روش اطلاع از کارت گرافیک لب تاب

اگر مشکلات شما بعد از شروع فعالیت سنگین گرافیکی شورع می شود احتمالاً مشکل از دمای بالا گرافیک است. دل XPS 13 سالهاست که در فهرست بهترین لپتاپها حضور دارد و در لیست فعلی نیز جایگاه شایستهای از آن خود کرده است. در این روش نیز می توانید وضعیت کارت گرافیک خود را برای حل مشکل نصب گرافیک در ویندوز و.. شما درست نشد، در پایان مانیتور خود را نیز چک کنید. نظرات و پیشنهادات شما؟ شما می توانید تجربیات خود را به همراه سایر نظرات و پیشنهادات در دیدگاه این پست با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. طرف تصویر دچار لرزش میشه و به اصطلاح فریم به فریم حرکت می کنه . در پایین صفحه در قسمت Notes اطلاعاتی راجب مشکلات گرافیک می نویسد. ممکن است برای مشکلات کارت گرافیک Nvidia و..، درایور گرافیک نتواند کارت گرافیک شما را تشخیص دهد. امروز به معرفی راه حل های رفع مشکلات کارت گرافیک پرداختیم. برای شروع، این دستگاها باید حافظه زیاد و بهترین کارت گرافیکی داشته باشند تا بتوانند نرمافزارهای گرافیکی را به راحتی اجرا کنند. این دستگاه یک لپ تاپ برای کار گرافیکی است و مطمئنا زیباترین لپتاپ ویندوزی حال حاضر بازار است.

به هر حال می توانید با جست و جو در اینترنت روش آپدیت بایوس خود را پیدا کنید. سپس به قسمت Update & security بروید. سپس dxdiag را تایپ و اینتر را فشار دهید. X را فشار دهید. R را فشار دهید. هنگامی که کامپیوتر خود را روشن می کنید در زمان بوت ویندوز دکمه F2 یا Del را برای ورود به تنظیمات BIOS فشار دهید. تنظیمات ویندوز را باز کنید و به قسمت Apps بروید. این لپتاپ نمایشگری خیرهکننده و سختافزاری قدرتمند دارد که تقریبا هر برنامه گرافیکی را به راحتی اجرا میکند. مکبوک پرو ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ با وجود قطر کم، نمایشگری فوقالعاده و سختافزاری قدرتمند دارد. بلندگوهای شگفتانگیز (و قدرتمند) این دستگاه در کنار صفحهکلید خوب آن باعث شده تا ساخت موسیقی با آن بسیار راحت باشد. پس با ما همراه باشید . کارت گرافیک انویدیا یکی از بهترین پردازندههای گرافیکی بازار است و همین امر باعث شده تا لپ تاپ گیگابایت، به راحتی از پس کارهای گرافیکی سنگین برآید و نرمافزارها را بدون هیچ مشکلی باز کند. شدن دستگاه پس از Sleep کردن و… مک بوک پرو ۱۳ اینچی به همراه تاچبار، نمایشگری باریک از نوع OLED در بالای صفحهکلید خود دارد که میتواند جهت اسکن اثر انگشت یا میانبرهای خاص مورد استفاده قرار گیرد.

اگر به محصولات شرکت اپل علاقه دارید، مکبوک ایر ۲۰۲۰ میتواند بهترین لپ تاپ مکبوک برای کارهای گرافیکی شما باشد. روش برای نصب درایور ها، نصب از طریق DVD های همراه محصولات است. اپل برای ساخت محصولات عالی برای حرفهایها مشهور است و مک بوک پرو ۱۳ اینچی با تاچ بار یکی از بهترین لپتاپهای مناسب برای کارهای گرافیکی محسوب میشود. کارت گرافیک معمولاً از فن برای خنک سازی خود استفاده می کند. را تمیز کنید و از خمیر سیلیکونی نیز برای خنک کنندگی بهتر می توانید استفاده کنید. در ضمن در تب General نیز گزینه Device Status را نیز چک کنید. در ضمن از چک کردن کابل نیز غافل نشوید، گاهی ممکن است مشکل از کابل اتصال گرافیک به مانیتور باشد. لپتاپ Razer Blade 15 Studio Edition نیز در بازار ایران موجود نیست و بهترین لپتاپهایی که میتوان برای جایگزین دستگاههای اپل خریداری کرد نمونههای ۱۳ و ۱۵ اینچی دل XPS هستند. قیمت این لپتاپ گیگابایت زیاد است؛ بنابراین طراحان گرافیکی که محدودیت بودجه دارند باید به سراغ گزینههای موجود بروند. های موجود در بازار است. باریکترین و سبکترین مکبوک با نسخه جدیدی دوباره بازگشته است و بسیاری معایب نسل گذشته خود را برطرف کرده است؛ مثلا صفحهکلید نامناسب آن با مدل کاملا بهروز شدهای جایگزین شده است.

