سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

سقف کاذب چیست فروش کناف سقف کاذب سمیران دکور اجرای کناف

در زمان کناف کاری از نوار درزگیر استفاده می شود به همین دلیل از ترک هایی که به مرور زمان بر روی دیوار ایجاد می شود دیگر خبری نیست. پیچ های اتصال که به سه صورت اتصال پنل به سازه که از پیچ های نوک تیز و سرمته دار استفاد میشود و اتصال سازه به سازه که با توجه به ضخامت لایه فلزی پیچ مورد نظر مشخص می شود و همچنین اتصال سازه به کناف که از پیچ های نوک تیز استفاده می شود. با استفاده از این محصولات می توان به راحتی باکس های نوری چشم نوازی را برای واحد های مسکونی ایجاد کنید. همچنین به دلیل آماده بودن آنها معمولا قیمت تمام شده نیز بسیار پایین تر از متریال های سنتی می باشد. از این رو می توان آنها را در فضاهایی مانند سالن های اداری استفاده کنید. در صورت نیاز آنها را به رنگ دلخواه خود تزیین کنید و به کار گیرید.

آشپزخانه ها بخش مهمی از هر منزل مسکونی هستند آشپزخانه مدرن باید شیک و پیشرفته بوده شلوغی زیادی نداشته باشد از طرفی نیز دکوراسیون عالی همراه با طراحی نورپردازی بی عیب و نقص باشد سقف های کاذب در انواع چوبی , کناف , قیمت کناف سقف رابیتس و…. کناف نیز مانند سایر خدمات دکوراسیون داخلی از نظر خرید مواد اولیه ، جابجایی ابزارآلات و تهیه کم و کسری ها نیاز به رفت آمد دارد . بدین جهت ملزم این است که یک مشاور کناف کار باید در شهر مشتری باشد مگر اینکه تنها قصد مشاوره داشته باشد . بدین جهت صادقانه بیان میکنیم اگر پروژه حجم وسیعی داشته باشد میتوانیم در شهرستان ها فعالیت کنیم اما در مشاوره و اجرای کناف یک واحدی و پروژه های کوچک تنها در تهران در خدمت شما خواهیم بود .

سرعت بالا در اجرای سقف کاذب کناف با حداقل افراد متخصص و در کمترین زمان میباشد. سقف های کاذب کناف را بلافاصله بعد از نصب میتوان رنگ کرد که سبب کاهش اتلاف وقت میگردد. کناف کاری سقف که موضوع اصلی این مقاله است، یکی از اموری است که این روزها هنگام بازسازی ساختمان به آن پرداخته می شود و یکی از انواع سقف کاذب به شمار می آید.

  • دو گزینه ذکرشده تنها بخش محدودی از کناف کاری به شمار می روند و شما با بررسی بیشتر می توانید با موارد گسترده تری روبه رو شوید.
  • سازه های سپری سقف های مشبک برای زیرسازی های کناف استفاده می شود.
  • در این مقاله نقاشی ساختمان پارس پینتر قصد دارد به مراحل کناف کاری و مزیت های آن اشاره کند.
  • ماده اصلی گچ پوشش کناف ̜ گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده در سطوح مختلف رسیده است.
  • رعایت‌نکردن استانداردهای اجرای کناف، به ترک‌خوردن و موج‌انداختن سطوح منجر می‌شود و هزینه دورریز مصالح و تعمیرات را افزایش می‌دهد.

انواع ابزار ها شامل ابزارهای حمل و برش می باشد که در مراحل مختلف کناف کاری استفاده می شود. همانطور که در بالا برای شما بازگو کردیم این محصولات دارای مزایا بسیاری می باشند که موجب گردیده تا بتوان به راحتی آنها را در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار داد. محصولات کناف به دلیل آماده بودن پنل های آن علاوه بر نوسازی واحد ها برای دکور کردن انواع واحد های تازه ساخته شده نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ديوارهاي پوششي بدون سازه کناف، ساختارهای سريع و كارآمدی جهت بازسازي ديوارهاي بنايي قديمي، پوشش ديوارهاي بنايي جديد (نازک کاري) و بهسازي حرارتي و صوتي ساختمان ها مي باشند.

