خانه بازی بزرگسالان دز اتاق فرار دزفول | allescape

خانه بازی بزرگسالان دز اتاق فرار دزفول | allescape این بازی رایگان بوده و گرافیک بسیار قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده است. اگر عاشق بازی های کامپیوتری و حل معماهای پیچیده و کمی هیجان و ترس هستید، همین الان با خانواده یا دوستان یه تیم حداقل ۳ نفره تشکیل بدید و یک ساعت از بازی اتاق فرار لذت ببرید. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد این بازی، تا به امروز بیش از صد اتاق فرار در ژانرهای مختلف در شهر تهران طراحی و اجرایی شده که در این مطلب سعی شده به فعال ترین مجموعه های اسکیپ روم اشاره شود. وقتی هم که این اتاق فرار ترسناک ساخته شد دیگه کسی ول کن نبود چون انقدرررررر طرفدار پیدا کرد همه رفتن سراغ این ژانر و حسابی راه کسب و کار اتاق فرار رو عوض کرد. در پرتال مای اسکیپ، همواره سعی کردیم که بهترین اتاق فرار ها را به پلیرهای عزیز پیشنهاد دهیم و معیار پیشنهاد اسکیپ روم به پلیر های عزیز، بر اساس تعداد تجربه و سلیقه پلیرهایی است که با ما تماس میگیرند.

اتاق فرار آنها

کارآگاه توانا یکی از حرفه‌ای‌ترین کارآگاه‌های تهران است که ادعا کرده مدارک به دست آورده و همه اتفاقات اخیر را به یکی از باند‌های بزرگ تهران ربط داده است. داستان بازی از این قرار است که بیماری طاعون جهش‌یافته و تمام شهر را فرا گرفته است. در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند. شما و دوستانتان درحالی‌که هیچ نشانی از این بیماری ندارید دیشب دستگیر شده‌اید و متوجه می‌شوید که این مرکز برای تست واکسن‌های جدید خود روی افراد سالم آن‌ها را آزمایش می‌کنند.

عید اتاق فرار آرامگاه

محیط این اتاق شبیه به محیطی آلوده از میکروب و مواد شیمیایی طراحی شده است. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید. زمانی‌که لیزرها فعال می‌شود، اگر به هرکدام نورها برخورد کنید ۱ دقیقه از زمان باقی‌مانده کسر خواهد شد. گروهک‌های مافیایی قصد دارند مخفیگاه مافیای چین را پیدا کنند و اژدهای سرخ را شناسایی کنند. آن‌ها می‌خواهند این کار را طی یک عملیات ضربتی انجام دهند که شما و گروه‌تان انجام‌دهنده آن هستید.

دکور این مجموعه شبیه به محیط جنگل‌های آمازون ساخته شده و افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در آن شرکت کنند. راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند. راکی قصد دارد به‌همراه خواهر کوچک‌ترش برای زندگی بهتر به کالیفرنیا سفر کنند و داستان ادامه پیدا می‌کند. در برخی از قسمت‌های این اتاق باید با استفاده از هوش، تجربه، سرعت عمل و… تیم خود را هدایت کنید. محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد. برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید.

این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد رزرو اتاق فرار داشت. داستان بازی به قتل یک تاجر اصفهانی با نام داریوش راستگو مربوط است که تیم شما باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرد تا در ۶۰ دقیقه بتوانید قاتل را پیدا کند. اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. ایده ساخت اتاق فرار زمانی به ذهن این دانشجو رسید که دوستش را در حال بازی‌کردن نسخه مجازی این بازی دید. اصلی‌ترین جذابیت بازی اتاق فرار این است که یک شخصیت مجازی را از طریق کامپیوتر کنترل نمی‌کنید، بلکه خودتان شخصا در بازی حضور دارید و برای پیداکردن جواب معما در زمان محدودی که به شما داده شده، باید جنب‌وجوش داشته باشید. اگر تا الان اتاق فرار را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید یک روز پرهیجان با دوستانتان داشته باشید، حتما اتاق فرارهای معرفی‌شده در این مطلب را بشناسید و بعد تصمیم بگیرید.

  • به طوری که در حال حاضر تقریبا در تمام کشورها به این بازی به عنوان مکانی برای تخلیه انرژی و محک زدن هوش و ذکاوت در شرایط بحرانی نگاه می شود.
  • برخلاف اکثر داستان‌های اتاق فرار که شما شخصیت خوب داستانید این بار شما و دوستانتان برای یک خراب‌کاری مامور هستید.
  • این مطالب میتونن خیلی کمکتون کنن ولی نه به اندازه یک بار بازی کردن.