لپ تاپ برای کار گرافیکی به چیزی بیشتر از قدرت نیاز دارد؛ موارد دیگری هم وجود دارد که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید. های مادربرد وجود دارد. با بروز رسانی بایوس شما به مادربرد اجازه می دهید تا با آپدیتی جدید مشکلات پیش آمده را حل کند. اگر عیب کارت گرافیک شما بعد از آپدیت کردن ویندوز ظاهر شده است، شاید جزو مشکلات ویندوز ۱۰ باشد و می توانید آن آپدیت را حذف کنید. آشنایی با تنظیمات و آپدیت بایوس را بخوانید. اگر با هیچ یک از روش ها مشکل تنظیمات گرافیک در ویندوز ۱۰ و.. برخی از لپ تاپ ها دو تا گرافیک دارن . دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰ برخی از جدیدترین و بهترین فناوریهای اینتل را در اختیار شما قرار خواهد داد و حتی میتوان برای آن یک کارت گرافیک جداگانه نیز در نظر گرفت. برای مثال در شکل زیر ، گرافیک اینتل یا intel HD هست و مقدار حافظه اون ۱۷۹۲ مگا بایته . از جمله این اجزا میتوان به پردازنده نسل دهم اینتل و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 نام برد.

لپ تاپ Dell XPS 15 مدل ۲۰۲۰ نسخه بهروز شده پرچمدار ۱۵ اینچی شرکت دل است و به راحتی از پس تمام کارهای گرافیکی برمیآید. سپس گزینه Device Manager را از لیست انتخاب کنید. راست کلیک بر روی هر درایور و انتخاب گزینه Update Driver Software … حال باید روی View Installed Update کلیک کنید. برای رفع این مشکل باید آن را به صورت دستی در بایوس فعال کنید. باید به صورت دستی خودتون راش بندازین . در صورت وجود مشکل اطلاعاتی در این قسمت نوشته می شود. عمر باتری آن فوقالعاده است و با وجود قیمت زیاد، ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتش دارد. کردید یا به هر دلیلی دسترسی بهش ندارید ، مجبورید از اینترنت دانلود کنید . از نصب Driver ها آشنا کنیم. در این مطلب بهترین لپتاپهای مناسب برای کارهای گرافیکی را معرفی میکنیم تا انتخاب بهترین لپتاپ را برای شما راحتتر کنیم. اگر مهارت های لازم برای بروزرسانی دستی درایور ها را ندارید، پیشنهاد می کنیم این کار را با استفاده از ابزار های اتوماتیک آپدیت کننده درایور استفاده کنید. توجه داشته باشید که برخی از درایور ها باید در چند مرحله نصب شوند و لازم است چند بار دکمه Update را بزنید.

برای این کار به تنظیمات ویندوز بروید. خب نصب کارت گرافیک کامپیوتر رومیزی که به سادگی انجام میشه . قبل از انجام این کار بهتر است درایور قبلی خود را حذف کنید. اگر کابل VGA شما مشکل داشت، با استفاده از مطلب آموزش ساخت کابل VGA (وی جی ای) به همراه نقشه و رنگ بندی آن، کابل مورد نظر خود را بسازید! سعی کنید به وسیله دمنده گرد و غبار روی فن و.. حال Command prompt را ببنیدید و سعی کنید مجدد درایور های خود را نصب کنید. برای رفع مشکل سعی کنید تمامی فایل های مرتبط با انویدیا یا AMD را حذف کنید. Nvidia و یا AMD ATI هست . هست رو نشون میده . OK رو بزنید . NO رو بزنید . تب tab های دیگه رو هم بررسی کنید . این مطلب را هم بخوانید: لپ تاپ چی بخرم؟ برای آشنایی بیشتر با بایوس، می توانید مطلب بایوس کامپیوتر چیست؟

