ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ آری یا نه؟

شما اگر بخواهید که عملکرد خوبی در اجرای تسکهای چندتایی داشته باشید، Core i7-4720HQ تقریبا هم سرعت با همان پردازنده قدیمی Ivy Bridge است که در یوروکام P150EM داریم. احتمالا Haswell پردازنده بهتری است، اما اگر صادق باشیم، Ivy Bridge هنوز هم میتواند امکانات خاص خود را داشته باشد. پس از اینکه کارت گرافیک خود را شناسایی کردید، مطمئن شوید که از جدیدترین درایورها استفاده می کنید. پخش کننده گرما از پیچهای نسبتا کوچک استفاده میکند. ماژول را به آرامی با زاویه از محفظه بیرون کشیده و سعی کنید که به دیگر قسمتها برخورد نداشته باشد. دریافت مشاوره از متخصصین این حوزه نیز به شما کمک میکند که کار را با ایمنی بهتری انجام دهید. یوروکام علاوه بر واحدهای Alienware، از واحدهای Clevo نیز پشتیبانی میکند. برخی از دانشگاهها برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی محدودیت سنی دارند. حتی ممکن است که در ادامه یک پاور بریک با لول بالا نیز نیاز داشته باشید.

با نصب تمام چیزهایی که قبلا درآورده بودید، درپوش زیرین آن را نیز گذاشته و سپس باتری را سر جایش قرار دهید. قوانین خاصی در این زمینه وجود دارد و شما هر لپ تاپی را نمیتوانید ارتقا دهید. سپس اقدامات دیگری را که شرح کامل آن ها در این مقاله آمده، انجام دهید. همین ابتدا شما باید بدانید که این یک کار پرخطر است و ما قصد داریم که با احتیاط کامل پیش برویم. لپ تاپی که ما در این مطلب قصد داریم برای ارتقا آماده کنیم، Eurocom P150EM Racer نام دارد. فروشندگان محدودی در کشورهای مختلف حضور دارند که این کار را برای علاقهمندان انجام میدهند. چه کارهایی برای تقویت کارت گرافیک می توان انجام داد؟ توجه داشته باشید که این تنها یک نمونه است و نمیتوان آن را به تمام لپ تاپها بسط داد. به روز رسانی درایوها. به Control Panel بروید و Hardware and Sound را باز کنید. منوی کشویی Display adapters را باز کنید. بنابراین، آسیب رساندن به هستههای آن، صدمات جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد و باید احتیاط بیشتری داشته باشید. خبر خوب این است که حتی اگر لپ تاپ شما متعلق به یک کمپانی مخصوص سازنده لپ تاپ گیمینگ ناشناس باشد، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که توسط Clevo ساخته شده باشد.

نصب کارت گرافیک جدید 980M شباهت زیادی به نصب حافظه رم دارد. علیرغم اینکه کارت گرافیک قبلی این لپ تاپ گزینه مناسبی است، اما نمیتواند عملکرد GeForce GTX 980M را داشته باشد. بنابراین، ما برای ارتقا سعی میکنیم که از یوروکام کیت GeForce GTX 980M استفاده کرده و کار را شروع کنیم. پس از شل شدن آن، هر دو را با استفاده از انگشتان خود خارج کنید. هنرهای تجسمی از طریق ارتباط بصری با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند. اگر قصد ارتقا کارت گرافیک خود را داشتید، میتوانید قطعه سخت افزاری خود را از بازار تهیه کرده و سپس با تهیه درایور مربوط به آن، روال نصب را پی بگیرید. درایورهای انویدیا، پیش از اینکه اجازه نصب و راه اندازی قطعه سخت افزاری را بدهد، امضای آن را بررسی میکنند. برحسب اطلاعاتی که در دفترچه راهنمای قطعه آماده است، باید دما در حد استاندارد قرار بگیرد. در همین زمان، میتوانید کمی فشار آورده و کم کم لولهها را خارج کنید. پس از نصب کارت گرافیک جدید، میتوانید از برنامه Ungine 4.0 برای تست آن استفاده کنید.

هنرهای تجسمی گونهای از هنر هستند که آثاری بصری را خلق میکنند، از جمله نقاشی، مجسمهسازی، طراحی، صنایع دستی، عکاسی، فیلمسازی و معماری. اول از همه، قبل از اینکه خیلی فکرتان را درگیر این موضوع کنید، باید بگوییم که باید انتظارات خود را تعدیل کنید. برخلاف پردازنده مرکزی که دارای یک سیستم پخش کننده گرمایشی یکپارچه برای محافظت از آن است، هسته GPU مستقیما در معرض بیشترین خنک سازی قرار دارد. در این مطلب، ما نیازی به ارتقا پردازنده مرکزی لپ تاپ نداریم و به همین دلیل زیاد روی آن بحث نمیکنیم. افرادی که دلهره و استرس این کار را ندارند، با یک بایوس بهروز شده، اکنون وقت آن رسیده است که درایورهای انویدیا موجود در لپ تاپ مجهز به GeForce 675MX را خارج کنید. اما به هر حال، نیازمند این کار است و باید به آن توجه کنید. این دیدگاه در زمینه گرافیک، مسئولیتهای طراحان را بیشتر کرده است.