در زیر مصالحی که در کناف کاری استفاده می شود لیست کرده ایم و کاربرد آن ها را به صورت کلی عنوان کرده ایم. چنانچه برش صفحه ها در عرض های کم (۵تا۲۰ سانتی متر) موردنظر باشه از ابزار برش نواری بکار گرفته می شود این ابزار امکان اجرای برش های منحنی را نیز دارا می باشد و برای در آوردن جای کلید پریز برق نیز از قطعات گردبر در قطرهای مختلف استفاده می شود. سبک بودن مواد کناف حمل آن را برای کارگران آسان تر و اجرای کناف را سرعت می بخشد. یکی از پرکاربردترین مصالح در ساخت وساز که با استقبال زیادی مواجه شده است اجرای کناف می باشد.

تماس با ما

برای انجام بتونه کاری ابتدا باید پودر بتونه را در آب با مقدار مناسب ترکیب کنند و بعد از اینکه آب مخلوط شد مواد بتونه را برای درز گیری استفاده می کنند. این محصولات شامل انواع مختلفی می باشند که بخشی از آن شامل دیوار جدا کننده، دیوار پوششی، سقف کاذب مشبک، آلومینیومی و سقف کاذب یکپارچه است. از دیگر انواع آن میتوان به سقف کاذب رابیتس، آکوستیک، گریلیوم، ترکیبی، چوبی ، تایل و سقف کاذب پی وی سی اشاره کرد. هر کدام از انواع سقف کاذب میتواند به عنوان دیوارپوش هم استفاده شوند و سقف و دیوار کناف در کنار هم تبدیل به طراحی یکپارچه و منظم شوند که به نمای هر چه بیشتر ساختمان کمک شایان توجهی می کند.

برای این منظور استفاده از روش هایی نظیر استفاده از عایق در فضاهای خالی دیوار ̜ دو لایه کردن صفحات ̜ استفاده از استادهایی با پهنای بیشتر ̜ دو تایی کردن سازه ها پیشنهاد می شود. صفحاتی که بر روی این قاب های فلزی نصب می شوند دارای لبه ای با پخ ملایم هستند که به وسیله نوار و خمیر درزگیر ̜ درزگیری و مسلح می شوند. این صفحات بر روی مقاطع فلزی با وزن بسیار کم که مقطع آن ها به شکل C یا U فرم داده شده اند نصب می شوند که در واقع ساده ترین نوع دیوار جداکننده می باشند. قابل استفاده در فضاهایی با کاربری مسکونی و تجاری و مناسب برای طراحی داخلی.

برای به کار بردن کناف حتما باید زیرسازی فولادی انجام شود و برای متصل کردن پانل‌های زیر ساخت‌های فلزی از پیج پانل کمک می‌گیرند. نام این سیستم‌ متعلق به یک شرکت آلمانی به نام کناف می‌باشد که در منطقه سارلند این کشور راه‌اندازی شده است. دستمزد اجرای کناف در ساختمان‌های نوساز و در حال بازسازی تفاوتی ندارد. اما در نظر داشته باشید که اگر در حال ساخت‌وساز ساختمان باشید و بخواهید چند واحد آن را کناف‌کاری کنید، متخصصان هزینه کمتری به ازای یک متر به شما پیشنهاد‌ می‌دهند. بعضی از متخصصان هزینه بیشتری را برای نصب کناف دیوار پیشنهاد می‌دهند.

قیمت کناف در بازار سنجاق چقدر است؟

بنابراین کاربرد سقف کنافی در محیط های مرطوبی مثل زیر زمین و حمام ممکن است دچار تغییراتی شود و محیط را برای رشد قارچ ها فراهم کند. برای حل این مشکل باید برای کناف از پوشش فایبر گلاس استفاده کنید. کناف یک سیستم بدون درز و یکپارچه است که به منظور اجرای دیوارها و سقف‌‌های کاذب استفاده می‌شود.

سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد که هر کدام با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، استفاده می شوند. در خدمات کناف از مرحله ی شروع به ساخت تا مرحله نصب و راه اندازی محصولات پروسه ای است که بایستی تماما تحت نظر متخصصین مربوطه کنترل و آنالیز شود. اگر کارفرما دوست داشته باشد که دیوار و سقف کاذب کناف رنگ آمیزی شود، نوبت به درزگیری و بتونه کاری کناف می رسد تا برای رنگ آمیزی آماده شود. اجرای سقف کاذب کناف خود آویز، اقتصادی است و با هزینه کم می توان آن را پیاده سازی کرد.