آموزش 3 روش ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ انزل وب

قبل از ایجاد بوم، همچنین بهتر است یک Preset را برای استفاده در آینده ذخیره کنید. بر روی دکمه ذخیره پیش تنظیم کلیک کنید و یک اندازه از پیش تعیین شده “Poster 22×28” داشته باشید. یک مستطیل کوچکتر درست کنید که ارتفاع آن با باند میانی برابر باشد.

حالت رنگ ما همیشه در RGB با معمولاً نمایه رنگی فعال sRGB شروع می شود. بعضی اوقات براساس فرآیند چاپ، ممکن است در انتها حالت رنگی RGB به حالت رنگی CMYK تبدیل شود، اما ما همیشه می توانیم از RGB شروع کنیم و بعداً حالت های رنگی را تبدیل کنیم. من برای اینکار از فیلتر گرم کننده پیش فرض استفاده می کنم. تا تصویری را که می خواهید برای تصویر بنر استفاده کنید، باز کنید. برای سفارش آنلاین طراحی گرافیکی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی گرافیکی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید. آرم شرکت شما باید برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما باشد و باید در محلی قرار گیرد که از نظر بصری چشمگیر باشد.

این شرکت با بیش از ۴۰ سال سابقه، الهام بخش بسیاری از برندها، صنعت مد و فشن، طراحی داخلی… از این رنگ ها می تونین خیلی کار شما رو خفن بکنن دقت کنید که برای انتخاب هر رنگ حتما از کد هایی که براتون زیر تصویر قرار میدم استفاده کنید تا دچار مشکل نشید. همه‌ی لایه‌ها را با نگه داشتن دکمه‌ی Shift و کلیک بر روی اولین لایه و آخرین لایه، انتخاب کنید. بر روی فولدر به وجود آمده دوبار کلیک کرده و نام آن را به Background تغییر دهید. پیشنهادتان می‌بایست مختصر و مفید باشد و به بینندگان نشان دهید که چه چیزی را ارائه می‌کنید.

آزمون گویندگی یا ارسال نمونه کار

آموزش 3 روش ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ انزل وب Blend Mode را روی Multiply قرار داده و Opacity را به ۱۵ درصد کاهش دهید. یا این حال آموزش طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ فقط برای طراحی بنر های تبلیغاتی آنلاین نمی باشد و می توانید بنر های بزرگ تبلیغاتی موجود در سطح شهر را ایجاد کنید. آموزش 3 روش ساخت و طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ – انزل وب.

اضافه کردن متن به بنر تبلیغاتی

همچنین پشتیبانی فتوشاپ از ویژگی شفافیت ، به طراحان امکان ایجاد تصاویر متشکل از پوشش های مختلف با میزان شفافیت مختلف طراحی گرافیک سلام گرافیک را می دهد. اگر بخواهیم ویژگی های فتوشاپ را بر شماریم فراوانند و باید کل این مقاله را به آن اختصاص دهیم. برای همین از این موضوع صرفنظر می کنیم و به مبحث اصلی یعنی طراحی بنر با فتوشاپ ورود می کنیم. اگر در زمینۀ فتوشاپ نیاز به مرجع آموزشی کاملی دارید می توانید از مجموعه آموزش فتوشاپ استفاده کنید. زمانی که سند مورد نظر خود را برای طراحی بنر در فتوشاپ آماده کردید، نوبت به ایجاد یک طرح اولیه می رسد. این طرح اولیه را می توانید به سرعت بر روی یک کاغذ ساده و با خودکار رسم کنید.

  • با استفاده از ابزار Text ( با کلید میانبر T )، متن دکمه‌ی دعوت به عمل را با تنظیمات فونت Morton با حالت Bold، اندازه‌ی 110pt با Tracking 100pt و رنگ سیاه به طرحمان اضافه می‌کنیم.
  • اگر به دنبال آموزشی رایگان برای شروع کار با فتوشاپ می گردید، دوره رایگان آموزش جامع فتوشاپ 2014 از مقدماتی تا پیشرفته در سایت خوش آموز، مکان بسیار مناسبی برای شروع کار می باشد.
  • دانش پژوهان در سال 1395 با هدف برآورد نیاز آموزشی شیفتگان علم و آگاهی فعالیت خود را رسماً آغاز نمود.
  • حاشیه ای اطراف کار خالی نگه دارید تا هنگام چاپ از آن قسمت پانچ شود.
  • هر پوشه مشخص شده در این بخش قالب‌های رنگی مختلفی دارد.
  • به مخاطب خود یک راهکار بدهید تا از مسیر شما، وارد دنیایتان شود.