آموزش آپدیت درایور کارت گرافیک در ویندوزهای 10 و 7

پورت vga لپ تاپ دارای همان تعداد سوراخ سوزن است که در کابل vga قرار دارد. در واقع vga به انواع کابل، پورت و اتصالات مورد استفاده جهت اتصال مانیتور به کارت های گرافیک اشاره دارد. روی ورودی کارت گرافیک خود دوبار کلیک کنید و به تب Driver بروید. گزینهی Search automatically for updated driver software را انتخاب کنید. اگر نتیجهای را مشاهده نمیکنید، روی لینک Check for Updates کلیک کنید. برای دستیابی به آن، روی دسکتاپ راست کلیک کرده و سپس Intel HD Graphic Options، NVIDIA Control Panel یا AMD Radeon Settings را پیدا کنید. روی آیکون Computer در دسکتاپ خود راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. ، پیش بینی می شود بازارکار مناسبی در سال های آینده پیش روی گرافیست های توانمند باشد. آمریکا: پیش بینی ها نشان می دهد میزان استخدام گرافیست بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ در آمریکا، ۱۳ درصد رشد خواهد داشت. در حالی که متوسط این رشد برای همه مشاغل ۱۴ درصد می باشد.

بهتر است بدانید که هر پین وظیفه خاصی بر عهده دارد. بنابراین کیفیت تصویر hdmi نسبت به vga و dvi بسیار بهتر است. برای مثال اگر مانیتور شما فقط vga را پشتیبانی می کند و کارت گرافیکی شما اتصالات hdmi و dvi را پشتیبانی می کند، نیازی نیست به خود نگرانی راه بدهید. این برنامهها میتوانند نگرانی کمتری برای شما ایجاد کنند و مخصوصا اگر کامپیوتر داشته باشید، بسیاری از مشکلات شما را برطرف خواهد کرد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که کمپانی های بزرگ سعی دارند به کاربران این احساس را منتقل کنند که از تکنولوژی عقب مانده اند و باید به سراغ محصولات جدید بروند. برای اتصال دستگاه های ویدئویی از این کابل استفاده می کنند. اکنون که شما نسخهی پشتیبان را تهیه کردهاید، برای بهروزرسانی درایورها میتوانید مراحل زیر را دنبال کنید. شما میتوانید بهروزرسانیهای موجود را در این صفحه بررسی کنید. این موضوعات را میتوانید در مورد درایورهای کارت صدا، شبکه، چاپگر و اسکنر نیز بررسی کنید.

بنابراین یقینا بهترین روش برای ما استفاده از سایت سازنده و دریافت برنامهای است که این کار بهصورت اختصاصی انجام دهد. درایورها را دانلود کرده و آنها را با استفاده از فایل نصبی یا روش دستی توضیح داده شده در هر کدام از این سایتها، نصب کنید. ما تصور میکنیم که شما کارهای بهتری میتوانید با وقت خود انجام دهید. بعد از پیدا کردن مورد مناسب، اگر یک نصب کننده همراه آن نبود، میتوانید آن فایل را از دایرکتوری که فایل را در آن دانلود کردهاید، استخراج کنید. اگر موفق به پیدا کردن درایور شدید، این احتمال وجود دارد که فایل نصبی آن نیز همراه با آن باشد. یکی از سادهترین راهها برای بهروزرسانی درایور، استفاده از ابزارهای داخلی ویندوز بهنام Windows Update است که همراه با ویندوز ۷ و ویندوز ۱۰ ارائه میشود. هر درایور کارت گرافیکی که پیدا میشود را میتوانید بهصورت خودکار نصب کنید. هر پیکسلی که روی صفحهی کامپیوتر خود مشاهده میکنید، توسط درایور کارت گرافیک ترسیم میشود. اگر دوست دارید، گزینههای جدیدی را که سازنده در صفحهی کنترل گرافیک ارائه میدهد را جستجو کنید. همهی ما دوست داریم که کامپیوتری داشته باشیم که با بیشترین سرعت ممکن، بازیها اجرا میکند. البته عبارت vga در قسمت کیفیت دوربین های شبکه با کیفیت پایین مشاهده می شود.

شما با یک مبدل می توانید این کابل را به کابل dvi و یا کابل hdmi تبدیل کنید. سرعت انتقال کابل dvi نسبت به کابل vga بیشتر است. این نقطه بازیابی، از تمامی درایورهای فعلی شما نسخهی پشتیبان تهیه میکند و به شما این امکان را میدهد که در صورت بروز هر گونه مشکلی، به حالت قبلی بازگردید. بهعلاوه، با یک یا دو نسخه جدید درایور در هر ماه، سخت خواهد بود که بتوانید همواره آن را بهروز نگه دارید. با انجام این کار، به سیستمعامل دستور میدهید که بهروزرسانیهای منظم ویندوز را بررسی کرده و بهدنبال درایورهای جدید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید ویژگیهای جدید هر بهروزرسانی را چک کنید. هر زمانی که یک بازی AAA عرضه میشود، میتوانید از آن برای سنجش کارت گرافیک خود استفاده کنید. زیرا تفاوت کیفیت تصویر زمانی مشخص می شود که تصویر نهایی را بر روی تلویزیون بزرگ و یا مانیتور مشاهده کنید.

