بهترین مودم adsl خانگی ارزان + 15 مدل مودم پرفروش % | asilbekharid

انتخاب بهترین مدل‌های مودم به کاری زمان‌بر و گاهی پیچیده تبدیل شده است. این مودم علاوه‌بر استفاده از پردازنده‌ی رده بالاتر، از استاندارد 802.11ac و باند فرکانسی ۵ گیگاهرتز هم در پوشش شبکه‌ی بی‌سیمِ خود بهره‌مند است. هر چند که سرعت در حالت ac در این مدل اصلا بالا نیست و تنها برای سازگاری بهتر با گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌‌های جدید می‌تواند موثر واقع شود. روی روتر RT-AC5300 هشت عدد آنتن بی‌سیم وجود دارد که 4 عدد از آنها به صورت اختصاصی مسئول ارسال داده‌ها هستند و 4 تای دیگر، داده‌ها را دریافت می‌کنند. این ساختار در روتر به اسم 4T4R معروف شده و ایسوس سعی کرده به نحو بهینه‌ای از آنتن‌های زیاد موجود در RT-AC5300 استفاده کند. شبکه‌ی بی‌سیم ایجاد شده توسط این روتر از استانداردهای بی‌سیم IEEE 802.11a/b/g/n/ac پشتیبانی می‌کند و به دلیل پشتیبانی از سه فرکانس به صورت همزمان، توانایی انتقال حجم زیادی از داده را در حالت کلی دارد.

شاید این مودم در معرض خطراتی مثل هک شدن قرار داشته باشد، اما با انجام تنظیمات مخفی روی این مودم می توان آن را از خطر هک شدن هم دور نگه داشت. دو درگاه برای کابل LAN و یک پورت برای کابل تلفن به ترتیب در قسمت پشتی این بهترین مودم خانگی قرار دارند. این ابزار دارای یک نشانگر LED در قسمت جلویی است که می‌توان برای اتصال پورت‌های اضافی و نمایش روشن یا خاموش بودن دستگاه استفاده نمود. سرعت بهترین مودم ADSL موجود در بازار متغیر بوده و از ۲۴ مگابیت در مودم‌های بسیار ارزان تا سرعت ۱۰۰۰ مگابیت در مودم‌های مخصوص بازی‌های آنلاین ارائه می‌شود. البته توجه داشته باشید که سرعت اینترنتی که شما دریافت می‌کنید به سرعتی که ارائه‌دهنده می‌دهد بستگی دارد و ربطی به‌سرعت خود مودم ندارد.

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

در وهله بعد، مواردی مانند قیمت، میزان پایداری را نیز ملاک قرار دهید. پس از اینکه تکنولوژی اینترنت خود را مشخص کردید، می‌توانید از میان برند و یا مودم‌هایی که معرفی شدند، طبق نیاز خود یک دستکاه را انتخاب کنید. اگر قصد خرید مودمی دارید که برد و قدرت سیگنال بالایی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم مودم‌هایی را مد نظر داشته باشید که 2 یا 3 آنتن داشته باشند. شبکه‌ی بی‌سیم این مودم توسط ۲ عدد آنتن خارجی با قدرت «۵dBi» ایجاد می‌شود و می‌تواند تمام مساحت یک منزل مسکونی با متراژ متوسط را پوشش دهد. مودم تندا با در اختیار داشتن «فناوری MIMO» از بازتاب‌های سیگنال بی‌سیم برای کاهش نقاط کور بی‌سیم استفاده می‌کند و عملکرد بهتر شبکه‌ی بی‌سیم، نرخ انتقال خوب، پایداری سیگنال و پوشش‌دهی بالا را به همراه می‌آورد. اگر قصد خرید بهترین مودم ADSL خانگی (کابلی) را دارید، این مودم می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

شهرسخت‌افزار را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

بهترین مودم adsl خانگی ارزان + 15 مدل مودم پرفروش % | asilbekharid برهمین اساس، برندهای مختلف سازنده مودم‌های ADSL، با بکارگیری نبوغ و ویژگی‌های جدید، انتخاب‌های زیادی را برای متقاضیان مودم به وجود آورده‌اند. لازم به ذکر است این مودم در سایت دیجی کالا به همراه گارانتی 12ماهه پیکسل بفروش می رسد. این فناوری و نسل ها به ترتیب شامل نسل ها و استانداردهای b ، a ، g ، n و ac است. لازم به ذکر است هرچه نسل مودم جدیدتر باشد ، قدرتمندتر و کاربردی تر است. درحال حاظر نسل های ac ، n ، g از جدیدترین مودم های تولید شده می باشند. امکان دسترسی وایرلس، پهنای باند بالا را برای کاربران فراهم می‌آورد.

مودم دی لینک با نام کامل Wireless N300 VDSL2 Router with ASDL2+/Ethernet WAN Support می‌تواند همه کاربران اینترنت را راضی بهترین مودم وای فای کند. قدرت باتری این دستگاه 5200mAh می‌باشد و حتی می‌توان از آن برای شارژ معکوس استفاده کرد. این مودم شیار سیم کارت و پورت USB و پورت Lan نیز دارد و به نوعی یک مودم همه فن حریف به حساب می‌آید. یکی از ایرادات این مودم عدم پشتیبانی نکردن از WiFi در باند فرکانسی 5 GHz می‌باشد. این مودم همراه یکی از قوی ترین مودم‌های موجود در ایران هست و نکته بسیار مهمی که توی مشخصات این کالا دیده میشه این دستگاه Repeater یا Extender هم می‌باشد و می‌توانید با این دستگاه به یک دستگاه دیگر برای پخش موج‌های Wifi متصل شوید. صفحه نمایش کم مصرف Oled برای مودم استفاده شده است و برای ذخیزه باتری این دستگاه بسیار مفید است.

  • همراه مودم، همه تجهیزات لازم نصبش وجود داره، مثل دو عدد سیم تلفن، یک عدد کابل شبکه، یک عدد اسپلیتر.
  • در این مقاله 10 تا از بهترین مودم‌های adsl را معرفی می‌کنیم.
  • اتصالات DSL، مربوط به مودم ها، شامل دسترسی به اینترنت است که توسط خطوط تلفن استاندارد و کابل جفت پیچ خورده ارائه می‌شود.
  • به منظور دستیابی به سرعت اینترنت مناسب، تحقیق در مورد انتخاب مودم بسیار مهم است.
  • اگر مجبور به خرید مودم باسیم هستید، بهتر است دی لینک DSL-2520U-Z2 را امتحان کنید.