احتمالا شما فکر میکنید که وقتی کارت گرافیک دیگری را روی لپ تاپ خود به کار بیندازید، پس از چند ماه استفاده لپ تاپ شما منفجر شده یا اتفاقات دیگری برایش روی سایت mygpu میدهد. حتی بهتر از آن، کیت ارتقا GeForce 980M از یک بافر ۸ گیگابایتی استفاده میکند و شما با آن دیگر نیازی به حافظه رم بالاتر هم نخواهید داشت. بهتر است که مدت زمانی بعد از خاموش کردن لپ تاپ صبر کرده و با خنک شدن لپ تاپ، کار را ادامه دهید. بیشتر پیچها و جابهجاییها کاملا یکسان به نظر میرسد، اما شما برای ایمنی بیشتر، بهتر است که از لوازم جانبی دیگر نیز برای جای دادن آنها استفاده کنید. این برند لپ تاپهایی با تم رنگی متنوع روانه بازار میکند که دهها طرح مختلف از آن برای دهها سازنده مختلف کامپیوتر نیز ارائه میشود. بسیاری از دانشگاههای ایتالیا رشته گرافیک و گرایشهای آن را در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه میدهند. دانشگاههای ایتالیا دارای شهرتی جهانی هستند و بهترین امکانات تحصیلی و آموزشی را در اختیار دانشجویان قرار میدهند.

بسیاری از گیمرهایی که بهصورت حرفهای با لپ تاپشان بازی میکنند، از یک راز مهم بیخبر هستند. بسیاری از گیمرهای حرفهای، خیلی از اوقات نیازی به استفاده از سریعترین پردازنده مرکزی روی لپ تاپ خودشان ندارند، اما اگر در کنار بازی، کارهای مهم دیگری روی لپ تاپ خود انجام میدهید، میتوانید ارتقا پردازنده را نیز در نظر داشته باشید. سرعت ارائه شده توسط پردازنده Ivy Bridge دارای سرعت کلاک ۲.۷ گیگاهرتزی بوده و از توربو بوست نیز تا میزان ۳/۷ گیگاهرتز پشتیبانی میکند. دانشجویان رشته گرافیک یاد میگیرند که چگونه از طراحی گرافیک و هنر دیجیتال برای ساخت محصول، آرمهای تجاری، لوگو و انیمیشنهای گرافیکی استفاده کنند. در رتبهبندی QS در سال ۲۰۲۰ دانشکده طراحی پاسونز توانست رتبه سوم را در میان برترین دانشگاههای هنر و طراحی جهان کسب کند. این موضوع ممکن است که خیلی از کاربران را از این کار منصرف کند. کمی تکان دادن لولهها در اطراف آن نیز میتواند به شکستن مهر و موم و خمیر حرارتی کمک کند. دو مهره شش ضلعی نیز روی آن وجود دارد که باید جدا شود.

دانشجویان باید برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاههای معتبر، مدرک زبان آیلتس یا تافل داشته باشند. دانشگاههای چین به دلیل کیفیت بالای آموزشی در سراسر جهان مشهور هستند. پریا نایبیان گفته: سلام دوست عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتیآر، خیر دوست عزیز تحصیلی پزشکی دراین کشور نیاز به معادلسازی دروس و قبولی در آزمون ورودی این رشته است و بدون قبولی در این آزمون این امکان وجود ندارد. دانشجویانی که نمره بهتری را در آزمون GRE کسب کرده باشند، شانس بیشتری برای اخذ پذیرش در دورههای کارشناسی ارشد و دکتری خواهند داشت. موسسه هنر شیکاگو رشته طراحی ارتباط تصویری را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه میدهد. در داخل این محصول، یک پردازنده چهار هستهای Core i7-3740QM، ۸ گیگابایت حافظه رم DDR3 و یک حافظه داخلی SSD همراه با کارت گرافیک GeForce 675MX قرار گرفته است.GeForce 675MX یک کارت گرافیک مبتنی بر کپلر است که با ۹۶۰ هسته CUDA طراحی شده است و برای آزمایش ما بسیار مناسب است. هزینه تحصیل در ترکیه بسیار مناسب است. امروزه نزدیک به ۱۵۰ دانشکده و دانشگاه در کشور ترکیه وجود دارد و بیش از ۳۰۰۰۰ دانشجوی خارجی در این کشور تحصیل میکنند.

