارد شود و مانند کولر آبی تماما از هوای تازه تغذیه میشوند . هواساز صنعتی الزاماً به دستگاه هایی که در صنعت به کار می روند گفته نمی شود؛ هر دستگاه هوا ساز که دارای ظرفیت هوادهی بالایی است و آپارتمانی نیست عملاً یک دستگاه هواساز صنعتی است.

استانداردهای ایرواشر

در ایرواشر موتور الکتریکی یا الکترو موتور به فن دستگاه متصل شده و کویل آب گرم به پکیج گازسوز و یا بویلر (دیگ) موتورخانه متصل می گردد. اگر میزان رطوبت هوای داخل ایرواشر افزایش پیدا کند، رطوبت زدا فعال شده و سطح رطوبت را کاهش می دهد. بنابراین شرکت های زیادی وجود دارند که در حوزه خرید و فروش تجهیزات ایرواشر فعالیت می کنند؛ به همین دلیل، مرجع مناسبی برای دریافت قیمت ایرواشر می باشند. با توجه به گستردگی مدل های مختلف و تولید کنندگان تجهیزات ایرواشر در بازار، یافتن بهترین قیمت ایرواشر در میان تنوع محصولات، کاری دشوار خواهد بود. موضوع دیگری که می توان گفت این است که ایرواشر صنعتی همان طور که از نامش پیداست، مناسب برای محیط های صنعتی و سالن های تولیدی طراحی شده است اما از این دستگاه ها علاوه بر سوله های تولیدی صنعتی می توان در موارد دیگری نیز بهره جست. هواساز هایی که در انواعی از بازار های فروش داخلی و خارجی، مورد عرضه و تبادل بین فروشندگان و خریداران واقع می شوند، دارای قیمت های مشخصی می باشند که البته درجه بندی هر یک از قیمت های موجود از این دستگاه، متاثر از عوامل بخصوصی می باشد.

خرید ایرواشر سقفی