تمام درایور ها را بصورت دستی نصب نمایید. ویندوز اورجینال و درایور ها تهیه نمایید. نرم افزار های مربوط به مدیریت و شناسایی درایور ها است. سرانجام، باید به اندازه کافی باریک، سبک و محکم باشند تا بتوانید آنها را بدون اینکه سنگینی زیادی روی دوش خود احساس کنید، جابجا کنید. این لپتاپ مثل همیشه باریک، سبک و زیبا است؛ به طوری که اصلا فکر نمیکنید که یک لپتاپ ۱۶ اینچی در دست گرفتهاید. دیگر امکانات این لپتاپ زیبا شامل مجموعه مناسب درگاهها، طراحی ساده و سفید و نمایشگر 4K IPS با تکنولوژی پانتون (Pantone) هستند. این لپ تاپ طراحی زیبا و باکیفیتی دارد و درگاههای زیاد آن به شما این امکان را میدهد تا تمام لوازم جانبی مورد نیاز خود را بدون نیاز به رابط، به دستگاه وصل کنید. متاسفانه جایگزین ویندوزیِ مکبوک یعنی ایسر ConceptD 7 در ایران به فروش نمیرسد. لپ تاپ ایسر ConceptD 7 با وجود قیمت بالایی که دارد، بهترین جایگزین ویندوزی برای مکبوک محسوب میشود و به راحتی می توانید کارهای گرافیکی خود را با این دستگاه انجام دهید. گاهی اوقات ممکن است مشکل از مانیتور باشد که اشکالاتی را در نمایش تصاویر به وجود می آورد. اما ممکن است بعضی از کاربران با مشکلی مانند شناسایی نشدن کارت گرافیک در ویندوز، عدم شناسایی پس از آپدیت درایور و..

لپ تاپ مکبوک ایر ۲۰۲۰ باریکترین و سبکترین مکبوک اپل است و همچنین بسیاری از معایب نسل گذشته در آن برطرف شده است. اما متاسفانه بسیاری از کاربران دچار مشکلاتی با این سخت افزار می شوند که در ارائه مناسب تصویر دچار کاستی می شوند و اجرای درست برنامه و بازی محبوب شما به هم می ریزد. بهترین لپ تاپ برای طراحی گرافیک در مجموع لپ تاپی هست که سخت افزار مناسبی بر روی آن باشد. این لپتاپ برای سال ۲۰۲۰ مجهز به پردازندههای نسل دهم اینتل Core i5 یا Core i7 و نمایشگر بدون حاشیه «Infinity Edge» شده است؛ این بدان معنی است که دل XPS 13 مدل ۲۰۲۰ با وجود قطر و وزن کم، عملکردی درخشان خواهد داشت و طیف گستردهای از مشخصات قابل سفارش هم برای این لپتاپ زیبا وجود دارد. شرکت اینتل هست . دل XPS 15 مدل ۲۰۲۰، نسخه بهروز شده پرچمدار ۱۵ اینچی شرکت دل است و تقریبا تمام چیزی که از یک لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیک میخواهید به شما خواهد داد.

اگر توان خرید مکبوک پرو ۱۶ اینچی مدل ۲۰۱۹ را دارید قطعا این لپتاپ اپل بهترین انتخاب شما خواهد بود. مشخص است که قیمت چنین دستگاهی بالا است؛ اما اگر به دنبال جایگزین ویندوزی برای مک بوک هستید و کارهای گرافیکی زیادی انجام میدهید، ایسر ConceptD 7 قطعا یکی انتخابهای شما خواهد بود. در فهرست زیر ۸ لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی را معرفی میکنیم که هم لپتاپهای ویندوزی و هم لپتاپهای با سیستمعامل mac OS را شامل میشود. همچنین سختافزار آن جدیدتر و قدرتمندتر شده و گزینههای ذخیرهسازی آن بیشتر شده و قیمت کمتری در مدل پایه دارد؛ همین مدل پایه لپتاپی ایدهآل برای طراحان گرافیکی است که تازه کار خود را آغاز کردهاند. اولی یعنی گرافیک سبک تره که داخل CPU کار گذاشته شده رو نصب میکنید . در این دستگاه همه آن چیزی که از یک لپتاپ پرچمدار ۱۳ اینچی دل انتظار داریم استفاده شده است؛ از طراحی زیبا و وزن سبک گرفته تا سختافزار قدرتمند، همگی در این نیروگاه کوچک به کار رفتهاند.