این موارد را میتوانید در صفحهی اصلی یا در دسته بهروزرسانیهای اختیاری مشاهده کنید. برای ایجاد نسخهی پشتیبان، روی Computer در صفحهی اصلی دسکتاپ راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید. در صفحهی بعدی، Windows Update & Security را انتخاب کنید. درواقع Windows Update در اکثر مواقع درایور جدیدی پیدا نخواهد کرد. در برخی از مبدل ها به vga نیاز پیدا خواهید کرد. همهی ما از کامپیوترهایی استفاده میکنیم که مجهز به کارت گرافیک متعلق به شرکتهای انویدیا، اینتل، AMD و اسامی مشهور این چنینی هستند. با این حال، شرکتهای سازنده سخت افزار گرافیک، معمولا بهصورت ماهانه درایور کارت گرافیک را برای رفع اشکال و بهینهسازی کارت گرافیک برای بازیهای جدید، بهروزرسانی میکند. زیرا اکثر افراد کم و بیش با مانیتور سروکار دارند. با اینکه در اکثر دستگاه ها یک درگاه vga موجود است، اما درگاه dvi و hdmi جایگزین درگاه vga شده اند. بد نیست بدانید که کابل vga آنالوگ می باشد و قابلیت پشتیبانی با کیفیت بالا را ندارد.

فن کارت گرافیک نیز از دیگر قطعاتی است که برای یک سیستم بهینه مورد نیاز سایت mygpu است. قبل از شروع، یک نقطه بازیابی در سیستم خود تعریف کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید سیستم را بازیابی کنید. در سیستم های مداربسته اصطلاح vga در دو جا کاربرد دارد. بهتر است بدانید که 2 پین نوع مینی برای رساندن ولتاژ کاربرد دارند. جالب است بدانید که کانکتورهای vga و dvi و سایر کانکتورها قابل ترکیب شدن با یکدیگر را دارند. در طی تحصیل رشته گرافیک با مبانی هنر های تجسمی، طراحی، پایه و اصول صفحه آرایی، رنگ شناسی، مبانی تصویرسازی، خط در گرافیک، خوشنویسی، چاپ دستی و عکاسی آشنا می شوید. در طراحی گرافیک، حیطهها و تخصصهای مختلفی وجود دارد که در ادامه برخی از مهمترین آنها عنوان شده است. برای پیدا کردن مدل کارت گرافیک ده روش مختلف را معرفی کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. این روش سادهتر است و شما بدون نیاز به پیچیدگی خاصی و بهصورت خودکار میتوانید این کار انجام دهید.

برای نرمافزار درایور بهروز شده، بهطور خودکار جستجوی خود را انتخاب کنید. استرالیا: میزان استخدام گرافیست در بازه زمانی ۵ سال گذشته در مقایسه با متوسط همه مشاغل (۱۰.۲ درصد)، ۱۱.۶ درصد رشد کرده و برای سال های آتی نیز رشد بسیار زیادی پیش بینی شده است. با این حال، مدتی طول خواهد کشید تا این تغییرات فرایند صدور گواهی مایکروسافت را طی کرده و در صورت عدم ایجاد مزاحمت توسط مایکروسافت روی این شرکتها، این آپدیتها به این بخش نیز راه پیدا خواهند کرد. بسیاری از گرافیست ها با گرفتن سفارش از مشتری، در زمان تعیین شده کار را آماده و به مشتری تحویل می دهند. بهروزرسانی درایور کارت گرافیک میتواند کار سختی باشد، به هر حال شما از کامپیوتر خود برای بازی یا کار استفاده میکنید و آپدیت درایور کارت گرافیک میتواند بهترین گزینه برای شما برای ادامهی چنین روندی باشد. حال روی Update Driver کلیک کنید. یک تب Driver جداگانه وجود دارد. بهروزرسانی فواید دیگری هم دارد که در زمینههای کاری شاهد آن هستیم.

این موضوع فراتر از بهروز نگه داشتن درایورهای کارت گرافیک شما است. چگونه میتوان درایورهای گرافیکی را بهصورت خودکار ارتقا داد؟ 7. چگونه میتوان درایورهای گرافیکی را بهصورت خودکار ارتقا داد؟ در برخی از موارد، بازیها حتی بدون این درایورهای بهینه شده، نمیتواند به درستی اجرا شوند. گیمرها یقینا توجه بیشتری به چنین مواردی نشان میدهند و بازیهای بزرگ، بدون اپدیت درایور کارت گرافیک، یقینا به مشکل برخواهد خورد. بسیاری از لپ تاپها بدون نصب درایور مناسب، نمیتوانند به یک نمایشگر اکسترنال متصل شوند. اگر یکی از این موارد را مشاهده میکنید، روی دکمهی Install کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل نصب کامل شود. برای نصب درایور روی Next کلیک کنید. روی Update Driver کلیک کنید. اگر در این بخش، چیز جدیدی پیدا نکردید، مراحل ۱ تا ۳ را تکرار کنید و در عوض، گزینهی Browse my computer for driver software را انتخاب کنید. در غیر اینصورت، مراحل ۱ الی ۳ را تکرار کنید و در عوض، Browse my Computer را برای نرمافزار درایور انتخاب کنید.

