آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin

🔴 این صرافی، در برخی از کشور های دنیا پشتیبانی نمی شود، از جمله ایران، ایالات متحده، تایلند، چین، سیشل، سوریه و غیره. یعنی اگر می خواهید معامله‌ای در بخش اسپات انجام دهید، باید دارای خود را از بخش Main Account به این قسمت انتقال دهید. به طور متوسط تعداد 2,229,926 بازدید کننده در هفته را دارد .

سایت صرافی کوکوین kucoin.com

بر طبق اکانت LinkedIn او، در حال حاضر مدیر فناوری شرکت Youlin Network Technologies می باشد اما در آن اکانت اشاره ای به KITEME و REINOT نشده است. صرافی KuCoin به پایگاه جهانی کاربران خود یک برنامه تجارت تلفن همراه ارائه می دهد که می تواند برای بارگیری در هر زمان و هر مکان با اتصال به اینترنت بارگیری شود. این برنامه را می توان در دستگاه های iOS و Android استفاده کرد. برای پیوستن به جمع دانشجویان آکادمی سرمایه دیجیتال بر روی باشگاه دانشجویان کلیک کنید.

آیا به معامله در این صرافی ادامه می‌دهید؟

با استفاده از سرور مجازی برای این صرافی، دیگر نگران تغییر IP و به‌اصطلاح «لورفتن» آن نخواهید بود. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به شایعات پیرامون این صرافی چیست؟ آیا به معامله در این صرافی ادامه می‌دهید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «کوکوین به فعالیت خود ادامه می‌دهد» بودید. این صرافی پس از بایننس، یکی از بهترین صرافی‌ها برای معامله گران ایرانی است.

ویدیو کارمزد ترید و نقل و انتقال در صرافی کوکوین چقدر است؟

با انتخاب ارز دوم به لینک جفت ارز معاملاتی یعنی KCS/BTC دسترسی پیدا می کنید. بهتر است برای آشنایی بیشتر با این صرافی از صفحه اصلی شروع کنیم. برای سرمایه‌گذاری در استخر کوکوین، ابتدا باید در این صرافی حساب کاربری باز کنید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینجا لطفا از سایت ما دیدن کنید.

  • در جدول زیر می‌توانید اطلاعات کامل مربوط به کارمزد معاملات در صرافی کوکوین را مشاهده کنید.
  • در این مقاله به سراغ معرفی کامل این صرافی رفتیم و تمامی مباحث آموزشی آن را مورد بررسی قرار دادیم.
  • سرویس صرافی به دنبال بهترین نرخ ارز است و در حال حاضر رایگان است.

ارز بومی کوکوین در سال 2018 به بالاترین قیمت خود رسید و ارزش کلی بازار آن در حدود 8.1 میلیارد دلار تخمین زده شد. این پلتفرم برای ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران اقدام به پرداخت سود بابت نگهداری از این رمز ارز کرده است. هم‌چنین این کاربران می توانند از تخفیفات 50 درصدی در معاملات بهره ببرند در نتیجه به دلیل سود بالایی که برای سرمایه گذاران دارد، به شدت مورد توجه تریدرها قرار گرفته است. همچنین در صورتی که لینک دعوت خود را در اختیار دوستان قرار دهند از معاملات آن ها نیز می توانند کسب سود کنند. کیف پول‌هایی که از این پلتفرم پشتیبانی می کنند از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • بایننس به این افراد فقط حق خرید و فروش رمز ارز تا سقف 0.6 بیت کوین را می‌دهد.
  • گرایش این صرافی بیشتر در لیست کردن کوین‌ها و توکن‌های کریپتو با حجم بازار کم است چرا که پتانسیل رشد بالایی در آن‌ها وجود دارد.
  • صرافی بایننس و کوکوین، هر دو غول‌های صنعت ارزهای دیجیتال هستند و قابلیت‌های جذابی مانند پشتیبانی از صدها ارز دیجیتال، حجم بالای معاملات و نقدینگی زیاد را ارائه می‌دهند.
  • تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم.
آموزش قدم به قدم و تصویری ثبت نام در صرافی کوکوین kucoin