دوره آموزشی اتوکد مقدماتی – AutoCAD

اندازه A پس از ترسیم بخشی که شما باید با توجه به اطلاعات موجود طراحی کنید مشخص خواهد شد. در زمینه ترسیم آکس بندی و ستون گذاری بصورت مفصل اموزش میبینید. از آنجا که آموزش آنلاین پرچمدار این راه است فراهم کردن بستری برای گردآوری مدرس و دانشجو بصورت آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار شده است. آموزش اتوکد الکتریکال میتواند برای علاقمندان به کار با مدارهای فرمان و قدرت نیز کاربرد داشته باشد. اغلب کاربران با بخش خط فرمان آشنایی کافی نداشته و این بخش را به خوبی نمی شناسند در صورتی که هر ابزار در بخش خط فرمان شامل بخش وسیعی از کاربردها است ، کار با خط فرمان آسان و ساده است و در عین حال لذت بخش ، حداقل برای من که اینگونه بوده است . بنده سه سال هست که مشغول کار با نرم افزار اتوکد هستم و من هنوز دوره را به اتمام نرساندم ، ولی با این وجود با گذراندن تعدادی از جلسات این دوره به شدت سرعتم افزایش پیدا کرده است و اشتباهاتی که در طی سه سال مرتکبشان میشدم رفع شده است و به شما پیشنهاد می دهم حتما از دوره صفر تا صد ترسیم در اتوکد استاد فرشادیان استفاده کنید.

چرا که می خواهیم درباره نرم افزار اتوکد دو بعدی و آموزش این نرم افزار اطلاعاتی را بیان کنیم که قطعاً برای علاقمندان در این زمینه کارآمد خواهد بود، پس با ما همراه باشید. نرم افزار AutoCAD به اندازه ای قدرتمند است که حتی برای کوچکترین موارد نیز کنترل ها و تنظیمات فراوانی را ایجاد کرده و به کاربران امکان می دهد تا براحتی بتوانند Object های دو و سه بعدی ر ا خلق کرده و یا به ترسیم نقشه های مورد نیاز خود بپردازند.

اتوکد (به انگلیسی: AutoCAD)نرمافزاری است که برای ترسیم نقشههای مهندسی و صنعتی به کار میرود. از اواسط سال 1990 میلادی نرم افزار اتوکد ابزارهای کاملتری را برای طراحی های دو بعدی و ابزارهای جدیدی را برای طراحی های سه بعدی ایجاد نمود. به طور کل تمامی علاقه مندان به انجام طراحی های دو بعدی و سه بعدی، کلیه دانشجویان رشته های مهندسی و … چنانچه علاقه مند به یادگیری برنامه های گرافیکی همچون ادیوس، پریمیر، فتوشاپ، افترافکت، اتوکد و امثال اینها هستید نیز در این وبسایت برای شما آموزشهایی را قرار دادهایم. قبلاً AutoCAD WS به عنوان AutoCAD WS به بازار عرضه شده بود و برنامه کاربردی مبتنی بر تلفن همراه و وب است که به کاربران ثبت نام شده امکان مشاهده، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های اتوکد را از طریق دستگاه تلفن همراه و وب با استفاده از مجموعه ویژگی محدود اتوکد و امکان استفاده از فایل های ترسیم شده توسط ابر را می دهد.

اتوکد سریع ترین نرم افزار در ترسیمات دو بعدی است و دستیاری مناسب برای نرم افزاز رویت به منظور انجام پروژه های فاز ۲ میباشد که آموزش رویت را نیز میتوانید به سادگی از سایت ویویدویژوال نهیه کنید. شما با استفاده از نقطه چین در اتوکد میتوانید تمام جایگاههای مورد نظر مانند انتخاب جای مناسب برای ستونهای یک ساختمان را مشخص کرده و اشکال متفاوتی را ترسیم کنید. صفحه نخست ویژگی ها سرفصل آموزش اتوکد به صورت گام به گام و عملی، با تدریس مهندس راحیل خراسانی. آموزش پریمیر و آموزش فتوشاپ دانشجویار که توسط مدرسین خبره تدریس شده است جزو پرفروش ترین اموزشهای ما میباشد. هرچند هزینه آموزشها باتوجه به کیفیت تدریس مدرسین خبره از قیمت مناسبی برخودار است اما میتوانید روزانه، ماهانه و به مناسبتهای مختلف از تخفیف های بینظیر ما برخوردار شوید و آموزش مدنظرتان را در کمترین زمان ممکن در پنل کاربریتان مشاهده کنید. پکیج با پست پیشتاز و بدون صرف هزینه ای از طرف شما ارسال می شود که باعث میشود در کمترین زمان ممکن، یعنی بین 1 تا 3 روز کاری به دست شما برسد.

