راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 50 میلیون تومانی رایااستور

راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی 50 میلیون تومانی رایااستور

با خرید لپ تاپ گیمینگ باکیفیت ساعت‌ها می‌توانید بدون احساس خستگی در هر جا و مکانی از بازی‌های محبوب دنیا لذت بیش ببرید. شما می‌توانید زمان زیادی را صرف کاوش در مشخصات فنی این لپ تاپ‌ها کنید، اما ما سعی کردیم که تفکرات شما را کاهش داده و بتوانیم یک جمع بندی کامل و جامع از بهترین لپ تاپ گیمینگ در سال ۲۰۲۱ داشته باشیم. اگر فقط عملکرد اصلی لپ تاپ برای شما اهمیت دارد، می‌توانید لپ تاپی با پردازنده‌ی Core i5، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، حافظه SSD ۵۱۲ گیگابایتی و صفحه نمایش 1080p را در نظر داشته باشید.

  • در راهنمای خرید بهترین لپتاپ گیمینگ شما موردی قوی‌تر از Raider GE76 Deluxe Edition 12UHS پیدا نخواهید کرد.
  • مجهز به 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD است که ظرفیت عالی محسوب می‌شود و بالا آمدن ویندوز و باز شدن نرم افزارها را با سرعت بسیار بهتری انجام می‌دهد.
  • یک وب کم عالی نیز برای محصول در نظر گرفته شده است که به‌طور کلی در لپ تاپ‌ها تا حدودی یک ناهنجاری محسوب می‌شود.
  • مورد جالب‌تر، وجود نور پس‌زمینه در لپ تاپ گیمینگ Pavilion Gaming 15 در کنار نمایشگر باکیفیت فول اچ دی با پنل IPS است.
  • این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم.
این سیستم عامل در طول زمان تغییرات قابل توجهی را به خود دیده است. ویندوز 11 که همین چند وقت پیش توسط مایکروسافت عرضه شد، کارایی بالایی دارد و بسیار سریع است. اگر می‌خواهید لپ تاپ‌تان از تمامی بازی‌های عرضه شده برای پی سی پشتیبانی کند و با آثار مختلف سازگاری داشته باشد، بهتر است به سراغ این سیستم عامل بروید. Razer Blade Stealth, داخل این لپ تاپ از از کارت گرافیک گسسته و ارتقا یافته انویدیا استفاده شده است که قبالیت حمل بالاتری نسبت به سایر لپ تاپ ها دارد و برای بازی در جاده ها مناسب است. می‌دانیم که بودجه‌ی لازم برای تهیه این لپ تاپ‌ها در کشور ما فراتر از حدی است که در سایر نقاط دنیا می‌توان به آن‌ها نگاه کرد.

گوگل پلی هشدار داد: روبیکا از اطلاعات شخصی کاربران جاسوسی می‌کند (بروزرسانی: مشکل حل شد)

۱۰۰ طیف رنگی sRGB توسط صفحه نمایش آن پشتیبانی می‌شود و ۷۶ درصد از گستره Adobe RGB هم در کنار ۷۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 هم توسط آن فراهم شده است. اگر ترجیح می‌دهید که رنگ‌ها ظاهر بهتری هنگام تجربه بازی‌ها در بیرون از منازل داشته باشد، می‌توانید از صفحه نمایش QHD استفاده کنید. این پیکربندی‌ها برای نیازهای مختلف توسعه داده شده است و این تنها سلیقه خود شما است که تعیین می‌کند چه مدلی بهتر خواهد بود. شما بهترین شرایط را برای بازی‌های آنلاین خواهید داشت و اگر جزو گیمرهایی هستید که مایل به ایجاد سر و صدا در اتاق هستید و قدرت مطلق می‌خواهید، این لپ تاپ به کارتان خواهد آمد.

لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچی Pavilion Gaming 15 DK1035-A

پروفایل موسیقی، نت‌ها را در یک خط قرار داده و سبب بالا رفتن کیفیت آن‌ها می‌شود. پروفایل‌های بازی و فیلم هم برای اسپاتیفای مناسب‌تر هستند، چرا که می‌توانند بیس را قوی‌تر کنند. اسپیکرها و میکروفون از حذف نویز هوش مصنوعی دو طرفه پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید این ویژگی را روشن یا خاموش کنید و شدت آن را هم در نرم‌افزار Armory Crate تنظیم کنید. البته، میکروفون‌ها هم با این ویژگی مشکلی ندارند و همچنان می‌توانید کیفیت صدای بالایی را از خود ضبط کنید.

این مشخصات از اجزای قدرتمندی همچون پردازنده نسل هشت اینتل و یک کارت گرافیک جدید RTX 2080 Max-Q انویدیا تشکیل یافته است. این لپ تاپ نه‌تنها قدرتمند است، بلکه از ظرافتی کهکشانی نیز بهره می‌برد که در بین تمام لپ تاپ‌های موجود مثال زدنی است. این لپ تاپ یکی از سبک‌ترین جایگزین‌های کامپیوتر رومیزی موجود در بازار است و به‌علاوه شما می‌توانید یک صفحه نمایش خیره کننده 4K نیز دشته باشید که ارزش قیمت آن را توجیه پذیر می‌کند. هنگامی که وقت بازی فرا می‌رسد، می‌دانید که دیگر جایی برای صرفه جویی نیست و شما می‌توانید جهان را متحول کنید. یک گیمر حرفه‌ای، می‌داند که بهترین لپ تاپ گیمینگ دارای چه ویژگی‌های مهمی است و قرار است که چه محصولی را خریداری کند.

مشخصه‌های اصلی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی