تگ کنونیکال چیست و چه کاربردی دارد؟

بدین ترتیب با جستجوی کلمات جدید در گوگل این افزونه کلمات مشابه را به همراه اطلاعات آماری کلمه نمایش خواهد داد. در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل انجام میشود. به محض انتشار هر خبر، نقشه سایت خبری خود را به روز کنید. نقشه ی سایت XML در واقع به عنوان نقشه ای برای گوگل و خزنده ها بحساب می آیند و باعث میشود خزنده ها بهتر و راحتتر صفحات وب سایت شما را پیدا کنند و این باعث بهبود رتبه و سایت شما خواهد شد. کار گوگل از روش های زیادی برای کشف محتوای جدید استفاده می کند که مهم ترین آن خزیدن یا crawl کردن است. بهینه کردن سایت برای موتور های جستجوگر در دوبخش سئو آن پیج و سئو آف پیج تقسیم میشود؛ همانطور که از نام های این دو پیداست یکی مربوط به داخل پیچ یا همان سایت و دیگری مربوط به خارج از وب سایت میباشد.

در واقع سئو شامل بخش های سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال است که در ادامه هر یک را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید سئو سایت خود را بررسی و تحلیل نمایید میتوانید از صفحه درخواست آنالیز سئو سایت ما دیدن فرمایید تا به صورت کاملا دستی سئو وب سایت شما به شکل کامل بررسی شده و نکات لازم خدمتتان ارائه گردد. 7. چگالی کلمات در سئو: همان طور که می دانید، چگالی کلمه کلیدی در سئو به میزان به کار گیری یک کلمه یا عبارت کلیدی مشخص در محتوای یک صفحه وب اشاره می کند. اگر هم کلمه ای پر جستجو پیدا کردید که CTR بالا و نمره دشواری پایینی دارد بلافاصله برای کسب رتبه در آن اقدام کنید. بک لینک های با کیفیت از سایت های با DA بالا هم موجب افزایش اعتبار دامنه می شوند.

بررسی رقبا، آنالیز کلمات کلیدی، تولید محتوای ارزشمند، دسته بندی، برچسبگذاری و لینکسازی مناسب تنها بخشی از فرآیند تولید محتوا به شمار میآید. بعد از اینکه تمام توضیحات متا خود را از لحاظ محتوای تکراری بررسی کردید، وقت آن است که طول توضیحات متای خود را نیز چک کنید. این یک عمل بد است زیرا ممکن است در نهایت توضیحات متا شما اینطور به نظر برسد که موتور جستجو یا کاربر پسند نیستند. یکی از راههای یافتن لینکهای بروکن یا خراب، بررسی گزارش کراول است. یکی از راههای دیده شدن در بستر وب، ایجاد سایت و ارائه خدمات و کالا در آن میباشد. امروزه با فراگیر شدن اینترنت و در دسترس بودن آن برای تمام افراد، این فضای به یک فضای تبلیغاتی بزرگ و موثر تبدیل شده است. شاید از خودتان بپرسید معنی سئو که این روزها بر سر زبانها می باشد چیست؟ این امر بررسی فایل robots.txt شما را ضروری می کند.

سئوی تکنیکال یکی از بخش های مهم سئو سایت است و مربوط به اقداماتی می باشد که سایت را به گونه ای از نظر فنی بهینه سازی می کند تا برای موتور های جستجوی گوگل قابل درک باشد. گوگل با الگوریتم Mobile First نشان داد که به تجربه کاربری مطلوب کاربران اهمیت زیادی می دهد. SSL مخفف عبارت Secure Sockets Layer است؛ در واقع یک تکنولوژی امنیتی است که یک پیوند کد گذاری شده بین وب سرور و مرورگر ایجاد می کند. اگر چه بارگزاری کامل صفحه تا نهایتا 5 ثانیه می تواند خوب باشد ولی گوگل اعلام کرده که برای وب سایت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک دو ثانیه ایده آل است! یک مزیت دیگر زیر نظر داشتن رتبه کلمات کلیدی این است که اگر عاملی مثل سئو منفی یا تغییرات الگوریتم های گوگل روی رتبه سایت شما تاثیر بگذارد خیلی زود متوجه می شوید. زمانی بک لینک در سئو تاثیر دارد که ارزشمند باشد. نیاز است تا در تمامی صفحات سایت حداقل یک مرتبه تگ h1 به کار رفته باشد.

