روش دانلود درایور کارت گرافیک اینتل و نصب کارت گرافیک آنبورد

با توجه به رشته تحصیلی تون و نرم افزارهای که میخواین کار کنید باید به دنبال لپ تاپ باشید کارت گرافیک نسبتا خوبی داشته سایت mygpu باشه. اما دقت کنید که هرچقد سایز لپ تاپ بزرگتر شود احتمالا وزن آن بییشتر و جابه جایی اش سخت می شود. همون طور که احتمالا خودتون میدونید برای گرافیکی سنگین و سه بعدی بهتره یک لپ تاپ تخصصی تهیه کنید. اما قطعا برای گرافیکی سنگین مثل بازی های سنگین یا طراحی سه بعدی بهتره از لپ تاپ هایی با حافظه گرافیکی مجزا و قوی استفاده کنید. با توجه به اینکه معمولا این کارت های گرافیک از نوع Intel می باشند ، می خواهیم روش آسان دانلود و نصب آخرین نسخه درایور اینتل را برای همه انواع مدل ها شرح دهیم. داخل هر یک از آنها مشخص شده است که این مدل با چه پردازنده هایی سازگاری دارند. توجه داشته باشید در این لیست پیشنهادی چند مورد اول پردازنده قوی تر و چند مورد آخر کارت گرافیک قوی تری دارند.

اما میتونید تو همین رنج قیمت سراغ لپ تاپ هایی برید که یکم قدیمی تر هستند ولی مشخصات سخت افزاری قوی تری دارند و حتی لپ تاپ های استوک. من دنبال لپتابی هستم که هم واسه کارهای گرافیکی مثل فوتوشاپ و مارولوس (برنامه طراحی لباس) و تری دی مکس مناسب باشه. البته دقت کنید برای کارهای گرافیکی تخصصی علاوه بر سخت افزار مناسب هرچه صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر باشد راحت تر میتونید کار کنید. با توجه به بودجه تون میتونید در این مقالات لپ تاپ مورد نظر خودتون رو پیدا کنید. بنابراین اگه نرم افزاری برای طراحی باهاش میخواهید کار کنید نیاز به سخت افزار قوی تر دارد یا باید بودجه تون رو افزایش بدید یا سراغ لپ تاپ های استوک بروید. بنابراین باید با روش های تغییر آی پی اینترنت خود ، نسبت به دانلود درایور کارت گرافیک اقدام کنید. 2- اگر هنگام دانلود درایور کارت گرافیک ، با خطای We’re Sorry مواجه شدید به این معنی است که اینتل اجازه دانلود از کشور ایران را نمی دهد. اما پیشنهاد میکنم از لپ تاپ های تخصصی تر برای کارتان استفاده کنید.

خواهش میکنم. خیلی خوشحالیم که مطالب مسترنکست برای شماهم مفید بوده. من دوتا مقاله تون خوندم راستش سوالی ک دارم اینه من میخوام برنامه نویسی شروع کنم و ی لپ تاپ بین 25تا 30 میل میخوام بخرم ک هم برای برنامه نویسی.و و هم کارهای گرافیکی معمول برای ادیت عکس ویدیو (پریمیر افتر افکت فتوشاپ درحد معمول البته)… امکانش هست لپتاپ تا 20 میلیون ونهایت 21 برای کارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و نرم افزارهای پیشرفته ترمعرفی کنید،ویژگی های مناسبی برای برنامه نویسی هم داشته باشه . این لپ تاپ قدرتمند یک گزینه عالی برای ویرایش تصاویر و انجام سایرهای گرافیکی است و بدون شک بهترین لپ تاپ برای طراحی منتخب افراد زیادی است. اگر به یکی از بهترین لپ تاپ ها مخصوص طراحی نیاز دارید که سبک، باریک ولی با قدرت فراوان باشد، Lenovo ThinkPad P1 گزینه بسیار مناسبی برای خرید است. برای راهنمایی بهتر که کدوم لپ تاپ میتونه براتون مناسب باشه باید بودجه مورد نظرتون برای خرید لپ تاپ رو هم مشخص کنید. اگر سی پی یو شما در یکی از آیتم های این لیست وجود داشت می توانید آن را دانلود کنید. همانطور که قبلا گفتیم شما باید درایوری را دانلود کنید که سازگاری با پردازنده سیستم شما داشته باشد.

