دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل

البته دریچه زیر فن کویل از سه نوع متریال آلومینیومی ،چوبی و پی وی سی ساخته می شود. امکان نصب این دریچه زیر فن کویل به هر دو صورت از جمله پیچ از نما و نیز پیچ مخفی به راحتی امکانپذیر است. انواع دریچه فن کوئل پلاستیکیهمچنین این دریچه ها به دلیل باز بودن دست سازنده، در طرح های مختلف لولادار و وزنه ای قابل عرضه به بازار هستند. نمایی شکیل و جذاب، مقاومت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این مدل دریچه زیر فن کویل است.

دریچه دسترسی فنکوئل دریچه زیر فنکوئل دریچه بازدید فنکوئل دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل(پیچ مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. پس از ساخت فریم دریچه زیر فن کویل شروع به ساخت درب دریچه زیر فن کویل خواهیم کرد . درب دریچه زیر فن کویل از هر طرف یک میل کوچکتر ساخته میشود تا هنگام باز و بسته شدن به فریم گیر نکند . لولاهای درب دریچه زیر فن کویل در طول درب دریچه تعبیه می شود تا بیشترین مقطع جهت نگهداری درب دریچه زیر فن کویل ایجاد دریچه زیر فن کویل گردد . باتوجه به شیار دار بودن درب دریچه زیر فن کویل ، باید در زمان ساخت ، به تناسب ابعاد دریچه زیر فن کویل از شیار های ۹ و ۱۸ سانتی استفاده گردد .

شما می توانید برای نصب و راه اندازی هر یک از انواع دریچه های فن کویل، از افراد بسیار کار بلد و حرفه ای در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید به بهترین و صحیح ترین شکل ممکن از این محصول بهره مند شوید. شما می توانید با وارد کردن فشار بر روی درب این محصولات، به آسانی آن را باز و بسته کنید. این مدل از دریچه ها از مدرن ترین و بهترین انواع دریچه های مورد استفاده می باشد که نمای بسیار زیباتری را نیز داشته و شما می توانید با خیال راحت تصاویر مربوط به دریچه های فن کویل مگنتی را از همین وب سایت مورد مشاهده قرار دهید و با توجه به نیاز خود، یکی از بهترین ابعاد آن را تهیه و خریداری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که پره های دریچه های فن کویل مذکور به شکل لولایی و وزنه ای باز و بسته می شود که این امر یکی از ویژگی های مشترک میان انواع دریچه های موجود در بازار می باشد. دریچه های فن کویل مذکور از پیچ های مخفی برخوردار بوده و برای ساخت آنها از ورق های آلومینیومی استفاده می شود.

  • پس از آنکه دستگاه فن کویل برای هوارسانی محیط در سقف کاذب نصب شد، جهت دسترسی و بازدید، تعمیر و سرویس آن نیاز به دریچه بازدید فن کویل خواهد بود.
  • تنوعِ مدلهای دریچه دسترسی فن کویل استیل به تعداد تنوعِ مدلهای آلومینیومی نیست و ما به شرح موارد زیر اکتفا می نماییم.
  • به دلیل پایداری و مقاومت فوق العاده ای که ساختار تشکیل دهنده آن در برابر تغییرات آب و هوا من جمله رطوبت دارد، بیشتر در نواحی گرم و مرطوب چون شمال و جنوب که در کنار دریا هستند و رطوبت این مناطق بسیار بالاست، کاربرد دارند.

نصب دریچه زیر فن کویل در حالات مختلف بلامانع است و به راحتی می توان آنرا با پیچ رولپلاک در موضع خود تعبیه نمود. با توجه به ابعاد دریچه زیر فن کویل ،ضخامت ورق استیلِ دریچه زیر فن کویل مشخص می شود.بدیهی است با افزایش سایز و ابعاد دریچه زیر فن کویل به میزان ضخامت ورق استیلِ دریچه زیر فنکویل نیز افزوده می شود. سانتی قابل عرضه میباشد.سطح دریچه فن کویل با رنگ کوره ای در رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم،مشکی،طوسی و… این ویژگی ها باعث شده که دریچه فن کویل پلاستیکی در میان مشتریان این گروه کالا از اعتبار خوبی بهره مند باشد و جز پرفروش های بازار محسوب شود.

مزایای استفاده از دریچه فن کویل

دریچه فن کویل همانطور که ملاحظه کردید از انواع بسیار مختلفی برخوردار هستند که البته یک سری از دسته بندی مربوط به این تجهیزات را نیز برند و شرکت های سازنده شکل داده است که شما می توانید محصولات مربوط به برندهای مختلف را نیز مورد بررسی قرار داده و با توجه به علاقه مندی خود، مناسب ترین و بهترین آن را تهیه و خریداری کنید. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین انواع دریچه های فن کویل را دارید، می توانید خرید این مدل از دریچه ها را در اولویت های خود قرار دهید و هم اکنون اقدامات مربوط به ثبت سفارش را انجام دهید. همچنین می توانید قبل از خرید دریچه های فن کویل طرح اسلوات تصاویر مربوط به این محصولات را با دقت بیشتری مورد بررسی و مشاهده قرار دهید. دریچه های فن کویل ساده با گریل 18 و 9 سانتی متری از دیگر انواع دریچه های فن کویل مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها می باشد که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار بالایی را به دریچه های فن کویل ساده دارند و شما می توانید این محصولات را در طول های 18 و 9 سانتی مورد مشاهده قرار دهید.

ساخت دریچه زیر فن کویل آهنی