سئو به طور کلی سه بخش مجزا دارد که برای رسیدن به رتبههای برتر نتایج موتور جستجو باید روی هر سه بخش کار کرد. شما با استفاده از این ابزارها می توانید بصورت خودکار خطاهای موجود در سایت خود را دیده و برای رفع آن دست به کار شوید، این پروسه باید هر ماه یک بار انجام شود تا سایت خود را بتوانید بدون ارور نگه دارید و به این طریق بهینه نمایید. در سئو داخلی کنترل مستقیم روی کدها و محتوای موجود اعم از متن، تصویر، ویدیو و … در آخر نیز باید خاطر نشان شد که تعدادی از فاکتورهای سئو تکنیکال وجود دارد که می توانید با ابزارهای موجود مانند سرچ کنسول گوگل و …

گزارش گرفته و به دنبال رفع ایرادات سایت باشید. اگر شما هم بدنبال بهبود رتبه در گوگل هستید و یا اگر می خواهید سایتتان ترافیک زیادی داشته باشد، باید به دنبال رفع خطاهای سایتتان باشید که در اینجا ۱۲ فاکتور مهم در سئوی تکنیکال را با هم بررسی خواهیم کرد. برای تست سرعت سایت می توانید از سرویس PageSpeed Insights گوگل بهره ببرید. می توانید سرعت را در سیستم عامل های مختلف تست کنید و ببینید دقیقا چه عاملی موجب کاهش سرعت سایت می شود. دیجیتال مارکتر3ها با استفاده از این نوع تست المان­های مختلف یک صفحه وب را تست و ارزیابی می­کنند تا بدانند کدام عناصر بهترین کار را انجام می­دهد. معمولا صاحبان کسب و کارها و مدیران سایتها دوست دارند بدانند کجا قرار گرفتهاند، چگونه به اینجا رسیدهاند و با در پیش گرفتن چه رویکردی به جایگاه بهتری دست پیدا خواهند کرد؛ اما هیچ راهی جز تجربه و کمک گرفتن از مشاوران وجود ندارد. در این لیست متناسب با هر کسی نسخه ای وجود دارد.

نوشتن متا توضیحات برای صفحاتی که محصول شما در آن قرار می گیرد کمی ساده تر از نوشتن آنها برای صفحه اصلی شما است، زیرا صفحات محصول نباید از کسب و کار شما به طور کلی صحبت کنند. ممکن است محتوای خیلی خوبی برای سایت نوشته باشید اما اگر به درستی کراول نشود، افراد کمی آن را خواهند دید. اما اگر با بودجه محدود کار میکنید، SEO یک روش عالی برای هدایت و افزایش رتبه بندی سایت شما است بدون اینکه نیاز باشد تا هزینه آن را مستقیم پرداخت کنید. این خطاهای تکنیکال SEO برای سایت های بزرگ با صدها تا هزاران صفحه بسیار رایج است.

با انتخاب هر کدام از این حالت ها می توانید نتیجه آنچه در موتورهای جست و جو نمایش داده می شود را مشاهده کنید. آنچه باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت می شود SEO نامیده می شود. اندازه گیری نرخ پرش بر اساس منبع، موقعیت مکانی کاربران و موضوع مطالب، بینشی عمیق از بازاریابی به شما می دهد که می توانید در ادامه راه و در استراتژی سئو سایت و یا کمپین های تبلیغاتی از آن بهره ببرید. یک دلیل دیگر که نرخ پرش صفحه را بالا می برد این است که محتوای صفحه آن چیزی که شما در عنوان و تگ متا توصیف کرده اید نیست! در این گزارش شما مشکلات سئوی تکنیکال خود را مشاهده خواهید کرد مانند، خطاهای تگ H1 و H2، سرعت پایین صفحه و یا محتوای تکراری. پس اولین دلیل برای اهمیت دادن به سئو، بهنوعی تبلیغ رایگان سایت شما در گوگل یا هر موتور جستجو دیگری است. پس در صورتی که هر گونه خطایی در این بخش وجود دارد با اولویت بالا نسبت به هر کار دیگری ابتدا آن را رفع کنید.