اتوکد یک نرم افزار بسیار قدرتمند برای ترسیم نقشه ها و پلان های مهندسی می باشد. برای شروع به کار، باید یک حساب کاربری (account ) ایجاد کنید.پس از برسی آبشن های آن،به رابط کابربری موبایل interface mobile version ، ورژن مخصوص صفحات وب web version ،ورژن مخصوص ویندوز هشت Windows 8 desktop version و … در این دوره، خیلی سریع،توسط مربی آقای Jim LaPier از سایت لیندا، تمام ورژن های (web mobile – Windows desktop versions) را برسی خواهیم کرد.پس از گذراندن این دوره، انتظار میرود بتوانید : نحوه فعال سازی اتوکد اندروید، پسورد اتوکد 360، راهنمای نصب اتوکد 360 برای اندروید، نحوه ساخت اکانت اتوکد، آموزش autocad 360، سایت اتوکد 360، اتوکد اندروید کرک شده را انجام دهید.

از همین رو تیم دانشجویار برآن شد به تولید محتوای آموزشی با بالاترین استاندارد و کمترین قیمت بپردازد و با شعار پل ورود به بازار کار به ارتقای دانش و مهارت علاقهمندان کمک کند. در این حوزه نیز ما دوره آموزش طراحی سایت با جنگو را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. نکته : این پک آموزشی pdf همانند یک جزوه آموزش اتوکد الکتریکال pdf می تواند در روند آموزش شما تاثیرخوبی بگذارد پس در دانلود آن دریق نکنید! فراموش نکنید اگر آموزشی مدنظر شما هست اما در دسته آموزشهای ما نیست میتوانید از طریق همین وبسایت درخواست صبط دوره مدنظرتان را بدهید. اگر یک ویو را انتخاب کنید، میتوانید آن را با مربع آبی حرکت دهید و اندازهاش را با مثلث آبی تغییر دهید. در واقع ویژگی Drafting که معادل اصطلاح Technical Drawing است به کاربران امکان می دهد تا با کمک نرم افزار بتوانند به ترسیم نقشه های فنی بپردازند.

چگونه در ۱۸ روز آینده، نقشه های ساختمانی (پلان،نما و برش) و پلان های اجراییِ کارفرما، شرکت و شهرداری را با نرم افزار اتوکد ترسیم کنید؟ Lynda Up and Running with AutoCAD 360 : به دوره آموزشی آشنایی با ضروریات اتوکد AutoCAD 360 خوش آمدید. همچنین علاقه مندان به حوزه نقشه کشی ، معماری ، گرافیک و طراحی های صنعتی نیز می توانند با شرکت در این دوره به صورت کامل با اتوکد الکتریکال آشنا شوند و وارد بازار کار این حوزه گردند.

خواهیم پرداخت. و در نهایت برسی میکنیم که تمام این امکانات چطور با خود نرم افزار پولی AutoCAD، آموزش اتوکد تعامل خواهند داشت؟ با سیستم ابری (cloud paradigm) آن آشنا خواهیم شد و خواهید دید که چطور میتوانید همیشه و در همه جا، به فایل ها و تنظیمات اتوکد خود دسترسی داشته باشید. تیم پشتیبانی و مهندس ایمان خواجه رضا با حوصله به سوالات پروژه ای و مشکلات شما پاسخ خواهند داد. Copy/Move: با این دستورِ بسیار کاربردی میتوانید یک خط یا حتی کل پروژه را کپی و جابهجا کنید. همچنین شما در این دوره کار با کتابخانه iec اتوکد الکتریکال را فرا خواهید گرفت. گفتیم که نرم افزار AutoCAD یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم افزارهای طراحی های دو و سه بعدی و همچنین ترسیم فنی است. مدلسازی Wreframe برای طراحی اولیه و یا طراحی مرجع بعنوان چارچوب سه بعدی برای مدلسازی و اصلاحات بعدی، مناسب می باشد.

آموزش اتوکد دوبعدی

نرم افزار اتوکد الکتریکال را می توان قوی ترین و شاخص ترین نرم افزار نقشه کشی در این حوزه دانست.این نرم افزار با ویژگی های فوق العاده ای که دارد می تواند به کاربران برای ساخت انواع اسناد و مدارک مهندسی موجود مانند فرمان ، هیدرولیک و تابلو های برقی در هر حد و اندازه ای کمک کند. نرم افزار اتوکد الکتریکال به انگلیسی (Autocad Electrical) در صنایع مختلفی کاربرد دارد که یکی از مهم ترین ای صنایع ، انواع تابلوسازی ها می باشد.توجه داشته باشید که این نرم افزار از ضروری ترین پیشنیاز های مهندسان برق و الکترونیک می باشد. اما منظور از مجموعه آموزشی نرم افزار autocad electrical چیست ؟ نرم افزار اتوکد الکتریکال را می توان جزو قوی ترین و محبوب ترین نرم افزار های نقشه کشی نام برد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت های گسترده طراحی مانند نقطه ثقل هوشمند، ابزار اندازهگیری دقیق و غیره اشاره کرد.