خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور | RoyalHorse

آنها اغلب در هنر و ادبیات باستان به عنوان نمادهای قدرت، قدرت و ثروت به تصویر کشیده می شدند. هنگام قیمت گذاری یک اسب، مهم است که همه این عوامل را در نظر بگیرید و در مورد قیمت اسب های مشابه در منطقه خود تحقیق کنید. همچنین ایده خوبی است که با یک مربی یا پرورش دهنده آگاه مشورت کنید که می تواند در مورد قیمت گذاری راهنمایی کند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از لیست قیمت اسب کرد سیاه با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

اسب‌های عرب اسب‌هایی خون‌گرم، باهوش، زیرک و حساس می‌باشند که این ویژگی‌ها باعث ارتباط قوی تر بین آن‌ها و سوارکارشان می‌شود اما همین ویژگی‌ها نیز می‌تواند سبب این شوند که عادت‌های بد را سریع تر از بسیاری از نژادهای دیگر فرا بگیرند. با در نظر گرفتن این فاکتورها قبل از خرید اسب، می توانید تصمیم درستی بگیرید و اسبی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. اگر اسبی سند و شناسنامه ای که اصالت نژادی او را مشخص کند را دارا باشد اسبی گران محسوب می شود و می توان گفت که دارای آموزش مناسبی بوده است. اسب عربی در خاورمیانه به وجود آمده اند و از طریق جنگ ها به سرتاسر دنیا انتشار اسب قهدریجان یافته اند. این اسب قدی به طول 142 تا 154 سانتی متر دارد و وزن آن بین 350 تا 450 کیلوگرم است.

  • در دوران قبل از انقلاب اسب های کورس از گران ترین اسب های ایران بوده است.
  • امروزه از نژادهای اسب ترکمن قد بلند فقط تعداد اندکی اسب اصیل باقی مانده که معروف ترین آنها به نژاد اسب آخال تکه می توان اشاره داشت.
  • قیمت برخی از نژادهای دیگر اسب ایران از 14 میلیون تومان شروع می شود و به هشتاد میلیون تومان می رسد و گاهی تا سقف 100 میلیون تومان هم صعود می کند.
  • هر نژادی از اسب شامل رنگهای مشخصی می باشد ولی رنگ سمند یا طلایی مختص اسب ترکمن میباشد و در ساخت نژادهای دیگر از اسب ترکمن استفاده شده است.
  • قیمت اسب در بازار از 40 میلیون تومان شروع می شوند و در بعضی موارد به بیش از 5 میلیارد تومان می رسند.
  • این نژاد معمولاً بین 15.2 تا 17 دست ارتفاع دارد و دارای سر صاف، گردن بلند و پشتی قدرتمند است.

این نژاد اسب همیشه هوشیار، حساس و از محیط اطراف خود آگاه است به همین دلیل است که هر لحظه گوشهای خود را به جهات مختلف نشانه می رود تا صدایی را بگیرد که ممکن است شما متوجه آن نشده باشید یا حتی کلا آن صدا را نشنیده باشید. تعداد دوستداران اسب در کردستان به طور پیوسته در حال افزایش است و شهروندان توجه بیشتری به سوارکاری دارند و در کردستان عراق پنج مرکز سوارکاری و نمایشگاه اسب وجود دارد که یکی از آن‌ها بین المللی است. اسب های ترکمن دارای ظاهری بسیار زیبا هستند که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کنند و علاوه بر این موضوع از توان جسمانی بالایی نیز برخوردار می باشند. اسب وحشی در ایران نداریم و در آمریکا اسب نژاد موستانگ بصورت گله ای نگهداری میشود که تولید ان و سیلمی ها تحت نظر است. اسب فالابلا توسط چندین سازمان بین المللی اسب، از جمله انجمن بین المللی اسب فلابلا و انجمن پرورش دهندگان اسب فالابلا، به عنوان یک نژاد جداگانه شناخته شده است.

دسته‌ها

خرید و فروش اسب نژاد مادیان و ترکمن و کردی نر و ماده در شیپور | RoyalHorse برای خرید اسب از طریف این اپلیکیشن ها می توان با وارد کردن عبارت اسب فروشی دیوار و اسب فروشی شیپور در گوگل وارد اپلیکیشن مورد نظر شد. به عنوان مثال می توان وارد اپلیکیشن دیوار در مشهد شد و به خرید اسب مورد نظر اقدام نمود. به گزارش رکنا، این موجود زیبا و باوقار که یکی از گرانبها ترین موجودات کره خاکی می باشد از ابتدای تمدن بشریت دوست و همراه آدمی بوده است. یکی از متداول ترین استفاده ای که از این موجود زیبا می شود مسابقات اسب سواری می باشد.لذا بر آن شدیم تا در این مقاله در رابطه با انواع اسب فروشی موجود در ایران و نژاد های مختلفشان و همچنین قیمت های آن ها بپردازیم. طی چند سال اخیر به دلیل زیاد شدن میزان تقاضا برای انواع اسب ترکمن در کشورمان مراکز زیادی در اقصی نقاط ایران راه اندازی شده اند که این حیوان را به صورت کاملا بهداشتی پرورش داده و با قیمت مناسب به بازار فروش ارائه می نمایند.

آموزش و پرورش اسب های نژاد دار

اسب های آندلسی که اسب های جنگی هستند و به خاطر حساسیت و هوش و مطیع بودنشان معروف شده اند. در مملكتی كه مردم كلیه خود را می فروشند و میلیون ها كارتن خواب داریم اسب ۳ میلیاردی سوار نه انسان است و نه بویی از انسانیت برده است و مدیون تمام محرومین و پا برهنگان است. با نفس، سخت کوش و توی دست بدون ترس و گریز از گوی و چوگان؛ این اسب مملکت را از وارد کردن هر اسب دیگر برای ورزش چوگان بی نیاز کرده است.

تعدادی اسب (نریان و مادیان) عرب مصری