می توانید همه درایور ها را با هم آپدیت کنید، برای رفع مشکل گرافیک، آپدیت مربوط به گرافیک خود را پیدا کنید و گزینه Update Driver کنار آن را فشار دهید. درست است که آپدیت جهت رفع مشکل ارائه می شود ولی ممکن است خود یک مشکل جدید را داشته باشد. پس از تکمیل اسکن شما می توانید یک گزارش در مورد تمام درایور های رایانه را ببینید. مواجه شوند. فرقی نمی کندکه شما از چه کارت گرافیکی استفاده می کنید، در ادامه روش هایی را برای رفع این مشکلات در کارت گرافیک انویدیا ، ای ام دی ارائه می دهیم. ریزر از نسخه ۱۵ اینچی محبوب خود استفاده کرده تا با افزودن سختافزار بهتر، آن را به یکی از بهترین دستگاهها برای کارهای گرافیکی تبدیل کند. این لپ تاپ با توجه به مشخصاتی که دارد، یکی از بهترین لپ تاپ های بازار و بهترین لپ تاپ دل برای کارهای گرافیکی محسوب میشود. توجه داشته باشید که آپدیت کردن بایوس در هر مدل متفاوت است و انجام آن ریسک های خطرناکی دارد.

حال به سایت انویدیا یا سایت AMD بر اساس مدل کارت گرافیک خود بروید و آخرین نسخه آپدیت را بر اساس مدل کارت گرافیک خود دانلود کنید و اقدام به نصب آن کنید. سپس Nvidia Drivers را برای کارت گرافیک های انویدیا و AMD Divers برای کارت گرافیک های ای ام دی را پیدا و اقدام به حذف آن کنید. امروز در انزل وب به آموزش نحوه رفع مشکل کارت گرافیک Nvidia و AMD در ویندوز های ۱۰، ۸ و ۷ می پردازیم. حال پس از ارائه یک سری توضیحات ابتدایی در مورد درایور ها به موضوع اصلی مقاله یعنی نحوه نصب درایور ها میپردازیم. برای آشنایی با نحوه انجام اورکلاک کارت گرافیک مطلب اورکلاک CPU (سی پی یو) و کارت گرافیک کامپیوتر چیست؟ با اورکلاک آشنایی دارید؟ با اینکه دیگر مکبوک پرو ۱۵ تولید نمیشود؛ اما مدل ۱۶ اینچی سال ۲۰۱۹ آن میتواند جایگزین خوبی برای این لپ تاپ محبوب اپل باشد.

اپل مکبوک پرو ۱۶ اینچی مدل ۲۰۱۹، بدون شک بهترین لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی است که میتواند هر وظیفهای که از آن انتظار دارید را به بهترین نحو انجام دهد. این دستگاه بدون شک بهترین لپ تاپ مناسب برای کارهای گرافیکی است که میتواند هر وظیفهای که از آن انتظار دارید را به بهترین نحو انجام دهد. با این حال، بهترین بخش این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، نمایشگر خیرهکننده ۱۷ اینچی با کیفیت 4K است که به طور کامل از طیف رنگی Adobe RGB پشتیبانی میکند. ما به شما برنامه Tweakbit’s Driver Updater را پیشنهاد می دهیم. بالا رفتن دمای این قطعه موجب آسیب دیدن و بد کارکردن می شود. اگر مانیتور هم سالم بود، احتمال آسیب دیدن کارت گرافیک وجود دارد. البته مواردی هم وجود دارد که میتوانست بهتر باشد، مانند نمایشگر کمنور و عمر باتری متوسط؛ اما با تمام این موارد مکبوک ایر ۲۰۲۰ هنوز هم بهترین نسخه این سری است. البته ممکن است بر اساس مدل مادربورد دستگاه شما این تنظیمات متفاوت باشد که با کمک دفترچه راهنمای آن احتمالاً روش انجام این کار را خواهید دید. هنگامی که پنجره جدید باز شد، تنظیمات کارت گرافیک (Graphic Card) را پیدا کنید و روی آن دو بار کلیک کنید.