برای کارهای گرافیکی و طراحی بهتر است لپ تاپی با حداقل پردازنده Core i5 (ترجیحا Core i7) از شرکت Intel و پردازنده Rezen یا FX از شرکت AMD را انتخاب کنید. سلام. خوشحالیم که مقالات مسترنکست برای شما هم مفید بوده. خوشحالیم که مقالات مسترنکست برای شما هم مفید بوده است. سلام. خواهش میکنیم. خیلی خوشحالیم که مقالات مسترنکست برای شما هم مفید بوده است. به خصوص مدلهایی که کارت گرافیک مجزا دارند (مثل همین مدل) یک گزینه عالی برای کارهای میتونند باشند. ما در اینجا ویندوز 8 مدل 64 بیتی را انتخاب می کنیم. من پیشنهادم اینه اون مطلب رو بخونی چون واقعا یک مطلب کامل برای انتخاب هستش. نکته دوم کارت گرافیک هست، اگر کارتون گرافیک دوبعدی بود یعنی صرفا با نرم افزاری مثل فتوشاپ کار میکردید داشتن یک کارت گرافیک معمولی اوکی بود اما در استفاده از نرم افزارهای طراحی های سه بعدی برای انمیشن سازی حتما یک کارت گرافیک خوب رو مدنظر داشته باشید. در ادامه چند نکته برای انتخاب لپ تاپ مناسب انیمیشن سازی رو آوردم.

و اینکه بهتره از یه لب تاپ و یه تبلت جدا استفاده کرد(برای کاربرد قلم نوری) یا سرفیس بوک هم همان کارایی رو داره؟ در مورد سوال دومتون هم اگه تبلتی باشه که قدرت پردازش و گرافیک قوی داشته باشه میتونید ازش استفاده کنید یعنی تبلت های مخصوص طراحی. باید ببینید نرم افزارهایی که میخواهید باهاشون کار کنید حداقل سیستم سخت افزاری که نیاز دارند چقدر هست. کارت گرافیک یا همان پردازنده گرافیکی (GPUs) نقش پردازش کارهای گرافیکی و نمایش تصاویر بروی مانتیور را بر عهده دارند. گرافیک یکپارچه intel iris xe میتونه تا حد زیادی کارهای گرافیکی حتی کارهای معمولی با فتوشاپ رو از عهده اش بر بیاد. بعضی از تبلت ها هم دارای سیستم مایکروسافت هستند مثل سرفیس ها که میتونند گزینه های خوبی با توجه به کارتون باشه. بله. با توجه به پردازنده قدرتمند، میزان رم مناسب و کارت گرافیک خوبی که داره میتونه گزینه مناسبی برای کارهای گرافیکی در رنج قیمتی 40 میلیون تومان باشه. صفحه نمایش لمسی با کیفیت UHD و قلم نوری در اختیار شماست که برای طراحانی مثل شما عالی است.

لپ تاپ MateBook 13 WRTB-WFE9L/ Core i7 10510U/ 16GB/ 512GB SSD/ 2GB GeForce MX250 ، لپ تاپ خوبیه، کیفیت تصویر بالایی داره و میتونیه نیازهای شما رو برطرف کنه. در حال حاضر، اختلاف پردازنده های این دو شرکت بسیار کم است و هر دو برای بهترین لپ تاپ ها مخصوص کارهای گرافیکی پردازندههای با کیفیت بالا تولید میکنند. اگرچه این لپ تاپ کارت گرافیک مجزایی ندارد ولی همچنان یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی و همچنین گیمینگ در سال 2021 محسوب می شود. همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید در اولین قسمت از سمت راست باید نوع سخت افزار درخواستی را مشخص کنید که ما گزینه Graphic Drivers را انتخاب می کنیم. برای انجام بهتر و راحتر نرم افزارهای گرافیکی بهتره لپ تاپی تهیه کنید که علاوه بر همه مشخصات نسبتا خوب، کارت گرافیک خوبی نیز داشته باشد. با توجه به اینکه برای نصب کارت گرافیک اینتل باید مدل پردازنده یا سی پی یو سیستم خود را بدانیم باید در ابتدا مشخصات کامپیوتر خود را نگاه کنیم. مدل های مختلفی از لپ تاپ Dell XPS وجود دارد که برای سال 2020 ، پردازنده های نسل 10 اینتل Core i5 یا i7 و صفحه نمایش بدون حاشیه “Infinity Edge” استفاده شده است، به این معنی که Dell XPS 13 (2020) یک عملکرد درخشان داشته است.

