در بازسازی مغازه چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

ایده اصلی ما در طراحی داخلی طلا فروشی نیکا برگرفته از چالشی بود در اولین بازدید از پروژه توجه مان را به خود جلب کرد. اگر ویترین هیچ گونه نوری نداشته باشد شاید افراد بدون توجه در کنار مغازه رد شوند؛ اما نور باعث خواهد شد که آنها بیشتر دقت کنند. دقت شود که منظور از نور در ایده دکور مغازه، نورهای شدید نیست بلکه نور باشد حالت متمرکز روی قسمت های خاص داشته باشد تا به درخشش کالا کمک کند. اگر یک قسمت از دیوار را با رنگ تیره رنگ آمیزی کنید مغازه طوری نشان میدهد که از قسمتهای گوناگونی تشکیل شده است؛ همچنین اگر یک طرف دیگر از دیوار را با کاغذ دیواری یا پوستر تزیین کنید موجب بزرگ نمایی مغازه میشود. مهم است که در معماری داخلی طلا فروشی به وجود قسمت های مختلف در داخل مغازه توجه شود. در زمان نصب آینه پرو در طلافروشی، باید به چه مواردی توجه کنیم؟ با ذکر یک مثال می خواهیم به شما کمک کنیم. شما علاوه بر داشتن یک سایت کامل و حرفه ای ، می توانیم برای شما یک اپلیکیشن کامل و جامع طراحی کنیم تا هر فردی که با نصب آن بتواند به خوبی با تمامی محصولات شما آشنا شود و به راحتی انها را در موبایل خود داشته باشد حتی اگر بخواهد آنها را سفارش دهد.

رنگ هم یکی دیگر از عناصر قدرتمندی است که در طراحی فضای داخلی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی در دسترس شما است. اگر فضای مناسب برای انتخاب لباس، بررسی و پرو آن وجود داشته باشد خانمها به راحتی به دنبال لباس مدنظر خود خواهند بود. دریافت مجوز از اداره اماکن عمومی شروطی دارد ازجمله: انتخاب نام تجاری مناسب در چارچوب ضوابط قانونی و منطبق با عفت عمومی، دریافت پلاک شهرداری و نصب آن بر سردر مغازه، نصب دوربین مداربسته امنیتی، داشتن گاوصندوقی ایمن، نصب زنگ برای در مغازه یا گالری، رعایت استانداردهای استحکام، نصب زنگ خطر، وجود قفل برقی در، ضدگلوله کردن شیشهها و وجود طراحی داخلی جواهر فروشی کپسول اطفای حریق. چراغهای توکار خطی الایدی در مقایسه با ریسهها انعطاف پذیری کمتری دارند ولی کیفیت نور آنها بسیار بیشتر است. امروزه بسیاری از خانهها ابعاد کوچکتری نسبت به گذشته دارند و به همین جهت نمیتوان از وسایل تزئینی بزرگ در آنها استفاده کرد.

ذهن تان به کار می افتد و خیلی سریع کلمات را می نویسید. بدون اینکه فکر کنید، شروع به نوشتن کنید و سپس هر آنچه که بر ذهن دارید روی کاغذ بیاورید. وقتی خودتان را جای مشتری بگذارید؛ مانند او درگیر می شوید و احساس می کنید و بهترین ایده ها به ذهن تان خطور می کند. برای طراحی ویترین، پای بند مد و استایل همگانی نباشید، سعی کنید بین مغازه های اطراف دیده شوید. ترفند سوم: با رقبا دوست شوید! روابط کاری خود را مستحکم کنید و با بقیه حرف بزنید و دیدگاه ها و نظراتشان را بشنوید. بیش از دلایل عقلانی باید روابط احساسی مشتری را درگیر کنید تا او را مجاب به خرید مجدد کند و تبدیل به مشتری دایمی شما شود. علاوه بر توجه به ایجاد ظاهری چشمنواز و زیبا به عوامل دیگری از جمله بالا بردن امنیت محیط نیز باید توجه نمود تا از وسیلههای قیمتی به خوبی محافظت بشود. طلا و جواهر فروشی از جمله مشاغلی است که توجه به ظرافت و جذابیتهای بصری المانهای مختلف در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. متریال ویترین طلا و جواهر فروشی: ویترین جواهر وطلافروشی دقیقا تابلوی نمایشی است که تمام جواهرات و طلا ها در معرض نمایش به مشتری قرار می گیرد.