هر چه تعداد بک لینک های شما بیشتر باشد محبوبیت و اعتبار سایت توسط گوگل بیشتر تلقی می شود و رتبه بهتری به محتوای تان می دهد. و منجر به گرفتن امتیاز منفی از گوگل شوید. سپس، چند لینک از این صفحات معتبر به سایر صفحات با درنظر گرفتن اولویت، بدهید. موفقیت و بهبود وضعیت سایر شاخص های سئو به شدت به نحوه خزش سایت توسط ربات گوگل دارد. به عنوان یک سئوکار باید همواره از صفحاتی که سایت در صفحه اول گوگل رتبه دارد مطلع باشید. پس سعی کنید در توضیحات متا بهترین عملکرد را داشته باشید. یک توضیحات متای خشک و بدون کال تو اکشن، دست کمی از طبل توخالی ندارد!

همانند مرحله اول یعنی نام گذاری تصویر برای نوشتن متن جایگزین هم از تکرار کلمات کلیدی و استفاده بیهوده از کلمات کلیدی پرهیز کنید، تا گوگل محتوای سایت شما را به عنوان هرزنامه تلقی نکند. فاکتورهای زیادی برای نوشتن یک مقاله سئو محور وجود دارد. در برخی پروژه ها حتی لینک هم وجود دارد ولی CTA دیده نمی شود. اینجاست که ساختار مناسب لینک ها اهمیت پیدا میکند سنیور سئو . استفاده از کلمه کلیدی مناسب بدین معنا است که بررسی کنیم و ببینم مخاطبان ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به هدفشان چه کلماتی را جستجو میکنند.

فاکتورهای زیادی در سئو تکنیکال وجود دارد که باید بررسی شود، از XML نقشه ی سایت گرفته تا محتوای تکراری، بهینه سازی مداوم سئو خارجی و سئوی داخلی نیز در این امر ضروری و موثر می باشد. در مبحث موتورهای جستجو ایندکس، یک راه آسان برای بررسی اینکه گوگل چقدر وب سایت شما را ایندکس می کند وجود دارد. شما ممکن است در حرفه ای فعالیت کنید که هیچ رقابتی در آن وجود ندارد، بنابراین ممکن است که از قبل در رتبه اول باشید یا ممکن است در تلاش به رسیدن رتبه برتر به دنبال گزینه های دیگری غیر از سئو باشید که بتواند نیاز شما را برطرف سازد. برای مثال اگر کاربر به دنبال جواب سوالی وارد سایت شما شده است باید در پاراگراف اول سایت شما جواب اش را پیدا کند.

بدیهی است که اولین قدم برای رتبه گرفتن در کلمات سخت تر این است که در تمام کلمات ساده تر رتبه خوبی داشته باشید. اگر شما کسب و کاری را راه انداخته باشید و بخواهید شروع به فروش محصولات خود کنید، نیاز است که اقدام به تبلیغات بسیاری در خصوص شرکت یا برند و محصولات و خدمات خود کنید. یک نکته مهم: اگر سایت شما در نتایج جستجو مشاهده نشد، ممکن است گوگل شما را جریمه کرده باشد یا سایت خود را نوایندکس کرده باشید، پس به بخش مدیریت سایتتان بروید و به گوگل اجازه ی دسترسی دهید تا سایتتان را ایندکس کند.

به همین دلیل امکانات بصری یا ویژوال ها، برای کاربران بسیار خوشایند بوده و با نگاهی اجمالی به آنها، لذت و سود کافی را می برند. همان طور گفته شد سئو تکنیکال مجموعه ای از اقدامات است که در سایت انجام می دهیم تا آن را برای موتور های جستجو بهینه سازی کنیم. در ادامه لیستی از مهم ترین عناصر سئوی تکنیکال ارائه می دهیم و به شرح آن ها می پردازیم. در مرحله ی بعد شما بدنبال سایر خطاهای کد وضعیت باشید، گزارش خزش سایت شما لیستی از خطاها را به شما خواهد داد مانند خطاهای URL از جمله خطای ۴۰۴. برای هر تک خبر این موضوع نیز باید مانند حالت ۱-۱ عمل کرد.

چرا که موتورهای جستجو نمی توانند از محتوای تصاویر آگاه شوند و برای این کار از صفت alt تگ img استفاده می کنند تا متوجه شوند درون تصاویر چیست، پس این فرصت خوبی است تا کلید واژه های مورد نظر خود را در صفت alt بگنجانیم. Browser Application Programming Interfaces (APIs) : API های ساخته شده در داخل مرورگرهای وب ، قابلیت هایی مانند ایجاد پویایی در صفحات و تنظیمات CSS Style ، تولید گرافیک های سه بعدی و sample های صوتی ، را فراهم می کنند. ابزار کاربردی بعدی برای بررسی موبایل فرندلی بودن سایت استفاده می شود که به نام com که گزارش کاملی از نحوه ی نمایش سایت شما در دستگاههای مختلف مانند تبلت، موبایل، دسکتاب را به شما خواهد داد.

