بررسی و معرفی کامل بروکرهای معتبر فارکس-بروکر آمارکتس

بررسی و معرفی کامل بروکرهای معتبر فارکس-بروکر آمارکتس

در سال ۲۰۱۲ آلپاری، ۷ قله بزرگ دنیا را فتح کرد و پرچم خود را در قله اورست برپا کرد. برای ارتباط با پشتیبانی و مدیریت سایت می توانید با ایمیل info trader-nova.com در ارتباط باشید. در تمامی روزهای هفته به طور ۲۴ ساعته پشتیبانی بسیار خوبی به از طریق کانال تلگرام، تلفن، سایت و … دارد. سفارشات معاملاتی خیلی سریع تر از آن چیزی که شما تصور می کنید، انجام می شود. ثبت‌نام در بروکر و احراز هویت به‌سادگی در پی‌سی‌ام انجام می‌شود. درصورتی که در سایت اکانت ندارید از منو بالا “عضویت رایگان” را انتخاب کنید.

بروکر شرکتی است که می‌تواند حجم زیادی نقدینگی فراهم کند و از طریق قراردادهایی به استخرهای اصلی دارایی وصل شود، سپس به عنوان واسطه از طرف شما و دیگران این معاملات را انجام دهد. مایه‌ی خوشحالی است که بروکر روبوفارکس کماکان به مشتریان ایرانی خدمات می‌دهد. با توجه به اینکه بروکرهایی مثل اکسنس، هات فارکس و فارکس‌تایم ایران را ترک کردند، روبوفارکس یکی از بهترین بروکرها برای تریدرهای ایرانی است. حتی سخت‌گیرترین تریدرها هم نمی‌توانند از مزایایی که این کارگزار دارد، چشم‌پوشی کنند.

آیا تفاوتی دارد که کدام بروکر را انتخاب کنیم؟

این اعتبار بر اساس تعداد مدارک و اعتبار مدارکی است که هر بروکر دریافت کرده است و مورد تایید بودن توسط کشور میزبان بروکر است. اصطلاحا این نوع بروکر های فارکس را رگوله یا تحت نظارت نهاد قانونی می گویند که بر اساس تعداد تاییدیه هایی که دریافت کرده اند اعتبار بیشتری خواهند داشت. بروکر هایی که در ادامه معرفی خواهند شد علاوه بر مناسب بودن برای کاربران ایرانی، اعتبار مناسبی هم دارند و دارای قدمت خوبی هستند. وریفای کردن حساب و ارائه مدارک نیز یک چالش است؛ بنابراین بهتر است در بروکری ثبت نام کنیم که مدارک ما به عنوان یک ایرانی را بپذیرد و مشکلی با ملیت و محل سکونت ما نداشته باشد. بسیاری از بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند برای وریفای کردن حساب به ارائه کارت ملی بسنده می‌کنند که این کار را برای ما راحت می‌کند.

سیستم کپی ترید فارکس – سوشال ترید فارکس

یعنی یک سایت مخصوص کاربران دیگر کشورها و یک سایت فقط برای ایرانیها باز می شود. این بدین معناست که دامنه انگلیسی سایت آن بروکر تحت لیسانس سی وای سک هستند و سایت فارسی بروکر این قابلیت را ندارد. در غیر اینصورت باید سرمایه گذاران حتما به زبان انگلیسی، به منظور برقراری ارتباط با کارگزاری آشنا باشند. بنابراین رگوله ها معمولا نمی گذارند کارگزاری های Forex در کشورمان فعالیت کنند.

بروکر های فارکس روش ها و ابزارهای معاملاتی جدیدی ایجاد و سپس ارائه می کنند. معمولاً بروکرها تلاش می کنند که پلتفرم های معاملاتی مختص به خودشان را که طبق تقاضاهای معامله گران و پیشنهادات آنها طراحی شده است ارائه دهند. این روش برای معاملات جفت (اسپردی) مؤثر و تحلیل و معامله سبد سهام طراحی شده معادل فارسی پرایس لیست در جدول است.

  • یکی از نشانه های یک بروکر معتبر، داشتن مجوز از نهادی کاملا معتبر، فعال و بین المللی است.
  • البته نسخه اروپایی این بروکر مجوز فعالیت خود را از CySec (قبرس) که نهادی با درجه اعتبار بالاست گرفته است.
  • بروکر آی اف سی مارکتس دارای بیش از 15 سال سابقه فعالیت در بازارهای مالی است.
  • البته همین نظارت پایین و قوانین سهل آنهاست که به کشورهای تحریمی چون ایران خدمات ارائه میدهند.