خرید محصول چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680 از نمایندگی رسمی بوش اصل آلمان | سناپویان

چرخ گوشت «بوش» مدل «MFW68640» با بدنه استیل مشکی دارای قدرت 2200 وات است. اگر قصد خرید بالاترین و بهترین «چرخ گوشت» رادارید و هزینه آن خیلی برای شما مهم نیست قطعاً چرخ گوشت حرفه ای بوش مدل MFW68640 در میان تمام مارک ها می تواند نظر شمارا به خود جلب کند. این چرخ گوشت باقدرت 2200 وات می تواند 4.3 کیلوگرم گوشت را به راحتی برای شما چرخ کند. داشتن پایه های ضد لرزش که به سطح زمین می چسبند باعث می شود زمان چرخ کردن گوشت هیچ لرزشی را حس نکنید.

  • جهت استفاده از تخفیف های محصولات جنرال پلاس، ما را در تلگرام و اینستاگرام خود دنبال کنید.
  • استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت تیغه ها مانع از کند شدن و زنگ زدن این قطعه می شود کیفیت آن را تأمین می کند.
  • تیغه‌های این محصول از استیل ضد زنگ هستند و برندگی بسیار نیرومندی دارند.
  • زیباشاپ بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور  با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.
کمپانی بوش یکی از تولیدکنندگان بنام و معتبر در صنعت لوازم خانگی است که در سال‌های زیاد فعالیت خود با ارائه محصولاتی بی‌نقص و کارآمد، توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب و اعتبار زیادی در بازارهای جهانی کسب کند. تمامی چرخ گوشت های بوش دارای بدنه ای مقاوم و تیغه هایی تیز و برنده از جنس استیل ضد رنگ می باشند که می توانند گوشت و سایر مواد غذایی را با بالاترین کیفیت در خروجی به شما تحویل دهد. همچنین موتور این دستگاه بسیار پرقدرت بوده و از عمری طولانی برخوردار می باشد. شما می توانید لیستی از بهترین چرخ گوشت های بوش را در این سایت مشاهده کنید. چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 از قابلیت‌های ویژه آبمیوه‌گیری و آب‌مرکبات‌گیری برخوردار است.

امتیاز کاربران به:

یکی از معروف‌ترین برندهای مطرح در جهان که توانسته نام خود را در میان سایر برندهای معتبر بر سر زبان‌ها بیاندازد و اتفاقا در کیفیت هم توانسته نمره قابل قبولی از سوی مصرف کنندگان به دست آورد برند آلمانی «بوش» است. برندی نام آشنا که سال‌های دور تا کنون توانسته تولیدات ارزنده‌ای را روانه بازار کند و همچنان هم در تلاش است تا در زمینه تکنولوژی به روز عمل کرده و به هیچ وجه از بازار رقابت دور نماند. انواع اتو بخار، چرخ گوشت، جاروبرقی، آبمیوه گیری و گوشت کوب از جمله محصولات این برند است.

چرخ گوشت بوش اصل آلمان

خرید محصول چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680 از نمایندگی رسمی بوش اصل آلمان | سناپویان

توصیه می شود هنگام خرید به اصل بودن آن توجه داشته باشید تا انتظاراتی که از این محصول دارید به طور کامل بر آورده شود. همان طور که در بالا مشاهده می کنید، چرخ گوشت های بوش مدل های مختلفی دارند که هر یک از این دستگاه ها قابلیت های خاصی را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. بنابراین قیمت چرخ گوشت های بوش بر اساس فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت، مدل، ساختار و اصل بودن آن تعیین می شود. شما می توانید لیستی از بهترین و باکیفیت ترین چرخ گوشت بوش را در این سایت مشاهده کنید. درصورتی‌که رگ و پی یا قطعات بزرگ گوشت دور مارپیچ یا تیغه دستگاه گیر کند می‌توان از عملکرد چرخش معکوس دستگاه استفاده کرد. صفحات فلزی خروجی در پشت این دستگاه در جایگاه مخصوص نگهداری می‌شوند تا از گم‌شدن آن‌ها جلوگیری شود.

تیغه ی این چرخ گوشت آلمانی از مواد اولیه ای ساخته شده است که تا مدت ها کند نخواهند شد و نیازی به تعویض آن نیست. استفاده از فولاد ضد زنگ برای ساخت تیغه ها مانع از کند شدن و زنگ زدن این قطعه می شود کیفیت آن را تأمین می کند. قیمت چرخ گوشت بوش با توجه به اینکه دستگاه در مدل های و ابعاد مختلف تولید می شود، متفاوت خواهد بود.