سپس صفحه ای باز می شود که باید مدل دقیق ویندوز خود را تعیین کنیم. باز سوالی داشتید بفرمایید. باز در انتهای اون مطلب اگه سوالی داشتی همونجا بنویس تا من با کمال افتخار بهت جواب بدم و کمک کنم که یک لپ تاپ فوق العاده تهیه کنی و تو کارت موفق باشی. البته اگر سوالی غیر از این موارد هم داشتید میتوانید در بخش نظرات از ما بپرسید. پس ویندوز خود را از روش مشاهده مشخصات کامپیوتر ، به طور صحیح انتخاب کنید. البته بدون شک برای خرید این لپ تاپ فوق العاده باید هزینه زیادی کنید. سلام من یه لپ تاپ ایسوس میخوام که باهاش برنامه نویسی کنم( به صورت حرفه ای و تمام زبان های برنامه نویسی) و دو تا بازی سبک هم مثل ماینکرافت(بدون باگ و خیلی سریع چون خودم رو لپ تاپم دارم ولی یه ساعت طول میکشه تا بیاره بالا)روش نصب کنم ویندوز ۱۱ رو هم توش بالا بیارم میشه یه لپ تاپ معرفی کنید ممنون میشم البته نظر شما چیه برای لپ تاپ من خودم ایسوس رو به بقیه برتری دادم و می خوام برنامه های ادوبی رو هم از جمله پریمیر فتوشاپ افترافکت ایلوستر رو خیلی سریع و راحت بالا بیاره و فنش هم زیاد صدا نده حول حوش 20 تا نهایتا 35 میلیون باشه.

لپ تاپ هایی که در این مقاله معرفی کردیم میتونند گزینه های مناسبی با توجه به رشته تحصیلی دخترتون باشند. لپ تاپ های که در این مقاله معرفی کردیم میتونند گزینه های خوبی باشند. اونجا ما بروزترین لپ تاپ ها رو معرفی میکنیم. ممنون از اینکه این قضیه برات مهمه و اطلاعاتت رو با ما در میون گذاشتی. ماهم از همراهی شما با مسترنکست خیلی متشکریم. ممنون نظر لطف شماست.خیلی خوشحالیم که مطالب مسترنکست برای شماهم مفید بوده است. سلام ممنون از اطلاعات خوبی که در اختیار ما قرار دادین،میخواستم بدونم برای کارهای طراحی لباس،نرم افزار های جمینی و مارولوس و ایلوستریتور و رندرگیری چه لب تابی رو معرفی میکنید؟ همین لپ تاپ هایی هم که معرفی کردیم حدود 22 تا 23 میلیون هستند. البته تو محدوده 30 میلیون لپ تاپ های خوب دیگه ای هم وجود داره. میخواستم بدونم تو این رنج قیمت لب تاپ خوبی پیدا میشه که هردو این موارد مورد استفاده کرد. لپ تاپ های اپل به ویژه سری های جدید که در آن از پردازنده M1 استفاده شده، لپ تاپ های پر قدرت و خوبی هستند. ببخشید برای نرم افزار مارولس و کلوتریدی از تبلت هم میشه استفاده کرد یا فقط لپ تاپ میشه؟ سلام لپ تاپ مناسبی برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی میخوام چه لپ تاپی پیشنهاد میدید؟

سلام،من یک لپ تاب میخواهم برای بازی سازی یعنی در بازی سازی دو بخش مهم دارد لپ تابی میخواهم که هم برای کار های گرافیکی خوب باشد هم در برنامه نویسی و ایمیشن سازی و من میخواهم ظاهر شیک و ساده داشته باشد کلفت نباشد و قابلیت خاصی نداشته باشد مثل اینکه صفحه لمسی و جدا شو و… مشخصات سخت افزاری عالی این لپ تاپ باعث شده تا یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی و طراحانی باشد. باید ببنید نرم افزارهایی که میخواین کار کنید به چه سخت افزاری نیاز داره. لپ تاپ خوبیه ولی دقت کنید این لپ تاپ کارت گرافیک مجزا نداره. باتوجه به اینکه کارتون گرافیک هست و نرم افزاری که شما مدنظرتون هست گرافیکی هستند، حتما حتما لپ تاپی تهیه کنید که علاوه بر سخت افزار مناسب دارای حافظه کارت گرافیک مجزا هم باشه. اگه طراحی هاتون سه بعدی هستند بهتره لپ تاپی تهیه کنید که کارت گرافیک نسبتا قوی داره. برای کارهای طراحی با فوتوشاپ و امثالهم اصلا هیچ نیازی به کارت گرافیک نیست . سلام برای رشته طراحی لباس هنرستان تا سقف ۲۰ تومن چه لپ تاپی پیشنهاد میدید ؟

