خرید انواع لپ تاپ میان رده ️ قیمت 10 الی 23 میلیون تومان فروشگاه نوژینو | behtarin-laptop

مشخصات فنی این لپ تاپ پردازنده Ryzen HS، شانزده گیگابایت رم، 1TB حافظه اس اس دی و گرافیک RTX 3060 است. این لپ تاپ که مجهز به گرافیک قدرتمند RTX 3050 با حافظه گرافیکی GDDR6 128 Bit می باشد، از پس تمام بازی های روز با بالاترین تنظیمات بر می آید. شرکت aser لپ تاپ های خود را با توجه به قابلیت هایی که دارند قیمت بهترین لپ تاپ های مهندسی گذاری می کند. سری محبوب و پرتنوع TUF ایسوس با پیکربندی‌هایی از سخت‌افزار میان‌رده تا پرچمدار سبد محصولات خود را تکمیل می‌کند.

بهترین لپ تاپ ایسوس با قیمت مناسب در سال 2022

این میزان از رم برای انجام بسیاری از کارها از جمله گیمینگ مناسب است. این مورد در لپ تاپ گیمینگ میان رده، عموما صدق می‌کند و به ندرت مقداری کمتر را در این محصولات مشاهده می‌کنیم. لپ تاپ های میانرده معمولا از نظر مشخصات سخت افزاری در سطح متوسطی قرار دارند و از آنها بیشتر در کارهای معمولی روزمره استفاده می شود. این سری با توجه به اینکه مشخصات سخت افزاری چندان قدرتمندی ندارند در نتیجه انتظار می رود با قیمت مقرون به صرفه ای نیز عرضه شود و در واقع جزو لپ تاپ های اقتصادی به شمار می روند. علاوه براین در صورت نیاز به مشاهده مدل های بیشتر می توانید به دسته بندی لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مراجعه کنید و با توجه به بودجه خود بهترین مدل را انتخاب و تهیه کنید. این لپ‌تاپ 13 اینچی فوق‌العاده سبک و باریک است و بهترین گزینه برای فریلنسرها و افراد شاغل به شمار می‌آید.

Pavilion 14 dیکی از بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 است که با صفحه نمایش 14 اینچ، پردازنده اصلی Core i5-1135G7 و گرافیک Intel iris XE عرضه بازار می شود. برای آشنایی با مدل های گیمینگ HP، مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ HP را مطالعه کنید. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ میان رده باید به لپ تاپی اشاره کنیم که می‌توانیم از آن به عنوان بهترین لپ تاپ میان رده هم نام ببریم لپ‌تاپ ThinkBook با پردازنده Core i3 نسل ۱۱ است.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو Ideapad 3-i3 4GB 1T

خرید انواع لپ تاپ میان رده ️ قیمت 10 الی 23 میلیون تومان فروشگاه نوژینو | behtarin-laptop

با این حال سرفیس لپ تاپ 5 همچنان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار است. عملکرد دستگاه به‌لطف پردازنده‌های نسل دوازده بهبود پیدا کرده و نمایشگر لمسی هم همچنان یکی از بهترین پنل‌ها است. جایگیری لپ تاپ Acer در صدر لیست Digitaltrends به عنوان برترین لپ تاپ بهترین لپ تاپ های میان رده 2021، عجیب نیست. باید گفت ایسر موفق شده است تا یکی از بهترین لپ تاپ ها را در این سطح با قیمتی ایده ال و عملکردی درخشان به بازار عرضه کند. البته در این میان، نباید محصولات با کیفیت مایکروسافت را فراموش کرد. در کل لیست زیر از نظر سایت دیجیتال ترندز، بهترین گزینه های شما برای انتخاب در میان برترین لپ تاپ های میان رده 2021 است.

  • این لپ تاپ با یک نمایشگر QHD بسیار جذاب لذت کارکردن را برای شما دو چندان می‌کند.
  • به همین دلیل پیشنهاد ما این است که بودجه را به حداقل 25 میلیون افزایش دهید.
  • لپ تاپ Zenbook 13 UX325EA به پردازنده قدرتمند corei7 و کارت گرافیکی Iris X مجهز است که توان دستگاه را تضمین می کند.
  • گرافیک استفاده شده درون این لپ تاپ گیمینگ میان رده Geforce RTX 3060 است.
  • بنده یه لپ تاپ میخوام برای کارهای گرافیکی و گیمینگ با بادجه حدودا 40 م که چند سال خیالم راحت باشه.
  • لپ تاپ های میانرده از نظر سخت افزاری از مدل های رده بالا ضعیف تر هستند و همچنین با قیمت کمتری نیز عرضه می شوند.