فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی

فروشگاه خرید انواع لوله فلکسی بل با لیست قیمت و مشاوره فنی

با توجه به چندتکه بودنِ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر، لذا مراحل ساخت تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر از اهمیت شایانی برخوردار است. برای ساخت این تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر ،ابتدا تمام تکه های آن بوسیله نرم افزار طراحی و توسط دستگاههای سی ان سی با دقت بالا برش داده می شود.پس از مرحله ی برشِ تکه های تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر هرتکه به شکلِ مورد نظر نورد می شود و پس از حجم سازیِ هرتکه، این احجامِ منفک، به ترتیب کنار هم قرار گرفته و همچسبانی و مونتاژ نهایی صورت می گیرد. این همچسبانی باید طوری صورت گیرد که احتمال نشتِ هوا از نقاط اتصال به صفر برسد و قطعه ی نهایی که همان تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر می باشد بصورت کامل هوابند گردد. در لبه ی سه سانتی از هر لبه ی استوانه ایِ تبدیل لوله فلکسیبل صداگیر یک برجستگیِ گرد به سمت بیرون ایجاد می گردد که باعث تثبیتِ بیشترِ تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر شده و از جداشدنِ تبدیل از ساختارِ لوله فلکسیبل صداگیر جلوگیری شود.

  • عایق های موجود در جداره این نوع از لوله ها می توانند در برابر حریق و یا بخارهای موجود در محیط ها مقاومت ایجاد کنند.
  • در بسیاری از پروژه هایی که سیستم تهویه مطبوع آن ها دستگاه داکت اسپیلت می باشد مورد استفاده قرار می گیرند.
  • اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد کرد.
  • جنس رابط لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه و ضخامت ورقِ آن نیز به تناسب قطر لوله فلکسیبل صداگیر متغیر می باشد.
  • در نهایت آلیاژ فلزی آلومینیوم پوشش خارجی این لوله فلکسی را بر عهده گرفته تا علاوه بر افزایش راندمان کاری، مقاومت در برابر فرسایش را بالا ببرد.
  • یکی دیگر از کاربرد‌های دیگر این نوع لوله‌ها مناسب بودن آن‌ها جهت تهویه مطبوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره است.

سبب ایجاد استحکام کافی شده، اما با توجه به نبود پی وی سی، توان مقاومتی مناسبی در برابر آتش‌‌سوزی نداشته و عایق حرارتی محسوب نخواهد شد. از فلکسیبل نسوز می‌‌توان در کوره‌‌، سیستم هوارسانی و تهویه هوا، تخلیه بخارهای گاز با درجه حرارت بالا استفاده کرد. ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود. این ویژگی موجب محافظت از سیستم برق واحد ساختمانی در مواقع آتش‌‌سوزی شده و خطرات ناشی از گسترش خرابی ناشی از حریق را به‌‌شدت کاهش خواهد داد. رهاوردی برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع ، اسپیلت داکت ، گرمایش و سرمایشی ، انتقال آب و مایعات می باشد.

اتصالات رایج لوله فلکسی برق

۸- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف عموما به صورت شفاف و بی رنگ تولید می شود، اما به درخواست مشتری امکان تولید این محصول به رنگ مشکی نیز وجود دارد. ۵- امکانِ اتصالِ فنرِ فولادیِ لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف به زمین برای تخلیه جریانِ الکتریسیته ساکن(مخصوص انتقال مواد). ۲- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف دارای انعطاف بسیار خوبی برای حرکت و جابجایی در مواضعِ گوناگون دارد. در یک پروژه سیم کشی برق ساختمان ممکن است از چندین سایز مختلف لوله فلکسی برق استفاده کنید که این مورد بستگی به حجم سیم های کار گذاشته شده در یک مسیر واحد دارد. با توجه به آنکه سایزهای بسیار متنوعی از این لوله ها تولید می شود لذا شما هیچ محدودیتی برای انتخاب سایز ایده آل لوله ها نخواهید داشت. هدف از استفاده این قطعات اتصال دهنده در واقع محافظت از محل اتصال سیم برق به تجهیزات الکترونیکی می باشد.

از مزیت های این لوله فلکسی ها می توان به قیمت مناسب آنها و همچنین محافظت در برابر رطوبت و آب اشاره نمود. معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از سفارش و لیست قیمت لوله فلکسیبل هوا با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند.

البته از معایب این لوله ها می توان به توان محدود آنها در برابر فشار زیاد و تحمل ضربات اشاره کرد. لوله فلکسیبل هوا بسیار انعطاف پذیر است و در کشور های پیشرفته صرفا این نوع کانال ها جایگزین کانال های گالوانیزه می شوند. لوله خرطومی فلکسیبل شیلددار روکش دار از جنس فلز و روکش شیلددار و روکش پلاستیک بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در محوطه و فضای باز می باشد تا از نفوذ باران و امواج مغناطیسی جلوگیری کند. لوله خرطومی فلکسیبل فلزی از جنس تمام فلز بوده و معمولا در لوله کشی های برق در داخل سوله ها استفاده می شود.

اگر بخواهیم میزانِ کمیتِ مصرف در انواع لوله فلکسیبل صداگیر را با یکیگر مقایسه کنیم به صراحت می توان گفت پُرمصرف ترین نوعِ لوله فلکسیبل صداگیر ، لوله فلکسیبل صداگیر ی لوله فلکسی کومبی می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی، در مسیر های رفت و برگشتِ هوا و همچنین بعنوان رابط و اتصال هوایی، بین داکت اصلیِ هوا و پلنیوم باکس جهت تکمیلیِ سیستمِ مکش و دمش بکار می رود. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی، به لحاظ ساختار دارای یک لایه فویل آلومینیومیِ تقویت شده با پلی استر در داخل و یک لایه پوشش pvc در بیرون و یک شبکه ی منسجمِ فنری از جنس فولاد در میانه ی خود می باشد که این فنرِ فولادی باعثِ انسجام و شکل گیریِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی می گردد. انعطاف پذیری و استحکام ِ خوب و مقاومتِ مناسبِ لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی در عینِ وزن سبکِ این لوله خرطومی ،باعث گردیده این نوع لوله فلکسیبل صداگیر در برابر نفوذ هرگونه رطوبت و شبنم و انواعِ بخارات، بیشترین مقاومت را از خود نشان دهد. محدوده ی قطرهای تولیدی در لوله فلکسیبل صداگیر ی کومبی ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵ و ۴۰ سانتیمتر می باشد.

لوله خرطومی فلزی روکش دار سایز 63

لوله فلکسیبل برق در کابل کشی فشار قوی،ضعیف برق و سیستم های مخابراتی اتوماسیونی توسط کانکتوری به نام گلند استفاده می شود. هر چقدر تعداد رشته کابل ها بیشتر باشد سایز دهانه لوله های فلکسیبل هم بزرگ تر انتخاب می شود. ساختار لوله خرطومی برزنتی معدنی بصورت پارچه ای از الیاف ِ پلی استرِ روکش شده با pvc تقویت شده با نوار گالوانیزه می باشد. لوله خرطومی برزنتی معدنی در شاخه های ۶ و ۱۰ متری تولید و بسته بندی می گردد. مقاومتِ دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی از ۲۰- تا ۶۰+ درجه سانتیگراد متغیر می باشد. ساختارِ بدنه لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش با فنر استخوانی از جنسِ پی وی سیِ نرمِ تقویت شده با فنر مارپیچ از جنس پی وی سیِ سخت می باشد.