برای ساخت این ویترین از متریال ام دی اف استفاده کردیم. تیم حرفه ای رژه دیزاین صفر تا صد طراحی، ساخت و اجرای دکوراسیون داخلی طلا و جواهر فروشی را بر عهده دارد. طلافروشی جز مغازههایی میباشد که برای خرید از آنجا مشتری نیاز به دیدن تمامی طرحها و مدلها دارد به همین دلیل ویترین مغازه و قسمت داخلی مغازه باید طوری طراحی شود که همه آنها به راحتی قابل رویت باشند تا مشتری طبق سلیقه خود طلای مدنظر خود را بتواند انتخاب کند علاوه بر این باید همه طلاها در داخل باکسهای شیشه ای و یا قسمتهایی باشند که امنیت کامل را داشته باشند. تمامی مواردی که در قسمت فوق گفته شد باید در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک مردانه نیز رعایت با این تفاوت که در انتخاب رنگها باید دقت شود و از رنگهای مردانه بیشتر استفاده شود. در حال حاضر طراحان داخلی هر چه در این عرصه مهارت و آموزشهای لازم را کسب کرده باشند و در این راستا به تجربیات، سرعت و دقت خود در این حوزه اضافه کرده باشند، در اجرا کردن طراحی داخلی مغازه موفق تر بوده و راندمان مطلوب تری را برای مالکان فراهم میکنند.

حتی با کمی خلاقیت و ابتکار از موارد بازیافتی و دور ریختنی، طرح های خلاقانه و جالبی را بسازید. سه ترفند وجود دارد که خلاقانه عمل کردن را آسان تر می کند. در این مقاله بسیار در مورد خلاق بودن و خلاقانه عمل کردن صحبت کردیم. مطالب این بخش برگرفته از کتاب تبلیغات خلاق است. استفاده از رنگ های روشن در دکوراسیون مغازه های کوچک مانند یک معجزه عمل می کند استفاده از یک طیف رنگ های روشن متناسب با محصولات موجود در فروشگاه یک انتخاب هوشمندانه برای بزرگتر نشان دادن مغازه است از طرفی در صورت داشتن محصولاتی با طیف رنگی تیره انتخاب فضا با رنگ های روشن سبب تمرکز بیشتر مشتری بر روی محصولات می شود. معجزه را خواهید دید. اگر می خواهید بازنده میدان نباشید باید شجاع باشید و تغییرات را شروع کنید. از طرفی نورپردازی فضاهای تجاری باید به گونه ای باشد که مشتریان دید کافی برای محصولات را داشته باشند. در طراحی ویترین از نورپردازی غافل نشوید. و همچنین به دلیل مصرف انرژی پایین، بیشتر طراحان داخلی سعی میکنند در نورپردازی ویترین فروشگاههای طلافروشی از آنها استفاده کنند.

در یک مغازه ظرف فروشی که کالاها شکستنی هستند و احتمال خسارت وجود دارد باید دقت شود که طراحی داخلی و چیدمان دکوراسیون به گونه ای باشد که در رفت و آمد مشتریان و بازدید از فروشگاه. رعایت اصول رنگ بندی حرفه ای مغازه و نور پردازی استاندارد و جذاب، دو موضوعی هستند که عمل به آن ها طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را برای صاحبان مغازه به همراه دارد. نحوه نورپردازی و شیوه رنگ بندی در فروشگاه اسباب بازی اهمیت زیادی دارد. به دلیل استفاده از نورپردازی در جواهر فروشی، لکههای روی ویترین، کف زمین، گرد و خاک و … طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر باید به شکلی باشد که نظر مشتری ها را به خود جلب نماید. ولی صاحبان سایت های فروش طلا و جواهر به منظور فروش محصولات خود وب سایت را طراحی و راه اندازی می نمایند.

طراحی ویترین طلا فروشی با وسواس بسیار انجام شود چرا که ویترین یکی از عناصر مهم در طلا فروشی است. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. سرویس های جواهرآلات را به صورت خاصی چیده و در معرض نمایش بگذارید. اجناس پرفروش را در ردیف های اول و قفسه های جلویی بگذارید. ترفند دوم: خودتان را به جای مشتری بگذارید! ترفند اول: فقط انجامش بده! بدون اینکه به عاقبت کار فکر کنید فقط کار را شروع کنید. تأثیر بسیار زیادی بر ظاهر و زیبایی آن دارد به همین دلیل باید در طراحی و اجرای آن دقت زیادی شود تا کار نتیجه مطلوبی داشته باشد.

