شارژ کارتریج با دستگاه های تمام اتوماتیک بصورت تضمینی شارژ انواع کارتریج جوهر افشان

شارژ کارتریج با دستگاه های تمام اتوماتیک بصورت تضمینی شارژ انواع کارتریج جوهر افشان

هزینه تعویض قطعات ( در صورت نیاز ) قبل از شارژ و سرویس کارتریج، اعلام می گردد. اگر به دنبال استعلام قیمت شارژ یک و تعدادی از کارتریجهای HP، برادر ، کانن و سایر برند های خود هستید، با مجموعه آوند پرینتر تماس بگیرید. حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است». خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات اچ پی را شامل می گردد؛ واحدهایتعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می شوند. چرا که شارژ کارتریج های جوهری باعث ریزش زیاد جوهر روی قطعات پرینتر شده و این امر به پرینتر آسیب زیادی می‌رساند. همچنین برای شارژ کردن کارتریج جوهری، در قسمتی از آن حفره‌ای ایجاد می‌کنند که اینکار خود باعث عملکرد نادرست کارتریج در پرینتر می‌شود.

  • باید بگوئیم که کارتریج ها به دو نوع تونری و جوهری تقسیم می شوند.
  • ضمناً توجه به این امر بسیار مهم است، که تعمیرکار در زمان شارژ کارتریج از میزان مناسب و متانسب با مدل کارتریج در شارژ استفاده نماید.
  • از طریق مگنت تونر از داخل مگنت جذب و بعد از فرایندی که بر روی دارم انجام میشود به درام چسبیده که این تونر بعد از ایجائ فعل و انفعالاتی بروی کاغذ نشانده میشود.
  • بله، در هربار شارژ چاپگر لیزری مقداری کیفیت چاپ کاهش پیدا می کند.
  • نوار کارتریج و نوار باریک خیس شده را در داخل پلاستیک بگذارید؛ به این نکته توجه داشته باشید تنها کافی است نوار باریک خیس شده به بدنه‌ی نوار کارتریج بچسبد!

اگر شارژ کارتریج اچ پی درست و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود، کیفیت چاپ کاهش چندانی نخواهد داشت. به طور کلی پس از شارژ شدن کارتریج، چاپ کیفیت اولیه را ندارد. در امداد چاپگر از تونرهای درجه یک و مخصوص کارتریج برای مطابقت با رنگ های اصلی تولید کننده و اطمینان از بالاترین کیفیت خروجی ممکن برای هر نوع کارتریج استفاده می شود. در صورتی که از تونر های اصلی استفاده نشود احتمال وارد شدن آسیب های جدی به کارتریج و پرینتر شما بالاتر خواهد بود. اگر مشکلی در کارتریج شما وجود داشته باشد و دوباره شارژ نشود ، امداد چاپگر کارتریج را برای شما دوباره بازرسی و تعمیر می کند. زمانی که تونر یا جوهر در کارتریج به پایان می رسد و دیگر دستگاه قادر به پرینت گرفتن نیست باید اقدام به شارژ‌کارتریج نمائید.

از این رو نمیتوان تشخیص داد که محتوای هر کارتریج برای چند برگه کافی است. لازم به ذکر است که اسناد متنی جوهر یا تونر کمتری در مقایسه با اسناد تصویری مصرف می‌کنند. همچنین به شما توصیه می‌شود که برای چاپ اسناد غیر ضروری از کیفیت چاپ پایین استفاده کنید تا عمر مفید کارتریج شما افزایش پیدا کرده و سریعا نیاز به شارژ نداشته باشد. انبر، دستکش، فرچه، پیچ گوشتی، تونر یا جوهر مخصوص ، درام و چیپست از جمله تجهیزاتی هستند که در زمان شارژ‌کارتریج باید همراه شما باشند. اگر درام کارتریج دارای خط و خش باشد، در زمان پرینت خط هایی افقی را ممکن است روی صفحه پرینت شده مشاهده کنید.

در این مرحله، با کمک یک ابزار نوک‌تیز، میله‌ی PCR را ابتدا کمی به سمت راست حرکت دهید؛ سپس آن را به سمت بالا بکشید و در نهایت، با‌ حرکت‌دادن به سمت چپ، میله را خارج کنید. دکتر بلید را توسط هوای فشرده تمیز کنید و در جای خود قرار دهید زائده های پلاستیکی را در دو طرف بلید قرار دهید و پیچ را ببندید. غلطک مغناطیسی جذب تونر را با دقت از جای خود بلند کنید دو بوش پلاستیکی را از دو طرف غلطک بردارید و تمیز کنید. غلطک مغناطیسی را ابتدا با هوای فشرده و سپس با دستمال بدون پرز تمیز کنید. درپوش نگهدارنده درام را مجدداً بردارید و نیم تنه درام را دور از نور به کناری بگذارید. درپوش نگهدارنده درام را در جای خود قرار دهید و درام را 3-2 دور در شارژ کارتریج جردن جای خود بچرخانید.

به دلیل آنکه این کار چندان برای پرینتر خالی از مشکل نیست بسیاری از کاربران به دنبال راه حل و روش هایی هستند که مشکلات احتمالی شارژ کارتریج را به حداقل برسانند. البته که شارژ دوباره ی کارتریج نیز دشوار بوده و عدم تجربه و مهارت در این کار آثار جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت. شارژ کارتریج اچ پی اگرچه مشکلاتی مثل افت کیفیت چاپ و … را برطرف می کند، اما گاهی زمینه ساز بروز ایرادات جدیدی مهم می شود. وقتی یاد بگیرید که به شکل صحیح و اصولی کارتریج دستگاه خود را شارژ کنید، دیگر لازم نیست هر بار که به این سرویس نیاز دارید، به واحد تعمیرات اچ پی مراجعه کنید.