سئو خارجی off page seo چیست + تکنیک های سئو آف پیج -بهترین بک لینک

سئو خارجی off page seo چیست + تکنیک های سئو آف پیج

از سال ۱۳۹۴ شروع به‌کار کردیم و هدف ما کمک به شما برای ساخت یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق است. اما چطور؟ بهترین سایت‌ساز دنیا را ساخته‌ایم که بیش از ۲۵۰۰ وب‌سایت از آن استفاده می‌کنند. شما می توانید بهترین کارها را در صفحات مورد نظر خود انجام دهید و در ضمن بلاگ نویسی برای سئو نیز موثر است. شما فقط باید رویکرد خود را برای هدف جستجوگر متفاوت در پشت مباحث کلمات کلیدی خود تنظیم کنید. مشابه اصول اولیه، معمولاً بهترین کار این است که کلمه کلیدی هدف خود را در نزدیکی بالای صفحه و انتهای صفحه خود قرار دهید. می توانید از کلمات کلیدی مرتبط در طول صفحه خود استفاده کنید تا از پر کردن کلمات کلیدی در حالی که هنوز از بهترین روشهای سئو on-page پیروی می کنید جلوگیری کنید.

سئو offpage

سئو خارجی یا سئو آف پیج به کلیه فعالیت هایی گفته می شود که در خارج از وب سایت جهت افزایش ترافیک انجام می گیرد. به یاد داشته باشید که یک موتور جستجو چگونه کار می کند و اینکه موتورهای جستجو برنامه های کامپیوتری هستند. آنها مسئول ردیابی شبکه به منظور جمع آوری هر یک از وب سایت هایی هستند که در مسیر آنها bestbacklink.top قرار می گیرند. هر آژانس باید برای هر مشتری جدید اهدافی را تعیین کند و مطمئن باشد که مشتریان شما می خواهند به چه چیزی برسند.

توصیه گوگل در آپدیت جدید ۲۰۱۹: تولید محتوای با کیفیت را جدی بگیرید!

لینک سازی باید با بدست آوردن لینک های با کیفیت از سایت های معتبر همراه باشد، شما همیشه باید بیشتر از کمیت روی کیفیت لینک هایتان تمرکز کنید. این موضوع مهم است که بدانید که تفاوت لینک سایت شما و رقبایتان چگونه است، پس بهترین کار این است که روی لینک های سایت های رقیب هم متمرکز شوید تا بتوانید لینک هایی بسازید که کیفیت مناسبی داشته باشد. ارتقا رتبه شما در موتورهای جستجو به این معناست که شما موفق شدید با ارائه ی یک محتوای جدید و کاربردی از نظر الگوریتم های گوگل تایید شوید. در نهایت داشتن یک جایگاه خوب در موتورهای جستجو به مخاطب این حس را می دهد که شما قابل اعتماد هستید. درواقع انجمن ها و فروم های آنلاینی هستند تا شما در آن ها فعالیت کنید، به سوالات پاسخ بدهید و نسبت به پاسخ های دیگر نظر بدهید.

  • اگر سایتی به شما لینک بدهد، در واقع کیفیت محتوا یا کسب و کار شما را تضمین کرده است.
  • بک لینک ها در وب‌سایت ‌هایی غیر از سایت شما که به صفحه‌ای در وب‌سایت شما برمی‌گردند، اشاره می کنند.
  • اما هدف از ایجاد لینک به عنوان یک تاکتیک سئو خارجی، قرار دادن آن لینک در سایت های مرجع است چون تاثیر که آنها می گذارند نسبت به سایت های با آتوریتی کم ممکن است به اندازه سایت های معتبر دیگر نباشد.

بهینه‌سازی این چهار بخش که در خارج از سایت شما انجام می‌شود، باعث افزایش ترافیک سایت، کسب اعتبار و اقتدار و نرخ تبدیل می‌شوند. توجه داشته باشید که استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ برای گرفتن بک لینک به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند راه خوبی برای برندسازی و جذب مخاطبین تازه باشد. وقتی به یک استراتژی گسترده‌تر فکر می‌کنید، فروم‌ها می‌توانند ارزش زیادی به کسب و کارتان اضافه کنند. به جای اینکه از انجمن‌ها به عنوان پلتفرمی برای لینک‌سازی استفاده کنید، به آنها به عنوان راهی برای پاسخ دادن به سوالات کاربران خود نگاه کنید. برای اینکه برند خود را حرفه‌ای‌تر به مخاطبان نشان دهید، بهتر پاسخ سوالات آنها را هرچه دقیق‌تر بدهید.

سئو خارجی چیست؟

بازاریابی محتواچیست؟ یک پست موقت بنویسید اینفوگرافی را منتشر کنید که از طریق روزنامه های سطح بالا به آن لینک می شود. همانطور که درباره سئو داخلی تصورهای غلطی وجود دارد مانند اینکه سئو داخلی تنها سئو محتواست و تکرار کلمه کلیدی در متن، قرار دادن آن در محتوا، تایتل، تگ alt عکس و… لطفا جهت تبلیغات در سایت، فقط از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتس اپ با شماره زیر در تماس باشید.

  • PBNها یا شبکه وبلاگ خصوصی ، یک مجموعه از وب سایت‌ها است که صرفاً جهت لینک‌ دادن با وب‌سایت دیگر و بهبود قابلیت نمایش در جستجوی ارگانیک ایجاد شده‌اند.
  • علاوه‌براین، ترافیک ارگانیک بالایی برای سایت به همراه داشته و می‌تواند نشان‌دهنده یک رفتار حرفه‌ای از سوی مدیران وب‌سایت باشد.
  • نتایج بدست آمده نشان می‌دهد که لینک های صفحاتی که ترافیک ارگانیک زیادی دارند، نسبت به لینک های صفحاتی با ترافیک ارگانیک کم و یا بدون ترافیک ارگانیک، ارزشمند تر هستند.
  • سئو خارجی شامل تکنیک هایی است که بیرون از سایت به منظور بهینه سازی آن انجام می شود شامل فعالیت در شبکه های اجتماعی، فعالیت در فروم ها و غیره است.
  • لینک بیشتر، رنک بالاترتمرکز اصلی Off-Page SEO بر افزایش اعتبار دامنه از طریق دریافت بک‌لینک از دیگر سایت‌ها است.