دریچه سقفی ویرگول

توانایی انتقال هوا به صورت یکنواخت با کمک پره های متوالی صورت می گیرد. با سلام، پهنای فریم دریچه ها 3.5 سانتیمتر میباشد ولی به دلیل گذاشتن خلاصی و اتصالات داخلی دریچه در عمل حدود 2 الی 2.5 سانتیمتر از اطراف دریچه ها را پوشش میدهد. یعنی اگر به عنوان مثال عرض یا ارتفاع یک دریچه 50 سانتیمتر باشد، ابعاد بیرونی آن با توجه به نوع دریچه بین 54 الی 55 سانتیمتر میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید. یکی از انواع دریچه های پرکاربرد ، چه در مصارف مسکونی و چه تجاری ، دریچه خطی آلومینیومی است. این دریچه های خطی جهت مصارف گرمايشی و سرمايشی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا در تمام فضاهای اداری، تجاری و مکان های لوکس قابل استفاده می باشند.

درباره پخش نیرو سپهر مهار

دریچه سقفی ویرگول

از این رو با استفاده از دریچه دسترسی سقفی یا دریچه هوای فن کویل امکان بازدید تعمیرکار را فراهم نمود. ابعاد این دریچه به نوع و مدل سیستم کنترل هوا وابسته بوده و در صورت نیاز باید هوای بازگشتی مورد نیاز فن کویل را نیز تامین نماید. دریچه‌های هوا در دو حالت گرد و چهارگوش بر اساس متریال اولیه مختلف تولید شده و دیگر دسته‌بندی خاص برای جداسازی دریچه‌ها از یکدیگر محل نصب آن است. دریچه هوای تعبیه شده برای نصب بر روی سقف گچی یا کاذب ساختمان را دریچه سقفی گویند.

خرید آنلاین دریچه سقفی از تهویه سان

بطورکلی به دریچه هایی که از طریقِ سقف هوارسانی می کنند دریچه سقفی می گویند. بهتر است از این دریچه هوا در مکانی استفاده شود که ارتفاع بیشتر از سه متر باشد. این دریچه ها با حداکثر میزان کارایی خود جریان هوا را به صورت ثابت و متغیر در محیط چرخش میدهد. حتی گاهی اوقات که میزان حجم جریان هوا از حداکثر به حداقل آن کم تر می شود و بهترین عملکرد را خواهد داشت. این نوع دریچه ها از جنس ورق آهن ضخامت 0/5 میلی متر بوده و مناسب برای سقف می باشد و در چهار جهت باد را پرتاب می کند، رنگ این نوع این دریچه ها کوره ای (الکترواستاتیک) بوده و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارد. تولید در رنگ های مختلف سفید، کرم، استخوانی، قهوه ای، طوسی و … که با توجه به نیاز مشتریان قابل طراحی و ساخت می باشد.

دریچه گرد تهویه هوا

اگر این دو بخش از نظر شکل مطابقت نداشته باشد با استفاده از تبدیل، این دو بخش بر روی هم دریچه سقفی قرار می گیرند. با سلام، برنامه مشکلی ندارد، اگر با گوشی وارد سایت شده اید شاید برنامه گوشی شما بروز نیست یا مشکلی دارد. با سلام، اگر با گوشی وارد سایت شده اید شاید برنامه گوشی شما بروز نیست و یا مشکلی دارد. کالا مالز با تجربه بیش از دو دهه در فروش کالا امروزه به فراخور دنیای تکنولوژی برای خدمات رسانی به هم وطنان سایت فروش آنلاین را فعال نموده است.

  • ب- دریچه سقفی یک،دو،سه و چهارطرفه ی آلومینیومی و آهنی(با دمپر و بی دمپر).
  • بهترین دریچه سقفی براساس نیاز هر ساختمان و مکان مورد استفاده میتواند متغیر باشد.
  • دریچه های چهارگوش در سیستم هوای رفت و برگشت استفاده میشود و به طور کلی محل نصب آن بر روی سقف و به دور از دیوارهای جانبی میباشد.
  • الف- دریچه سقفی مشبکِ یک،دو، سه و حتی چهارطرفه آلومینیومی(با دمپر و بی دمپر).
  • برای کانال هایی که به شکل افقی در سقف ساختمان ها تعبیه می شوند و دهانه انشعاب نیز به واسطه سقف کاذب خارج می شوند از دریچه سقفی هوا استفاده می شود.