سلام من یه لپ تاپ میخوام تا سقف 20-21 تومن که برنامه های فوتوشاپ و افتر افکت رو راحت اجرا کنه بدون هیچگونه هنگ کردن و … میتونید عبارت adobe premiere system requirements رو در گوگل سرچ کنید و نسخه که مدنظرتون هست رو هم به این عبارت اضافه کنید تا جداقل سیستم سخت افزاری رو برای اجرای این نرم افزار بهتون بگه. حتما اینستاگرام مسترنکست رو هم فالوو کنید. سلام. خوشحالیم که مشاورهای تیم مسترنکست مورد توجهتون قرار گرفته. حداقل رم مورد نیاز برای لپ تاپ های گرافیکی چقدر است؟ امیدوارم این لیست از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی و کارهای گرافیکی توانسته باشد در انتخاب لپ تاپ مناسب کمکتان کرده باشد. سلام لپ تاپ Rog Strict g512Li-b برای کار های گرافیکی مناسب هست؟ Dell XPS 13 (2020) نیز توانسته جایگاه شایسته ای را برای طراحی کسب کند. شرکت ریزر توانسته با مشخصات فنی فوق العاده، لپتاپ محبوب Razer Blade 15 خود را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال 2020 تبدیل کند. اصلا برای اپل این نرم افزار نوشته شده؟ با لپتاپ Acer ConceptD 7 به راحتی کارهای پیچیده و سنگین گرافیکی را به لطف کارت گرافیک Nvidia RTX و سخت افزار قدرتمند آن میتوانید انجام دهید.

اگر محدودیت بودجه دارید و مک بوک پرو برایتان قیمت بالایی دارد ولی همچنان یکی از بهتری لپ تاپ برای کارهای گرافیکی را میخواهید، لپتاپ ایسر ConceptD 7 بهترین انتخاب است. مگر اینکه بتونید یک مک بوک دست دوم خوب پیدا کنید. بله نرم افزار اتودکست برای سیستم عامل مک هم وجود دارد کافی است عبارت autodesk for mac رو در گوگل سرچ کنید. برای انجام این کار به صورت تک نک بر روی درایورهای لیست شده کلیک کنید. برای اجرای پریمیر هم باید ببینید که نیازهای سخت افزاری این نرم افزار چیه. من رشته ي فتوگرافيك تحصيل ميكنم و با نرم افزار هاي Ai و فوتوشاب و in design زياد كار دارم . و این افزایش سرعت با حداقل لگ ممکن، حتی در نرم افزار Paint هم به کار بیاد اما خب تفاوت زیاد به چشم نمیاد چون یک کارت گرافیک ضعیف هم همون عملکرد رو در نرم افزار های نه چندان قدرتمند داره.

ولی ناراحت نباشید، چون خرید آن یکی از بهترین سرمایهگذاریهای عمر شما خواهد بود. نگهداری از سی دی درایور های کامپیوتر همیشه کار سختی بوده است ! 1- اگر درایوری را دانلود کرده اید و می خواهید آن را نصب کنید اما با خطاهایی مثل This computer does not meet the minimum requirements for installing the software مواجه می شوید ، به این معنی است که درایور دانلود شده سازگار با سی پی یو شما نیست. هرچقدر رم دستگاههان بالاتر باشد طبیعتا روان تر میتوانید با سیستم کار کنید. البته اندازه صفحه نمایش تبلت ها هم دقت داشته باشید، تبلت ها اندازشون کوچک تر هست. منتها لپ تاپ های گرافیکی هم داریم که با اندازه های کوچک و در عین های قدرتمند که لمسی هم هستند. اندازه صفحه مانتیوز لپ تاپ طراحی چقدر باشد؟ این ویژگیها به همراه طراحی باریک و کیبورد عالی این لپتاپ باعث شده است طراحی روی آن مانند یک رویا به نظر برسد. لپ تاپ HP ZBook X2 یک دستگاه قدرتمند است که کاملا انجام کارهای خلاقانه و طراحی های گرافیکی شما را متحول میکند.