این مورد میتوانید graphics، Standard VGA Controller، Intel Graphics، AMD Radeon، NVIDIA GeForce یا نام دیگر برندها باشد. بهطور خاص، شما میتوانید به دنبال درایورهای کارت گرافیکی بگردید که نام سازندگان معتبری همچون انویدیا، اینتل یا AMD را شامل میشوند. این کارتها را نیز میتوانید بهصورت خودکار توسط همین برنامهها نصب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از سایت سازنده کارت گرافیک خود بازدید کرده و راهنماییهای لازم را برای دانلود و نصب درایور کارت گرافیک خود دریافت کنید. بهطور عملی، فقط سه سازنده اصلی درایور کارت گرافیک وجود دارد که عبارتند از انویدیا، اینتل و AMD. روشهایی که با ویندوز ۷ و ویندوز ۱۰ ارائه کردیم، بیشتر مربوط به آپدیتهای بهینه هستند و برای دسترسی به درایورهای بهروزتر، حتما باید از سایت سازنده استفاده کرده یا اینکه از برنامههای مخصوص به اینکار استفاده کنید. او معمولا کار به تنهایی را دوست دارد و ترجیح می دهد با گروه های کوچک که دارای ذوق و استعداد خوب هستند، کار کند. اگر با مانیتور دوم کار میکنید، یقینا آپدیت درایور کارت گرافیک برای شما ضروری خواهد بود.

وظیفه این کابل انتقال داده های تصویر به صورت آنالوگ از کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری به دستگاه های پخش کننده مانند مانیتور، پروژکتور و تلویزیون می باشد. وظیفه کابل vga انتقال داده های تصویر به صورت آنالوگ از کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری به دستگاه های پخش کننده مانند مانیتور، پروژکتور و تلویزیون می باشد. رنگ ها معانی خاص خود را دارند و خطوط تعابیر خاص خودشان را، یک گرافیک می تواند در مورد تمامی ابعاد زندگی از طریق ارائه تصویر با مخاطبان خود صحبت کند. اما اگر ابزاری دارید که دارای خروجی vga است نیازی نیست با عجله آن را تعویض کنید. اما برخی از دستگاه های پخش ویدئو مثل اپل تی وی دارای خروجی vga نمی باشد. البته vga به صورت علمی نمی تواند نشان دهنده رزولوشن باشد. به Audio, Video and Game Controller بروید. عبارت vga مخفف Video Graphics Array است. بنابراین در نوع مینی vga دستگاه می تواند از 2 پین جهت تغذیه استفاده کند. داده ها به دلیل تفاوتی که در رنگ دارند از طریق 3 پین متفاوت به مانیتور ارسال می شوند. البته داده های رنگ ها از طریق پین مربوطه ارسال می شوند. مدل اول DB-15 است که شامل 3 ردیف پین می باشد.

اما برای برقراری ارتباط وجود vga ضروری می باشد. این موضوع کلا نباید شما را نگران کند، چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که نسخهی جدیدی از درایور شما وجود داشته باشد. شما میتوانید از Windows Device Manager برای بهروزرسانی دستی درایور کارت گرافیک در بیشتر شرایط استفاده کنید. شما میتوانید مراحل زیر را برای بهروزرسانی درایورهای کارت گرافیک خود با استفاده از Windows Update دنبال کنید. بنابراین با استفاده از کابل vga می توانید تصاویر را منتقل و مشاهده کنیم. همچنین کابل dvi می تواند داده ها را به صورت دیجیتال منتقل کند. البته امروزه با اختراع رابط های جدیدتر از قبیل dvi و hdmi از کابل vga کمتر استفاده می شود. کابل dvi این توانایی را دارد که از سخت افزارهای جدیدتر و رزولیشن بالاتر پشتیبانی کند. در نوع مینی به جای 15 پین 14 پین وجود دارد. مدل دوم mini-VGA استاندارد مینی وی جی ای است که شامل 14 پین دو ردیفی می باشد. پین ردیف اول جهت انتقال رنگ قرمز، پین ردیف دوم جهت انتقال رنگ سبز و پین ردیف سوم جهت انتقال رنگ آبی کاربرد دارند. به عبارتی رنگ قرمز، سبز و آبی توسط پین های متفاوت ارسال می شوند. رنگ کابل vga آبی می باشد و در کناره های آن دو پیچ جهت ثابت نگه داشتن کابل متصل شده تعبیه شده است.