اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

گوش دادن به صحبت‌های گیم مستر یا مسئول بازی هم بسیار موثر است و می‌تواند سرنخ‌های خوبی به شما بدهد. اگر خودتان یا یک نفر از هم تیمی‌هایتان تجربه قبلی حضور در اسکیپ روم را دارید؛ بهتر است مدیریت گروه را بر عهده بگیرید چرا که معمولا هر چه بیشتر تجربه بازی در این اتاق‌ها را داشته باشید؛ راحت‌تر می‌توانید معماها را حل کنید. علاوه بر داستان و سناریوی متفاوت این بازی‌ها، اتمسفر هر اتاق فرار هم با سایر اسکیپ روم‌ها فرق می‌کند. این اتمسفر با کمک فضا سازی و طراحی دکور و صحنه، موسیقی و تعامل اکتورها ایجاد می‌شود.

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم | allescape

قفل های مغناطیسی از نظر عملکرد همانند قفل های کلیدی هستند و شما باید کلید آن را پیدا کنید و داخل ضامنش کنید تا قفل شود. اگر شخص نسبتا پر دل و جراتی باشید؛ با هربار سر و ته شدن در شهربازی یا گیر افتادن قهرمان فیلم در چنگال اجنه و اشباح، انفجار هورمون‌های آدرنالین و دوپامین را در بدنتان احساس خواهید کرد! به دلیل همین لذت پرهیجان هم هست که روز به روز بر تعداد بازی‌ها و فیلم‌های ترسناک افزوده می‌شود. اتاق فرار ماموریت غیرممکن یک بازی مهیج با درجه سختی بالا برای کسانی است که خود را در این بازی حرفه‌ای می‌دانند. تمام بازی‌های مجموعه انیگما برای سن ۱۵ سال به بالا طراحی شده‌اند؛ البته در بازی‌های معمایی بچه‌های ۱۰ سال به بالا به شرط تهیه بلیط می‌توانند همراه شما در اتاق‌ها حضور داشته باشند.

فیلم های اتاق فرار ترسناک

با حضور در مجموعه اکوکلاب می توانید از کافه گیم استفاده نمایید یا به تفریحات دیگری چون لیزرتگ هم بپردازید. جیغ می زنید، اما نه از سر ناراحتی و عصبانیت، بلکه از سر لذت جیغ می زنید. فرار می کنید، نه به دلیل خسته شدن از محیط بازی، بلکه برای نجات جان تان.

قیمت اتاق فرار در تهران

اول با جستجو کردن و تمرکز روی جزئیات طراحی شده اتاق ترسناکترین اسکیپ روم کرج شروع کنید! قبل از هر کاری خوب فکر کنید و بدونید که هر حرکت شما اتفاقی رو رقم می زنه. حواستون باشه حتما هم فکری کنید، المان ها رو پیدا کنید و خلاصه دست به دست هم بدید که بتونید فرار کنید. بعد از اینکه بازی رو انتخاب کردین و رفتید به محل با گیم مستر روبرو میشید که در مورد قواهد بازی براتون توضیح میده و هر سوالی که داشته باشید رو جواب میده. بازی‌‌های مهیج، بازی‌‌های فکری با موضوعات خاص، بازی‌‌هایی با داستان‌‌های جنگی، تفریحی سالم و گروهی برای خانواده‌ها، دوستان، همکاران و همکلاسی‌ها است که همگی با بیشترین تخفیف‌ها و بهترین کیفیت، خدمات خود را به شما ارائه می‌کنند.

  • سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه.
  • همیشه اگر قرار است اسکیپ روم ترسناک رزرو کنید، چند ساعت قبل از اینکه نوبت سانستان شروع شود یک وعده غذایی سبک میل کنید.
  • همچنین، مهم ترین نکته ای که درباره اکتورهای اتاق فرار باید بدانید، دقت به آن ها است.
  • زمان بازی ۶٠ دقیقه است و گروه‌های شرکت کننده باید بین ۴ تا ۵ نفر باشند.
  • میزان ترشح دوپامین در بازی های فکری فرار در مغز بیش از بازی های دیگر می باشد.

بریم سراغ اکتور اسکیپ روم ترسناک که همه عاشق این قسمت بازی هستن. به حدی این بخش اسکیپ روم ترسناک مهمه که بعضی از اتاق های فرار ترسناک از بازیگر تئاتر استفاده میکنن. اکتور اتاق فرار باید انقدر حرفه ای باشه که طبق داستان پیش بره و پای خودشو فراتر از حد بازی نذاره.

اتاق فرار طالع نحس؛ مجموعه دژاوو