دقت کنید که به طور مثال ویندوز 8 با 8.1 کاملا فرق دارد. من نسل دهم و یازدهم سی پی یو های Core i7 رو پیشنهاد میکنم البته میتونید از نسل نهم هم استفاده کنید. خواهش میکنم. خوشالیم که تونستیم کمکتون کنیم. خواهش میکنم. خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم. امیدواریم تونسته باشیم به درستی راهنمایی تون کنیم. حدود بودجه تون رو هم بهمون میگفتید دقیق تر بتونستیم راهنمایی تون کنیم. ماهم از همراهی تون با مسترنکست متشکریم. تبلت های سرفیس پرو ۸ و یا پرو۷پلاس هم از آخرین پردازنده های اینتل استفاده میکنند پس از نظر پردازش بسیار قدرتمند هستند و میتونید براحتی کارهای روزمره و کارهای گرافیکی ساده رو باهاشون انجام بدین. بعضی از تبلت ها دارای سیستم عامل اندروید هستند. ماهم از همراهی شما با مسترنکست متشکریم. با تشکر از همراهی خوبت و اینکه با انگیزه داری دنبال لپ تاپ مورد نظرت میگردی تا بهترین رو انتخاب کنی. به طور مثال اولین گزینه با نام Intel Graphics Beta Driver 15.45 را انتخاب می کنیم. حال سوال اینجاست که کدام درایور را باید انتخاب و دانلود کنیم؟ بنابراین باید با دقت بیشتری درایور خود را دانلود کنید. اگر هم به آن نیاز نداشته باشید میتوانید آن را غیرفعال کنید.

در غیر این صورت باید بقیه درایورها را بررسی کنید. من هم ازشون خوشم میاد اما نسبت به بقیه برندها بنظر گرون میان. لپ تاپ Asus ZenBook Pro 14 دارای تاچ پد با نمایشگر لمسی است که این ویژگی باعث شده تا نسبت به سایر لسا بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی متفاوت باشد. درست است که لپتاپ ZBook X2 در مقایسه با سایر بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی سنگینتر و بزرگتر است، ولی این عیب را با یک نمایشگر شفاف، عملکرد قدرتمند و ویژگیهای طراحی که درک و استفاده از آنها را ساده میکند، جبران میکند. هر کدام از این لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی بی نظیر هستند و میتوانید با آنها براحتی کارهای خود را انجام دهید و از کار کردن با آنها لذت ببرید. شرکت دل برای لپ تاپ XPS با صفحه نمایش 15 اینچی (Dell XPS 15) خود هیچ چیزی کم نگداشته است. لپ تاپ مدنظرتون یعنی Lenovo Ideapad V155 دارای مشخصات نسبتا خوبی است. این لپ تاپ هم دارای مشخصات خوبی هست و مخصوص طراحان و کارهای گرافیکی است. شرکت ایسر این لپ تاپ را با تمرکز بر طراحان و گرافیست ها ساخته است. بطور کلی حداقل رم پیشنهادی لپ تاپ طراحی 8 گیگابایت است.

همچنین، این امکان وجود دارد که صفحهی لمسی را بهسمت پایین بکشیم و با استفاده از قلم Wacom EMR روی نمایشگر طراحی کنیم. یکی از مشکلاتی که کاربران ویندوز های 7 ، 8 و 10 پس از نصب ویندوز با آن روبرو می شوند نصب نشدن کارت گرافیک آنبورد آنهاست. بنابراین هرچه قدرت پردازنده بالاتر باشد کارهایتان سریع تر انجام خواهد شد و از انجام کار لذت بیشتری خواهید برد. پس براحتی میتونید توسط این لپ تاپ ها امور روزانه و حتی کارهای گرافیکی رو انجام بدین. پردازنده لپ تاپ مخصوص کارهای گرافیکی حداقل چقدر باید باشد؟ اما باید بگم که کارت گرافیک در واقع یک نوع واصل بین CPU و مانیتورینگ هستش. کارت گرافیک لپ تاپ طراحی چی باید باشد؟ نظرتم در مورد طراحی های سه بعدی و رندر گیری و GPU درسته. برای رشته تحصیلی جلوه های رایانه ای هنرستان، چه لپتاپی پیشنهاد می دین با حداقل بودجه؟ سلام من تصویرسازی و نقاشی دیجیتال کارمیکنم بابرنامه های فتوشاپ و ایلوستریتور و… سلام ممنون بابت مقاله خوبتون. سلام وقت بخیر . سلام وقت بخير .