لپ تاپ Gigabyte Aero 17 HDR XC برای سال ۲۰۲۱، به لطف مشخصات قدرتمندی که دارد، تبدیل به دستگاهی فوقالعاده برای کارهای گرافیکی شده است. اگر این دکمه غیر قابل کلیک کردن باشد، به این معنی است که کارت گرافیک شما فعال است. حال بر روی تب Display کلیک کنید. روی آخرین بروزرسانی کلیک کنید وآن را حذف کنید. درایور های مورد نظر رو دانلود کنید . ابتدا گزینه Start رو باز و Run رو انتخاب کنید . گزینه Uninstall Updates را انتخاب کنید. شده میتوانید دسترسی پیدا کنید. سپس باید تنظیم dGPU را پیدا کنید و آن را فعال کنید. All و سپس Install تمام درایور ها بصورت خودکار نصب میشوند. با مثلث زرد رنگ مشخص میشوند. با مجله سایت اعتبارکالا همراه باشید. مدیریت بهینه ای بر سخت افزار داشته باشد. بایوس مسئول سخت افزار شماست. ممکن است گاهی این اتفاق رخ دهد و کارت گرافیک شما در قسمت مدیریت دستگاه غیر فعال شود. اما نصب کارت گرافیک لپ تاپ مقوله دیگه ایه که شاید خیلی ها ندونن .

همچنین بعضی از قسمت های این برنامه نیز رایگان نیستند. در زمینه عدم شناسایی کارت گرافیک در ویندوز ۱۰، تعدادی از کاربران نیز که از آخرین نسخه بایوس خود استفاده می کردند، گزارش داده اند که با نصب مجدد (فلش کردن بایوس) مشکل آن ها حل شده است. پس از دانلود و نصب برنامه، آن را باز کنید. پس اگر موضوعی را دیدید آن را حل کنید تا مشکل گرافیک شما حل شود. اگر با مشکل عدم شناسایی کارت گرافیک در ویندوز ۱۰ رو به رو شدید، می توانید این مشکل را با دانلود آخرین نسخه درایور برای دستگاه خود حل کنید. مسئله دقیقا به دلیل نصب نبودن درایور کارت گرافیک هست . اگر قسمتی از کارت گرافیک خارج از اسلات باشد، ویندوز دیگر قادر به شناسایی و استفاده از آن نیست. این لپتاپ فوقالعاده قادر به انجام کارهای پیچیده و سنگین است که بخشی از آن به لطف گرافیکهای Nvidia RTX امکانپذیر شده است. گرافیک را از سایت سازنده دستگاه دانلود و نصب نمایید.

جهت اطمینان می توانید کارت گرافیک خود را در صورت امکان با احتیاط خارج کنید و ضمن تمیز کردن آن را مجدد وصل سایت mygpu کنید. به صورت داخلی در خود پردازنده هست . لپتاپهای مناسب برای کارهای گرافیکی به واسطه سختافزار نسبتا قدرتمندی که دارند قیمتشان به مراتب بیشتر از نمونههای معمولی است. در نتیجه این دستگاه تبدیل به یکی از بهترین لپتاپهای دل و بهترینهای بازار تبدیل شده است و تقریبا عیب خاصی ندارد. شما اطلاعات مربوط به کارت گرافیک را ببینید. نیاز شد ، روی کارت گرافیک قوی تر سوئیچ می کنن . این لپتاپ پرقدرت برای گرافیککاران حرفهای، تولیدکنندگان محتوا و نوازندگان ساخته شده است و برای خرید آن باید پول زیادی پرداخت کنید؛ اما همین هزینه زیاد (اگر توان پرداخت آن را دارید) به یکی هوشمندانهترین سرمایهگذاریهای عمرتان تبدیل خواهد شد. ایسر ConceptD 7 مناسب افرادی است که نیاز به یک ایستگاه کاری همراه دارند اما توان خرید مکبوک پرو را ندارند.