مجموعه تبریز وب سایت با پانزده سال سابقه در زمینه طراحی سایت در تبریز، سئو، بهینه سازی و افزایش بازدید سایت، آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد. توصیه می شود علاوه بر بررسی نرخ پرش کلی سایت، این متریک را برای تک تک صفحات بررسی کنید تا بتوانید صفحاتی که نیاز به بهبود محتوا دارند شناسایی کنید. آنها تنها در هفتههای پایانی سال نیاز به بازدید کننده و مشتری دارند و پس از آن حتی اگر سایتشان جریمه شده و از نتایج حذف شود، برایشان مهم نیست. اما در واقعیت این بخش از سئو اصلا هم ترسناک نیست و بخش سختی به حساب نمیآید فقط کافیست شما شناخت کافی از آن داشته باشید. اگر چه این کار نرخ پرش صفحه را بالا می برد اما جای نگرانی ندارد. گاهی معنی نرخ پرش بالا این است که محتوای فعلی صفحه چیزی نیست که کاربر به دنبال آن می گردد.

البته هیچ نرخ پرش استانداردی وجود ندارد و این بسته به حوزه فعالیت کسب و کار، مختصات جغرافیای هدف و دستگاهی که کاربر با آن سایت را پیمایش می کند دارد. کدهای مربوطه در سمت سرور پردازش نشده و وجود یک خطا موجب نمایش آنها در سمت کلاینت شده است. این شاخص توسط Moz ارائه می شود و از 1 تا 100 وضعیت اعتبار سایت در گوگل را نمایش می دهد. ”ugc” در یک لینک به ربات گوگل اطلاع میدهد که این لینک درون محتوای نوشته شده توسط کاربر وجود دارد. در شکل بالا، توجه داشته باشید که صفحات زیادی در یک سایت با کلمه کلیدی دقیقا یکسان وجود دارد.

بسیاری از افراد سئوی فنی را نادیده می گیرند؛ ولی نقشی که سئو تکنیکال برای دریافت ترافیک ارگانیک ایفا می کند، بسیاری بااهمیت است. سئو | بهینه سازی سایت و یا هر پلت فرم دیگری برای موتور های جستجوگر (گوگل) نام دارد؛ بهینه سازی به ما کمک میکند تا بتوانیم از طریق مرورگرها، کاربر های فعال و ارگانیک دریافت کنیم، سپس از طریق معماری وب سایتمان کاربر را به مقصد مورد نظر راهنمایی میکنیم. را در هر جایی از فایل robots.txt می توانید درج کنید. شاید هم اکنون نیز خیلی از این تکنیک ها را خودتان استفاده می کنید و ندانید که این موارد سئوی تکنیکال است. خیر. فاکتور های سئو همواره در تغییر بوده و باید چک لیست سئو مورد استفاده به روز شده و موارد جدید در نظر گرفته شوند. بهتر است یک چک لیست از تمام عناصر سئو تکنیکال در دستور کار خود قرار دهیم و آنها را رعایت کنیم تا نتیجه مطلوب را ببینیم. علاوه بر این اگر گوگل بخواهد صفحات دوم، سوم و غیره این دسته را بررسی کند، را به صفحه اول این دسته (که مهمترین صفحه است) ارجاع می دهیم. موتور های جستجوی گوگل همیشه در تلاشند تا بهترین نتایج را به کاربران اینترنت نمایش دهند.

اصطلاح یتیم بودن صفحه به این معنی است که در آن لینکی به سایر مطالب و بخش های سایت وجود ندارد. سایر دلیل های افزایش نرخ پرش سایت عبارت اند از: سرعت پایین بارگزاری بالای صفحه، طرح بندی نامناسب صفحه و اطلاعات ناکافی. تبلیغاتی که در گوگل ادورز انجام می شوند، می توانند در بالای لیست نتایج طبیعی نشان داده شوند. اما به عنوان یک اصل کلی می توان گفت نرخ پرش نباید بالای 40 درصد باشد. اما ما امروز در این مقاله قصد داریم تا به سادهترین شکل سئو و در ادامه سئو تکنیکال را برای شما تعریف کنیم. این روزها بیشتر کسب و کارها در حال رقابت برای رسیدن به صفحه اول گوگل و بخصوص لینک یک گوگل هستند، در واقع بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد که در این مقاله به تعریف سئو و انواع آن خواهیم پرداخت. شاید تا به حال حواستان به عرض و ارتفاع تصاویری که داخل سایت استفاده می کنید دقت نکرده باشید. اگر این شاخص بالا باشد به این معنی است که سایر رقبا در حوزه کسب و کار شما به شدت در حال استفاده از این کلمه کلیدی هستند و رتبه گرفتن در آن کار سخت تری است.