اگر میخواهید که تنظیماتی در طی این ارتقا نداشته باشید، این کارت گرافیک مناسب کار شما است و به خودی خود قابل استفاده خواهد بود. بنابراین نیازی به ارتقا آن ندارید و در این مرحله میتوانید از آن بگذرید. لولههای حرارتی در واقع مکانیزمهای خنک کنندهای هستند که با دمیدن هوای خنک، گرما را از هر جایی دما در آن زیاد باشد، خارج میکنند. در دیگری هم روی لپ تاپ وجود دارد که درایو ۲.۵ اینچی را پوشش داده است. در صورتی که دمای نمایش داده شده بیشتر باشد، میتوانید دوباره پشت لپ تاپ را باز کرده و با تغییر جایگاه آن و لغزاندن در زیر خنک کننده، میتوانید تست را دوباره تکرار کنید تا در نهایت به میزان مشخص دمای یاد شده دست پیدا کنید. این کار کمی زمانبر است و بنابراین با کمی صبر و حوصله میتوانید سیستم را روشن کنید. آیا میدانستید که میتوانید گرافیک لپ تاپ گیمینگ خود را ارتقا دهید؟ حتی اگر تعداد محدودی از شما میدانستید که چنین کاری شدنی است، اما احتمالا فکر میکنید که این کار پر هزینه و زمانبر بوده و ارزش این را هم ندارد که بخواهید سلامت لپ تاپ خود را به خاطر آن به خطر بیندازید. دانشجویان میتوانند در صورت داشتن پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرمای آمریکایی ویزای خود را به ویزای کاری تغییر دهند.

متقاضیان در این رشته باید مهارت لازم را از برنامههای گرافیکی کسب نموده باشند زیرا در آزمون ورودی بسیاری از دانشگاههای معتبر میزان مهارت افراد را در این زمینه مورد بررسی قرار میدهند. پاسخ به بخش نوشتاری این آزمون اختیاری است. این سبک فکر صحیح نیست و کمی باید نگاه ویژهتری به موضوع داشته باشید. شما باید اتصال لبه را تا قسمتی که به سمت اسلات میرسید، بلغزانید و سپس آن را کمی فشار دهید تا در هنگام خم شدن، به صورت کامل از اسلات خارج شود. فشار کم و زیاد روی لبه سبب میشود که به سادگی از بین برود. ما در ادامه قصد داریم که نمونهای از یک ارتقا کارت گرافیک را توسط یوروکام بررسی کنیم. توجه داشته باشید که ما در این مقاله، از یوروکام به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی کارت گرافیک جدا برای لپ تاپها یاد کردیم. شما باید حداقل الکتریسیته ساکنی که در لپ تاپ وجود دارد را تخلیه کرده و بتوانید رطوبت را از لپ تاپ خارج کنید. این لپ تاپ بهطور کلی با عنوان Clevo P150EM طراحی شده است. رشته گرافیک یا ارتباط تصویری جزو رشتههای مرتبط با هنر و طراحی است. به همین ترتیب، طراحی بصری با پیادهسازی استراتژیک تصاویر، رنگ، قلمها و سایر عناصر بر زیباییشناسی یک محصول و مواد مرتبط با آن متمرکز است.

اکثر فارغالتحصیلان دوره دکتری گرافیک موقعیتهای شغلی دانشگاهی مانند تدریس در کالجها و دانشگاهها را دنبال میکنند. بهطور مثال، شرکت یوروکام در کانادا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده و در کشورهای مختلفی مانند ایران نیز این امکانات توسط تعمیرکاران متخصص و شرکتهای مختلف ارائه میشود. از طرفی برخی از کشورهای دیگر مانند کشورهای اروپایی با کم کردن هزینههای تحصیل شرایط بسیار بهتری را برای تحصیل دانشجویان بینالمللی به وجود آوردهاند. این افراد میتوانند با توجه به تخصص و علاقه خود در یکی از مشاغل مربوط به رشته گرافیک فعالیت کنند. با این حال، به یاد داشته باشید که در اکثر لپ تاپها، گرافیک یکپارچه وجود دارد و قبل از استفاده از کارت گرافیکی که بهصورت جدا متصل کردهاید، ابتدا باید IGP راه اندازی شود. لولههای حرارتی کمی متفاوت دیده میشوند، بنابراین میتوانید برای اینکه این المانها تطابق بیشتری با GPU 980M داشته باشند، از لولههای جدید استفاده کنید. برای شل کردن آنها، میتوانید از آچار جعبهای کوچک، آچار هلالی، انبر یا پیچ گوشتی تخت استفاده کنید. هنگامی که هر هفت پیچ را دو لوله حرارتی برداشتید، میتوانید از تبهای کاغذی در لولههای گرمایی استفاده کرده و آنها را به آرامی از سطح خارج کنید.