به هر حال سرمایه زیادی در این مکان وجود دارد و می تواند سارقین را به خود جلب کند. با قرار دادن کالاهای لوکس در داخل قفسه های شیک و زیبا، ویترین دلپسند و جذاب تر می شود و نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب می کند. باید متریال را بشناسید؛ از هارمونی و چیدمان رنگ ها خبر داشته باشید تا یک دکور و ویترین تبلیغاتی دائمی و جذاب برای فروشگاه خودتان بسازید. محلی که ویترین ها در آن قرار می گیرند نیز می تواند روی سطح زمین یا روی دیوارها باشد. این شیشهها بیشتر برای فروشگاه ها و نمایندگی های فروش لوکس کاربرد دارند؛ چرا که مجهز به فرآیند پروجکشن و قابلیت کنترل در عدم نمایش محصولات داخل ویترین هستند و میتوان با آنها آگهی های تبلیغاتی را بر روی شیشه ها به نمایش گذاشت. اگر میخواهید در کسب و کار خود موفق باشید حتماً این مقاله را مطالعه فرمایید ما در این قسمت ویژگی دکوراسیون مغازههای مختلف را آورده ایم تا شما با خواندن این مطالب بتوانید بهترین دکوراسیون را برای مغازه خود انتخاب کنید. طراحان داخلی سعی میکنند در قسمت ویترین اصلی طلافروشی از نورپردازی استفاده کنند که دمای حاصله از نورپردازی موجب از بین رفتن جواهرات رنگی موجود در ویترین نشود و نیز شدت روشنایی به اندازهای باشد که توجه مشتریان را به خود جلب کند.

سعی کنید تا حد ممکن در مغازه از چراغ استفاده کنید تا فضا را بزرگ نشان بدهد و وسایل در معرض دید باشند؛ به خصوص در طراحی دکوراسیون مغازه کاشی و سرامیک. نیازی به چیدمان بخصوصی ندارند؛ چرا که اینگونه مغازهها وسایل را در کنار یکدیگر قرار میدهند و افراد با دیدن تنوع آنها به داخل مغازه رجوع میکنند؛ اما برای ویترین لباس فروشی باید از وسایلی استفاده شود که مشتری را به داخل مغازه جذب کند، فروشندهها در این مغازهها باید از چندین مانکن با لباسهای گوناگون استفاده کنند تا تمامی سلیقهها در آنها وجود داشته باشد. وسایل را به صورت ایستاده بچینید و از خم کردن آنها یا حالت افقی پرهیز کنید؛ زیرا این مدلها علاوه بر اینکه جای بیشتری را اشغال میکنند، موجب کوچک نشان دادن مغازه نیز میشوند. سعی کنید تا حد ممکن از پنجره، در مغازه خود استفاده کنید تا علاوه بر نور بیشتری که بر مغازه تابیده میشود گستردهتر نیز دیده شود، در مغازه با وسایل ارزانی مانند یک آینه تمام قد میتوانید دکوراسیون زیبایی را ایجاد کنید. در چه زمان هایی با چه محیط هایی افراد آرامش بیشتری دارند و هیجان خرید در آن ها بالاتر می رود.

نورپردازی طلا فروشی نباید باعث خیرگی چشم گردد و از بروز سایه ها جلوگیری شود. و از لحاظ روانشناسی طراحی دکوراسیون داخلی هر چه بیشتر چشم گیر باشد میزان مشتری های بیشتری را به خود جلب می کند. از آنجایی که فروشگاه طلا فروشی شما هرروز محصولات جدیدی را موجود میکند، با همین روش میتوانید مخاطبان بیشتری را به خط جواهرات خود جذب کنید. طراحی دکوراسیون مغازه نسبت به طراحی داخلی منزل از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا در دکوراسیون منزل تنها سلیقه صاحب خانه در نظر گرفته میشود؛ ولی در طراحی داخلی مغازه باید تمامی سلیقهها لحاظ شود. خود اسباب بازی ها همگی رنگارنگ هستند و پالت رنگی متنوعی در آن ها به کار رفته است؛ پس برای بهتر دیده شدن، توصیه ما قرار دادن رنگ سفید مایل به خاکستری روشن، به عنوان بک گراند است. در دنیای پیشرفته امروزی که روند آن بسیار سریع است؛ دنیای تکنولوژی، دنیای مجازی و تبلیغات پرزرق برق؛ فضای رقابتی بین کسب و کارها را بسیار تنگاتنگ کرده است.