با قرار دادن ویدئو ها در کانال یوتیوب هم می توانید شانس بیشتری در دیده شدن داشته باشید و همه این موارد در مجموع سیگنال های مثبتی برای گوگل در رتبه دهی به سایت شما تلقی می گردد. اگر بخواهیم سئو تکنیکال را با سئوی خارجی مقایسه کنیم باید بگوییم که این نوع از سئو در مقابل سئو خارجی قرار دارد و عملکرد آن با سئوی خارجی که با استفاده از کانال های خارج از سایت به بهینه سازی کمک می کند، کاملا متفاوت است. 7. متاتایتل دو صفحه متفاوت نباید شبیه به هم باشد. ۱۱- صفحاتی که نیاز به ایندکس ندارند مانند ورود یا پرداخت را نو ایندکس کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند GTmetrix و Google Page Speed میتوانید عملکرد سایت خود را بررسی کنید. بعد از انتخاب کلمات کلیدی و تعیین صفحه فرود (Landing Page) مناسب برای هر صفحه از سایت، قدم بعدی تولید محتوای سئو شده است.

اما تنها این نیست. اما گاهی نداشتن درک درست از همان تعاریف اولیه باعث میشود به بیراهه بروید. گاهی بالا بودن نرخ پرش به علت یتیم بودن صفحه است! بالا بودن نرخ پرش لزوما به معنای بد بودن محتوا نیست. مثلا در یک سایت که اطلاعات تخصصی پزشکی ارائه می دهد نرخ پرش زیر 50 درصد هم می تواند عالی باشد. به بیانی دیگر SSL هر گونه اطلاعات در بستر ناامن اینترنت را رمزنگاری کرده و راه دسترسی هرگونه هکر ها را به اطلاعات مسدود می کند. هر نوع لینک خراب برای سئوی شما مضر است. تکنیک اصلی مورد استفاده برای سئوی خارج از صفحه ایجاد بک لینک است، زیرا بک لینک با کیفیت از سایت های خارجی به سایت شما به موتورهای جستجو این مفهوم را میرساند که سایت شما با ارزش و با کیفیت است و این امر قدرت و اعتبار سایت شما را افزایش می دهد. فاکتورهای مؤثر سئو خارجی شامل افزایش اعتماد، محبوبیت، ارتباط و قدرت وبسایت است. شاید بهنظربرسد که سئو، ابزاری منحصر به گوگل است، درحالیکه اینطور نیست و بههماناندازه که سئو برای گوگل برنامه دارد، با کاربران هم در ارتباط است و به آنها هم توجهدارد.

تو این قسمت شما معنی و مفهوم سئو رو بصورت جامع همراه با مثال عملی یاد می گیرین و به موارد ذیل خواهیم پرداخت. حال در بخش مشخص شده در تصویر می توانیدفرمت تصویر و کیفیت آن را تنظیم کنید تا در عین بهینه شدن حجم تصویر از کیفیت آن هم زیاد کم نشود. حال سوال اینجاست که این عملیات سئو تکنیکال کدامند و شامل چه اقداماتی هستند؟ یک سوال در اینجا پیش می آید. ترافیک ورودی از بک لینک بسیار ارزشمند است و می تواند رتبه شما را چندین پله بهتر کند. در صورتی که ممکن است یکی از رقبا (که احتمالا منابع مالی بیشتری دارد) با ایجاد صفحه ای مانند “مقایسه برند شما در مقابل برند خودش” روی کلمه برند شما ورودی بگیرد! پیشنهاد می کنم در برخی پروژه ها ابتدا مخاطبین را بر حسب منبع ورودی شان به سایت تقسیم بندی کنید و سپس نرخ پرش را برای تک تک این منابع جداگانه محاسبه کنید.