برندهای مهم دیگری هم در این زمینه فعالیت میکنند که میتوانید کارت گرافیک خود را از آنها تهیه کنید. این تستها بسیار مهم هستند و در ابتدا باید کمی وسواس به خرج دهید تا در نهایت بتوانید به محدوده عملکرد طبیعی آن دست پیدا کنید. اگر نگران ماندگاری باتری لپ تاپ خود هستید، یا انکود و ویرایش را بهصورت متعدد انجام میدهید، میتوانید با تعویض پردازنده خود و ارتقا آن به جدیدترین و بهترین پردازنده مرکزی، شرایط بهتری در این زمینه داشته باشید. اگر همه کارها را به درستی انجام داده باشید، میتوانید لپ تاپ را روشن کرده و صفحه لپ تاپ را مشاهده کنید. کارایی این کیتها اثبات شده بود، اما صرفا باید توسط یک متخصص انجام میشد تا خطری لپ تاپ و کارت گرافیک خریداری شده را تهدید نکند. کشورهای بسیار زیادی خواستار جذب گرافیستها و طراحان متخصص هستند. انگلستان دارای مؤسسات آموزش عالی بیشماری است و این موسسات هر ساله دانشجویان بینالمللی زیادی را از سراسر جهان جذب میکنند. امکان اخذ پذیرش تحصیلی برای داوطلبانی که توانستهاند در آزمون تافل یا آیلتس نمره قابل قبولی را کسب کنند، بسیار بیشتر است؛ البته دانشجویان باید به این نکته توجه کنند که برخی از دانشگاهها فقط مدرک آیلتس و برخی دیگر فقط مدرک تافل را به عنوان مدرک زبان میپذیرند.

اکنون دو مهره شش گوشه را که قبلا برداشتهاید، در این قسمت وارد کرده و آنها را با یک پیچ گوشتی تخت، کمی بچرخانید تا به عقب نروند. این برنامه، یک سنجش بنچمارک سنگین روی پردازنده گرافیکی شما اعمال میکند و در عین حال، دمای آن را نیز هنگام تست به نمایش میگذارد. برای دسترسی به پردازنده گرافیکی، شما باید سه پیچ موجود در لوله حرارتی هسته GPU برداشته و سه پیچ دیگر را از روی لوله حرارتی تنظیم کنندههای ولتاژ و حافظه رم نیز خارج کنید. سپس پاور را قطع کرده و لپ تاپ را نیز از برق کشیده و باتری را در بیاورید. اگر شما قصد داشتید که قطعات دیگر لپ تاپ را نیز بهروزرسانی کنید، ما نیاز داشتیم که کل هارد درایو را برای قرار دادن SSD خارج کرده یا حداقل به اسلات mSATA دسترسی پیدا کنیم تا زمان دسترسی به درایو مورد نظر نیز شرایط آسانی داشته باشیم. با جا به جایی هر دو لوله حرارتی، اکنون به ماژول MXM دسترسی خواهید داشت. اگرچه هم اکنون درب اصلی باز شده است و شما به GPU و CPU دسترسی کامل دارید. لولههای حرارتی ممکن است که در واقع از خمیر حرارتی ذوب شده به GPU چسبیده باشند.

کیتهای مخصوصی برای این منظور وجود دارد و آنها برای ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ خود، از آن بهره میبردند. لپ تاپ در طی عملیات ارتقا، تحت فشار قرار میگیرد و گویا کارشناسان این میزان را مناسب دانستهاند. دانشگاه هنر لندن رشته گرافیک و گرایشهای آن را در مقاطع مختلف ارائه میدهد. گزینههای بهروزرسانی کارت گرافیک لپ تاپ، معمولا فقط برای لپ تاپهای بزرگ ارائه شده است و لپ تاپهای متداولی در این زمینه وجود دارد که چنین کارهایی روی آنها انجام میشود. این ماژول همانند حافظه رم بسیار بزرگ است و تقریبا از سمت خزهها در شکاف مخصوص با خود قرار گرفته است. شهریه دانشگاههای خصوصی ایتالیا بسیار بالاتر از شهریه دانشگاههای دولتی این کشور است. دانشگاههای آمریکا یک محیط ایدهآل را برای تحصیل دانشجویان بینالمللی فراهم میکنند. با پیش زمینههایی که ارائه کردیم، حال قسمت فیزیکی این بهروزرسانی بسیار ساده خواهد بود، اما به یکسری نکات باید توجه کنید.شما ابتدا باید به VGA یوروکام رفته و ببینید که آیا این شرکت، GPU مورد نظر را برای مدل لپ تاپ شما به فروش میرساند یا خیر. لپ تاپ را به پاور متصل کرده و اجازه دهید که شارژ شود.