مزیت اینکه کاربران باز هم به سایت برگردند این است که معمولا افراد از سرویسی که مکرراً به آن مراجعه می کنند در شبکه های اجتماعی و یا پست وبلاگ شان نام می برند. اعتماد کاربران به خرید اینترنتی از طریق وب سایت بیشتر از خرید از شبکه های اجتماعی است. مانند سرعت بالا یا مطالب و تصاویر جذاب و یا فعالیت و لینکدهی در شبکه های اجتماعی پربازدید. می توانید جزئیات کوچک مانند رنگ دکمه های مختلف یا تغییرات بزرگ مانند طرح بندی صفحه یا محتوا را آزمایش کنید. سرعت سایت به تجربه کاربر بستگی دارد و میتواند بر سایر معیارهای کلیدی که موتورهای جستجو برای رتبهبندی استفاده میکنند، مانند نرخ پرش و زمان ماندگاری در صفحه تأثیر بگذارد.

بنظرتون عمر یا قدمت دامنه چقدر توی سئو تاثیر گذاره؟ اگر هم همین لینک را برای مثال در یک انجمن اینترنتی که طبیعتا آدرس و دامنه متفاوتی دارد، منتشر کنید و یا در همان سایت خود به یک سایت خارجی لینک دهید، لینک سازی خارجی (External Link Buiding) را انجام دادهاید. برای مثال با آغاز تعطیلات عید نوروز در اکثر سایت ها نزول نمودارها را شاهد هستیم و این کاملا طبیعی است. به طور مثال 25 اکتبر 2019 گوگل از بروز رسانی الگوریتم BERT رونمایی کرد و آن را بزرگترین تغییر 5 سال اخیر در موتور جستجوی گوگل اعلام کرد. همانطور که میدانید، گوگل ارزش خاصی برای محتوای باکیفیت قائل است. اگر Featured Snippet در یک کلمه کلیدی خاص، تعریف آن موضوع است، شما نیز در مطلب خود تعریفی از آن موضوع ارائه دهید و اگر فهرستی از مراحل است، شما نیز در محتوای خود چنین ساختاری را اضافه کنید. از فیلتر استفاده کنید تا ببینید کدام صفحات دارای کلمات کلیدی مشابه در URL هستند یا بر اساس کلمه کلیدی جستجو کنید تا ببینید چند صفحه برای همان کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند.

اگر سایت شما از نظر فنی بهینه نباشد، در صفحه نتایج گوگل دیده نمی شود و ورودی کمی از این طریق وارد سایت شما می شود. همچنین باید به این نکته توجه کنید که نمایش نتایج گزارش Core Web Vitals ممکن است کمی طول بکشد؛ بنابراین شما احتمالاً فوراً نتایج را مشاهده نخواهید کرد. توجه به سئوی سایت هنوز هم مهمترین عامل جذب مخاطب هدف و توسعه هویت برند است. با این حال، آنها هنوز هم به دارندگان وب سایت اعتماد می کنند تا تصویر را با Alt text به قول خودشان توصیف کنند. تغییر لینک خود به HTTPS یک امر ضروری می باشد، زیرا اگر یو آر ال شما هنوز HTTP باشد موتورهای جستجو و کاربران به سایت شما دسترسی نخواهند داشت، آنها بجای دیدن محتوای شما کدهای وضعیت HTTP و ۴XX، ۵XX را دریافت خواهند کرد. کلمات کلیدی کنیبالیزیشن می تواند باعث سردرگمی موتورهای جستجو شود.

نرخ پرش استاندارد چقدر است؟ پیشوند www در آدرس سایت در گذشته یک استاندارد محسوب میشد، و امروزه چنین نیست. با توجه به بررسی های انجام شده، بیش از ۲۳ درصد از سایت ها مشکل سرعت در لود شدن دارند و زمان لود آنها بسیار طولانی تر از استاندارد می باشد. موتورهای جستجو سعی دارند بهترین سایتهایی که نیاز کاربران را رفع میکنند را در بالاترین قسمت لیست نتایج خود قرار دهند تا کاربران با کمترین جستجو بهترین نتیجه را بگیرند. باید مطئمن شوید که لیست خطاهای سرچ کنسول شما همیشه خالی است و همیشه بدنبال رفع آنها باشید. مهم ترین و کاربردی ترین ابزار گوگل سرچ کنسول می باشد که به شما امکان شناسایی خطاهای ۴۰۴ را می دهد و همچنین از این ابزار می توانید برای بررسی فایل txt استفاده نمایید.